Ja, dat hebben ze getest en die doet het gewoon.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe dat zit; het lijkt me dat ze kunnen testen of het ABS het nog doet.
quote:Op maandag 25 juli 2022 19:12 schreef praadje het volgende:
Om 8.00 uur stond ik in de rij bij het keuringsstation en om 11.45 uur was ik aan de beurtMaar..... mijn Golfje is weer goedgekeurd
![]()
![]()
![]()
@:Van_Poppel
Goed nieuws!quote:Op maandag 25 juli 2022 19:12 schreef praadje het volgende:
Om 8.00 uur stond ik in de rij bij het keuringsstation en om 11.45 uur was ik aan de beurtMaar..... mijn Golfje is weer goedgekeurd
![]()
![]()
![]()
@:Van_Poppel
Wat goed!quote:Op maandag 25 juli 2022 19:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt wel. Al 18 jaar is ie bijna. Mijn schatje
Ja maar ik ben ook altijd heel lief voor hem en verzorg hem goed.quote:
Zeker weten? Geen Don en Ad filmpje ? Moeder betaald boete in natura.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:12 schreef StephanL het volgende:
@:praadje heb vanavond in Leiden een cameraman en geluidsman gezien bij een handhaver. Ze liepen naar hun kantoor. Wordt vast een nieuwe serie Handhavers
Hahaquote:Op maandag 25 juli 2022 22:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zeker weten? Geen Don en Ad filmpje ? Moeder betaald boete in natura.
Ohh dat zou leuk zijn. Frikandelletjes inslaanquote:Op maandag 25 juli 2022 22:12 schreef StephanL het volgende:
@:praadje heb vanavond in Leiden een cameraman en geluidsman gezien bij een handhaver. Ze liepen naar hun kantoor. Wordt vast een nieuwe serie Handhavers
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zeker weten? Geen Don en Ad filmpje ? Moeder betaald boete in natura.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier een huis vol kijken en Urk! Leuk!
Haak niet meer in de middag. Zitten naaien. Was ook leuk. Nu wel haken
Goedenavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |