Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedjequote:
Gelukkig heb je lekker geslapen en gingen je medicijnen goed!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedje![]()
Net wat yoghurt op, gisteravond nog wat soep. De rest van de week vloeibaar eten omdat dat klemmetje er zit en er nu wondjes zitten van het raggen met die slang. Maar ik durf soberso geen vast voedsel te eten dus dat komt wel goed.
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig heb je lekker geslapen en gingen je medicijnen goed!
Ik zal voor een goed herstel duimen
Succes met een week vloeibaar! Zorgen dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt he
(en ijs valt ook onder vloeibaar![]()
)
Doe voorzichtig, sterkte en rustig aan met deze warmte
Heel goed. Doe maar heeeel voorzichtig. Alles is nog sore. xquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt. Lekker geslapen vannacht. Vanmorgen gingen de medicijnen er ook goed door, heel voorzichtig gedaan en een schietgebedje![]()
Net wat yoghurt op, gisteravond nog wat soep. De rest van de week vloeibaar eten omdat dat klemmetje er zit en er nu wondjes zitten van het raggen met die slang. Maar ik durf soberso geen vast voedsel te eten dus dat komt wel goed.
Doe ik. Dankjewel schatquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel goed. Doe maar heeeel voorzichtig. Alles is nog sore. x
Ja... met hitte speelt bipolair hier altijd enorm op (rapid cycling, dus enorme wisselingen in stemming) echt niet tofquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat leven in een warm land niet hoeft voor mij. Ik blijf wel lekker in Belgie.
Gelijk heb je.:Yquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat leven in een warm land niet hoeft voor mij. Ik blijf wel lekker in Belgie.
Ai, dat is zeker niet tof. Ik ben eigenlijk best tevreden met onze vier seizoenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... met hitte speelt bipolair hier altijd enorm op (rapid cycling, dus enorme wisselingen in stemming) echt niet tof
Avond lieverd. Hier B&B en wat werken. Urk kijk ik terug. Gisteren dat nieuwe programma gezien over Spakenburg. Zelfde format als Urk en dezelfde makers. Vond er niets aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier gaan we vanavond Urk kijken
Nu even een extra douche, dit weer maakt me er niet echt schoner op
Nee... ik heb hem wel aan gehad, maar het was idd niet veel. Te slecht geacteerd... maar ach... voor in de zomerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Hier B&B en wat werken. Urk kijk ik terug. Gisteren dat nieuwe programma gezien over Spakenburg. Zelfde format als Urk en dezelfde makers. Vond er niets aan.
Ja inderdaad. Urk is zeker een stuk beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik heb hem wel aan gehad, maar het was idd niet veel. Te slecht geacteerd... maar ach... voor in de zomerUrk is wel leuker
Ach voor zomertelevisie is het best, krijg alleen wel een raar beeld van die streekquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Urk is zeker een stuk beter.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:08 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze tt![]()
Heb dat nummer nu in mn koppie
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef praadje het volgende:
Ik duik weer even mijn bed in. Voel me zo slap met alleen yoghurt en soep. En mijn vitamines mag ik ook niet slikken dus dat werkt ook niet mee. En mijn slokdarm schiet nog steeds in een kramp als ik slik. Probeerde wat druifjes en tomaatjes maar dat ging heel moeizaam. Gelukkig heb ik blikfruit in huis, dat is wat zachter dus dat straks even proberen.
Dinsdag moet ik toch bij de dokter zijn en dan eens kijken hoe nu verder. Ik weeg nog maar een magere 56 kilo. Nu ben ik niet zo groot maar het mag wel iets meer zijn.
En ik wil gewoon een bruine boterham met ham en kaasOf een zacht wit puntje met makreel in tomatensaus
Ach lieverd, dat hoef toch niet. Ik heb een lekker dutje gedaan en ga zo weer wat soep eten. Komt met mij wel goed hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...
Knuffel, dat heet zelfzorg gelukkig. Lief zijn voor jezelfquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach lieverd, dat hoef toch niet. Ik heb een lekker dutje gedaan en ga zo weer wat soep eten. Komt met mij wel goed hoor
Ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak me oprecht echt erg zorgen om je...
Sterkte ♥️quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:38 schreef praadje het volgende:
Ik duik weer even mijn bed in. Voel me zo slap met alleen yoghurt en soep. En mijn vitamines mag ik ook niet slikken dus dat werkt ook niet mee. En mijn slokdarm schiet nog steeds in een kramp als ik slik. Probeerde wat druifjes en tomaatjes maar dat ging heel moeizaam. Gelukkig heb ik blikfruit in huis, dat is wat zachter dus dat straks even proberen.
Dinsdag moet ik toch bij de dokter zijn en dan eens kijken hoe nu verder. Ik weeg nog maar een magere 56 kilo. Nu ben ik niet zo groot maar het mag wel iets meer zijn.
En ik wil gewoon een bruine boterham met ham en kaasOf een zacht wit puntje met makreel in tomatensaus
Ja fruit uit blik lukt wel aardig. Alleen vers fruit niet. En ik had net soep met van die doorgekookte balletjes maar daar schiet mijn slikdarm ook van in de kramp. Nu maar een ijsje.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel, dat heet zelfzorg gelukkig. Lief zijn voor jezelf
En ik zat voor je te denken, als fruit uit blik niet lukt kun je misschien appelmoes eten? Wel vitamine C, wat kcals en het vult wel.
Sommigen kenden het nummer nietquote:
Ik ken zo'n oma's weetje dat als je in de ochtend alleen twee stukjes fruit eet en voor de rest van de ochtend niets, het heel je maag zuivert.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja fruit uit blik lukt wel aardig. Alleen vers fruit niet. En ik had net soep met van die doorgekookte balletjes maar daar schiet mijn slikdarm ook van in de kramp. Nu maar een ijsje.
En honey is ook goed voor jequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
Helaas moet ik jullie vertellen dat @:Snowsquall niet meer terugkomt. Er is geen spierkracht meer en het gaat nu heel snel.
Mijn hart huilt, wat ga ik je missen.
Dag lieve Snow, bedankt dat je er was.![]()
[ afbeelding ]
Och, wat triestquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
Helaas moet ik jullie vertellen dat @:Snowsquall niet meer terugkomt. Er is geen spierkracht meer en het gaat nu heel snel.
[ afbeelding ]
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Wat een verdrietig nieuws 😞quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds,
[ afbeelding ]
Lieve schat dat is toch niet meer dan logisch... Heel erg veel sterkte. Goed dat je aan jezelf denkt! Je bent een engel en ik ben trots op jouquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:33 schreef praadje het volgende:
Lieverds,
De komende dagen even geen tv gids. Ben er even helemaal klaar mee. Het (alweer) slechte slapen, die kloteslokdarm en amper kunnen eten, de krampen in mijn slokdarm en de druppel, het nieuws van Snow. Ik ga er even tussenuit.
Tot na het weekend![]()
![]()
@:Snowsquall
Heel veel beterschap Praadquote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:33 schreef praadje het volgende:
Lieverds,
De komende dagen even geen tv gids. Ben er even helemaal klaar mee. Het (alweer) slechte slapen, die kloteslokdarm en amper kunnen eten, de krampen in mijn slokdarm en de druppel, het nieuws van Snow. Ik ga er even tussenuit.
Tot na het weekend![]()
![]()
Goedemorgen!quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:33 schreef praadje het volgende:
Lieverds,
Tot na het weekend![]()
![]()
Dat is het enige dat ik leuk vind. Voor de rest ben ik echt te oud.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind StukTV heel leuk... Alleen het jachtseizoen niet
Ik ook. Alleen een beetje kindsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik leuk vind. Voor de rest ben ik echt te oud.
Echt komkommertijdquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:49 schreef kree het volgende:
Goede avond allen
Nou niet veel boeiends op de tv voor mij geloof ik de laatste tijd.
ja er is niet echt veel he op de tv.quote:
We gaan brunchenquote:Op zondag 24 juli 2022 13:37 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]
Het wordt tijd dat wegmisbruikers gereboot wordt
Hey je bent er weer lieverdquote:Op zondag 24 juli 2022 17:39 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
17.42; Deurwaarders UK RTL5
18.00; Werners garage VER https://www.tvgids.nl/informatief/werners-garage
18.30; Border security VER
19.30; Uitstel van executie (H) RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Help mijn man is klusser (H) RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/help-mijn-man-is-klusser
21.30; Stegeman op de Bres (H) SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/stegeman-op-de-bres
Serie;
21.46; Jos NPO3 https://www.tvgids.nl/serie/jos
Docu, Reportage, Informatief;
20.15; Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/zomergasten
20.53; Reizen Waes NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/reizen-waes-wereldsteden
22.20; Bezorgd NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/bezorgd
23.45; Louis Theroux NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/louis-theroux
Sport;
20.22; De avondetappe NPO1
Liefs van jullie online omroepster;
Snowsquall![]()
Typefouten onder voorbehoud.
Ja, ach. Dankjewelquote:Op zondag 24 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey je bent er weer lieverdFijn je weer te zien
Succes... Na drie weken lijkt me dat erg zwaarquote:Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Ik slinger straks Zomergasten aan.
Morgen na drie weken vakantie weer naar kantoor; dat zal wel weer wennen zijn.
Dankjewel; het went gauw genoeg hoor.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes... Na drie weken lijkt me dat erg zwaar
Haha oke. Hier een uitkeringstrekker (Wajong) dus geen flauw idee om eerlijk te zijn. Al geef ik mezelf heel erg veel structuur.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankjewel; het went gauw genoeg hoor.Beetje orde en regelmaat kan na drie weken sowieso geen kwaad.
Denk dat voor veel mensen een beetje structuur met vaste gewoonten belangrijk is.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha oke. Hier een uitkeringstrekker (Wajong) dus geen flauw idee om eerlijk te zijn. Al geef ik mezelf heel erg veel structuur.
Avond lieve Poppel_God. Dat zal zeker wennen zijn maar je zit vast zo weer in het ritme. Ik rij morgenochtend vroeg maar eens naar het keuringsstation.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Ik slinger straks Zomergasten aan.
Morgen na drie weken vakantie weer naar kantoor; dat zal wel weer wennen zijn.
Avond praadjeGodinquote:Op zondag 24 juli 2022 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Poppel_God. Dat zal zeker wennen zijn maar je zit vast zo weer in het ritme. Ik rij morgenochtend vroeg maar eens naar het keuringsstation.
Ik hoop het ook. Ben een beetje bang voor mijn ABS lampje. Dat brandt al een paar jaar maar dat is een foutje in de computer, dat hebben ze uitgelezen bij de garage. Maar ik hoorde dat tegenwoordig geen enkel lampje meer mag branden dus ik ben benieuwd. Voor de rest denk ik dat het wel goed komt, pas een beurtje gehad en nieuwe banden en wat roest bij de dorpels laten repareren.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadjeGodinDat gaat helemaal goedkomen hoor
![]()
Ik zal duimen voor je GolfHopelijk rolt 'ie er zonder problemen doorheen.
Geen idee eigenlijk hoe dat zit; het lijkt me dat ze kunnen testen of het ABS het nog doet.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ben een beetje bang voor mijn ABS lampje. Dat brandt al een paar jaar maar dat is een foutje in de computer, dat hebben ze uitgelezen bij de garage. Maar ik hoorde dat tegenwoordig geen enkel lampje meer mag branden dus ik ben benieuwd. Voor de rest denk ik dat het wel goed komt, pas een beurtje gehad en nieuwe banden en wat roest bij de dorpels laten repareren.
Ja, dat hebben ze getest en die doet het gewoon.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe dat zit; het lijkt me dat ze kunnen testen of het ABS het nog doet.
quote:Op maandag 25 juli 2022 19:12 schreef praadje het volgende:
Om 8.00 uur stond ik in de rij bij het keuringsstation en om 11.45 uur was ik aan de beurtMaar..... mijn Golfje is weer goedgekeurd
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws!quote:Op maandag 25 juli 2022 19:12 schreef praadje het volgende:
Om 8.00 uur stond ik in de rij bij het keuringsstation en om 11.45 uur was ik aan de beurtMaar..... mijn Golfje is weer goedgekeurd
![]()
![]()
![]()
Wat goed!quote:Op maandag 25 juli 2022 19:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt wel. Al 18 jaar is ie bijna. Mijn schatje
Ja maar ik ben ook altijd heel lief voor hem en verzorg hem goed.quote:
Zeker weten? Geen Don en Ad filmpje ? Moeder betaald boete in natura.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:12 schreef StephanL het volgende:
@:praadje heb vanavond in Leiden een cameraman en geluidsman gezien bij een handhaver. Ze liepen naar hun kantoor. Wordt vast een nieuwe serie Handhavers
Hahaquote:Op maandag 25 juli 2022 22:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zeker weten? Geen Don en Ad filmpje ? Moeder betaald boete in natura.
Ohh dat zou leuk zijn. Frikandelletjes inslaanquote:Op maandag 25 juli 2022 22:12 schreef StephanL het volgende:
@:praadje heb vanavond in Leiden een cameraman en geluidsman gezien bij een handhaver. Ze liepen naar hun kantoor. Wordt vast een nieuwe serie Handhavers
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zeker weten? Geen Don en Ad filmpje ? Moeder betaald boete in natura.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier een huis vol kijken en Urk! Leuk!
Haak niet meer in de middag. Zitten naaien. Was ook leuk. Nu wel haken
Goedenavondquote:
Ik ben blij voor je dat het geen verontrustend iets was. Al is dit alsnog heel vervelendquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:59 schreef praadje het volgende:
Ik heb vanavond een puntje pizza op en het ging goedUitslag van de pathaloog, niets verontrustend dus ws. weer de slokdarmspasmen die opspeelden.
Voorlopig zoveel mogelijk rundvlees vermijden. Daar gaat mijn zondagse biefstukje
Fijn om te horen dat het niks verontrustend was!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:59 schreef praadje het volgende:
Ik heb vanavond een puntje pizza op en het ging goedUitslag van de pathaloog, niets verontrustend dus ws. weer de slokdarmspasmen die opspeelden.
Voorlopig zoveel mogelijk rundvlees vermijden. Daar gaat mijn zondagse biefstukje
Dankjewelquote:Op woensdag 27 juli 2022 05:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat het geen verontrustend iets was. Al is dit alsnog heel vervelend
En yeah voor pizza
Nahh, dat lijkt me niets. Net zoals een gemalen biefstukjequote:Op woensdag 27 juli 2022 07:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het niks verontrustend was!
Biefstuk uit de printer een optie?
Leuk he. Die zijn echt leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Straks weer Een Huis Vol kijken. Zonet de aflevering van gisteren gekeken. Moet iedere keer weer lachen om dat zootje ongeregeld in Duitsland.
Ja heerlijk! Ik vind die choas terwijl ik in rust zit heerlijkquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk he. Die zijn echt leuk om naar te kijken.
Ja, dat je om je heen kijkt en zo blij bent met die rust. (mijn kinderen zijn de deur al uit).quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik vind die choas terwijl ik in rust zit heerlijk
Het zullen je buren zijn…ik zou helemaal gek worden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik vind die choas terwijl ik in rust zit heerlijk
Middag Monk. Fijn dat alles in orde was. Ik heb sinds een paar jaar een Belgische tandarts, zooo lief en zacht. Daar ga ik bijna met plezier naar toe.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:02 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Naar de tandarts geweest voor controle, weer alles in orde, gelukkig.Maar dat is wel zoiets waar ik echt gewoon een week tegenop kan kijken. Vreselijk vind ik het.
![]()
Heerlijk dat het meeviel... Die tandartsangst ken ik... Brrr enge mensenquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:02 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Naar de tandarts geweest voor controle, weer alles in orde, gelukkig.Maar dat is wel zoiets waar ik echt gewoon een week tegenop kan kijken. Vreselijk vind ik het.
![]()
Klinkt alledrie goed.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een huis vol kijken
En ondertussen haken
En morgen logeren bij een vriendin
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een huis vol kijken
En ondertussen haken
En morgen logeren bij een vriendin
Avondquote:
Dank je! Ik heb ook erg veel zin in morgen. Lekker de hele middag knutselen en in de avond waarschijnlijk een filmpje kijken oidquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Klinkt alledrie goed.En ook een goedenavond
quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme
[..]
En avond lieve Stephan
Avondquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:53 schreef praadje het volgende:
Goede namiddag/ avond schatjes![]()
![]()
Voor mij vanavond Een huis vol en B&B vol liefde.
Da's wel heel erg vol…quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:53 schreef praadje het volgende:
Goede namiddag/ avond schatjes![]()
![]()
Voor mij vanavond Een huis vol en B&B vol liefde.
Avond Poppeltje. Ja altijd leuk om weer te zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond
Ik ga ook Een Huis Vol kijken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:45 schreef Drass het volgende:
Avond. Terug van vakantie, moet nog bergen terugkijken..
Avond lieve Cremequote:
quote:
Haha nu je het zegt, inderdaad.quote:
Avond Drassje, leuk dat je er weer bent. Heb je een fijne vakantie gehad? Waar ben je naartoe geweest? (als je het wil vertellen)quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:45 schreef Drass het volgende:
Avond. Terug van vakantie, moet nog bergen terugkijken..
Ben inmiddels 28u wakker en probeer het tot 21 a 22 vol te houden. Dan ben ik er hopelijk in 1x vanaf..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Ben je al over je jetlag heen? Ik vind naar het Oosten vliegen altijd wel pitttig.
USA. Rondje vanuit Texas naar Canyons en Vegas. Daarna weer terug naar Texas. Erg goed bevallen!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme
[..]
[..]
Haha nu je het zegt, inderdaad.
[..]
Avond Drassje, leuk dat je er weer bent. Heb je een fijne vakantie gehad? Waar ben je naartoe geweest? (als je het wil vertellen)
Nog even volhouden danquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:54 schreef Drass het volgende:
[..]
Ben inmiddels 28u wakker en probeer het tot 21 a 22 vol te houden. Dan ben ik er hopelijk in 1x vanaf..
Westen vind ik prima als je niet te vroeg in Nederland bent.
Oh wow, dat is toch wel een droomreis zeg. Wat heerlijk voor je en wat fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:55 schreef Drass het volgende:
[..]
USA. Rondje vanuit Texas naar Canyons en Vegas. Daarna weer terug naar Texas. Erg goed bevallen!
Oei, daar kan ik je niet mee helpen. Succesquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:02 schreef lytsewiete het volgende:
Ik zoek een beroemdheid die wit geschminkt is met een rood geschminkt linkeroog. Iemand enig idee?
Hallo lieverd. Ahh wat lief dat je dat zegt. Moet er een beetje van blozenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal. Fijn weekend gewenst. En Praadje, wat ben je toch een hartelijke meid. Denk dat iedereen hier het hier mee eens is.
Altijd een vriendelijk woord voor iedereen. Dank daarvoor x
Niet goed gelukt. 0330 klaar wakkerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog even volhouden dandan zit je zo weer in het ritme
Beetje drukjes vanavond weer loonslavenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Middag liefste PotjeWat fijn dat je er weer bent
Dank je jij ook hequote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:49 schreef praadje het volgende:
Oh haha, ik schreef bij de quote van Potje goedemiddag Poppeltje.
Nou heren van het goede leven, voor beiden een hele goedemiddag dan
Ook een goedemiddag voor jou uiteraardquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:49 schreef praadje het volgende:
Oh haha, ik schreef bij de quote van Potje goedemiddag Poppeltje.
Nou heren van het goede leven, voor beiden een hele goedemiddag dan
Avond lieverd. Lekker rustig aandoen vanavondquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ben weer in Grunn en doodmoe, dus even kijken of ik energie heb voor televisie kijken
Tja, 1 grote Bende. Zal er nooit heen gaan. Programma kijkt wel lekker weg, maar is eigenlijk vrij triest..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Peter Gillis en de smeerboel op zijn camping?
Ja, triest is wel de juiste benaming.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:56 schreef Drass het volgende:
[..]
Tja, 1 grote Bende. Zal er nooit heen gaan. Programma kijkt wel lekker weg, maar is eigenlijk vrij triest..
Je hoeft in ieder geval niet meer ver weg om naar Polen op vakantie te gaanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Peter Gillis en de smeerboel op zijn camping?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet meer ver weg om naar Polen op vakantie te gaan
Oh wat naar... Heel erg veel sterktequote:Op zondag 31 juli 2022 10:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Relatie is gisteren verbroken.
Best lullig maarja, op naar de volgende.
Ohh dat is echt jammer. Sterktequote:Op zondag 31 juli 2022 10:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Relatie is gisteren verbroken.
Best lullig maarja, op naar de volgende.
Er is geen kind wat ik nog steeds heel jammer vind.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:47 schreef potjecreme het volgende:
En dat zou samen een kind op de wereld zetten
Avond Drassje. Ik zap er af en toe even langs. Vindt het toch wel leuk voor Sarina.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:55 schreef Drass het volgende:
Avondvrouwen sportdag vandaag. Eens wat anders.
Hoogmaquote:Op zondag 31 juli 2022 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Niels vindt een beetje vlotter rijden helemaal niet zo erg
Leuke vrouwensportdag vandaag met het wielrennen en voetbalquote:Op zondag 31 juli 2022 18:55 schreef Drass het volgende:
Avondvrouwen sportdag vandaag. Eens wat anders.
Mannen WK voetbal is dit jaar in Qatar. Wegens de hitte daar wordt het in november/december gehouden.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik dacht trouwen dat dit jaar ook de mannen moesten voetballen voor een EK of WK, me vergist
Niet dat ik dan zou kijken trouwens...
Oooh dan zit ik er niet helemaal naastquote:Op zondag 31 juli 2022 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mannen WK voetbal is dit jaar in Qatar. Wegens de hitte daar wordt het in november/december gehouden.
Vrouwenvoetbal wordt booming. Die meid die dat doelpunt maakte en haar shirt uittrok en in bh rondrendequote:
Mooi was datquote:Op zondag 31 juli 2022 20:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal wordt booming. Die meid die dat doelpunt maakte en haar shirt uittrok en in bh rondrende
Haha, ik val niet op vrouwen maar dit was wel genieten. Maar ik word soberso vrolijk van blij mensen.quote:
Goedenavond mop, gezellig dat je visite krijgt. Fijne avondquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier even kijken of ik zin in televisie heb. Om zeven uur komen vrienden langs. Eens zien of ik dan zin heb daarna.
Avond lieve Cremequote:
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier even kijken of ik zin in televisie heb. Om zeven uur komen vrienden langs. Eens zien of ik dan zin heb daarna.
Avond lieve mensenquote:
Fijn dat je genoten hebt van je bezoek. Dat Boeren enz, vind ik dus echt helemaal niets aan. Ik heb liever Urk. Ik kijk zo B&B vol liefde en Familiediner begint vanavond weerquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bezoek was leuk
Alleen even geen zin in die Boeren Beauty's en Bijbels of hoe het ook heet
Dus lekker serie kijken met een kopje thee
Oh ja, het Familiediner wil ik wel eens zien denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn dat je genoten hebt van je bezoek. Dat Boeren enz, vind ik dus echt helemaal niets aan. Ik heb liever Urk. Ik kijk zo B&B vol liefde en Familiediner begint vanavond weerMaar die neem ik op.
Oh ik kijk het al zolang het bestaat en dat is heeeel lang. Gaat eigenlijk altijd over onbenullige dingen waar vaak iets dieper achter zit. Alleen ruzie waarin geweld en seksueel misbruik voorkomt doet hij niet. En gelukkig maar, dat is ook niets voor televisie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, het Familiediner wil ik wel eens zien denk ikGoed dat je het zegt. Nog nooit gezien. Eens zien of het wat voor mij is.
Nu rustig worden, ben helemaal hyper
Dank je wel voor de tip en nog meer bedankt dat je me uitlegt dat zulke nare dingen niet komen (ptss), dus dan kan ik het met een gerust hart kijken. Als ik over een uurtje nog zin heb uiteraard.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ik kijk het al zolang het bestaat en dat is heeeel lang. Gaat eigenlijk altijd over onbenullige dingen waar vaak iets dieper achter zit. Alleen ruzie waarin geweld en seksueel misbruik voorkomt doet hij niet. En gelukkig maar, dat is ook niets voor televisie.
Er is ook een topic voor, heb het vorige week geupt.
Ja hoor, het is niet heftig ofzo. Het is van de EO hey. En Bert is een leuke fijne presentator.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip en nog meer bedankt dat je me uitlegt dat zulke nare dingen niet komen (ptss), dus dan kan ik het met een gerust hart kijken. Als ik over een uurtje nog zin heb uiteraard.
True, ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja hoor, het is niet heftig ofzo. Het is van de EO hey. En Bert is een leuke fijne presentator.
Veel kijkplezier. Hoor wel wat je ervan vond.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
True, ik ben benieuwdZag laatst een voorstukje dat me wel leuk leek. Televisie staat al aan
Avond lieve Poppelquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk nu De Vakantieman en straks Bert.
Inderdaad. Er komen vast weer leuke programma's bij na de zomer. En anders lekker series kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws, smaken mogen toch verschillen?
Gruwelijk vroegquote:
Op.. Wel nog 2.5u kunnen slapen daarna..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Drass. Was je vanmorgen zo vroeg op of zo laat nog wakker?
Oh gelukkig, dat is wel fijn. Anders breekt het je op een gegeven moment ook op. Hopelijk snel weer terug in je ritmequote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:15 schreef Drass het volgende:
[..]
Op.. Wel nog 2.5u kunnen slapen daarna..
Praadjequote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha daar is ons Potje weer. Goedenavond schatje
Hey wat leuk. Klinkt goed. Dankjewel Paulquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:07 schreef Paul het volgende:
TV / [NPO3] De Bodyguard - wie is de beste beveiliger? #1
21.45; I want your song (H) RTL4 Moet zijn Secrets duetsquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; Een huis vol NPO1
20.00; Ik weet er alles van RTL4
20.30; B&B vol liefde RTL4
20.40; De slimste mens NPO1
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Bureau Burgwallen (H) RTL5
Docu/Reportage/Informatief;
20.20; Brommers kiek'n NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/brommers-kiek-n
Amusement;
20.30; I want your song SBS6 Samantha Steenwijk
21.32; Muziekfeest op het plein NPO1
21.35; Davina Michelle: concert Hyper SBS6
21.45; I want your song (H) RTL4
Aktueel;
22.30; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;
Snowsquall![]()
Typefouten onder voorbehoud.
Goedenavond beidequote:
Oeps, dankjewel voor het corrigeren en avond lieve Stephanquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
21.45; I want your song (H) RTL4 Moet zijn Secrets duets
[..]
Goedenavond beide
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
21.45; I want your song (H) RTL4 Moet zijn Secrets duets
[..]
Goedenavond beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |