Dank je jij ook hequote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:49 schreef praadje het volgende:
Oh haha, ik schreef bij de quote van Potje goedemiddag Poppeltje.
Nou heren van het goede leven, voor beiden een hele goedemiddag dan
Ook een goedemiddag voor jou uiteraardquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:49 schreef praadje het volgende:
Oh haha, ik schreef bij de quote van Potje goedemiddag Poppeltje.
Nou heren van het goede leven, voor beiden een hele goedemiddag dan
Avond lieverd. Lekker rustig aandoen vanavondquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ben weer in Grunn en doodmoe, dus even kijken of ik energie heb voor televisie kijken
Tja, 1 grote Bende. Zal er nooit heen gaan. Programma kijkt wel lekker weg, maar is eigenlijk vrij triest..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Peter Gillis en de smeerboel op zijn camping?
Ja, triest is wel de juiste benaming.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:56 schreef Drass het volgende:
[..]
Tja, 1 grote Bende. Zal er nooit heen gaan. Programma kijkt wel lekker weg, maar is eigenlijk vrij triest..
Je hoeft in ieder geval niet meer ver weg om naar Polen op vakantie te gaanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Peter Gillis en de smeerboel op zijn camping?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet meer ver weg om naar Polen op vakantie te gaan
Oh wat naar... Heel erg veel sterktequote:Op zondag 31 juli 2022 10:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Relatie is gisteren verbroken.
Best lullig maarja, op naar de volgende.
Ohh dat is echt jammer. Sterktequote:Op zondag 31 juli 2022 10:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Relatie is gisteren verbroken.
Best lullig maarja, op naar de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |