Heb al een tijdje geen heartbreakers gegeten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
en er komt ook 28 augustus op investigation discovery, the diana investigations
zag er gisteren een promo van tijdens reclame van Heartbreakers
Hier nog steeds droog en benauwdquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds![]()
Hier komt al even de regen met bakken uit de lucht en het rommelt flink
Bah, hopelijk krijg je ook je deel nog wel. Het is lekker nu.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier nog steeds droog en benauwd
Ja hoop ook op verkoeling.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Bah, hopelijk krijg je ook je deel nog wel. Het is lekker nu.
Ik had het gezien maar dat is een HH.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Ik vergeet iedere keer dat Kassa ook nog bestaat, maar dat is dus op de maandag avond in plaats van de zaterdag
Dan heeft hij er zeker goed ingehakt zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond schatten
Vandaag in totaal drie uur wakker geweest, slaappil gehad afgelopen nacht en die sloeg in als een bom. Niks op televisie. Dadelijk lekker even een stukje breien en knippen+plakken (oh bij grote mensen heet dat artjournal)
Ik slik nogal zware pillen als ik ze slikquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan heeft hij er zeker goed ingehakt zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |