Eensquote:Op zondag 27 november 2022 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Ontopic blijven alstublieft[/modbreak]
quote:Op maandag 28 november 2022 14:15 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma werd kkrhard in d'r reet geneukt door mij, maar omdat ze nogal verlegen is, wilde ze niet dat de buren haar konden horen brullen. Ergo de luide muziek. Thx voor het lenen van je bed btw.
Verwijderd.quote:Op maandag 28 november 2022 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Mijn topic wordt vervuild door deze kneus met z'n kinderachtige post. Heeft ie vaker een handje van
[..]
Je bent gewoon het bokje hahaquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik kom niet vaak in VBL of WK-topics, maar waarom is bijna IEDERE reactie van GGMM zo zuur? Een beetje hetzelfde gedrag wat Paul vertoont.
Mij boeit het geen reet meer, maargoed...
Aldus de grootste baggeraar van heel FOK!quote:Op woensdag 14 december 2022 14:51 schreef Paul het volgende:
wat doen al die baggertopics in klb hee
Open zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:51 schreef Paul het volgende:
wat doen al die baggertopics in klb hee
En dan 10 minuten later het topic sluiten omdat het toch vrouwonvriendelijk isquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De KLB mods beslissen zelf wel of een topic dicht moet.
En ik denk dat ik hem open laat. VD heeft zijn best gedaan in de OP
Kreeg teveel TR’s…..quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan 10 minuten later het topic sluiten omdat het toch vrouwonvriendelijk isBelgen :’)
Kan Joppiesaus. naar de prullenmand? Zie ook andere topics van hem.quote:
Wat is dit voor debieltje dan?quote:Op zondag 18 december 2022 11:23 schreef Joppiesaus. het volgende:
Ik wil Lucille lekker insmeren met smeerpoep en haar dan lekker aflikken met m’n tongetje
Op hetzelfde moment als jij opdonderd.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Wanneer kan die Paul eens een keer opdonderen?
*opdondertquote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment als jij opdonderd.
KLB / Vrouwen horen achter het aanrechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |