Vrouwenvoetbal wordt booming. Die meid die dat doelpunt maakte en haar shirt uittrok en in bh rondrendequote:
Mooi was datquote:Op zondag 31 juli 2022 20:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal wordt booming. Die meid die dat doelpunt maakte en haar shirt uittrok en in bh rondrende
Haha, ik val niet op vrouwen maar dit was wel genieten. Maar ik word soberso vrolijk van blij mensen.quote:
Goedenavond mop, gezellig dat je visite krijgt. Fijne avondquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier even kijken of ik zin in televisie heb. Om zeven uur komen vrienden langs. Eens zien of ik dan zin heb daarna.
Avond lieve Cremequote:
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier even kijken of ik zin in televisie heb. Om zeven uur komen vrienden langs. Eens zien of ik dan zin heb daarna.
Avond lieve mensenquote:
Fijn dat je genoten hebt van je bezoek. Dat Boeren enz, vind ik dus echt helemaal niets aan. Ik heb liever Urk. Ik kijk zo B&B vol liefde en Familiediner begint vanavond weerquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bezoek was leuk
Alleen even geen zin in die Boeren Beauty's en Bijbels of hoe het ook heet
Dus lekker serie kijken met een kopje thee
Oh ja, het Familiediner wil ik wel eens zien denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn dat je genoten hebt van je bezoek. Dat Boeren enz, vind ik dus echt helemaal niets aan. Ik heb liever Urk. Ik kijk zo B&B vol liefde en Familiediner begint vanavond weerMaar die neem ik op.
Oh ik kijk het al zolang het bestaat en dat is heeeel lang. Gaat eigenlijk altijd over onbenullige dingen waar vaak iets dieper achter zit. Alleen ruzie waarin geweld en seksueel misbruik voorkomt doet hij niet. En gelukkig maar, dat is ook niets voor televisie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, het Familiediner wil ik wel eens zien denk ikGoed dat je het zegt. Nog nooit gezien. Eens zien of het wat voor mij is.
Nu rustig worden, ben helemaal hyper
Dank je wel voor de tip en nog meer bedankt dat je me uitlegt dat zulke nare dingen niet komen (ptss), dus dan kan ik het met een gerust hart kijken. Als ik over een uurtje nog zin heb uiteraard.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ik kijk het al zolang het bestaat en dat is heeeel lang. Gaat eigenlijk altijd over onbenullige dingen waar vaak iets dieper achter zit. Alleen ruzie waarin geweld en seksueel misbruik voorkomt doet hij niet. En gelukkig maar, dat is ook niets voor televisie.
Er is ook een topic voor, heb het vorige week geupt.
Ja hoor, het is niet heftig ofzo. Het is van de EO hey. En Bert is een leuke fijne presentator.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip en nog meer bedankt dat je me uitlegt dat zulke nare dingen niet komen (ptss), dus dan kan ik het met een gerust hart kijken. Als ik over een uurtje nog zin heb uiteraard.
True, ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja hoor, het is niet heftig ofzo. Het is van de EO hey. En Bert is een leuke fijne presentator.
Veel kijkplezier. Hoor wel wat je ervan vond.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
True, ik ben benieuwdZag laatst een voorstukje dat me wel leuk leek. Televisie staat al aan
Avond lieve Poppelquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk nu De Vakantieman en straks Bert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |