abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207211262
Hoi,

Ik vind dat alle vrouwen minder moeten gaan verdienen en weer ouderwets moeten gehoorzamen aan de man. Graag zie ik hen dan ook verplicht op handen en voeten door de straat lopen met een hondenriem om de nek. Ook is het haar taak om koffie/thee/bier te serveren nadat ze haar gulzige mondje heeft schoongemaakt. Gelukkig doet mijn pijpslaafje dat iedere dag al uit zichzelf. Ze leert langzaam, maar in het nieuwe jaar moet ze toch echt veel harder werken voor mij & m’n lieve zoontje.

Ze slaapt en leeft (inmiddels met plezier) in een ruime hondenkooi met stalen voederbakjes

Klacht: klagende mannen die over zich heen laten lopen en niet hun vrouw/vriendin durven of willen domineren/kort aan de ketting te houden.
pi_207211328
Gedeeltelijk mee eens..
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_207211332
het mooiste zou wezen dat jij even op de pauzeknop drukt
pi_207211345
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
het mooiste zou wezen dat jij even op de pauzeknop drukt
Want?
pi_207211379
Als je naar Saoedi Arabië verhuisd kan je helemaal tot je recht komen. En meerdere vrouwen in huis halen. Om optimale rechten te krijgen je wel ff bekeren tot de islam en je voorhuid inleveren ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_207211712
GTWV! *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_207211725
Eerste zin mee eens. De rest gaat me net wat te ver.
Eens kijken
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 14:02:57 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_207212606
Achter het aanrecht lijkt me wat lastig eigenlijk
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207217300
Kap met die onzin
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')