Werd ik vanochtend rond 11:15 gebeld door een onbekend nummer, vervolgens gebeld en geappt door een nummer van wat dus de politie bleek te zijn.
Appje was " Hallo, ik ben van de politie. Wij staan bij uw woning, waar bent u? "
Dus gebeld naar de agent, gezegd dat ik niet thuis was sinds gisteravond 20:00 en pas over zo'n 2.5 uur thuis zou kunnen zijn, waarbij ik toch een beetje het gevoel had dat ik in het
ootje werd genomen maar het bleek toch echte politie te zijn

Wat was er aan de hand?
Mijn home cinema set met subwoofer heeft van gisteravond geen idee tot vanmiddag 14:00 op max volume gestaan waardoor de politie een x aantal belletjes heeft gehad van een groot deel van de buren hier vanwege de enorme geluidoverlast.
Politie heeft einde ochtend pas contact met me op kunnen nemen. Of ik als de donder naar huis wilde komen want anders forceren we de boel en nemen we alles in beslag. Ik uitgelegd dat ik er zsm aan zou komen maar dat het ongeveer 14:00 zou zijn.
Kom ik thuis, meteen bij het portiek hoorde ik al veel te associaal harde muziek van boven komen, wat dan op dat moment ook een redelijk rustig nummer was.
Meteen ding uitgezet, en even bij paar buren langs geweest om de boel ff uit te leggen met een excuus. De rest doe k morgen wel of ik hang wel lafjes een briefje op in de hal van ja sorry, dit dat zus zo was het geval en excuus.
Wil niet weten welke nummers er allemaal voorbij zijn gekomen

Klacht, vind het erg kut voor de buren, blij dat ik er zelf geen last van had.
Dit was mijn topic, bedankt!