Hooks, die sleutels kunnen van dat ringetje af.quote:
Tot er iemand instapte en wegreed?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm zo ben ik eens op een trekhaak gaan zitten
lekker man
quote:
Humor? Bittere ernst dit topicquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:57 schreef spierbal het volgende:
Wat een humor TS, nog nooit zo gelachen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:38 schreef SootSprite het volgende:
Zo is Quinsy Gario geboren. Ze dachten stront maar het bleek een activist.
Ik blijf natuurlijk altijd even kijken als ze bezig zijn, en inspecteer de situatie achteraf.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:38 schreef marc0871 het volgende:
Hoe weet je dat die paaltjes daarna erg stinken?
Met andere woorden; je gaat aan de paaltjes ruiken, als ze weg zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk altijd even kijken als ze bezig zijn, en inspecteer de situatie achteraf.
Ik vond anale seks juist de minst boeiende seks. Al heb ik seks in z'n geheel afgezworen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:03 schreef Joppiesaus. het volgende:
Beste seks is anale seks
Of iemand in z’n reet neuken die anuskanker heeft
Ervaringsdeskundige?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan lopen ze zo door Amsterdam, dan krijgen ze zin, en dan doen ze zo midden op straat hun rok omhoog en hun slipje opzij, en dan gaan ze zo op een Amsterdams paaltje zitten wat ze zo in zich laten glijden door er zich helemaal overheen te laten zakken.
Op zich is dat best geil.
Maar als ze dan klaar zijn, hun rok goed doen en hun slipje weer over hun gapende kontgat trekken en verder lopen, dan zie je zo dat paaltje onder de strontresten zitten. Bovendien ruikt dat paaltje dan erg smerig.
Dat vind ik dan toch wel weer goor.
Zou het daarom altijd zo erg stinken in Amsterdam?
De KLB mods beslissen zelf wel of een topic dicht moet.quote:
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:31 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ik vond anale seks juist de minst boeiende seks. Al heb ik seks in z'n geheel afgezworen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |