Dank je welquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thuistest was negatief.
Thanks! Jij ook beterschap
quote:
Goedenavondquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieverds
Het gaat wel wat beter hier. Desondanks staat mijn moeder erop om voor het weekend boodschappen te doen. Zodat ik niemand besmet
Vandaag bezig met een klein klein klein beetje breien. Veel series kijken en gamen
Op televisie helaas niks voor mij
quote:
Avond lieve Stephanquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Heb je corona Child? Zou juist op een doordeweekse dag gaan. Zo vroeg mogelijk
[..]
Heb de film gister gezien. Was wel een goede film. Ook gelachen. Vond het een bijzonder verhaal, maar zeker wel voormakelijkquote:
Ai, ik snap dat je schrok ja. Ach jeetje, doe maar voorzichtig. Ik heb wel eens mijn ribben gekneusd door het hoesten.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:13 schreef potjecreme het volgende:
Vanmorgen was ik even in paniek.ik werd wakker en merkte meteen brandende longen. Dacht even aan covid. Weer een test gedaan, negatief. Toen drong door dat het mijn spieren zijn van al het hoesten![]()
![]()
Vandaag dus pijnlijke borstkas en rug.
Ja een beetje een soort filmhuisfilm. Ik vond het ook grappig. En absurdistisch maar dat was ook de bedoeling van de maker natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb de film gister gezien. Was wel een goede film. Ook gelachen. Vond het een bijzonder verhaal, maar zeker wel voormakelijk
Ja dat ja. Absurd was het zeker. Goed geslaagd dus met een vermakelijke filmquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja een beetje een soort filmhuisfilm. Ik vond het ook grappig. En absurdistisch maar dat was ook de bedoeling van de maker natuurlijk.
Oef, dat is wel warm ja. Heb je geen airco of ventilator?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:49 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Inmiddels 27 graden op mijn zolderkamertje
Jawel, maar dat vind ik energieverspilling. Rond 9 uur koelt het af en dan gooien we alles open een uurtje. Dan is het zo weer 21 gradenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Oef, dat is wel warm ja. Heb je geen airco of ventilator?
Oh, ik keek even op mijn thermostaat maar hier is het ook al 26 graden. Maar ik ben maar een mager scharminkeltje dus ik heb het niet zo snel warm. Zit met een dekentje over mijn blote benen haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Oef, dat is wel warm ja. Heb je geen airco of ventilator?
Overdag kan ik erg goed tegen, maar 's nachts is het vreselijkquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik keek even op mijn thermostaat maar hier is het ook al 26 graden. Maar ik ben maar een mager scharminkeltje dus ik heb het niet zo snel warm. Zit met een dekentje over mijn blote benen haha.
Gelukkig geen last van. Nu heb ik ook een huis op het noorden dus dat scheelt ook al. En lekker de ventilator aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Overdag kan ik erg goed tegen, maar 's nachts is het vreselijk
Hai lieverdquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:33 schreef Ole het volgende:
Oh hi
even Fok! break en kapotte laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |