Ik hang ook maar een beetje voor de ventilator te hangen. Het wel aangedurfd om even naar buiten te gaan want verderop in de straat zijn ze een visrookwedstrijd aan het doen. Twee lekkere palingen gehaaldquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... helaas
helaas geen strandje met schaduw in de buurt helaas.. Mijn huisgenoot lacht me uit, ik lach hem uit als het straks koeler wordtquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... helaas
oeh lekkah!quote:Op [url=https://f20 orum.fok.nl/topic/2653352/4/50#p205636570]zondag 14 augustus 2022 15:31[/url] schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hang ook maar een beetje voor de ventilator te hangen. Het wel aangedurfd om even naar buiten te gaan want verderop in de straat zijn ze een visrookwedstrijd aan het doen. Twee lekkere palingen gehaald
Hier geen ventilator, maar gelukkig een windje door het open raam, ook lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hang ook maar een beetje voor de ventilator te hangen. Het wel aangedurfd om even naar buiten te gaan want verderop in de straat zijn ze een visrookwedstrijd aan het doen. Twee lekkere palingen gehaald
Hahahah eens, ik ben iemand die van regen houdt; dus ik heb vaker plezierquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:31 schreef Ole het volgende:
[..]
helaas geen strandje met schaduw in de buurt helaas.. Mijn huisgenoot lacht me uit, ik lach hem uit als het straks koeler wordt
Whut! 23? Hier gemiddeld op 15 en boven de 13.5 zet ik de kachel niet eens aanquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef Ole het volgende:
En die huisgenoot is als het een klein beetje koeler wordt de verwarming op 23 te zetten. Gaat niet meer gebeuren met de huidige prijzen. Hij koopt maar een extra donzen dekbed ofzo!
Dat ga ik maar niet lezenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:11 schreef Ole het volgende:
oh my.. heb discussie in LIF over onder/ overgewicht. Sommige mensen snappen echt niks van het leven!
heb al gezegd. Rest my case!quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet lezen
Het enige dat ik weet is dat beide erg hard werken is om goed te krijgen (beide einden van het spectrum gezeten en beide erg moeilijk). Ik weet alleen dat ik nu gezond eet en richting gezond ga. En dat is een hele overwinning#dood-aan-eetstoornis
goed bezig en houden zo! Juist dit soort mensen zijn gif voor je herstel!quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet lezen
Het enige dat ik weet is dat beide erg hard werken is om goed te krijgen (beide einden van het spectrum gezeten en beide erg moeilijk). Ik weet alleen dat ik nu gezond eet en richting gezond ga. En dat is een hele overwinning#dood-aan-eetstoornis
Ja weet ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:15 schreef Ole het volgende:
[..]
goed bezig en houden zo! Juist dit soort mensen zijn gif voor je herstel!
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:21 schreef Ole het volgende:
En je bent bij mij en praadje in elk geval veilig en in een warm badje. en DM naar mij mag altijd!!
Top! koester deze dingen in het leven!quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jullie zijn lief
En ik ben gewoon gelukkig hoor![]()
Deed even een onterechte blurp
maar vandaag is een heerlijke dag, lekker creatief en straks uiteten, wat wil een mens nog meer op een mooie dagDonderdag zie ik een lieve vriend van me. Weinig te klagen in het leven hoor
Tuurlijk, die zijn veel belangrijkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Top! koester deze dingen in het leven!
Oh heerlijk, geniet ervan en laat het smakenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier geen ventilator, maar gelukkig een windje door het open raam, ook lekkeren straks lekker uiteten met mijn moeder
[..]
Hahahah eens, ik ben iemand die van regen houdt; dus ik heb vaker plezier![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Ergens zou ik willen dat ik zo schaamteloos was.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |