Goedenavondquote:
Ha lieve Stephan, ook een goedenavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Bureau 040 moet een herhaling zijn. Hij is daar al geweest en volgens de gids is het seizoen 1
Op de website staat 2020quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha lieve Stephan, ook een goedenavondIk denk zomaar dat je gelijk hebt want ik heb eerder Eindhoven al eens gezien. Maar het staat er niet bij dus ik twijfelde. Ik dacht, misschien nieuwe afleveringen Eindhoven maar dat zal dan wel niet.
Ik denk het wel, anders neem ik het op. Ik vond hem toen wel goed met de oudejaarsconference.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:02 schreef potjecreme het volgende:
Gast iemand pannekoek kijken vanavond?
Anders is het een koe die wraak neemtquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:46 schreef praadje het volgende:
Een hele vroege avond alvast schatjes![]()
![]()
Ik ga zo weer eens een biefstukje eten en hopelijk niet op de spoed terechtkomen deze keer maar if so, hebben jullie in ieder geval de gids
Ik ben blij voor je en goedenavondquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:40 schreef praadje het volgende:
Jaaaa, het is gelukt. Zonder problemen ging het biefstukje door mijn slokdarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |