Vast een Russische hacker geweest. Wel handig al die smart devices.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had alles afgesloten voordat ik ging, app op m'n tel had ook geen verbinding meer want gaat via WiFi.
Heel bijzonder
Nou, toevallig is het echt gebeurd. Maar ze geven me een ultimatum want moest van de andere kant van t land komenquote:Op zondag 27 november 2022 08:08 schreef stropdaz het volgende:
Als het echt was gebeurd was de politie al veel eerder binnen gevallen
Jaaa joh, lekker aan al je buren een reservesleutel geven.quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef switchboy het volgende:
Ts woont in een asoflat waar buren geen normaal contact met elkaar hebben. Laat staan een reserve sleutel.
Beetje overdreven, denk je niet?quote:Op zondag 27 november 2022 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bloemetje kopen voor je buren?
Setje anaalballen danquote:Op zondag 27 november 2022 17:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beetje overdreven, denk je niet?
Ik heb geen flauw idee. Niemand van m'n buren heeft m'n nummer iigquote:Op maandag 28 november 2022 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
Al enig idee wie gemarteld is om jouw nummer aan de plisie te geven?
Nja, vooral naar voor m'n buren natuurlijkquote:
Je hebt het nummer van de politie. Misschien kan je ze onder druk zetten om hun bron te geven.quote:Op maandag 28 november 2022 16:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Niemand van m'n buren heeft m'n nummer iig
Ja, de politie onder druk zetten, uhu.quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt het nummer van de politie. Misschien kan je ze onder druk zetten om hun bron te geven.
Ik zou het wel anoniem doen want je wil met die lui geen ruzie
Misschien was het wel gewoon een bewoner die zich voor heeft gedaan als politie.quote:Op maandag 28 november 2022 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, de politie onder druk zetten, uhu.
Ik was wel een beetje argwanend en vroeg de agent aan de telefoon of hij me een bewijs kon sturen dat hij echt van de politie was maar dat vond meneer maar een rare vraag
Nee, ik heb het laten verifiëren door een goede bronquote:Op maandag 28 november 2022 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een bewoner die zich voor heeft gedaan als politie.
Dit moment niet aangrijpen om "HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" terug te appen.quote:Appje was " Hallo, ik ben van de politie. Wij staan bij uw woning, waar bent u? "
Dat was wel een van de laatste dingen waar ik aan dachtquote:Op maandag 28 november 2022 16:20 schreef Kriegel het volgende:
Trouwens,
[..]
Dit moment niet aangrijpen om "HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" terug te appen.
Teleurstellend maar op zich begrijpelijk.quote:Op maandag 28 november 2022 16:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat was wel een van de laatste dingen waar ik aan dacht
Haha wat een oen zegquote:Op maandag 28 november 2022 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, de politie onder druk zetten, uhu.
Ik was wel een beetje argwanend en vroeg de agent aan de telefoon of hij me een bewijs kon sturen dat hij echt van de politie was maar dat vond meneer maar een rare vraag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |