Zolang het maar niet die andere pot is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Troost het je dat het niet expres ging?
Aygo ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu Een Huis Vol
Schoondochter van de Buddenbruckjes heeft een bazenauto
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Binnenkort weer nieuwe shows met Hoogma, Rob, Koos en Alberto. Dan loopt het hier weer storm.
Avond lieverd. Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Zo waar leuke dingen op televisie. Om half negen gaat hij op NL1 en dan blijft hij aan tot bedtijdLekker puzzel erbij. Zin in deze avond
Graag gedaan sjoeke. Goed, ik kan weer bijna alles eten dus dat is een goed teken. Lief dat je het vraagtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedankt voor het lijstje weer
Hoe gaat het nu met je?
Dat doet me goed om te lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan sjoeke. Goed, ik kan weer bijna alles eten dus dat is een goed teken. Lief dat je het vraagt![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doet me goed om te lezen
Leuk dat je het hier deelt. Hoef je geen excuses voor te maken hoor. Heel veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:24 schreef Toby56 het volgende:
Ik kijk naar ouwe teevee. (Een nieuwe teevee heb ik niet eens meer.)
Uit 1983.
De humorloze Linkse Kerk zamelt centen in voor de woke idealisten van Amnes-Tee.
"Maak Eens Een Gebaar!"
Meer dan 3 uur live televisie, de hele zaterdagavond. En niemand die het raar vond.
Als uitsmijter gaven André Hazes (sr.), Herman Brood, Henny Vrienten (alle drie R.I.P.) et al een korte maar wervelende rock 'n' roll show... oh ja, en ook nog the blues.
Ik herinner me ook nog de doodse stilte in Carré tijdens een volstrekt absurdistische sketch van Kamagurka, Herr Seele en de Vlaamse Primitieven, over de gemartelde schrijver Mabriel Gárquez, terwijl mijn schoolvrienden & ik over de vloer rolden van het lachen.
(Maar wij hadden de strips van Bert Vanderslagmulders en Cowboy Henk al gelezen. Lang leve de openbare bibliotheek.)
Het was ook mijn eerste kennismaking met Kees Prins (later Jiskefet, Sterreclame en vele acteerrollen) en Arjan Ederveen (later Theo & Thea, Kreatief Met Kurk, 30 Minuten e.a.) als het duo De Duo's, die een live-verslag van een mime-wedstrijd ten beste gaven waar Rowan Atkinson jaloers op zou zijn geweest. Ha!
Excuses voor de onderbreking.
Carry on.
Avondquote:
Avond lieve Stephan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
De beentje van Sint Hildegard Lijkt mij leuk. Ooit Leonie ter Braak op de radio daar over gehoord, maar weer vergeten. En de laatste Bezorgd komt vanavond weer
Leuk een boekenmarkt. Lekker lui zijn dan vanavondquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey
Vandaag Deventer Boekenmarkt. Ben uitgeschakeld. De televisie staat op RTL5 en ben nu te lui om verder te zappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |