Ohh dat is naar zeg dat je corona hebt. Voel je je erg ziek?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieverds
Hier helaas covid
En niks op televisie
Dus tja
Ik ben hondsberoerd, zoals van een goede griep, maar ik overleef het welquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh dat is naar zeg dat je corona hebt. Voel je je erg ziek?
Ahhh vrouwke toch. Beterschap en laat je maar goed verzorgenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben hondsberoerd, zoals van een goede griep, maar ik overleef het wel
Gelukkig doet moeders morgen boodschappen voor me
Dank je wel lieverdquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh vrouwke toch. Beterschap en laat je maar goed verzorgen
Komt wel weer joh, eerst maar eens goed uitzieken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd
Vanavond Bumperkleef en Dertigers kijken denk ik... Baal wel, wilde vandaag een kerststal breien en genieten van mijn nieuwe boeken. Niks van gekomen. Alleen slapen
Avond Monk. Yep, laat maar komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:53 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Iedereen klaar voor de hittegolf?
Avond mop, wat naar dat je je zo ziek voelt. Hopelijk knap je snel weer op. Lekker op de bank met een kop thee vanavond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een snotterige en hoestende CotS meldt zich
Vanavond een ned1 avondje.
Same herequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een snotterige en hoestende
Het begint wel beter te gaan. De koorts is gezakt, alleen voel me gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond mop, wat naar dat je je zo ziek voelt. Hopelijk knap je snel weer op. Lekker op de bank met een kop thee vanavond.
Thuistest was negatief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah bah, ook covid? Beterschap
Beterschap lieverd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thuistest was negatief.
Thanks! Jij ook beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |