quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme
[..]
En avond lieve Stephan
Avondquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:53 schreef praadje het volgende:
Goede namiddag/ avond schatjes![]()
![]()
Voor mij vanavond Een huis vol en B&B vol liefde.
Da's wel heel erg vol…quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:53 schreef praadje het volgende:
Goede namiddag/ avond schatjes![]()
![]()
Voor mij vanavond Een huis vol en B&B vol liefde.
Avond Poppeltje. Ja altijd leuk om weer te zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond
Ik ga ook Een Huis Vol kijken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:45 schreef Drass het volgende:
Avond. Terug van vakantie, moet nog bergen terugkijken..
Avond lieve Cremequote:
quote:
Haha nu je het zegt, inderdaad.quote:
Avond Drassje, leuk dat je er weer bent. Heb je een fijne vakantie gehad? Waar ben je naartoe geweest? (als je het wil vertellen)quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:45 schreef Drass het volgende:
Avond. Terug van vakantie, moet nog bergen terugkijken..
Ben inmiddels 28u wakker en probeer het tot 21 a 22 vol te houden. Dan ben ik er hopelijk in 1x vanaf..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Ben je al over je jetlag heen? Ik vind naar het Oosten vliegen altijd wel pitttig.
USA. Rondje vanuit Texas naar Canyons en Vegas. Daarna weer terug naar Texas. Erg goed bevallen!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme
[..]
[..]
Haha nu je het zegt, inderdaad.
[..]
Avond Drassje, leuk dat je er weer bent. Heb je een fijne vakantie gehad? Waar ben je naartoe geweest? (als je het wil vertellen)
Nog even volhouden danquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:54 schreef Drass het volgende:
[..]
Ben inmiddels 28u wakker en probeer het tot 21 a 22 vol te houden. Dan ben ik er hopelijk in 1x vanaf..
Westen vind ik prima als je niet te vroeg in Nederland bent.
Oh wow, dat is toch wel een droomreis zeg. Wat heerlijk voor je en wat fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:55 schreef Drass het volgende:
[..]
USA. Rondje vanuit Texas naar Canyons en Vegas. Daarna weer terug naar Texas. Erg goed bevallen!
Oei, daar kan ik je niet mee helpen. Succesquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:02 schreef lytsewiete het volgende:
Ik zoek een beroemdheid die wit geschminkt is met een rood geschminkt linkeroog. Iemand enig idee?
Hallo lieverd. Ahh wat lief dat je dat zegt. Moet er een beetje van blozenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal. Fijn weekend gewenst. En Praadje, wat ben je toch een hartelijke meid. Denk dat iedereen hier het hier mee eens is.
Altijd een vriendelijk woord voor iedereen. Dank daarvoor x
Niet goed gelukt. 0330 klaar wakkerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog even volhouden dandan zit je zo weer in het ritme
Beetje drukjes vanavond weer loonslavenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Middag liefste PotjeWat fijn dat je er weer bent
Dank je jij ook hequote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:49 schreef praadje het volgende:
Oh haha, ik schreef bij de quote van Potje goedemiddag Poppeltje.
Nou heren van het goede leven, voor beiden een hele goedemiddag dan
Ook een goedemiddag voor jou uiteraardquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:49 schreef praadje het volgende:
Oh haha, ik schreef bij de quote van Potje goedemiddag Poppeltje.
Nou heren van het goede leven, voor beiden een hele goedemiddag dan
Avond lieverd. Lekker rustig aandoen vanavondquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ben weer in Grunn en doodmoe, dus even kijken of ik energie heb voor televisie kijken
Tja, 1 grote Bende. Zal er nooit heen gaan. Programma kijkt wel lekker weg, maar is eigenlijk vrij triest..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Peter Gillis en de smeerboel op zijn camping?
Ja, triest is wel de juiste benaming.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:56 schreef Drass het volgende:
[..]
Tja, 1 grote Bende. Zal er nooit heen gaan. Programma kijkt wel lekker weg, maar is eigenlijk vrij triest..
Je hoeft in ieder geval niet meer ver weg om naar Polen op vakantie te gaanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Peter Gillis en de smeerboel op zijn camping?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet meer ver weg om naar Polen op vakantie te gaan
Oh wat naar... Heel erg veel sterktequote:Op zondag 31 juli 2022 10:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Relatie is gisteren verbroken.
Best lullig maarja, op naar de volgende.
Ohh dat is echt jammer. Sterktequote:Op zondag 31 juli 2022 10:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Relatie is gisteren verbroken.
Best lullig maarja, op naar de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |