Eensquote:Op zondag 27 november 2022 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Ontopic blijven alstublieft[/modbreak]
quote:Op maandag 28 november 2022 14:15 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma werd kkrhard in d'r reet geneukt door mij, maar omdat ze nogal verlegen is, wilde ze niet dat de buren haar konden horen brullen. Ergo de luide muziek. Thx voor het lenen van je bed btw.
Verwijderd.quote:Op maandag 28 november 2022 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Mijn topic wordt vervuild door deze kneus met z'n kinderachtige post. Heeft ie vaker een handje van
[..]
Je bent gewoon het bokje hahaquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik kom niet vaak in VBL of WK-topics, maar waarom is bijna IEDERE reactie van GGMM zo zuur? Een beetje hetzelfde gedrag wat Paul vertoont.
Mij boeit het geen reet meer, maargoed...
Aldus de grootste baggeraar van heel FOK!quote:Op woensdag 14 december 2022 14:51 schreef Paul het volgende:
wat doen al die baggertopics in klb hee
Open zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:51 schreef Paul het volgende:
wat doen al die baggertopics in klb hee
En dan 10 minuten later het topic sluiten omdat het toch vrouwonvriendelijk isquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De KLB mods beslissen zelf wel of een topic dicht moet.
En ik denk dat ik hem open laat. VD heeft zijn best gedaan in de OP
Kreeg teveel TR’s…..quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan 10 minuten later het topic sluiten omdat het toch vrouwonvriendelijk isBelgen :’)
Kan Joppiesaus. naar de prullenmand? Zie ook andere topics van hem.quote:
Wat is dit voor debieltje dan?quote:Op zondag 18 december 2022 11:23 schreef Joppiesaus. het volgende:
Ik wil Lucille lekker insmeren met smeerpoep en haar dan lekker aflikken met m’n tongetje
Op hetzelfde moment als jij opdonderd.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Wanneer kan die Paul eens een keer opdonderen?
*opdondertquote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment als jij opdonderd.
KLB / Vrouwen horen achter het aanrechtquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen horen achter het aanrecht
Sorry, maar wederom bagger van deze gast.
* Oostblokkert probeert subtiel te zijn Misschien iets meer dan alleen een slotje
quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:52 schreef Oostblokkert het volgende:
KLB / Vol = vol
KLB / Eerste homo erotische ervaring gehad
Om een indruk te krijgen.
Deze kunnen naar ONZ wmb.
Je lokte het ook wel erg uit moet ik zeggenquote:
huhquote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je lokte het ook wel erg uit moet ik zeggen
Er waren meerdere TR’s die dit wat schokkend vondenquote:Op maandag 2 januari 2023 10:19 schreef streamjohan het volgende:
KLB / 42 centimeter belofte
Wat is hier pron aan? Dit is een klacht op de werking van een gerenommeerd product.
Klaagbaak?
Gelachenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er waren meerdere TR’s die dit wat schokkend vonden
sorry ik had teveel gezopen capuchon_jongen sorryquote:Op maandag 2 januari 2023 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was bezig aan het vegen maar heb de strijd opgegeven.
1. Op een Nederlandstalig forum praat je Nederlands
2. Scheld elkaar niet uit voor flikker/sukkel en mongool
3. Kan niet anders dan slotje op dit topic.
@:Boze_loopeend
Probeer het anders opnieuw
Youre one to talk met je rare Vlaamsquote:Op maandag 2 januari 2023 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende: Ik was bezig aan het vegen maar heb de strijd opgegeven. 1. Op een Nederlandstalig forum praat je Nederlands 2. Scheld elkaar niet uit voor flikker/sukkel en mongool 3. Kan niet anders dan slotje op dit topic. @:Boze_loopeend Probeer het anders opnieuw
Vlaams is een onderdeel van Nederlands. Vlaams is geen officieel taal zoals Friesquote:Op maandag 2 januari 2023 13:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Youre one to talk met je rare Vlaams
Af en toe is het zeer vervelend lezen zennequote:Op maandag 2 januari 2023 13:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaams is een onderdeel van Nederlands. Vlaams is geen officieel taal zoals Fries
Als je de slimme wilt uithangen. Doe het dan goed.
Ik doe nog zo mijn best om algemeen Nederlands te schrijven.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:11 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Af en toe is het zeer vervelend lezen zenne
Daar kan ik niks mee?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:35 schreef Plompzakker het volgende:
Je werkt niet nog genoeg aangezien je nog tijd over hebt om dit soort topics te maken
Graag wat meer feedback hierover. En vooral het sluiten is prima, maar "niet gelezen" en dan sluiten? Dat klopt volgens mij niet?'quote:
@capuchon_jongenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:25 schreef jarajosefff het volgende:
Hi,
Even uit nieuwsgierigheid voor @:Danny , wat is de reden dat dit topic is gesloten:
KLB / 40 uur werken
Ik kan me voorstellen dat genoeg mensen 40 uur werken een klacht waard vinden? De enige feedback die ik zie is:
[..]
Daar kan ik niks mee?
En het sluiten van dit topic begrijp ik ook niet @:Danny
KLB / Wat als hij gewoon geen aanbiedingen krijgt?
De moderator geeft aan het niet gelezen te hebben? Dus de moderator in kwestie sluit dus zonder iets te lezen direct?
[..]
Graag wat meer feedback hierover. En vooral het sluiten is prima, maar "niet gelezen" en dan sluiten? Dat klopt volgens mij niet?'
Bij voorbaat dank
Ik las dat jij kluun bent en post onder een kloon gedurende een ban, klopt dit geschetste beeld?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:25 schreef jarajosefff het volgende:
Hi,
Even uit nieuwsgierigheid voor @:Danny , wat is de reden dat dit topic is gesloten:
KLB / 40 uur werken
Ik kan me voorstellen dat genoeg mensen 40 uur werken een klacht waard vinden? De enige feedback die ik zie is:
[..]
Daar kan ik niks mee?
De moderator geeft aan het niet gelezen te hebben? Dus de moderator in kwestie sluit dus zonder iets te lezen direct?
[..]
Graag wat meer feedback hierover. En vooral het sluiten is prima, maar "niet gelezen" en dan sluiten? Dat klopt volgens mij niet?'
Bij voorbaat dank
Wie?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik las dat jij kluun bent en post onder een kloon gedurende een ban, klopt dit geschetste beeld?
Duidelijk!quote:
Mijn naam is Yaraquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik las dat jij kluun bent en post onder een kloon gedurende een ban, klopt dit geschetste beeld?
Nee hoor.quote:
We nemen het mee naar achter!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:25 schreef jarajosefff het volgende:
Hi,
KLB / 40 uur werken
[..]
Daar kan ik niks mee?
[..]
Bij voorbaat dank
we zullen het bekijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |