Kan Joppiesaus. naar de prullenmand? Zie ook andere topics van hem.quote:
Wat is dit voor debieltje dan?quote:Op zondag 18 december 2022 11:23 schreef Joppiesaus. het volgende:
Ik wil Lucille lekker insmeren met smeerpoep en haar dan lekker aflikken met m’n tongetje
Op hetzelfde moment als jij opdonderd.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Wanneer kan die Paul eens een keer opdonderen?
*opdondertquote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment als jij opdonderd.
KLB / Vrouwen horen achter het aanrechtquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen horen achter het aanrecht
Sorry, maar wederom bagger van deze gast.
* Oostblokkert probeert subtiel te zijn Misschien iets meer dan alleen een slotje
quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:52 schreef Oostblokkert het volgende:
KLB / Vol = vol
KLB / Eerste homo erotische ervaring gehad
Om een indruk te krijgen.
Deze kunnen naar ONZ wmb.
Je lokte het ook wel erg uit moet ik zeggenquote:
huhquote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je lokte het ook wel erg uit moet ik zeggen
Er waren meerdere TR’s die dit wat schokkend vondenquote:Op maandag 2 januari 2023 10:19 schreef streamjohan het volgende:
KLB / 42 centimeter belofte
Wat is hier pron aan? Dit is een klacht op de werking van een gerenommeerd product.
Klaagbaak?
Gelachenquote:Op maandag 2 januari 2023 12:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er waren meerdere TR’s die dit wat schokkend vonden
sorry ik had teveel gezopen capuchon_jongen sorryquote:Op maandag 2 januari 2023 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was bezig aan het vegen maar heb de strijd opgegeven.
1. Op een Nederlandstalig forum praat je Nederlands
2. Scheld elkaar niet uit voor flikker/sukkel en mongool
3. Kan niet anders dan slotje op dit topic.
@:Boze_loopeend
Probeer het anders opnieuw
Youre one to talk met je rare Vlaamsquote:Op maandag 2 januari 2023 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende: Ik was bezig aan het vegen maar heb de strijd opgegeven. 1. Op een Nederlandstalig forum praat je Nederlands 2. Scheld elkaar niet uit voor flikker/sukkel en mongool 3. Kan niet anders dan slotje op dit topic. @:Boze_loopeend Probeer het anders opnieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |