Eens. Gelukkig is ie geen mod op klbquote:Op woensdag 16 november 2022 20:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik word knettergek van die vent.
Omdat ik het nodig achtte om daar een note voor te geven.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:32 schreef Ama het volgende:
Waarom krijg ik een note voor iets wat ik heb gezegd in SC wat nooit een probleem is geweest?Iets wat ook echt totaal niet serieus was en dat weet de persoon tegen wie ik het zei ook (denk de hele SC behalve de nieuwe moderator hier).
Echt he.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat ik het nodig achtte om daar een note voor te geven.
Zoals ik al eerder zei: gewoon een beetje letten op je taalgebruik. Zo moeilijk is dat niet.
Ach jochie toch, dan zul je het nog druk krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat ik het nodig achtte om daar een note voor te geven.
Zoals ik al eerder zei: gewoon een beetje letten op je taalgebruik. Zo moeilijk is dat niet.
Beetje ongemakkelijk wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:19 schreef Solotovski het volgende:
Andere mods doen er gewoon aan mee maar netsplitter moet zich even bewijzen als nieuwe klbmod hoor
Nooit in de sc komen maar wel alles de tering noten
Doen er wel meer hoor. De enige mods die dat niet doen zijn bijvoorbeeld @CoolGuy of @djkoelkastquote:Op woensdag 16 november 2022 20:19 schreef Solotovski het volgende:
Andere mods doen er gewoon aan mee maar netsplitter moet zich even bewijzen als nieuwe klbmod hoor
Nooit in de sc komen maar wel alles de tering noten
Ik zie dat als een complimentquote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Zaklamplicht het volgende:
[..]
Doen er wel meer hoor. De enige mods die dat niet doen zijn bijvoorbeeld @:coolguy of @:djkoelkast
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie dat als een compliment
Bedankt voor deze huishoudelijke mededeling.quote:
Ik heb dat niet gedaan, was gewoon braaf KLB crewquote:Op woensdag 23 november 2022 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zit die tyfus paul eerst uit te lokken en dan zelf te modden in de sc?
Je naam staat erbij debielquote:Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gedaan, was gewoon braaf KLB crew
Rustig…quote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zit die tyfus paul eerst uit te lokken en dan zelf te modden in de sc?
2x crewbash.quote:
Post #105 staat bijvoorbeeld gewoon zijn naam bij de edit regel, ook al heeft die zogenaamd niks aangeraakt.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rustig…
Om welke posts ging dit. Linkjes…
Zal het meenemen naar achter.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Post #105 staat bijvoorbeeld gewoon zijn naam bij de edit regel, ook al heeft die zogenaamd niks aangeraakt.
Dankuwel!quote:Op woensdag 23 november 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zal het meenemen naar achter.
Je zou denken dat het dan logisch is deze vraag te stellen in WK-FBquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik kom niet vaak in VBL of WK-topics, maar waarom is bijna IEDERE reactie van GGMM zo zuur? Een beetje hetzelfde gedrag wat Paul vertoont.
Mij boeit het geen reet meer, maargoed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |