abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:11:35 #1
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205172946


Welkom! In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen rond worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens. Met andere woorden, het uitgangspunt is hier in principe het gebruik van alternatieve bronnen.

Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven? Zit er een kern van waarheid in de vermeende complottheorie QAnon? Is er gefraudeerd in de recente verkiezingen van 2020? Zijn de Democraten bezig met het importeren van heel nieuw kiesleger door allerlei illegale migranten een verblijfsvergunning te geven? Worden kinderen op Amerikaanse scholen nu wel of niet geïndoctrineerd met CRT? En zijn de Republikeinen nu allemaal niet meer dan racisten zoals veel mainstream media vaak melden? Bespreek het hier!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:14:27 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205172971
https://www.4chan.org/
Sure QPJ hier is 4chan pak even zijn eerste artikel er bij.

Succes
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:15:09 #3
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205172976
Steeds meer Latinxs Latino's beginnen dit in te zien, uitstekende ontwikkeling.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205172986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:14 schreef theguyver het volgende:
https://www.4chan.org/
Sure QPJ hier is 4chan pak even zijn eerste artikel er bij.

Succes
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:20:42 #5
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205173020
Deze vrouw is onverbeterlijk. Zij zal er ALLES aan doen om abortus mogelijk te maken en te promoten. Het is huiveringwekkend om te zien hoe dol Amerikaans Links is op het doden van ongeboren kinderen. Het wordt binnen die kringen echt gezien als 'empowerment' voor vrouwen of zo ..

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:53:19 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205173438
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:16 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Radom onzin plaatje yesss..
En geen antwoord op mijn hulp vraag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205173820
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:20 schreef HowardRoark het volgende:
Deze vrouw is onverbeterlijk. Zij zal er ALLES aan doen om abortus mogelijk te maken en te promoten. Het is huiveringwekkend om te zien hoe dol Amerikaans Links is op het doden van ongeboren kinderen. Het wordt binnen die kringen echt gezien als 'empowerment' voor vrouwen of zo ..

[ twitter ]
En dan te bedenken dat de Republikeinen niet eens zo gek lang geleden de grootste voorvechters waren van de mogelijkheid tot het hebben van een abortus.

Je weet dat je tegen abortus kunt zijn en tegelijkertijd voorstander kunt zijn van de mogelijkheid om een 'ongeboren kind' te aborteren?

Je hoeft niet per se in het kamp van het hyperreligieuzen te zitten, die de GOP hebben gekaapt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:27:16 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205173958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat de Republikeinen niet eens zo gek lang geleden de grootste voorvechters waren van de mogelijkheid tot het hebben van een abortus.

Je weet dat je tegen abortus kunt zijn en tegelijkertijd voorstander kunt zijn van de mogelijkheid om een 'ongeboren kind' te aborteren?

Je hoeft niet per se in het kamp van het hyperreligieuzen te zitten, die de GOP hebben gekaapt.
Republikeinen en democraten hebben ook splinter groepjes.
Waaronder de dus de zwaar christelijke tak zijn over algemeen republikeinen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 juni 2022 @ 20:36:30 #9
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205174102
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat de Republikeinen niet eens zo gek lang geleden de grootste voorvechters waren van de mogelijkheid tot het hebben van een abortus.

Je weet dat je tegen abortus kunt zijn en tegelijkertijd voorstander kunt zijn van de mogelijkheid om een 'ongeboren kind' te aborteren?

Je hoeft niet per se in het kamp van het hyperreligieuzen te zitten, die de GOP hebben gekaapt.
Wat is niet zo gek lang geleden? En wat zijn 'hyperreligieuzen'? Ik neem dat je hier gewoon mensen bedoelt die religieus zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205174298
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is niet zo gek lang geleden? En wat zijn 'hyperreligieuzen'? Ik neem dat je hier gewoon mensen bedoelt die religieus zijn.
Tot in de jaren '70. Mannen zoals Eisenhouwer en Bush sr waren pleitbezorgers van abortus:

Ooit waren de Republikeinen in Amerika vóór het recht op abortus

En ik bedoel inderdaad hyperreligieuzen. Gematigde gelovigen zijn over het algemeen namelijk voorstander van de mogelijkheid tot het hebben van een abortus. Of denk je dat Eisenhouwer en Bush sr atheïsten waren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:11:05 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205175375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tot in de jaren '70. Mannen zoals Eisenhouwer en Bush sr waren pleitbezorgers van abortus:

Ooit waren de Republikeinen in Amerika vóór het recht op abortus

En ik bedoel inderdaad hyperreligieuzen. Gematigde gelovigen zijn over het algemeen namelijk voorstander van de mogelijkheid tot het hebben van een abortus. Of denk je dat Eisenhouwer en Bush sr atheïsten waren?
Maar in dit artikel staat slechts dat abortus geen scheidslijn was tussen beide partijen, iets dat je natuurlijk over meerdere politieke vraagstukken kunt zeggen. Jij maakt daar vervolgens van dat de Republikeinen 'de grootste voorvechters' waren van abortus. Dat staat niet in dit artikel en dat geven andere bronnen ook niet weer.

Zo zie je bijvoorbeeld in een onderzoek van Gallup dat beide partijen over tijd, intern minder verdeeld zijn geworden in hun overtuigingen. Republikeinen dus meer pro-life, Democraten meer pro-choice. Maar deze trend was in meer genuanceerde mate altijd al aanwezig was. Sterker nog, een recente studie waarbij men zich baseert op 'general social survey' data, concludeert het volgende:
quote:
When examining complexity as a dichotomous variable, we found that Democrats had greater odds of be coming polarized, or not complex over time, when compared with Independents and Republican. This finding is consistent with Evans (2003), who reported that abortion attitudes among political party affiliation have become increasingly polarized. Indeed, in the 1970s and early 1980s, Democrats were actually the most complex in their attitudes toward abortion among these three political groups. However, over time, and particularly since the 2000s, Democrats have trended toward being more polarized by indicating that women should be able to obtain an abortion in all of the circumstances presented by the GSS. In the 1980s, political parties began to shift toward more polarized perspectives with regard to abortion. Specifically, Democrats and people who identify as liberal began adopting more pro-choice/pro-abortion stances, whereas Republicans and people who identified as con- servative began adopting a more anti-choice/anti-abortion platform (Munson, 2018).
Waardoor je dus zou kunnen stellen dat voornamelijk de Democraten op een meer uitgesproken en rechtlijnige wijze naar abortus gaan zijn kijken waarbij de Republikeinse kiezer nog meer gematigdheid laten zien. Dit wordt ook bevestigd in een survey van Pew die vorige maand werd gedaan.

Ik snap natuurlijk dat het leuk is voor de bühne om te doen alsof bijvoorbeeld de hysterie van MTG emblematisch is voor gemiddelde Republikein. Maar zoiets zou je dus nog eerder kunnen zeggen van AOC en de gemiddelde Democratische kiezer. Immers, zoals met menig politieke kwestie tegenwoordig: het radicalisme zit bij het Blauwe deel van de VS. Maar als je een beperkt mediadieet hebt, met veel MSM, zul je denken dat het andersom is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205175798
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar in dit artikel staat slechts dat abortus geen scheidslijn was tussen beide partijen, iets dat je natuurlijk over meerdere politieke vraagstukken kunt zeggen. Jij maakt daar vervolgens van dat de Republikeinen 'de grootste voorvechters' waren van abortus. Dat staat niet in dit artikel en dat geven andere bronnen ook niet weer.

Zo zie je bijvoorbeeld in een onderzoek van Gallup dat beide partijen over tijd, intern minder verdeeld zijn geworden in hun overtuigingen. Republikeinen dus meer pro-life, Democraten meer pro-choice. Maar deze trend was in meer genuanceerde mate altijd al aanwezig was. Sterker nog, een recente studie waarbij men zich baseert op 'general social survey' data, concludeert het volgende:
[..]
Waardoor je dus zou kunnen stellen dat voornamelijk de Democraten op een meer uitgesproken en rechtlijnige wijze naar abortus gaan zijn kijken waarbij de Republikeinse kiezer nog meer gematigdheid laten zien. Dit wordt ook bevestigd in een survey van Pew die vorige maand werd gedaan.

Ik snap natuurlijk dat het leuk is voor de bühne om te doen alsof bijvoorbeeld de hysterie van MTG emblematisch is voor gemiddelde Republikein. Maar zoiets zou je dus nog eerder kunnen zeggen van AOC en de gemiddelde Democratische kiezer. Immers, zoals met menig politieke kwestie tegenwoordig: het radicalisme zit bij het Blauwe deel van de VS. Maar als je een beperkt mediadieet hebt, met veel MSM, zul je denken dat het andersom is.
Meerdere staten waar de GOP de scepter zwaait overwegen een totaalverbod op abortus. Je kunt dus niet stellen dat een dergelijke positie een outlier is binnen de huidige GOP. Sowieso spreken Republikeinse kopstukken zich zonder uitzondering uit tegen abortus, wat dus duidelijk een breuk is met het verleden.

Ook jij gaat daarin mee, met je opmerking over het 'doden van ongeboren kinderen'.

Al heb ik jou nog niet kunnen betrappen op een duidelijke mening over abortus - dat is natuurlijk wel zo veilig. Het is immers veel makkelijker om te ageren en schoppen, om daarna snel een gematigd standpunt in te nemen als de discussie daar om vraagt.

Overigens geloof ik graag dat de gemiddelde Republikeinse kiezer voorstander is van abortus. Niet voor niets geven peilingen aan dat zo'n 65 procent van de Amerikanen tegen het ongedaan maken is van Roe v Wade.

Daarom is het ook zo gek dat in meerdere rode staten voor een extreme lijn lijkt te worden gekozen ten aanzien van abortus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205175918
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:11 schreef HowardRoark het volgende:

Waardoor je dus zou kunnen stellen dat voornamelijk de Democraten op een meer uitgesproken en rechtlijnige wijze naar abortus gaan zijn kijken waarbij de Republikeinse kiezer nog meer gematigdheid laten zien. Dit wordt ook bevestigd in een survey van Pew die vorige maand werd gedaan.
Jij vindt het blijkbaar 'niet gematigd' dat een relatief grote groep Dems voorstander is van 'abortion, in all cases'. Het is mij niet helemaal duidelijk wat daarmee wordt bedoeld. In principe ben ik het daar ook mee eens - sowieso ben ik van mening dat het besluit altijd bij de vrouw dient te liggen. Geen enkele vrouw kiest er na 8 maanden 'alsnog' voor om haar ongeboren kind te aborteren.

quote:
Ik snap natuurlijk dat het leuk is voor de bühne om te doen alsof bijvoorbeeld de hysterie van MTG emblematisch is voor gemiddelde Republikein. Maar zoiets zou je dus nog eerder kunnen zeggen van AOC en de gemiddelde Democratische kiezer. Immers, zoals met menig politieke kwestie tegenwoordig: het radicalisme zit bij het Blauwe deel van de VS. Maar als je een beperkt mediadieet hebt, met veel MSM, zul je denken dat het andersom is.
Ik zou je aanraden om meer aandacht te besteden aan de 6/1 hoorzittingen. Zolang Republikeinen - politici en kiezers - zich niet afkeren van Trump en zijn cronies, zit het radicalisme toch echt in die hoek.

Maak mij ook meer zorgen om de MAGA's dan om genderneutrale idioten die een eigen toilet eisen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:50:55 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205176653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij vindt het blijkbaar 'niet gematigd' dat een relatief grote groep Dems voorstander is van 'abortion, in all cases'. Het is mij niet helemaal duidelijk wat daarmee wordt bedoeld. In principe ben ik het daar ook mee eens - sowieso ben ik van mening dat het besluit altijd bij de vrouw dient te liggen. Geen enkele vrouw kiest er na 8 maanden 'alsnog' voor om haar ongeboren kind te aborteren.
[..]
Ik zou je aanraden om meer aandacht te besteden aan de 6/1 hoorzittingen. Zolang Republikeinen - politici en kiezers - zich niet afkeren van Trump en zijn cronies, zit het radicalisme toch echt in die hoek.

Maak mij ook meer zorgen om de MAGA's dan om genderneutrale idioten die een eigen toilet eisen.
Ik meen dat de abortus wetten die er waren, abortus alleen toestonden in een heel heel vroeg stadium.
Maar dat was ook weer per staat verschillend.

Dus nu krijg je dit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205176905
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
Steeds meer Latinxs Latino's beginnen dit in te zien, uitstekende ontwikkeling.

[ twitter ]
Waarom is dat "latinx" in godsnaam zo'n probleem?
pi_205177268

Ha ha die zogenaamde stable genius bleek een emotioneel wrak. Met borden voedsel gooien. _O-
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:58:47 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205178298
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Meerdere staten waar de GOP de scepter zwaait overwegen een totaalverbod op abortus. Je kunt dus niet stellen dat een dergelijke positie een outlier is binnen de huidige GOP. Sowieso spreken Republikeinse kopstukken zich zonder uitzondering uit tegen abortus, wat dus duidelijk een breuk is met het verleden.

Ook jij gaat daarin mee, met je opmerking over het 'doden van ongeboren kinderen'.

Al heb ik jou nog niet kunnen betrappen op een duidelijke mening over abortus - dat is natuurlijk wel zo veilig. Het is immers veel makkelijker om te ageren en schoppen, om daarna snel een gematigd standpunt in te nemen als de discussie daar om vraagt.

Overigens geloof ik graag dat de gemiddelde Republikeinse kiezer voorstander is van abortus. Niet voor niets geven peilingen aan dat zo'n 65 procent van de Amerikanen tegen het ongedaan maken is van Roe v Wade.

Daarom is het ook zo gek dat in meerdere rode staten voor een extreme lijn lijkt te worden gekozen ten aanzien van abortus.
Het doden van ongeboren kinderen betreft simpelweg de realiteit bij een abortus. Dat is letterlijk wat een abortus is: het beëindigen van het leven van een ongeboren kind omdat de ouder(s) er (om wat voor reden dan ook) geen zin in hebben. En mijn mening over abortus is heel duidelijk hoor. En ik heb die ook in meerdere posts al kenbaar gemaakt. Ik hoef mijzelf ook niet in allerlei bochten te wringen om die visie te onderbouwen. Iets dat niet gezegd kan worden over degenen die uitgesproken voorstander van abortus zijn. Die moeten zich volledig baseren op drogredenaties, het in de mond leggen van woorden bij de discussiepartner en het presenteren van uitzonderingsgevallen als de norm.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar 'niet gematigd' dat een relatief grote groep Dems voorstander is van 'abortion, in all cases'. Het is mij niet helemaal duidelijk wat daarmee wordt bedoeld. In principe ben ik het daar ook mee eens - sowieso ben ik van mening dat het besluit altijd bij de vrouw dient te liggen. Geen enkele vrouw kiest er na 8 maanden 'alsnog' voor om haar ongeboren kind te aborteren.
Nou, volgens de statistieken van het CDC (2019) werden er toen ruim 600,000 abortussen uitgevoerd waarvan een kleine tien procent later was dan 14 weken. Dat zijn dus tienduizenden gevallen, wat relatief nog altijd een flink aantal is.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 00:18 schreef illusions het volgende:

[..]
Waarom is dat "latinx" in godsnaam zo'n probleem?
Het is geen bestaand woord. Het is een verzonnen creatie van Woke Linksen om de Spaanse taal neutraal te kunnen maken, of zoals de woke-isten zelf zeggen: 'inclusief'.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 07:05 schreef Basp1 het volgende:

Ha ha die zogenaamde stable genius bleek een emotioneel wrak. Met borden voedsel gooien. _O-
Hihi, het is opvallend hoe makkelijk jij toch elke keer weer valt voor de psy-ops van de MSM. In NWS was je ook al druk bezig met het optuigen van allerlei stropoppen om abortus goed te kunnen praten, iets dat natuurlijk werd gewaardeerd door andere links en progressieve users met verscheidene likes.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205178721
Ik kijk heel die hearings niet maar ik kreeg wel een verhaal mee dat Trump het stuur probeerde te grijpen en vervolgens een beveiliger heeft aangevallen. Dat verhaal werd vervolgens ontkracht door de geheime dienst zelf die bereid zijn om te getuigen.
De vrouw in kwestie was Hutchinson, ik denk dat we haar getuigenis niet al te serieus moeten nemen.
Dan rest natuurlijk de vraag wie is er nog meer aan het liegen?
pi_205178735
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 00:18 schreef illusions het volgende:

[..]
Waarom is dat "latinx" in godsnaam zo'n probleem?
Het is een verkrachting van de Spaanse taal. Als ik een latino zou zijn zou ik ook niet blij zijn dat mijn taal verkracht word vanwege ideologische principes.
pi_205178786
Ik dacht dat in het gepresenteerde narratief hier alleen linksen extreem emotioneel reageren. Maar blijkbaar als we de onder ede getuigenis horen en de reactie van howard zien is het een typisch geval van projectie van conservatieven.
pi_205179922
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het doden van ongeboren kinderen betreft simpelweg de realiteit bij een abortus. Dat is letterlijk wat een abortus is: het beëindigen van het leven van een ongeboren kind omdat de ouder(s) er (om wat voor reden dan ook) geen zin in hebben. En mijn mening over abortus is heel duidelijk hoor. En ik heb die ook in meerdere posts al kenbaar gemaakt. Ik hoef mijzelf ook niet in allerlei bochten te wringen om die visie te onderbouwen. Iets dat niet gezegd kan worden over degenen die uitgesproken voorstander van abortus zijn. Die moeten zich volledig baseren op drogredenaties, het in de mond leggen van woorden bij de discussiepartner en het presenteren van uitzonderingsgevallen als de norm.
Je hebt veel woorden nodig om aan te geven dat je een standpunt hebt ingenomen, maar wat je standpunt is, wordt niet duidelijk. Verder hoef ik mijzelf ook niet in allerlei 'bochten' te wringen. Mijn standpunt is eenvoudig en helder: de beslissing om een kind wel of niet te aborteren ligt bij de vrouw. Een eventuele tijdslimiet vind ik niet relevant.

quote:
Nou, volgens de statistieken van het CDC (2019) werden er toen ruim 600,000 abortussen uitgevoerd waarvan een kleine tien procent later was dan 14 weken. Dat zijn dus tienduizenden gevallen, wat relatief nog altijd een flink aantal is.
14 weken is wat anders dan aborteren in het derde trimester (het angstbeeld dat altijd wordt gecreëerd door tegenstanders van abortus).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205179945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:47 schreef Chivaz het volgende:
Ik kijk heel die hearings niet maar ik kreeg wel een verhaal mee dat Trump het stuur probeerde te grijpen en vervolgens een beveiliger heeft aangevallen. Dat verhaal werd vervolgens ontkracht door de geheime dienst zelf die bereid zijn om te getuigen.
De vrouw in kwestie was Hutchinson, ik denk dat we haar getuigenis niet al te serieus moeten nemen.
Dan rest natuurlijk de vraag wie is er nog meer aan het liegen?
Dat is ook een van de minste boeiende onderdelen van die hoorzittingen. Veel belangrijker is dat uit het onderzoek blijkt dat er een vooropgezet plan was - bedacht door Trump en zijn cronies - om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren om zo het presidentschap te kunnen behouden.

Dat Trump z'n lunch tegen de muur aanflikkert of een auto van de weg probeert te rijden, vind ik persoonlijk volstrekt bijzaak. Het gaat om zijn pogingen om het democratische proces te saborteren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205180548
Latinx is voor transseksuele hispanics
pi_205180894
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is een verkrachting van de Spaanse taal. Als ik een latino zou zijn zou ik ook niet blij zijn dat mijn taal verkracht word vanwege ideologische principes.
Ik spreek Spaans en dat is echt enorme onzin, sterker nog Spaanstalige mensen gebruiken het zelf allemaal, enkel dan met een "@" i.p.v. een "x" omdat dat op een "a", maar ook op een "o" kan lijken. Degene die hier moeilijk over doet verzint zelf dat latino's hier problemen mee hebben.
pi_205181166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:51 schreef illusions het volgende:

[..]
Ik spreek Spaans en dat is echt enorme onzin, sterker nog Spaanstalige mensen gebruiken het zelf allemaal, enkel dan met een "@" i.p.v. een "x" omdat dat op een "a", maar ook op een "o" kan lijken. Degene die hier moeilijk over doet verzint zelf dat latino's hier problemen mee hebben.
Vreemd, mijn Dominicaanse maat zei “que” toen hij de term latinx voor het eerst hoorde.
pi_205181174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat is ook een van de minste boeiende onderdelen van die hoorzittingen. Veel belangrijker is dat uit het onderzoek blijkt dat er een vooropgezet plan was - bedacht door Trump en zijn cronies - om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren om zo het presidentschap te kunnen behouden.

Dat Trump z'n lunch tegen de muur aanflikkert of een auto van de weg probeert te rijden, vind ik persoonlijk volstrekt bijzaak. Het gaat om zijn pogingen om het democratische proces te saborteren.
Als dat het geval is dan kan hij aangeklaagd worden, ik neem aan dat dit binnenkort gebeurt want hij is nu eenmaal president af.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:37:09 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205181246
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het doden van ongeboren kinderen betreft simpelweg de realiteit bij een abortus. Dat is letterlijk wat een abortus is: het beëindigen van het leven van een ongeboren kind omdat de ouder(s) er (om wat voor reden dan ook) geen zin in hebben.
Dat is wel wat te kort door de bocht. Met die definitie mis je de gevallen waarbij een medische noodzaak bestaat, zoals bijvoorbeeld niet levensvatbaar zijn.

quote:
En mijn mening over abortus is heel duidelijk hoor.
Wat is die dan?

quote:
En ik heb die ook in meerdere posts al kenbaar gemaakt. Ik hoef mijzelf ook niet in allerlei bochten te wringen om die visie te onderbouwen. Iets dat niet gezegd kan worden over degenen die uitgesproken voorstander van abortus zijn. Die moeten zich volledig baseren op drogredenaties, het in de mond leggen van woorden bij de discussiepartner en het presenteren van uitzonderingsgevallen als de norm.
Dit is ook veel te kort door de bocht... Mensen kunnen prima op een normale manier een argument voor abortus maken. Daar hoeft echt iemand zich niet in vreemde bochten te wringen, en staat los van de discussie partner.

quote:
Nou, volgens de statistieken van het CDC (2019) werden er toen ruim 600,000 abortussen uitgevoerd waarvan een kleine tien procent later was dan 14 weken. Dat zijn dus tienduizenden gevallen, wat relatief nog altijd een flink aantal is.
14 weken is geen 8 maanden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205181283
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als dat het geval is dan kan hij aangeklaagd worden, ik neem aan dat dit binnenkort gebeurt want hij is nu eenmaal president af.
Dat hangt van Garland af. Er kleven best risico's aan het aanklagen van Trump, dat snap jij ook wel. Dikke kans dat een groot deel van het land dat niet pikt.

Maar inderdaad, meerdere juridisch deskundigen hebben al aangegeven dat er voldoende grond is om Trump en zijn cronies aan te klagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205181440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat hangt van Garland af. Er kleven best risico's aan het aanklagen van Trump, dat snap jij ook wel. Dikke kans dat een groot deel van het land dat niet pikt.

Maar inderdaad, meerdere juridisch deskundigen hebben al aangegeven dat er voldoende grond is om Trump en zijn cronies aan te klagen.
Die kans bestaat zeker, maar de wet hoort nu eenmaal gerespecteerd te worden.
Dus nogmaals mocht dit allemaal waar zijn dan rest er niets anders dan een rechtszaak en misschien een veroordeling.
pi_205181526
Wie is eigenlijk de meest debiele Blauwe "getuige"?
Je hebt aan de ene kant Christine Blasey Ford, en aan de andere kant Cassidy Hutchinson.

Hihihi, die gekke Blauwen toch, ze geloven echt alles.
pi_205181569
Waarom laten ze eigenlijk niet de persoon getuigen die Cassidy Hutchinson van al haar rare informatie heeft voorzien? Hihihi, raar.
  woensdag 29 juni 2022 @ 17:33:11 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205182094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is wel wat te kort door de bocht. Met die definitie mis je de gevallen waarbij een medische noodzaak bestaat, zoals bijvoorbeeld niet levensvatbaar zijn.
Dan heb je het over zaken zoals buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, waar een bevruchte eicel zich buiten de baarmoeder nestelt en dus op een gegeven moment zal afsterven.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat is die dan?
Tragische procedure, maar moet mogelijk zijn met de insteek 'safe, legal but rare' tot een bepaald aantal weken na de bevruchting. Bijvoorbeeld zes, acht of maximaal tien. Maar het afschilderen van abortus met allerlei eufemismen, en het vieren als een 'vrouwenrecht' of sowieso iets positiefs, nee daar doe ik niet aan. Elke abortus is er eigenlijk één te veel en ik vind dan ook dat er veel te makkelijk over wordt gesproken. Want het komt er eigenlijk op neer dat een behoorlijke groep mensen vindt dat het leven van een ongeboren kind niets waard is als het niet gewenst is, en dat het dan maar doden een prima oplossing is als de vrouw daar een reden toe ziet.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit is ook veel te kort door de bocht... Mensen kunnen prima op een normale manier een argument voor abortus maken. Daar hoeft echt iemand zich niet in vreemde bochten te wringen, en staat los van de discussie partner.
Nou, dat blijkt hier erg lastig te zijn. Een kleine greep wat je bijvoorbeeld in NWS allemaal krijgt als je ook maar enigszins kritisch bent over abortus:

quote:
'Jij vindt dus dat verkrachte vrouwen een zwangerschap aan zichzelf te danken hebben'
'Anticonceptiemiddelen zijn heel lastig te verkrijgen'
'Mensen weten niet hoe zwangerschappen werken'
'Dit is het begin van een Christelijke autocratie'
'Jij bent dus een voorstander van 12-jarige meisjes die negen maanden zwanger moeten zijn'
'Witte, oude mannen willen vrouwen hun rechten ontnemen'
'Er is geen zelfbeschikking meer voor vrouwen'
'Veel anticonceptiemiddelen werken slecht'
'Conservatisme is een kwaadaardige ideologie'
'Jij vindt dat vrouwen geen seks meer mogen hebben'
'Dit gaat allemaal om controle, ze geven niets om het leven van kinderen'
🤡 🤡 🤡

Het blijft fascinerend om te aanschouwen, progressieven die pislink zijn om een juridisch besluit en dan gaan proberen een discussie te voeren op basis van een verscheidenheid aan drogredenaties en aanvallen op de man.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:
14 weken is geen 8 maanden.
Dat zeg ik dan ook niet, in mijn post staat duidelijk 'meer dan 14 weken'. Hoeveel dat dan precies is zal per keer verschillen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205182192
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die kans bestaat zeker, maar de wet hoort nu eenmaal gerespecteerd te worden.
Dus nogmaals mocht dit allemaal waar zijn dan rest er niets anders dan een rechtszaak en misschien een veroordeling.
Helemaal waar.

Maar het is jou toch ook wel duidelijk dat Trump geen enkel middel schuwde om aan de macht te blijven?

Of is je mensenkennis dusdanig onderontwikkeld dat je nog steeds niet in kunt zien wat voor figuur Trump is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 juni 2022 @ 18:01:58 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205182308
Amerikaans Links is op social media behoorlijk woest over deze video die door iemand op TikTok werd geplaatst. Inmiddels ook al bijna 5 miljoen keer bekeken.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205182387
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:58 schreef HowardRoark het volgende:

Het is geen bestaand woord.
Dit in tegenstelling tot andere, niet-verzonnen woorden die al sinds de oerknal ons vocabulaire vormen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205182877
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vreemd, mijn Dominicaanse maat zei “que” toen hij de term latinx voor het eerst hoorde.
Inderdaad, "latinx" kent niemand namelijk, en daarbij slaat het nergens op om er boos op te worden, zo zit die taal juist in elkaar. Veel van mijn vrienden zijn Colombiaans en ik woon in Spanje, als je als "groep" een bericht krijgt in informele vorm, dus bijv. een uitnodiging, is het altijd "hola chic@s" waar de @ dus voor "o" of "a" kan staan.

Dat mensen hier boos om worden is gewoon iets verzinnen om op te zeiken.
  woensdag 29 juni 2022 @ 23:43:32 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205185873
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan heb je het over zaken zoals buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, waar een bevruchte eicel zich buiten de baarmoeder nestelt en dus op een gegeven moment zal afsterven.
Dat is 1 voorbeeld van vele ja, die niet binnen je definitie viel.

quote:
Tragische procedure, maar moet mogelijk zijn met de insteek 'safe, legal but rare' tot een bepaald aantal weken na de bevruchting. Bijvoorbeeld zes, acht of maximaal tien. Maar het afschilderen van abortus met allerlei eufemismen, en het vieren als een 'vrouwenrecht' of sowieso iets positiefs, nee daar doe ik niet aan. Elke abortus is er eigenlijk één te veel en ik vind dan ook dat er veel te makkelijk over wordt gesproken. Want het komt er eigenlijk op neer dat een behoorlijke groep mensen vindt dat het leven van een ongeboren kind niets waard is als het niet gewenst is, en dat het dan maar doden een prima oplossing is als de vrouw daar een reden toe ziet.
Dat is in ieder geval een duidelijke mening, bedankt daarvoor. Ik ben alleen bang dat dit in de praktijk niet gaat werken, met de gegeven termijn. Zeker met 6 weken weten vrouwen vaak nog niet dat ze zwanger zijn. Een wat onregelmatige cyclus hebben, na een weekje langer dan gebruikelijk wachten op ongesteld zijn een test doen, en je zit zo aan die 6 weken. Bij de strengere staten in de VS waar ze dat aan zijn gaan gangen kwam het op mij altijd over als een soort legal loophole om abortus effectief toch te verbieden.

quote:
Nou, dat blijkt hier erg lastig te zijn. Een kleine greep wat je bijvoorbeeld in NWS allemaal krijgt als je ook maar enigszins kritisch bent over abortus:

Het blijft fascinerend om te aanschouwen, progressieven die pislink zijn om een juridisch besluit en dan gaan proberen een discussie te voeren op basis van een verscheidenheid aan drogredenaties en aanvallen op de man.
Ik mag hopen dat ik je niet uit hoef te leggen dat sommige mensen niet alle mensen zijn? :?

quote:
Dat zeg ik dan ook niet, in mijn post staat duidelijk 'meer dan 14 weken'. Hoeveel dat dan precies is zal per keer verschillen.
Je schrijft dat als reactie op een post over 8 maanden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205188384
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 00:18 schreef illusions het volgende:

[..]
Waarom is dat "latinx" in godsnaam zo'n probleem?
Omdat het een door blanken verzonnen naam is. Zelfs Latino's willen eigenljk gewoon Latino's genoemd worden. Latinx is eigenlijk een uitwas van doorgeschoten politieke correctheid.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205190491
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
Amerikaans Links is op social media behoorlijk woest over deze video die door iemand op TikTok werd geplaatst. Inmiddels ook al bijna 5 miljoen keer bekeken.

[ twitter ]
Nou, na veel geklaag van social justice strijders op social media, die natuurlijk allerlei vormen van cancelation wilde zien, heeft de werkgever van die kerel direct actie genomen:

twitter

Hihi, Amerika, wat een land. Je zou er maar werken, één ding posten of zeggen waar een ander aanstoot aan neemt en er kan maar zo een mail volgen richting jouw werkgever waarna je je baan verliest. Schrikbarend hoe dat tegenwoordig werkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205190586
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, na veel geklaag van social justice strijders op social media, die natuurlijk allerlei vormen van cancelation wilde zien, heeft de werkgever van die kerel direct actie genomen:

[ twitter ]
Hihi, Amerika, wat een land. Je zou er maar werken, één ding posten of zeggen waar een ander aanstoot aan neemt en er kan maar zo een mail volgen richting jouw werkgever waarna je je baan verliest. Schrikbarend hoe dat tegenwoordig werkt.
Waanzin.
pi_205190621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waanzin.
Tja, weer wat mensen die er onder andere "racisme" achter zagen. Zo werkt dat tegenwoordig: alles is racisme of een andere vorm van discriminatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205190766
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, weer wat mensen die er onder andere "racisme" achter zagen. Zo werkt dat tegenwoordig: alles is racisme of een andere vorm van discriminatie.
Ik had het filmpje gezien en hij beklaagde zich vooral aan het gebrek aan gezond eten. Ik had hetzelfde filmpje kunnen maken als ik daar had gewoond alleen had niemand wat gezegd omdat ik de juiste kleur heb.
Het meest krankzinnige is dat hij ook nog eens zijn baan kwijtraakt vanwege een mening die bij lange na niet aanstootgevend is.
pi_205191030
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik had het filmpje gezien en hij beklaagde zich vooral aan het gebrek aan gezond eten. Ik had hetzelfde filmpje kunnen maken als ik daar had gewoond alleen had niemand wat gezegd omdat ik de juiste kleur heb.
Het meest krankzinnige is dat hij ook nog eens zijn baan kwijtraakt vanwege een mening die bij lange na niet aanstootgevend is.
In de wereld van woke-isten gaat het er niet meer om of iets daadwerkelijk discriminerend is, maar of er iemand is die iets zo interpreteert. Je ziet hier ook weer dat het subjectieve boven het objectieve wordt geplaatst. Het is erg zorgwekkend, want dit gedachtegoed krijgt steeds meer grip op allerlei instituten.

Ik zag op LinkedIn trouwens ook al dat dit bedrijf sowieso flink woke is, ze maakten een heel statement mbt Roe v. Wade, lopen overal te reppen over 'diversiteit' en een verscheidenheid aan hooggeplaatste werknemers hebben pronouns in hun bio. Dan moet je natuurlijk ook wel echt op je tellen passen met zo'n bedrijfscultuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205191799
twitter


Wonderlijke figuren, die Republikeinen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205191971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Wonderlijke figuren, die Republikeinen.
Ik snap het principe erachter maar dit vind ik wel erg ver gaan. Nu zal het hopelijk nauwelijks voorkomen en als het voorkomt kan ze altijd nog naar Florida bijvoorbeeld.
pi_205192002
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In de wereld van woke-isten gaat het er niet meer om of iets daadwerkelijk discriminerend is, maar of er iemand is die iets zo interpreteert. Je ziet hier ook weer dat het subjectieve boven het objectieve wordt geplaatst. Het is erg zorgwekkend, want dit gedachtegoed krijgt steeds meer grip op allerlei instituten.

Ik zag op LinkedIn trouwens ook al dat dit bedrijf sowieso flink woke is, ze maakten een heel statement mbt Roe v. Wade, lopen overal te reppen over 'diversiteit' en een verscheidenheid aan hooggeplaatste werknemers hebben pronouns in hun bio. Dan moet je natuurlijk ook wel echt op je tellen passen met zo'n bedrijfscultuur.
Het komt er dus gewoon op neer dat je ten aller tijden moet oppassen wat je zegt en tegen wie je wat zegt. Wat een hel lijkt het mij om zo ergens te werken waar elke grap of opmerking anders uitgelegd kan worden tenzij je goed in de groep ligt.
pi_205192460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap het principe erachter maar dit vind ik wel erg ver gaan. Nu zal het hopelijk nauwelijks voorkomen en als het voorkomt kan ze altijd nog naar Florida bijvoorbeeld.
Iedereen begrijpt dat dit natuurlijk totaal gestoord is. Dit gaat gewoon veel te ver en is oprecht zorgwekkend. Daarom vinden veel progressieven en MSM outlets het ook zo leuk om dit te presenteren alsof het de norm is onder Republikeinen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het komt er dus gewoon op neer dat je ten aller tijden moet oppassen wat je zegt en tegen wie je wat zegt. Wat een hel lijkt het mij om zo ergens te werken waar elke grap of opmerking anders uitgelegd kan worden tenzij je goed in de groep ligt.
Je moet dan gewoon een beetje mee-woken, er zit weinig anders op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205192998
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Iedereen begrijpt dat dit natuurlijk totaal gestoord is. Dit gaat gewoon veel te ver en is oprecht zorgwekkend. Daarom vinden veel progressieven en MSM outlets het ook zo leuk om dit te presenteren alsof het de norm is onder Republikeinen.
Kerel is speaker op staatsniveau en in die zin dus gewoon een prominente GOP'er.

Ik zou het niet per de norm willen noemen, maar we hebben het dus niet over een of ander lokaal raadslidje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205196008
Oei, de Biden-inflatie raakt nu zelfs de definitie van prominent.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:55:16 #50
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205196496
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Oei, de Biden-inflatie raakt nu zelfs de definitie van prominent.
Ook hier hebben sommige Linksen in de VS al een andere verklaring voor gevonden: de inflatie komt door 'religieus rechts'. Hihi, je verzint het niet hoor, het gebrek aan zelfreflectie bij sommige Blauwe stemmers is schrikbarend.

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 01-07-2022 09:02:16 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205197061
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook hier hebben sommige Linksen in de VS al een andere verklaring voor gevonden: de inflatie komt door 'religieus rechts'. Hihi, je verzint het niet hoor, het gebrek aan zelfreflectie bij sommige Blauwe stemmers is schrikbarend.

[ twitter ]
Whaha, delusional die linksies.
Iedereen zag aankomen dat als er democraten aan de "macht" zijn dat dan economie ging klappen. Heb het al maanden geleden voorspeld. Aandelen uit de markt gehaald en mijn winst weten te behouden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205197088
twitter


Weer zo'n wonderlijke Republikein.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205197228
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Weer zo'n wonderlijke Republikein.
Daarom zijn de enige "echte" republikeinen, Ultra Maga Koning Trump en zijn familie. De perfecte dynasty.
Al die andere RINO's moeten weg en daar is Trump voor aan het Rally'en!

Het zijn democraten met een republikeins naambordje.
Net zoals VVD (rutte) ect in Nederland door linksgekkies een "rechtse partij" genoemd terwijl iedereen weet dat VVD/D66 enge linkse bolwerken zijn die EU's (Von Leysens) kontje kussen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205198418
twitter


Hier in europa gebeurt hetzelfde met de benzine en gasprijzen. Allemaal voor dat stomme klimaatdoel.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205201181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Weer zo'n wonderlijke Republikein.
Dit soort flauwekul is precies waarom ik een hekel had aan de oude garde Republikeinen. Het zal nooit een brede volkspartij worden met dit soort opvattingen. Trump was goed bezig en hopelijk kan DeSantis zijn werk voort zetten, maar dan moeten dit soort neanderthalers wel verdwijnen anders word het nog niets.
Het lijkt wel in de VS dat politici altijd compleet doorslaan, alsof er geen nuance is.
Rechts heeft nu een overwinning te pakken met het schrappen van Roe vs Wade en ze verkwanselen het straks met dit soort idioterie.
pi_205202236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 16:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit soort flauwekul is precies waarom ik een hekel had aan de oude garde Republikeinen. Het zal nooit een brede volkspartij worden met dit soort opvattingen. Trump was goed bezig en hopelijk kan DeSantis zijn werk voort zetten, maar dan moeten dit soort neanderthalers wel verdwijnen anders word het nog niets.
Het lijkt wel in de VS dat politici altijd compleet doorslaan, alsof er geen nuance is.
Rechts heeft nu een overwinning te pakken met het schrappen van Roe vs Wade en ze verkwanselen het straks met dit soort idioterie.
Er is helemaal niets 'rechts' aan het schrappen van Roe v Wade, integendeel.

Verder zijn dit gewoon mainstream Republikeinen. Die man is nota bene AG in Texas.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205202396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er is helemaal niets 'rechts' aan het schrappen van Roe v Wade, integendeel.

Verder zijn dit gewoon mainstream Republikeinen. Die man is nota bene AG in Texas.
Je lijkt het nogal problematisch te vinden dat de wetgeving rondom abortus op lokaler niveau wordt bepaald, in plaats van een dictaat van een ongekozen orgaan. Waarom eigenlijk?

Ik vind dat maar een democratie-ondermijnende houding.
pi_205202429
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Je lijkt het nogal problematisch te vinden dat de wetgeving rondom abortus op lokaler niveau wordt bepaald, in plaats van een dictaat van een ongekozen orgaan. Waarom eigenlijk?

Ik vind dat maar een democratie-ondermijnende houding.
Sterker, ik wil de wetgeving nog lokaler maken: leg het besluit bij het individu.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205202447
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Sterker, ik wil de wetgeving nog lokaler maken: leg het besluit bij het individu.
Dan is het schrappen van Roe v Wade een goed begin, nietwaar?
pi_205202486
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er is helemaal niets 'rechts' aan het schrappen van Roe v Wade, integendeel.

Verder zijn dit gewoon mainstream Republikeinen. Die man is nota bene AG in Texas.
Het is een overwinning van rechts omdat veel mensen op rechts abortus zien als moord.
Nu is er de mogelijkheid om duizenden potentiële levens te redden.
pi_205202516
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is een overwinning van rechts omdat veel mensen op rechts abortus zien als moord.
Nu is er de mogelijkheid om duizenden potentiële levens te redden.
Nee, conservatieven zijn abortus als moord.

Rechts staat van oudsher voor persoonlijke vrijheid, en is een traditionele voorvechter van abortus en andere medisch-ethische kwesties.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205202664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, conservatieven zijn abortus als moord.

Rechts staat van oudsher voor persoonlijke vrijheid, en is een traditionele voorvechter van abortus en andere medisch-ethische kwesties.
De persoonlijke vrijheid van de foetus word nogal geweld aangedaan met iets ingrijpends zoals abortus.
pi_205202683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De persoonlijke vrijheid van de foetus word nogal geweld aangedaan met iets ingrijpends zoals abortus.
Conservatieven vinden dat inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205202703
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De persoonlijke vrijheid van de foetus word nogal geweld aangedaan met iets ingrijpends zoals abortus.
Dat komt omdat ze ongeborenen niet als mensen zien. De vorige keer dat de (pro-)Democraten mensen niet als mensen zagen leidde dat tot een burgeroorlog.
pi_205202806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Conservatieven vinden dat inderdaad.
Niet alleen conservatieven genoeg liberalen, klassiek liberalen en libertariers die er hetzelfde over denken.
Ik moet wel zeggen dat het onder conservatieven meer gemeengoed is.
pi_205202812
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat komt omdat ze ongeborenen niet als mensen zien. De vorige keer dat de (pro-)Democraten mensen niet als mensen zagen leidde dat tot een burgeroorlog.
Een kwalijke zaak, daarom vind men het nodig om een foetus te dehumaniseren. Een klompje cellen is bijvoorbeeld zo’n benaming dat regelmatig voorbij komt.
pi_205204955
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205208426
quote:
bananenrepubliek, wisten we al
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:34:07 #69
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205208954
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dan is het schrappen van Roe v Wade een goed begin, nietwaar?
Het is ook zo'n drogredenatie. Progressieven willen dat dit wordt gereguleerd door de federale overheid (zoals ze het liefst willen dat alles wordt gereguleerd naar hun wensen). Maar niet getreurd, er is misschien ook nog ruimte voor andersdenkenden, zolang hun wil maar wet is. Of het nu gaat om abortus, de genderideologie, onderwijs, de klimaathysterie, LGBTQ aangelegenheden, informatievoorziening en media of diversiteitsquota's. Hun wil moet wet zijn, en dat presenteren ze dan als op een hele sLinkse manier alsof het vrijheid voor het individu is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205209150
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is ook zo'n drogredenatie. Progressieven willen dat dit wordt gereguleerd door de federale overheid (zoals ze het liefst willen dat alles wordt gereguleerd naar hun wensen). Maar niet getreurd, er is misschien ook nog ruimte voor andersdenkenden, zolang hun wil maar wet is. Of het nu gaat om abortus, de genderideologie, onderwijs, de klimaathysterie, LGBTQ aangelegenheden, informatievoorziening en media of diversiteitsquota's. Hun wil moet wet zijn, en dat presenteren ze dan als op een hele sLinkse manier alsof het vrijheid voor het individu is.
Eerlijk gezegd sta ik er behoorlijk vrijzinnig in en 'mijn' wil is ook zeker geen wet.

Fel gekant tegen abortus? Helemaal prima. Die vrijheid heb je: neem dan ook vooral geen abortus.

Hekel aan 'LGBTQ-aangelegenheden'? Geen probleem. Houd je dan vooral verre van pride feestjes en leesuurtjes verzorgd door travo's. Ieder z'n ding.

Wil jij je kind op een school zetten waar niet wordt gesproken over gendershit en seksuele voorlichting taboe is? Vooral doen. Die keuze is wat mij betreft aan de ouders.

Etc etc.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:10:48 #71
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205209326
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd sta ik er behoorlijk vrijzinnig in en 'mijn' wil is ook zeker geen wet.

Fel gekant tegen abortus? Helemaal prima. Die vrijheid heb je: neem dan ook vooral geen abortus.

Hekel aan 'LGBTQ-aangelegenheden'? Geen probleem. Houd je dan vooral verre van pride feestjes en leesuurtjes verzorgd door travo's. Ieder z'n ding.

Wil jij je kind op een school zetten waar niet wordt gesproken over gendershit en seksuele voorlichting taboe is? Vooral doen. Die keuze is wat mij betreft aan de ouders.

Etc etc.
Het klinkt natuurlijk allemaal lekker vrijzinnig, maar ik geloof zelf niet dat de wereld zo subjectief is en het opent deuren voor allerlei twijfelachtige ontwikkelingen en verpaupering. Een samenleving heeft behoefte aan structuur via normen en waarden. Nog niet zo lang geleden was dit schijnbaar ook heel normaal, nu is alles een kwestie van interpretatie en individuele keuzes op basis van de eigen belevingswereld. Ik zie nog niet dat het tot veel goede dingen heeft geleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205209430
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het klinkt natuurlijk allemaal lekker vrijzinnig, maar ik geloof zelf niet dat de wereld zo subjectief is en het opent deuren voor allerlei twijfelachtige ontwikkelingen en verpaupering. Een samenleving heeft behoefte aan structuur via normen en waarden. Nog niet zo lang geleden was dit schijnbaar ook heel normaal, nu is alles een kwestie van interpretatie en individuele keuzes op basis van de eigen belevingswereld. Ik zie nog niet dat het tot veel goede dingen heeft geleid.
Jij bent inderdaad meer van het verbieden van kinderboeken omdat de hoofdpersoon transgender is. Of het roepen om maatregelen als travo's een leesuurtje houden in de bieb.

En weet je, dat is prima. Ik vind het gros van je opvattingen ronduit belachelijk, maar ieder z'n ding.

Ga echter niet doen alsof ik hier degene ben die vindt dat zijn wil wet is. Dat ben jij toch echt zelf, met je behoefte aan 'structuur via normen en waarden', wat in de praktijk neerkomt op een samenleving die sterk is gekaderd door wetten, regels en bepalingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205209477
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd sta ik er behoorlijk vrijzinnig in en 'mijn' wil is ook zeker geen wet.

Fel gekant tegen abortus? Helemaal prima. Die vrijheid heb je: neem dan ook vooral geen abortus.

Hekel aan 'LGBTQ-aangelegenheden'? Geen probleem. Houd je dan vooral verre van pride feestjes en leesuurtjes verzorgd door travo's. Ieder z'n ding.

Wil jij je kind op een school zetten waar niet wordt gesproken over gendershit en seksuele voorlichting taboe is? Vooral doen. Die keuze is wat mij betreft aan de ouders.

Etc etc.
Zeer interessante voorbeelden. Het lijkt er vooral op dat mensen die tegen kindermoord en groomeraangelegenheden zijn vooral hun bek dicht moeten houden en maar op mogen hoepelen.

Wellicht heb je nu meer van jezelf laten zien dan dat je zou willen.
pi_205209536


Zelfde agenda als EU/WEF.. heel toevallig marionetje Biden
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205209663
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:30 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zeer interessante voorbeelden. Het lijkt er vooral op dat mensen die tegen kindermoord en groomeraangelegenheden zijn vooral hun bek dicht moeten houden en maar op mogen hoepelen.

Wellicht heb je nu meer van jezelf laten zien dan dat je zou willen.
Waarom zouden ze hun bek moeten houden en op moeten hoepelen? Ben je weer aan het projecteren, Joe?

Maar je lijkt vooral moeite te hebben met het concept eigen keus en verantwoordelijkheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:58:56 #76
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205209756
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij bent inderdaad meer van het verbieden van kinderboeken omdat de hoofdpersoon transgender is. Of het roepen om maatregelen als travo's een leesuurtje houden in de bieb.

En weet je, dat is prima. Ik vind het gros van je opvattingen ronduit belachelijk, maar ieder z'n ding.
Ik zie vooral geen reden om zulke dingen aan kinderen voor te schotelen. Daar is echt totaal geen reden voor. Maar als je dus een samenleving creëert waarin iedereen maar onbezorgd zijn ding kan doen en alles subjectief is, dan open je dus deuren voor dit soort perversies.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ga echter niet doen alsof ik hier degene ben die vindt dat zijn wil wet is. Dat ben jij toch echt zelf, met je behoefte aan 'structuur via normen en waarden', wat in de praktijk neerkomt op een samenleving die sterk is gekaderd door wetten, regels en bepalingen.
Dat klopt dus niet helemaal. Elke samenleving heeft wetten, regels en bepaalde kaders. En dat zien we dus ook met abortus nu in de VS, progressieven willen dat de federale overheid abortus mogelijk maakt en daarmee moet hun wil dus wet zijn. Als het straks per staat kan worden bepaald is dit zogenaamd 'onderdrukkend' en komen 'vrouwenrechten' (wat een eufemisme voor het doden van ongeboren kinderen) in het geding. De progressieven willen in heel de VS (zelfs de conservatieve staten) abortus mogelijk maken. Conservatieven willen enkel in conservatieve staten dit kunnen inperken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205209919
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zie vooral geen reden om zulke dingen aan kinderen voor te schotelen. Daar is echt totaal geen reden voor. Maar als je dus een samenleving creëert waarin iedereen maar onbezorgd zijn ding kan doen en alles subjectief is, dan open je dus deuren voor dit soort perversies.
Dat is natuurlijk een enorme drogredenering. Ik pleit helemaal nergens voor een regelloze samenleving. Maar waar ik kies voor meer zelfbeschikking, werp jij liever barrières en restricties op.

quote:
Dat klopt dus niet helemaal. Elke samenleving heeft wetten, regels en bepaalde kaders. En dat zien we dus ook met abortus nu in de VS, progressieven willen dat de federale overheid abortus mogelijk maakt en daarmee moet hun wil dus wet zijn. Als het straks per staat kan worden bepaald is dit zogenaamd 'onderdrukkend' en komen 'vrouwenrechten' (wat een eufemisme voor het doden van ongeboren kinderen) in het geding. De progressieven willen in heel de VS (zelfs de conservatieve staten) abortus mogelijk maken. Conservatieven willen enkel in conservatieve staten dit kunnen inperken.
Als jij van mening bent (zoals ik) dat de keuze voor abortus bij het individu dient te liggen, is het dus logisch dat het overal legaal is. Het slaat nergens op dat de toegang tot abortus wordt geblokkeerd omdat de meerderheid van je buren toevallig anti is. Het is hun zaak helemaal niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 2 juli 2022 @ 18:55:55 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205214280
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

En dat zien we dus ook met abortus nu in de VS, progressieven willen dat de federale overheid abortus mogelijk maakt en daarmee moet hun wil dus wet zijn.
Beetje vreemd argument om te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205218524
pi_205219479
twitter


Is dit wat onze conservatieve vrienden willen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 3 juli 2022 @ 10:59:25 #81
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205219596
Ja, de MSM is weer extreme uitzonderingen aan het presenteren als de norm. Ik had in NWS al gezien. Voorspelbaar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een enorme drogredenering. Ik pleit helemaal nergens voor een regelloze samenleving. Maar waar ik kies voor meer zelfbeschikking, werp jij liever barrières en restricties op.
Nee hoor, jij hebt alleen denk ik een wat raar idee van zelfbeschikking. Zelfbeschikking bij zwangerschappen ligt niet bij een abortus maar bij anticonceptiemiddelen en doordachte keuzes maken mbt seks.

Bovendien is dit sowieso nogal een vreemde redenatie, want je stelt niet voor een regelloze samenleving te zijn. wat impliceert dat je dus wel degelijk een voorstander bent van wetten en regels, en vervolgens verwijt je de ander voor barrières en restricties te zijn. Dus wat is het nu?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij van mening bent (zoals ik) dat de keuze voor abortus bij het individu dient te liggen, is het dus logisch dat het overal legaal is.
Dus wil je dat dit vanuit de federale overheid gereguleerd wordt en dus jouw visie als de wettelijk norm zien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
Het slaat nergens op dat de toegang tot abortus wordt geblokkeerd omdat de meerderheid van je buren toevallig anti is. Het is hun zaak helemaal niet.
Waarom zou het nergens op slaan? Abortus is helemaal geen natuurlijk gegeven of zo, het is een medische ingreep waarbij het leven van een ongeboren kind wordt beëindigd. Iets dat tot enkel decennia geleden overal in de Westerse Wereld een groot taboe was.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 3 juli 2022 @ 11:18:53 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205219810
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
Ja, de MSM is weer extreme uitzonderingen aan het presenteren als de norm. Ik had in NWS al gezien. Voorspelbaar.
[..]
Nee hoor, jij hebt alleen denk ik een wat raar idee van zelfbeschikking. Zelfbeschikking bij zwangerschappen ligt niet bij een abortus maar bij anticonceptiemiddelen en doordachte keuzes maken mbt seks.
Probleem is nu ook dat bepaalde anticonceptie ook niet gaat mogen als je vasthoud aan het leven begint bij de bevruchting. Hoe zie je dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205219864
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
Ja, de MSM is weer extreme uitzonderingen aan het presenteren als de norm. Ik had in NWS al gezien. Voorspelbaar.
Wellicht niet de norm, maar het gebeurt en is een direct gevolg van beleidskeuzes gemaakt door (in dit geval) Republikeinen.

quote:
Nee hoor, jij hebt alleen denk ik een wat raar idee van zelfbeschikking. Zelfbeschikking bij zwangerschappen ligt niet bij een abortus maar bij anticonceptiemiddelen en doordachte keuzes maken mbt seks.
Daarin verschillen jij en ik van mening.

quote:
Bovendien is dit sowieso nogal een vreemde redenatie, want je stelt niet voor een regelloze samenleving te zijn. wat impliceert dat je dus wel degelijk een voorstander bent van wetten en regels, en vervolgens verwijt je de ander voor barrières en restricties te zijn. Dus wat is het nu?
Wat is dit voor kinderlijke manier van discussiëren? Je snapt zelf ook wel dat ik geen voorstander kan zijn van een samenleving zonder wetten en regels.

Maar waar mijn uitgangspunt is om mensen zoveel mogelijk vrij te laten en erop te vertrouwen dat ze hun eigen keuzes kunnen maken, bepleit jij regelgeving op basis van wat jij beschouwt als 'goede zeden'. Dat is het verschil tussen jou en mij.

quote:
Dus wil je dat dit vanuit de federale overheid gereguleerd wordt en dus jouw visie als de wettelijk norm zien.
Ik wil juist zo min mogelijk regulering, zeker op persoonlijke thema's.

quote:
Waarom zou het nergens op slaan? Abortus is helemaal geen natuurlijk gegeven of zo, het is een medische ingreep waarbij het leven van een ongeboren kind wordt beëindigd. Iets dat tot enkel decennia geleden overal in de Westerse Wereld een groot taboe was.
Drogredenering. Homoseksualiteit was kortgeleden ook nog 'taboe' in de westerse wereld, het was zelfs strafbaar. Grote delen van de VS waren 60 jaar geleden nog gesgregeerd. Wijzen naar vroeger is een non-argument.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205222123
  zondag 3 juli 2022 @ 16:41:27 #85
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205223788
Ik weet zeker dat die meme een hevige trigger is voor sommige lurkende progressieven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205224174
twitter


Wellicht niet de norm, maar dergelijk extreem beleid wordt dus wel door steeds meer rode staten omarmd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205224194
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205230808
Vorig jaar verklaarde de Brandon administratie vol trots dat de Amerikanen 16 cent goedkoper uit waren met Independence Day.

Ik ben benieuwd wat ze dit jaar uit de kast halen.

[ Bericht 7% gewijzigd door QuidProJoe op 04-07-2022 07:10:36 ]
pi_205234493
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Wellicht niet de norm, maar dergelijk extreem beleid wordt dus wel door steeds meer rode staten omarmd.
Wedden dat Aaron Rupar nog steeds niet blij is als er bepaalde uitzonderingen worden gemaakt voor dit soort extreme situaties?
pi_205234502
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2022 06:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Vorig jaar verklaarde de Brandon administratie vol trots dat de Amerikanen 16 cent goedkoper uit waren met Independence Day.

Ik ben benieuwd wat ze dit jaar uit de kast halen.
Muh Putin en Oekraïne en iets met gierige oliemaatschappijen.
pi_205234614
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wedden dat Aaron Rupar nog steeds niet blij is als er bepaalde uitzonderingen worden gemaakt voor dit soort extreme situaties?
Wat die Rupar vindt, interesseert mij geen ene flikker. Ik vind het vooral bizar dat er in sommige rode staten geen uitzondering wordt gemaakt voor een verkracht kind.

Dan spoor je gewoon niet als overheid. Mee eens?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205234796
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 13:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat die Rupar vindt, interesseert mij geen ene flikker. Ik vind het vooral bizar dat er in sommige rode staten geen uitzondering wordt gemaakt voor een verkracht kind.

Dan spoor je gewoon niet als overheid. Mee eens?
Redelijk mee eens, maar ik weet niet of de soep zo heet gegeten word. Ik denk dat er misschien wel een mogelijkheid is in de meest extreme gevallen. Misschien met toestemming van de gouverneur.
  maandag 4 juli 2022 @ 14:24:15 #93
323401 Kijkertje
met filter
pi_205234993
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 14:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Redelijk mee eens, maar ik weet niet of de soep zo heet gegeten word. Ik denk dat er misschien wel een mogelijkheid is in de meest extreme gevallen. Misschien met toestemming van de gouverneur.
Het gaat dan ook niet om Rupar. Het gaat om de uitspraak van Kristi Noem (die Rupar post) en zij is gouverneur.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 04-07-2022 17:07:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205235446
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 4 juli 2022 @ 15:31:35 #95
323401 Kijkertje
met filter
pi_205235685
quote:
Wat is het probleem? Dat je van de Republikeinen wel zelf voor een vaccinatie mag kiezen maar niet voor een abortus terwijl het beide een keuze is wat er met je eigen lichaam gebeurt?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205236247
quote:
Poh, sterk punt weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205236618
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 14:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Redelijk mee eens, maar ik weet niet of de soep zo heet gegeten word. Ik denk dat er misschien wel een mogelijkheid is in de meest extreme gevallen. Misschien met toestemming van de gouverneur.
Of je maakt het gewoon standaard mogelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 juli 2022 @ 19:41:32 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205238221

Id4 schietpartij..
Gaat weer lekker daar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 11:50:06 #99
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205243835
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat is het probleem? Dat je van de Republikeinen wel zelf voor een vaccinatie mag kiezen maar niet voor een abortus terwijl het beide een keuze is wat er met je eigen lichaam gebeurt?
Er is gewoon zelfbeschikking: verantwoorde keuzes maken als het gaat om seks, zo kun je een ongewenste zwangerschap erg goed voorkomen. Als een abortus nodig is, dan is er al niets misgegaan voordien. Maar daar probeer je je hier even tactisch langs te wentelen natuurlijk. De hypocrisie zit natuurlijk niet bij de Republikeinen, maar bij sommige Democraten die wél voor dwangmatige vaccinatie zijn, maar staan te schreeuwen en te snikken als ze geen ongeboren kinderen kunnen aborteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205263701
twitter

_O-
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:56:30 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205263901
Heel normaal dit natuurlijk in een Blauwe stad. Bitches gonna be mad ... Die breken oprecht die hele winkel af joh.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205263979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
_O-
Erger dan Idiocrazy die oude seniele oude betaster! Iedereen ziet toch dat dit een marionet/scapegoat is?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205264759
https://citizenfreepress.(...)quit-in-last-30-days
quote:
The department said 523 members left in June alone



The NYPD took another huge hit in June, as 523 cops are leaving the force, with 123 of those officers resigning — the most in a single month in at least a decade, according to staggering pension fund stats.



Of the total number of cops exiting, 400 are retiring, according to a police source.



To date, 2,119 cops have left the job in 2022, with 1,472 retiring and 647 resigning, a 38% spike over the previous record of 1,535 for the first six months of 2020, the attrition numbers show.



“The exodus has become a stampede. We’re not only losing experienced veterans. We’re also losing cops in the prime of their careers who are taking their talents elsewhere,” said Police Association President Patrick Lynch.

Aah NY wordt ook gesloopt door democraten, ook straks een junkstad zoals vele democratische safe heavens
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205264792
twitter


Als die democratische KKK leden op je huis afkomen kan je jezelf het beste verdedigen met een AR-15 :s)
Als je hier op haat ben je een racist en bigot, ondermijn je de slaven

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 07-07-2022 11:46:53 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205266002

Naked Hunter Biden filmed himself smoking drugs, drinking hard seltzer, and fondling himself while floating inside a sensory deprivation tank - one month after convincing dad Joe to wire him $20k for his detox program


Whahaha die video, omfg. Wat een loser familie. En Joe Biden noemde zijn zoon "the smartest person i've ever known" hahahah.

Stel je voor dat dit een van Trump zijn zonen was geweest, dan waren er musea's opgericht door democraten om deze rare taferelen van een crackjunk ten toon te stellen.
NOS/NL nieuws = move along here nothing to see.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:35:25 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205266079
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 11:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is gewoon zelfbeschikking: verantwoorde keuzes maken als het gaat om seks, zo kun je een ongewenste zwangerschap erg goed voorkomen. Als een abortus nodig is, dan is er al niets misgegaan voordien. Maar daar probeer je je hier even tactisch langs te wentelen natuurlijk. De hypocrisie zit natuurlijk niet bij de Republikeinen, maar bij sommige Democraten die wél voor dwangmatige vaccinatie zijn, maar staan te schreeuwen en te snikken als ze geen ongeboren kinderen kunnen aborteren.
Hoe zie je nou die voorbehoedsmiddelen die je met dezelfde argumenten ook kan verbieden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:35:32 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205268033
Nou, nee, met hetzelfde argument kun je anticonceptiemiddelen niet verbieden. Sterker nog, het argument dat ik maakte blijft enkel staan als zulke middelen gewoon beschikbaar zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205272539
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 00:33:49 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205272651
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, nee, met hetzelfde argument kun je anticonceptiemiddelen niet verbieden. Sterker nog, het argument dat ik maakte blijft enkel staan als zulke middelen gewoon beschikbaar zijn.
Als het leven bij de bevruchting begint kan je wel degelijk hetzelfde argument gebruiken. Voorkomen dat een bevruchte cel zich innesteld is een mogelijke manier waarop die dingen werken. Dan dood je volgens die redenatie ook een ongeboren kind.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 juli 2022 @ 01:42:49 #110
323401 Kijkertje
met filter
pi_205272854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
_O-
Je bent er weer ingetrapt :P

twitter



Hunter Biden was er trouwens ook bij aanwezig :D

twitter


[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 08-07-2022 03:17:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 juli 2022 @ 01:59:08 #111
323401 Kijkertje
met filter
pi_205272880
twitter

Typische MAGA-logica :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 juli 2022 @ 03:20:40 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_205272940
twitter

De ironie! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205272980
De guidestones vallen, de paniek stijgt.

Perfectly balanced.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 07:11:09 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205273068
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 05:55 schreef QuidProJoe het volgende:
De guidestones vallen, de paniek stijgt.

Perfectly balanced.
The guidestones waren gewoon een leuk kunst object wat gewoon een suggestie voorstelde waardoor mensen gewoon de vraag ging stellen "what if" ik zie het als een grapje van de maker.
Maar mensen lost their shit and blew it up!
Het was gewoon een kunst object die mensen veel te serieus namen.. vandaar de vele topics er over hier.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:25:54 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205274734
Goed om te zien dat @Kijkertje hier weer actief is met haar nachtelijke posts. Ik begon mij eerlijk gezegd al een beetje zorgen te maken want na het terugdraaien van Roe v. Wade was ze hier ineens niet meer te vinden..

[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_boo op 08-07-2022 13:16:29 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:50:52 #116
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205274939
En over de Blauwen gesproken, er is weer een nieuw intersectioneel (vrouw + zwart + queer) pareltje opgestaan binnen het Democratische kamp. Deze moeten we zeker even in de gaten houden, het politieke potentieel druipt er echt af. Ze gebruikt de hashtag #twerkfor om bepaalde politieke doelen te promoten. Van die echte Woke Linkse doelen, zoals 'trans rights', 'intersex justice' of 'black girl magic' (wat dat ook mag betekenen).

twitter

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:10:45 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205275105
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
Goed om te zien dat @:Kijkertje hier weer actief is met haar nachtelijke posts. Ik begon mij eerlijk gezegd al een beetje zorgen te maken want na het terugdraaien van Roe v. Wade was ze hier ineens niet meer te vinden.
Waarom toch steeds weer zo op de persoon...

[ Bericht 8% gewijzigd door Ali_boo op 08-07-2022 13:23:19 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:42:11 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205275370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom toch steeds weer zo op de persoon...
Daar is totaal geen sprake van. Er wordt slechts iets opgemerkt en benoemd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:56:01 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205275494
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar is totaal geen sprake van. Er wordt slechts iets opgemerkt en benoemd.
Daar hebben we het hier al zo vaak over gehad... Dat soort dingen zijn gewoon op de persoon. Is nergens voor nodig, verziekt de sfeer alleen maar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:02:14 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205275544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar hebben we het hier al zo vaak over gehad... Dat soort dingen zijn gewoon op de persoon. Is nergens voor nodig, verziekt de sfeer alleen maar.
Dat is vreemd. Dus als jij bijvoorbeeld hier een lange tijd niet zou posten en iemand zou het vervolgens opmerken als je ineens weer actief bent, dan wordt de sfeer verziekt zodra dit benoemd wordt? Hmm, ja dit is natuurlijk niet hoe het werkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:55:51 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205276133
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vreemd. Dus als jij bijvoorbeeld hier een lange tijd niet zou posten en iemand zou het vervolgens opmerken als je ineens weer actief bent, dan wordt de sfeer verziekt zodra dit benoemd wordt? Hmm, ja dit is natuurlijk niet hoe het werkt.
Je snapt ook best dat het niet over dat deel gaat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:59:30 #122
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205276178
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Je snapt ook best dat het niet over dat deel gaat.
Nou, dat was min of meer de kern van de hele post. Dus als het niet over dat deel ging, over welk deel dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 juli 2022 @ 14:20:43 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205276488
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, dat was min of meer de kern van de hele post. Dus als het niet over dat deel ging, over welk deel dan?
Over de aanval op de persoon die de mods nu terecht weggehaald hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 juli 2022 @ 14:33:24 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205276643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Over de aanval op de persoon die de mods nu terecht weggehaald hebben.
Een aanval nog wel, hihi, jeetje. Ik blijf erbij dat daar totaal geen sprake van was. Het enige wat er verder stond was iets over progressivisme, activisme en de Democraten, dat betreft dus totaal geen aanval. Misschien moet je proberen dat soort normale dingen niet als dusdanig op te vatten. Ik denk dat dat een goed begin is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205276684
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vreemd. Dus als jij bijvoorbeeld hier een lange tijd niet zou posten en iemand zou het vervolgens opmerken als je ineens weer actief bent, dan wordt de sfeer verziekt zodra dit benoemd wordt? Hmm, ja dit is natuurlijk niet hoe het werkt.
Er is niets mis met observaties delen. Heb dan ook geen enkel probleem met je post tot aan die laatste zin. Waar je eindigt met: typerend voor de progressieve geest ect ect
Ondanks dat het geen groffe overtreding was, zou het wel als persoonlijk opgevat kunnen worden. Je mag gerust vinden dat ik hierin te ver doorschiet maar ik ben er ook voor de kijkertjes van deze wereld

Zoals Tuinhek terecht opmerkte, is het daarnaast niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Je hebt met eigen ogen kunnen ervaren hoe stil het in deze reeks is zonder de inbreng van de vaste users die hier voor wat tegengeluid zorgen. Het is ook mijn taak hier om ervoor te zorgen dat het voor iedereen ook leuk blijft

Vandaar de edit , en hopelijk kunnen we nu weer terug naar de orde van de dag : :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 15:17:25 #126
323401 Kijkertje
met filter
pi_205277079
Het lijkt me idd beter om het gewoon over de inhoud van de posts/ de Am. politiek te hebben en niet om een discussie te beginnen over de (alweer) onjuiste aannames van een user over mijn aanwezigheid hier.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 juli 2022 @ 15:39:55 #127
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205277258
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Er is niets mis met observaties delen. Heb dan ook geen enkel probleem met je post tot aan die laatste zin. Waar je eindigt met: typerend voor de progressieve geest ect ect
Ondanks dat het geen groffe overtreding was, zou het wel als persoonlijk opgevat kunnen worden. Je mag gerust vinden dat ik hierin te ver doorschiet maar ik ben er ook voor de kijkertjes van deze wereld

Zoals Tuinhek terecht opmerkte, is het daarnaast niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Je hebt met eigen ogen kunnen ervaren hoe stil het in deze reeks is zonder de inbreng van de vaste users die hier voor wat tegengeluid zorgen. Het is ook mijn taak hier om ervoor te zorgen dat het voor iedereen ook leuk blijft

Vandaar de edit , en hopelijk kunnen we nu weer terug naar de orde van de dag : :+
'Progressieve geest' is natuurlijk een neutrale term, het betreft iemand die progressief is. En dat is slechts een normale politieke voorkeur. Je hebt progressieve en conservatieve mensen. Dit benoemen is geen aanval of een belediging.

Hoe dan ook, ik moet mij uiteraard schikken in het beleid hier dus ik zal nog beter op proberen te letten met mijn posts. Het is soms gewoon echt een beetje wikken en wegen wat anno 2022 allemaal als een 'microaggression' kan worden opgevat en wat niet. Mocht je nog meer van zulke dingen zien, schroom dan ook zeker niet posts aan te passen of gewoon te verwijderen. Ik vind het prima.
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 15:17 schreef Kijkertje het volgende:
Het lijkt me idd beter om het gewoon over de inhoud van de posts/ de Am. politiek te hebben en niet om een discussie te beginnen over de (alweer) onjuiste aannames van een user over mijn aanwezigheid hier.
Hmm, nou, ik heb het idee dat mijn observatie spot-on was, maar simpelweg vrij gevoelig ligt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205277810
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 05:55 schreef QuidProJoe het volgende:
De guidestones vallen, de paniek stijgt.

Perfectly balanced.
Valt mijn plan om de wereldbevolking te reduceren tot 500 miljoen mensen mooi in duigen, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205277853
twitter


Schiff heeft een hoop lijken in de kast en de wanhoop bij de globaal-socialisten neemt toe.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 18:50:42 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205280145
Hihi, ondertussen was er de afgelopen dagen binnen de Amerikaanse media nogal een rel, zangeres Macy Gray had gezegd dat 'just because you're going to change your parts, doesn't make you a woman' ... En dat mag je natuurlijk niet zeggen, dus een grote ophef volgde dan ook al snel. Maar binnen twee dagen schuift ze aan bij de 'Today Show' en krabbelt ze na alle kritiek toch wel terug van haar eerdere comments.

Het blijft opvallend dat het als celebrity eigenlijk onmogelijk meer is om de menselijke biologische realiteit te benoemen. Je hele carriere komt op het spel te staan, en zelfs dreigementen zijn normaal en volledig geaccepteerd als we bijvoorbeeld kijken naar bijvoorbeeld waar JK Rowling allemaal mee te maken krijgt.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:02:00 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205280274
Hmm.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205280366
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 18:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar is dan wel zelfreflectie voor nodig en daar ontbreekt het geregeld aan bij de adepten van de Blauwen.
Hi hi observeerbaar feitelijk een typisch staaltje van projectie tot het oneindige beste hoe dit kloontje ook heet op dit moment. :D
pi_205280868
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.

[ twitter ]
Haha seniele gek dat het is, alles oplezen wat op de teleprompter staat. Marionetje!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 02:29:23 #134
323401 Kijkertje
met filter
pi_205283558
twitter

twitter


[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 09-07-2022 02:53:33 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 9 juli 2022 @ 03:02:49 #135
323401 Kijkertje
met filter
pi_205283586
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 9 juli 2022 @ 03:07:52 #136
323401 Kijkertje
met filter
pi_205283588
Trump, Junior en Kash Patel stappen voortijdig uit het bestuur van hun nieuwste louche onderneming om een dagvaarding te voorkomen. Leuk voor Nunes :D

twitter

quote:
Donald Trump removed himself from the board of his Sarasota-based social media company, records show, just weeks before the company was issued federal subpoenas by both the Securities and Exchange Commission and a grand jury in Manhattan.

Trump, the chairman of Trump Media and Technology Group, was one of six board members removed on June 8, state business records show.

Among the board members removed were Kashyap Patel, Trump's former point man in the White House; Scott Glabe, a former assistant to Trump who was counsel for the media company; and Donald Trump, Jr.

The SEC served Trump Media and Technology Group with a subpoena on June 27, according to a regulatory filing. Trump's media company owns Truth Social, an app similar to Twitter. Trump was banned by Twitter for inflammatory remarks concerning the insurrection.

[..]
Weer een reden om zijn goedgelovige volgvolk bakken met geld af te troggelen *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 09-07-2022 04:28:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205283937
twitter
  zaterdag 9 juli 2022 @ 09:30:26 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205284003
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 03:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Goed gedaan hoor van Sleepy Joe. Dit gaat de Blauwen vast en zeker de nodige stemmen opleveren in November.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205284096
Het is interessant om te zien hoe de Resident geen invloed lijkt te hebben op de stijgende prijzen, maar wel de dalende.

Hihi.

#LinkseLogica
  zaterdag 9 juli 2022 @ 11:02:37 #140
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205284515
Heel normaal dit als je een stad woont waar de Democraten het beleid mogen bepalen:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205284523
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
Heel normaal dit als je een stad woont waar de Democraten het beleid mogen bepalen:

[ twitter ]
Gelukkig zijn plastic rietjes verboden!
pi_205286536
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 02:29 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is toch fantastisch nieuws, dit betekent dat de lonen omhoog moeten en dat is weer heel goed voor de onderklasse waar de Democraten pretenderen voor op te komen.
pi_205286606
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
Heel normaal dit als je een stad woont waar de Democraten het beleid mogen bepalen:

[ twitter ]
Dit is verschrikkelijk en zeer onveilig voor de kinderen. Dat er nog mensen daar wonen die denken dat dit normaal is vind ik nog het meest schokkend.
Als je de middelen hebt dan zorg je toch dat je zo snel mogelijk weg bent uit SF, wie wilt daar nu wonen als je zowat struikelt over de zwervers/junks onderweg naar school/werk.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 18:54:59 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205288861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 15:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is verschrikkelijk en zeer onveilig voor de kinderen. Dat er nog mensen daar wonen die denken dat dit normaal is vind ik nog het meest schokkend.
Als je de middelen hebt dan zorg je toch dat je zo snel mogelijk weg bent uit SF, wie wilt daar nu wonen als je zowat struikelt over de zwervers/junks onderweg naar school/werk.
Daar zou elk weldenkend mens naar streven inderdaad. Maar veel progressieven spreekt zo'n wereld vol chaos, wanorde, criminaliteit, openlijk drugsgebruik en ontlasting op de straten blijkbaar aan. Men zal het wel lekker liberaal en vrijzinnig vinden. Bovendien, die arme verslaafden en daklozen, kunnen zij zelf niets aan doen! Enkel de schuld van een 'oneerlijk' en 'racistisch' systeem. Je kent de dogma's van de Linkse Kerk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 juli 2022 @ 19:00:14 #145
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205288925
Dit zijn toch wel opvallende cijfers die Gallup presenteert. Gelukkig is er nog altijd enigszins vertrouwen in belangrijke instituten zoals SMBs, de politie, de landmacht en religieuze instanties. En hihi, president - 15 _O- :') ..

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205288972
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar zou elk weldenkend mens naar streven inderdaad. Maar veel progressieven spreekt zo'n wereld vol chaos, wanorde, criminaliteit, openlijk drugsgebruik en ontlasting op de straten blijkbaar aan. Men zal het wel lekker liberaal en vrijzinnig vinden. Bovendien, die arme verslaafden en daklozen, kunnen zij zelf niets aan doen! Enkel de schuld van een 'oneerlijk' en 'racistisch' systeem. Je kent de dogma's van de Linkse Kerk.
Ik ken de dogma’s maar wie wijzen ze dan aan deze keer? Het is een blauwe stad in een blauwe staat.
pi_205289262
Voor de geinteresseerde....

Erg veel over deze 'shooting' heb ik niet veel over gezien....en had ik niet zoveel zin in ook niet...
Maar dit een aardig compilatie van verschillende nieuws kanalen is.
Ik kijk wel naar documentaren over verschrikkelijke moordzaken enz. en ik vind er wel een grote verschil in het gedrag tussen echte nabestanden en de mensen dat we in de fake shootings zien.

Anyhoos, make what you want from it all, if you can be bothered to take the time (39mins) to watch this....

Uvalde School Shooting HOAX - 2022 Documentary
https://fakeotube.com/v/4918

Description: Watch the evidence. Stop imagining the proposed horror and letting your emotions take over your thinking and use your God given brain.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 9 juli 2022 @ 21:30:33 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205290644
Over het wilde verhaal van een 10-jarige meisje dat zwanger zou zijn:
quote:
Biden Repeats Story Of 10-Year-Old Allegedly Needing An Abortion That No One Has Been Able To Verify

President Joe Biden on Friday repeated an unverified, single-source claim made in various media outlets that a 10-year-old girl in Ohio had to travel to Indiana to receive an abortion due to the Buckeye State’s strict abortion laws.

Biden repeated the claim while signing an executive order on abortion access, using the story to insist restricting abortion is wrong. The horrifying story has been met with increasing skepticism in the absence of any corroborating report of a child rape.

“This isn’t some imagined horror,” Biden said. “It is already happening. Just last week, it was reported that a 10-year-old girl was a rape victim — 10 years old — and she was forced to have to travel out of state to Indiana to seek to terminate the pregnancy and maybe save her life.”

Ohio law bans abortion after six weeks except for in cases where the life of the mother is at risk, so the girl may actually have been able to obtain an abortion in Ohio.

But the story Biden told came from a single source, Indianapolis obstetrician-gynecologist Dr. Caitlan Bernard. Bernard told the Indianapolis Star on July 1 that she had received a phone call from a child abuse doctor in Ohio, who said they had a 10-year-old patient who needed an abortion. Bernard said the call came three days after the Supreme Court overturned Roe v. Wade, which triggered an Ohio law that banned abortion after six weeks.

The child in question happened to be exactly six weeks and three days pregnant, meaning her pregnancy allegedly lined up perfectly with the overturning of Roe. Bernard told the Star that the young girl traveled to Indiana to obtain an abortion.

No additional information was given, no one else has been able to verify any of Bernard’s story. The name of the alleged child abuse doctor is still unknown, the city or county where itwas alleged to have happened has not been named, and there is no confirmation anywhere that the case was reported to law enforcement or is being investigated.

Shortly after the story went viral, Bernard stopped answering questions. Previously, she readily spoke to the media advocating against abortion limits, including in stories for Politico, WFYI in Indianapolis, and WRTV Indianapolis.

She was quoted in Politico on June 29 – two days after she allegedly received the phone call about the young girl – yet she apparently didn’t share the story with the outlet at that time. Snopes tried to contact Bernard after the story went viral, but she didn’t respond, and the outlet stated it was unable “independently corroborate the abortion claim.”

Bernard has finally responded to some media outlets, including The Washington Post’s fact checker and the Daily Caller, but told both outlets she didn’t “have any information to share.”

The Post’s Glenn Kessler reached out to the Indianapolis Star reporter who published the story, but never heard back. He received a statement from Gannett, which publishes the Star, attributed to the Star’s executive editor, Bro Krift, which said: “The facts and sourcing about people crossing state lines into Indiana, including the 10-year-old girl, for abortions are clear. We have no additional comment at this time.”

The Post also reached out to child services agencies in Ohio’s most populous cities, but no officials who responded said they were aware of such a case.

The Daily Wire reached out to the Ohio Department of Job and Family Services, and a spokesperson noted that allegations of child abuse are not public record, “including acknowledging whether an allegation has been made.” The spokesperson also said that Ohio has a decentralized system, meaning each county administers their child services. There are 88 counties in Ohio.

Next, The Daily Wire reached out to Ohio Attorney General Dave Yost’s office, who said the AG’s Bureau of Criminal Investigation “must be requested by a law enforcement agency or county prosecutor to investigate a potential crime,” and that it had “not been requested to assist in any investigation related to these allegations.”

Dan Tierney, spokesperson for Gov. Mike DeWine (R-OH), noted that “state agencies that assist local children’s service agencies can neither confirm nor deny an investigation unless that case leads to prosecution.” Tierney also said that DeWine “urges local authorities with information on this and similar cases to investigate, and, if evidence supports, prosecute, these cases to the fullest extent of the law.”

Ultimately, no one has been able to verify the story – or disprove it, since so few details were given. Unless a rapist is charged or someone else comes forward to verify the claim, it will remain unproven. But that won’t stop politicians from using it against their opponents.
Het is toch erg opvallend dat de mensen die normaal zeggen van de 'feiten' te zijn, heel makkelijk wilde geruchten als 'feit' kunnen verkopen als ze denken dat hen dit politiek gezien kan helpen ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205292882
twitter


ULTRA MAGAlaska RIJ O+
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205293067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 19:39 schreef Tingo het volgende:
Voor de geinteresseerde....

Erg veel over deze 'shooting' heb ik niet veel over gezien....en had ik niet zoveel zin in ook niet...
Maar dit een aardig compilatie van verschillende nieuws kanalen is.
Ik kijk wel naar documentaren over verschrikkelijke moordzaken enz. en ik vind er wel een grote verschil in het gedrag tussen echte nabestanden en de mensen dat we in de fake shootings zien.

Anyhoos, make what you want from it all, if you can be bothered to take the time (39mins) to watch this....

Uvalde School Shooting HOAX - 2022 Documentary
https://fakeotube.com/v/4918

Description: Watch the evidence. Stop imagining the proposed horror and letting your emotions take over your thinking and use your God given brain.
Tingo ^O^ brotha
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205294652
twitter


Crackjunk heeft wss zo maar eens gelijk!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205295331
twitter


4chan heeft de tel van Hunter Biden gekraakt.. blijken hele vieze dingen op te staan. De democratische instantie FBI kijkt er na en zegt, move along nothing to see here.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 10 juli 2022 @ 11:35:38 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205295428
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

4chan heeft de tel van Hunter Biden gekraakt.. blijken hele vieze dingen op te staan. De democratische instantie FBI kijkt er na en zegt, move along nothing to see here.
Dat zou natuurlijk interessant zijn als dit waar zou zijn. Even zien wat er allemaal boven water gaat komen. Al zal de MSM het wel weer proberen te negeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205305765
quote:
"Biden wil voor tweede ambtstermijn gaan", zegt zijn vicepresidente

De Amerikaanse president Joe Biden is van plan om zich bij de verkiezingen in 2024 kandidaat te stellen voor een tweede ambtstermijn. Dat heeft zijn vicepresidente Kamala Harris zondag gezegd in een interview met de Amerikaanse zender CBS. Er wordt in Washington over gespeculeerd of Biden, die 81 jaar zal zijn in november 2024, daadwerkelijk kandidaat zal zijn.

https://www.msn.com/nl-be(...)4464a48c209a870a964a
_O_ _O- _O- _O-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 11 juli 2022 @ 13:03:30 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205307148
Hihi, dat wordt nog wat voor de Blauwen. De verkiezingsstrategie is dan ook nu al duidelijk: Biden zo min mogelijk laten spreken en alle tijd en moeite steken op het demoniseren van de politieke tegenstander, plus natuurlijk weer minderheden bang maken. Het is zo voorspelbaar altijd met de Democraten. Wat een grap van een partij is dat toch, en mensen blijven er maar keer op keer voor vallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205308540
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205315973
-sorry als dit al gepost werd-

Biden keeps shotguns at home

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:29:57 #161
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205324900
Hihi, zware dag voor de Blauwe stemmers gezien Twitter:



Ondertussen, om maar even het bovenstaande te bevestigen, dit is een discussie tussen Hawley en een vooraanstaande professor van het gerenommeerde Berkley. Die mensen geloven echt diep in hun eigen gecreëerde mythes en dogmas omtrent geslacht, het is bijzonder maar ook zorgwekkend om te zien. Je zou zo'n vrouw na zulke belachelijke uitspraken eigenlijk direct uit haar functie moeten ontheffen. Wat een geschift en hysterisch mens zeg.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205325043
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, zware dag voor de Blauwe stemmers gezien Twitter:

[ afbeelding ]

Ondertussen, om maar even het bovenstaande te bevestigen, dit is een discussie tussen Hawley en een vooraanstaande professor van het gerenommeerde Berkley. Die mensen geloven echt diep in hun eigen gecreëerde mythes en dogmas omtrent geslacht, het is bijzonder maar ook zorgwekkend om te zien. Je zou zo'n vrouw na zulke belachelijke uitspraken eigenlijk direct uit haar functie moeten ontheffen. Wat een geschift en hysterisch mens zeg.

[ twitter ]
Een diep religieus persoon zou zeggen dat het einde der tijden is aangebroken. Maar serieus wat een waanzin dat zelfs goed geschoolde mensen dit soort retoriek overnemen. Het zegt wel iets over de invloed van extreem links op de cultuur.
pi_205332598
twitter


Elon gooit nog ff olie op het vuur.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205333161
President Trump speelt weer 4D-schaak. Nu de media smullen van de vete tussen hem en Elon Musk wordt de perceptie gewekt dat ze toch echt niet samenwerken om Twitter te vernietigen.
pi_205339122
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205340053
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.

[ twitter ]
Wel een beetje het juiste hier uit halen ipv die domme frame natuurlijk. Hij was iets aan het quoten, maar dat is zorgvuldig niet getoond. Noch de 'let me repeat the line' wat er op Bideniaanse wijze uitkwam.

Wat hier wél knullig aan is, is dat een ouwe man zijn hele hoofd vol op de teleprompter moet duwen om de ongetwijfeld grote letters nog te kunnen lezen.

70+ers moeten gewoon geen president willen spelen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205343116
Aangezien President Trump de geschiedenisboeken in zal gaan als een van de beste Amerikaanse presidenten ooit, kan dat "70+ is te oud"-argument ook meteen de prullenbak in.

Het is bijna alsof het om de kwaliteiten van de persoon gaat, en niet om zaken als leeftijd, kleur of geslacht.
pi_205346479
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205346485

En wat hier nog niet eens besproken is dat Obama voor de coup in 2014 zorgde, die uiteindelijk ook voor de huidige "oorlog" heeft gezorgd. Die heel toevallig onder Biden plaatsvindt.
Zie hier voor uitleg over mijn claim. Filmpje trouwens uit 2014. Dus niks pro Trump of iets. Gewoon feitelijk bewijs dat Amerika de coup in Ukraine heeft verzorgd en een marionetten kabinet heeft geïnstalleerd met WEF leiders.

Is het niet gek dat alle WEF leiders gehaat worden maar telkens toch de verkiezingen winnen? ik geloof er steeds meer in dat elk land ondertussen verkiezingsfraude plaatsvindt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 10:28:29 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205348205
Dat laatste geloof ik zeker niet, dan zouden er wel veel meer progressieven partijen winnen. Vooral van die quasi links(liberale) partijen. Dat WEF is natuurlijk verder wel een beetje eng allemaal, daar ben ik zeker mee eens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205352770
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:28 schreef HowardRoark het volgende:
Dat laatste geloof ik zeker niet, dan zouden er wel veel meer progressieven partijen winnen. Vooral van die quasi links(liberale) partijen. Dat WEF is natuurlijk verder wel een beetje eng allemaal, daar ben ik zeker mee eens.
Het probleem met het globaal-socialisme is uiteraard dat het meer is dan enkel Links. De progressieve vleugel van die ideologie is militant en hoeft niet te winnen, die hoeven enkel te intimideren om de meer centrale elementen normaal te laten lijken. En dan is een beetje sjoemelen wel heel makkelijk, vooral wanneer er blind vertrouwen in de instituten is. En instituten zijn te vertrouwen omdat ze te vertrouwen zijn, aldus de Linkse Logica.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 20:15:59 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205353569
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het probleem met het globaal-socialisme is uiteraard dat het meer is dan enkel Links. De progressieve vleugel van die ideologie is militant en hoeft niet te winnen, die hoeven enkel te intimideren om de meer centrale elementen normaal te laten lijken.
Dit is een scherpe observatie. Het extremisme zit inderdaad bij de progressieven. Dat zagen we zoals eerder gepost ook weer eens bij de discussie tussen Hawley en de vrouwelijke professor van Berkeley, zodra je het niet eens bent met bepaalde woke dogma's wordt er een koekblik met demoniserende aantijgingen en verwijten geopend. Je zal en moet zwichten voor de gewenste progressieve ideologie. En op verscheidene radicale Twitter accounts (die hier trouwens geregeld worden gedeeld door de woke kant van FOK!) wordt dit soort radicalisme enkel toegejuicht ('She is incredible!!! WOW!', 'This woman is fabulous!').
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:55 schreef QuidProJoe het volgende: En dan is een beetje sjoemelen wel heel makkelijk, vooral wanneer er blind vertrouwen in de instituten is. En instituten zijn te vertrouwen omdat ze te vertrouwen zijn, aldus de Linkse Logica.
De instituten zijn te vertrouwen omdat ze over de afgelopen decennia zijn 'gezuiverd' en nu bemand worden door veel individuen die het gewenste gedachtegoed omarmen. En dat zal de komende jaren enkel toenemen wetende wat er op dit moment uit de universiteiten in het Westen komt. Vanuit dat perspectief had Dutschke het helemaal juist met zijn theorie over 'the long march through the institutions'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205357469
twitter

is ie fake?
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 16 juli 2022 @ 13:35:22 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205359112
twitter


Woman of the year, ook daar zijn mannen beter in *O*.

Bonus:

Progressie O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 16 juli 2022 @ 14:58:30 #175
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205359644
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Woman of the year, ook daar zijn mannen beter in *O*.

Bonus: [ afbeelding ]

Progressie O+.
Bespottelijk en des duivels. Niks vrouwelijks aan die gasten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:43:42 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205360468
Ook cultuur, de non woke comics:

twitter




Donkere man doet niet wat Woke wil, dus dan is een haatcampagne incl the N-word gewoon bon ton. Wel in de pas lopen negertje!

Eric July, de voorvechter van White Supremacy:



Woke is zo'n aids :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205360907
Wat betekent dat eigenlijk, "the black face of white-supremacy"?

Kan een Linkserd mij dat uitleggen?
  zaterdag 16 juli 2022 @ 19:36:39 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205361947
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, "the black face of white-supremacy"?
Hihi, volgens Amerikaans Links betreft dat zwarte burgers die niet instemmen met de heersende woke progressieve dogma's en/of Democratisch stemmen. Vooral dat laatste is belangrijk en eigenlijk een verplichting op basis van huidskleur alleen. Anders stemmen zulke mensen zogenaamd tegen hun eigen belangen in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205365994
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[ afbeelding ]

Donkere man doet niet wat Woke wil, dus dan is een haatcampagne incl the N-word gewoon bon ton. Wel in de pas lopen negertje!
Als je héél goed naar dat plaatje kijkt zal het je opvallen dat dit geen echt artikel is. Ik had verwacht dat kritische denkers als het BNW-publiek hier ook wel doorheen zouden prikken, eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 17 juli 2022 @ 10:38:00 #180
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205366113
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 10:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Als je héél goed naar dat plaatje kijkt zal het je opvallen dat dit geen echt artikel is. Ik had verwacht dat kritische denkers als het BNW-publiek hier ook wel doorheen zouden prikken, eigenlijk.
Nou, ik had dat wel door want het artikel was niet te vinden, plus het font wijkt een beetje af. Maar laten we nu niet doen alsof er niet dergelijke krantenkoppen zijn geweest. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Vanuit dat oogpunt was zo'n kop over deze nieuwe comic niet vreemd geweest en passend binnen de lijn wat we zien in veel Amerikaanse media: minderheden die zich niet conform gedragen met het gewenste links en woke progressieve gedachtegoed, worden veelal kritisch bejegend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 juli 2022 @ 10:59:22 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205366241
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 10:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Als je héél goed naar dat plaatje kijkt zal het je opvallen dat dit geen echt artikel is. Ik had verwacht dat kritische denkers als het BNW-publiek hier ook wel doorheen zouden prikken, eigenlijk.
Fair, maar het was even het eerste voorbeeld dat ik zag, er is weldegelijk een pushback omdat hij niet woke wil zijn:


En ik volg een aantal podcasts, Friday Night Tights bijv waar Rippa te gast was en hij wat voorbeelden gaf van "house nigger, coon, never left the plantation".

Het is wat Biden al impliceerde, als je niet woke bent, geen Democrat stemt, you ain't black. Als minderheid behoor je "links" te stemmen anders ben je gewoon onderdeel van het systeem en moet je kapot.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 17 juli 2022 @ 11:19:49 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205366430
Inderdaad. En dit is voor hen ook echt een dogma. Zij springen in de bres voor minderheden, vanuit de aanname: deze mensen behoren politiek gezien tot onze 'tribe'. Dit werd gisteren ook weer duidelijk tijdens een discussie in AMV: één kritische opmerking van een user (in dit geval @Chivaz) over mensen die tot een minderheidsgroep kunnen worden gerekend en meteen is het mis. Opvallend hierin was ook het taalgebruik: 'de leden van de LGBTQ gemeenschap', alsof het een monolitische eenheid is waar je een lidmaatschap voor kunt aanvragen, hihi. Maar dit is natuurlijk wel hoe de progressieve geest naar minderheden kijkt: het zijn homogene groepen. En de vermeende liefde en bekommering voor en om deze minderheden verdwijnt als sneeuw voor de zon als er iemand tussen blijkt te zitten die toch niet het gewenste gedachtegoed omarmd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205367304
Waarvan akte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205368785
twitter

Je verwacht het niet.
pi_205369284
twitter

:O :z
Plaats hier uw advertentie
  zondag 17 juli 2022 @ 19:58:58 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205372089
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 16:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
:O :z
Maar wel smeken om olie. En het dan ook nog eens niet krijgen :').

81 million votes people! *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 17 juli 2022 @ 20:24:00 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205372389
twitter


:7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205372930
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2022 18:40 schreef QuidProJoe het volgende:
Aangezien President Trump de geschiedenisboeken in zal gaan als een van de beste Amerikaanse presidenten ooit, kan dat "70+ is te oud"-argument ook meteen de prullenbak in.

Het is bijna alsof het om de kwaliteiten van de persoon gaat, en niet om zaken als leeftijd, kleur of geslacht.
_O- _O- _O-

Newsflash, hij is de geschiedenis al in - en wel als één van de slechtste presidenten ooit.. :D
  maandag 18 juli 2022 @ 14:37:30 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205378602
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 21:13 schreef illusions het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Newsflash, hij is de geschiedenis al in - en wel als één van de slechtste presidenten ooit.. :D
Wellicht, maar Biden is volgens alle polls in de VS nog slechter, das dan best knap.

Biden is de minst populaire president ooit :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205378662
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht, maar Biden is volgens alle polls in de VS nog slechter, das dan best knap.

Biden is de minst populaire president ooit :).
Oh, dat geloof ik gelijk, en dus? Daar wordt Trump niet beter op, of wel?

Overigens doet populariteit er niet echt toe, beetje rare opmerking.
  maandag 18 juli 2022 @ 14:45:32 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205378687
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:42 schreef illusions het volgende:

[..]
Oh, dat geloof ik gelijk, en dus? Daar wordt Trump niet beter op, of wel?

Overigens doet populariteit er niet echt toe, beetje rare opmerking.
Wellicht niet, maar als het weer Biden tegen Trump wordt in 2024 wordt het leuk :).

En waarom zou het er niet toe doen, je moet als politicus wel een achterban hebben, anders kan je nooit verkiezingen winnen. Oh wacht :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 18 juli 2022 @ 14:46:07 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205378697
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht, maar Biden is volgens alle polls in de VS nog slechter, das dan best knap.

Biden is de minst populaire president ooit :).
Een grote schandvlek in de geschiedenis :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205378847
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:46 schreef Summers het volgende:

[..]
Een grote schandvlek in de geschiedenis :Y
Een goede beschrijving van de laatste 6 jaar.
pi_205378850
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht niet, maar als het weer Biden tegen Trump wordt in 2024 wordt het leuk :).
Dat wordt het niet.
pi_205379656
Het probleem met al die "experts" die President Trump zo'n slechte president vinden, is dat het diezelfde types zijn die niet eens weten wat een vrouw is.

Je zou daar maar naar luisteren. Hihi.
pi_205379850
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 16:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Het probleem met al die "experts" die President Trump zo'n slechte president vinden, is dat het diezelfde types zijn die niet eens weten wat een vrouw is.

Je zou daar maar naar luisteren. Hihi.
Lmao!!!
pi_205380105
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 16:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Het probleem met al die "experts" die President Trump zo'n slechte president vinden, is dat het diezelfde types zijn die niet eens weten wat een vrouw is.

Je zou daar maar naar luisteren. Hihi.
Is Trump een vrouw? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 18 juli 2022 @ 17:36:07 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205380151
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:30 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Is Trump een vrouw? :o
Nee, dit zijn vrouwen volgens die experts :).

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 18 juli 2022 @ 18:42:05 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205380694
twitter


Ja joh, interne opleidingskampen voor terroristen, gefinancierd door de staat :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 18 juli 2022 @ 18:44:21 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205380724
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dit zijn vrouwen volgens die experts :).

[ afbeelding ]
Hihi, daar was in AMV ook al een gedoe over. Want hoe durf je het te benoemen dat dit twee mannen zijn die zich uitdossen als vrouwen, en dat zoiets in een publieke functie belachelijk is. Dat mag je niet benoemen. Je moet dit soort "dappere acties" bewieroken en respect tonen voor de subjectieve belevingswereld van deze fantasten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 18 juli 2022 @ 18:46:28 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205380757
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Ja joh, interne opleidingskampen voor terroristen, gefinancierd door de staat :').
Hier kun je natuurlijk in Portland wel animo voor vinden. Ik weet zeker dat menig radicaal woke ouder staat te trappelen om hun kind richting zoiets te sturen. Lekker progressief en activistisch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 18 juli 2022 @ 18:49:18 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205380798
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 18:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, daar was in AMV ook al een gedoe over. Want hoe durf je het te benoemen dat dit twee mannen zijn die zich uitdossen als vrouwen, en dat zoiets in een publieke functie belachelijk is. Dat mag je niet benoemen. Je moet dit soort "dappere acties" bewieroken en respect tonen voor de subjectieve belevingswereld van deze fantasten.
Correct. En dat is dus ook precies mijn enige echte probleem met dit soort mensen. Ik MOET iets van ze, ik MAG iets niet vinden.

Iedereen mag wmb doen en laten waar hij/zij/het/paard/tree/demon zin in heeft, als het maar geen rechten van anderen aantast.

Maar dat drammen, dat dwingen, het moeten en veroordelen als je niet, dat zorgt ervoor dat mijn hakken in het zand gaan en ik met alles wat ik heb van me afbijt.

Sorry not sorry B-). Doe iets aan je PR zeg ik dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205381076
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Ja joh, interne opleidingskampen voor terroristen, gefinancierd door de staat :').
Ze hadden Antifa als een terroristische organisatie moeten aanmerken. Dan had dit nooit kunnen gebeuren. Ik denk dat we Portland sowieso als verloren kunnen zien als de staat dit soort organisaties steunt.
  maandag 18 juli 2022 @ 19:09:58 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205381087
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Correct. En dat is dus ook precies mijn enige echte probleem met dit soort mensen. Ik MOET iets van ze, ik MAG iets niet vinden.

Iedereen mag wmb doen en laten waar hij/zij/het/paard/tree/demon zin in heeft, als het maar geen rechten van anderen aantast.

Maar dat drammen, dat dwingen, het moeten en veroordelen als je niet, dat zorgt ervoor dat mijn hakken in het zand gaan en ik met alles wat ik heb van me afbijt.

Sorry not sorry B-). Doe iets aan je PR zeg ik dan.
Inderdaad. En het hilarische is altijd dat zij zelf denken een soort vrijheidsstrijders te zijn die opkomen voor de "rechten" van anderen (welke rechten wordt dan natuurlijk nooit gezegd). Hun wereldbeeld is namelijk dat de hele maatschappij zich moet schikken naar de subjectieve belevingswereld van individuen en dan helemaal degenen die zij als zogenaamd onderdrukt zien. Het idee dat ook een individu zich kan aanpassen aan de maatschappij en dat niet altijd de subjectieve belevingswereld leidend kan zijn, gaat er niet in. Iedereen moet kunnen doen wat hij of zij wil, zodat iedereen diens vermeende authenticiteit kan nastreven. Een dresscode? Onderdrukking! Normen en waarden en gedragsregels? Onderdrukking! De objectieve waarneembare realiteit (zoals de bijvoorbeeld de menselijke biologie)? Onderdrukking!

En als er dan mensen zijn die wel een dresscode prefereren of een set van normen en waarden en objectiviteit boven subjectiviteit plaatsen, dan ben je een 'domrechtse', bekrompen, conservatieveling die anderen onderdrukt.

🤡 🤡 🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205381604
Oef!

twitter


Gelukkig zijn er genoeg homos met gezond verstand en vinden dit een heel slecht idee

twitter


O+

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 18 juli 2022 @ 19:54:06 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205381627
The rift is forming, these leftoids will tear themselves apart O+.

Woke, je hebt niet lang meer *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205382228
twitter
  maandag 18 juli 2022 @ 20:44:42 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205382271
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 20:41 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Empower kids to destroy their hormome system and cut off body parts.

Sooooooo progressive O+.

Echt, enkeltje Gitmo voor dit Groomertuig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205382294
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 19:52 schreef Ali_boo het volgende:
Oef!

[ twitter ]

Gelukkig zijn er genoeg homos met gezond verstand en vinden dit een heel slecht idee

[ twitter ]

O+

[ afbeelding ]
Het zal niet veel mensen verbazen dat een van de meest invloedrijke users op groomerplatform Reddit, maxwellhill, niemand anders is dan Ghislaine Maxwell.
pi_205384238
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2022 16:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Het probleem met al die "experts" die President Trump zo'n slechte president vinden, is dat het diezelfde types zijn die niet eens weten wat een vrouw is.

Je zou daar maar naar luisteren. Hihi.
Nee hoor, zo zitten polls niet in elkaar.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 09:35:10 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205386061
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 20:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Empower kids to destroy their hormome system and cut off body parts.

Sooooooo progressive O+.

Echt, enkeltje Gitmo voor dit Groomertuig.
Hihi, misschien dat er ergens een progressieve geest is die kan uitleggen waarom dit soort dingen (het indoctrineren en aanwakkeren tot transgender transitie van kinderen) belangrijk zijn. Even kijken ... @Barbusse, @xpompompomx, @OMG, @Ludachrist ... vertel het maar jongens .. Ik ben reuze benieuwd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205386334
quote:
“Amerikaanse president Biden roept binnenkort klimaatnoodtoestand uit”

De Amerikaanse president Joe Biden zou mogelijk nog deze week de noodtoestand om het klimaat willen uitroepen. Dat meldt ‘The Washington Post’ op basis van meerdere anonieme bronnen. Op maandag hadden twee Democratische senatoren Biden opgeroepen de noodtoestand uit te roepen.
Spannend alweer ... het verschil tussen wat er op de teleprompter staat en wat hij effectief zegt :9
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205386529
Hi hi zelfs in dit topic moet het uit armoede ook maar over transgenders gaan. Wat een bizar obsessief gedrag toch van onze conservatieve rechtsen om het narratief maar af te leiden. :D

De observeerbare bewijzen voor grootschalige fraude gepleegd door de democraten gaan we natuurlijk nooit meer zien. :+

Dat die zogenaamde o zo kritische conservatieve BNW adepten in al die leugens getrapt zijn.
pi_205386562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:37 schreef Basp1 het volgende:
Hi hi zelfs in dit topic moet het uit armoede ook maar over transgenders gaan. Wat een bizar obsessief gedrag toch van onze conservatieve rechtsen om het narratief maar af te leiden. :D

De observeerbare bewijzen voor grootschalige fraude gepleegd door de democraten gaan we natuurlijk nooit meer zien. :+

Dat die zogenaamde o zo kritische conservatieve BNW adepten in al die leugens getrapt zijn.
Met Biden als zittend president is verkiezingsfraude nog het minste :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 11:47:11 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205387068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:37 schreef Basp1 het volgende:
Hi hi zelfs in dit topic moet het uit armoede ook maar over transgenders gaan. Wat een bizar obsessief gedrag toch van onze conservatieve rechtsen om het narratief maar af te leiden. :D

De observeerbare bewijzen voor grootschalige fraude gepleegd door de democraten gaan we natuurlijk nooit meer zien. :+

Dat die zogenaamde o zo kritische conservatieve BNW adepten in al die leugens getrapt zijn.
Zei de gevaccineerde propagandagelover
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:02:05 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205387218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:37 schreef Basp1 het volgende:
Hi hi zelfs in dit topic moet het uit armoede ook maar over transgenders gaan. Wat een bizar obsessief gedrag toch van onze conservatieve rechtsen om het narratief maar af te leiden. :D

De observeerbare bewijzen voor grootschalige fraude gepleegd door de democraten gaan we natuurlijk nooit meer zien. :+

Dat die zogenaamde o zo kritische conservatieve BNW adepten in al die leugens getrapt zijn.
Met armoede of iets of iemand af willen leiden heeft dit weinig te maken. De genderideologie is (voornamelijk door het opdringen en hoog op de agenda zetten van dit issue door Amerikaans Links/de Democraten) een veelbesproken onderwerp in de VS momenteel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205390319
twitter


Goede clownshow
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 16:23:19 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205390375
Sja, die Colbert zit zo diep in de reet van de Biden admin, dat die hier zo mee wegkomen is voor niemand een verrassing. :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205390485
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 09:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, misschien dat er ergens een progressieve geest is die kan uitleggen waarom dit soort dingen (het indoctrineren en aanwakkeren tot transgender transitie van kinderen) belangrijk zijn. Even kijken ... @:Barbusse, @:xpompompomx, @:OMG, @:Ludachrist ... vertel het maar jongens .. Ik ben reuze benieuwd.
Hihi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 21:44:53 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205394798
twitter


Die AOC is echt zo'n clown idd, altijd attention whoring, verzinnen dat je ergens bij was, huilen bij een hek voor de foto terwijl er niets te zien is etc etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205398098
Plaats hier uw advertentie
pi_205398113
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Die AOC is echt zo'n clown idd, altijd attention whoring, verzinnen dat je ergens bij was, huilen bij een hek voor de foto terwijl er niets te zien is etc etc.
twitter

wel boobies c_/
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:21:59 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205400847


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 21-07-2022 12:07:39 (Komt te dicht bij laster) ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205408116
twitter

RIP
Of typefout op de teleprompter?
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 13:58:13 #225
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205411242
Opgeschoond. Niet op de man jongens.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 21 juli 2022 @ 14:53:45 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205412005
twitter


Toch nog een soort van gerechtigheid, dat BLM tuig kwam overal mee weg, werden oa met donaties van de Democraten via bail weer vrijgelaten om verder te kunnen rellen.

Maar Black Lives Matter, alleen the black life van die ex-agent die mensen probeerde te beschermen tegen tuig niet uiteraard :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205413463
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_205413715
Dit is het bnw topic wat vinden jullie van de "per ongeluk" gewiste communicatie tussen de secret service tijdens de 6 januari bestorming van het Capitool.

Was het echt per ongeluk of zit hier nog een hogere macht achter.
  donderdag 21 juli 2022 @ 17:17:05 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205413995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Dit is het bnw topic wat vinden jullie van de "per ongeluk" gewiste communicatie tussen de secret service tijdens de 6 januari bestorming van het Capitool.

Was het echt per ongeluk of zit hier nog een hogere macht achter.
Hmm, is dit naar voren gekomen tijdens de 'Jan. 6 hearings'? Die hele act (opgezet door de Democraten en hun adepten in de MSM) om kijkers (lees: stemmers) te beïnvloeden volg ik niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205414656
twitter

En daarom is het een goed idee om burgers te bewapenen.
pi_205414913
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, is dit naar voren gekomen tijdens de 'Jan. 6 hearings'? Die hele act (opgezet door de Democraten en hun adepten in de MSM) om kijkers (lees: stemmers) te beïnvloeden volg ik niet.
Hi hi ik had de ijdele hoop dat er normaal geantwoord kan worden, maar blijkbaar is het voor jou niet mogelijk om de vraag te beantwoorden en daarom maar zo'n ontwijkend geneuzel te moeten geven waarbij een andere partij zwart gemaakt moet worden terwijl ik toch een heel neutrale vraag stelde wat een treurigheid in dit topic.
  donderdag 21 juli 2022 @ 18:22:57 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205414979
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 21 juli 2022 @ 20:25:46 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205416111
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hi hi ik had de ijdele hoop dat er normaal geantwoord kan worden, maar blijkbaar is het voor jou niet mogelijk om de vraag te beantwoorden en daarom maar zo'n ontwijkend geneuzel te moeten geven waarbij een andere partij zwart gemaakt moet worden terwijl ik toch een heel neutrale vraag stelde wat een treurigheid in dit topic.
Mijn antwoord is ook heel normaal. Ik geef aan het hele schouwspel niet te volgen. Het is vanuit dat oogpunt opmerkelijk dat je mijn post daarom op een hele andere manier lijkt te interpreteren. Van ontwijken of zwartmaken is namelijk geen sprake.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205416154
twitter
House Speaker Nancy Pelosi’s husband purchased up to $5 million in stock options on a computer-chip company ahead of a vote on legislation next week that would deliver billions of dollars in subsidies to boost the chip-manufacturing industry, new financial disclosures show.

Paul Pelosi purchased on June 17, 20,000 shares of Nvidia, a top semiconductor company, worth between $1 million and $5 million, the Daily Caller reported, citing disclosure reports filed by the House speaker.

Senators are expected to convene as early as Tuesday to vote on a bipartisan competition bill to set aside $52 billion to boost domestic semiconductor manufacturing and give tax credits for production, Reuters reported.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205416199
A federal judge will hear evidence against the use of electronic voting machines in Arizona

https://www.rsbnetwork.co(...)machines-in-arizona/

Judge John J. Tuchi Appointed by: Barack Obama

Aahh.. ja bananen republiek
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205420333
edit: dubbel
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 23 juli 2022 @ 20:58:43 #238
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205435655
Hihi.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205436293
K.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205459073
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 17:10:02 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205463539
Random woorden.

Pelosi, nvidia, voorkennis.

Totaal random hoor O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2022 @ 23:25:53 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205467793


Honest trollbot US citizen here

:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205468419
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 23:25 schreef HeatWave het volgende:
quote:
afbeelding ]

Honest trollbot US citizen here

:').
twitter
  woensdag 27 juli 2022 @ 12:19:24 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205470392
Dit gebeurde er afgelopen week in de VS bij een pretpark. Nou, je voelt het al aankomen: racisme!!

Direct een hele landelijk ophef, dit gaat nu zo ver dat de 'Black Caucus' in het congres (dat is een groep politici die hun eigen huidskleur het meest bepalende vindt voor het maken van beleid) een gesprek met Biden wil hierover :') _O-.

Hihi, wat een fantasten. Alles wordt weer eens gereduceerd tot het niveau van melanine dat iemand in zijn of haar huid heeft. En mensen die daardoor een donkere huid hebben moeten alles krijgen wat zij willen, zo niet? Dan is er sprake van racisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205472270
twitter

Deep fake?
  woensdag 27 juli 2022 @ 20:43:36 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205475088
Nevermind, was satire, maar had gekund O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:49:42 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205483223
Het blijft heel vreemd om dit soort teksten tot horen uit de mond van een VP. Het benadrukt ook hoe diep het woke-isme is doorgedrongen binnen de meest bepalende instituten in de VS.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205484049
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2022 06:51 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 26 juli 2022 23:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik gok toch op bots, het is makkelijk om op deze manier de publieke opinie te sturen.
pi_205485493
quote:
Judge: Wisconsin probe found 'absolutely no' election fraud

MADISON, Wis. (AP) — A Wisconsin judge said Thursday that a Republican-ordered, taxpayer-funded investigation into the 2020 election found “absolutely no evidence of election fraud,” but did reveal contempt for the state’s open records law by Assembly Speaker Robin Vos and a former state Supreme Court justice he hired.

Dane County Circuit Judge Valerie Bailey-Rihn awarded about $98,000 in attorneys’ fees to the liberal watchdog group American Oversight, bringing an end in circuit court to one of four lawsuits the group filed. Vos’s attorney, Ron Stadler, said he was recommending that Vos appeal the ruling.

The fees will be paid by taxpayers, which is why the judge said she was not also awarding additional punitive damages against Vos. Costs to taxpayers for the investigation, including ongoing legal fees, have exceeded $1 million.

“I think the people of the state of Wisconsin have been punished enough for this case,” Bailey-Rihn said. “I don’t think it does anyone any good to have punitive damages placed on the innocent people of this state.”


All of American Oversight’s lawsuits stem from records requests it made to Vos and Michael Gableman, a former Wisconsin Supreme Court justice hired by Vos in June 2021 to investigate the 2020 presidential election won by President Joe Biden. Vos ordered the investigation under pressure from election loser Donald Trump, who continues to falsely claim there was widespread fraud in Wisconsin and that Biden’s win should be decertified, which is impossible and which Vos has repeatedly refused to support.

Even Gableman’s attorney said decertification was “pointless.”

Biden’s victory by nearly 21,000 votes has withstood recounts, multiple state and federal lawsuits, an audit by the nonpartisan Legislative Audit Bureau and a review by a conservative activist law firm, the Wisconsin Institute for Law & Liberty. An Associated Press review of Wisconsin and other battleground states also found far too little fraud to have tipped the election for Trump.

Vos and Gableman have suffered a series of defeats at the circuit court level in the American Oversight lawsuits. Along the way, both were found to be in contempt for refusing to comply with court orders to turn over records. Bailey-Rihn, presiding over her last hearing before retiring, expressed frustration Thursday.

“This has been a long and torturous process to get here,” she said. “The reality is, whatever records there were, they were either destroyed or they weren’t kept. The problem for this court is no one knows when those records were destroyed.”

State law requires lawmakers like Vos to retain records after an open records request for them has been filed. They can, and do, delete records if there is no pending open records request.

Gableman testified in another case that he routinely deleted records that he thought were not a part of the investigation. That resulted in American Oversight filing a fourth lawsuit alleging those deletions were against the law. That case, along with two others, is still pending.

A judge next month was to consider whether Gableman had fulfilled requirements to vacate an earlier contempt order for not turning over records. And in another case, Vos faced an Aug. 4 deadline to turn over additional records requested by American Oversight.

“This whole case has been about trying to shine a light on government,” Bailey-Rihn said. What it revealed, she said, was that in the early days of Gableman’s probe, he was being paid $11,000 a month by taxpayers “to sit in the New Berlin library to learn about election law because he knows nothing about election law.”

“We’re all citizens of this state and this country, and we want our elections to be fair and not tainted by any sort of election fraud,” the judge said. “We have absolutely found out from this case there was absolutely no evidence of election fraud.”

She said Vos and others have shown they believe they have no obligation to comply with the state open records law, they don’t understand it, they don’t follow the attorney general’s guidance and they leave it to people who aren’t trained on the law to deal with it.

“That’s one thing the citizens of this state have learned to their detriment,” Bailey-Rihn said.
No shit! Super onverwacht.
pi_205488524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik gok toch op bots, het is makkelijk om op deze manier de publieke opinie te sturen.
Dat is letterlijk een van de lui die gequote werd. Gewoon beetje simpel getrol.
pi_205488586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Dit is het bnw topic wat vinden jullie van de "per ongeluk" gewiste communicatie tussen de secret service tijdens de 6 januari bestorming van het Capitool.

Was het echt per ongeluk of zit hier nog een hogere macht achter.
Misschien hadden ze gewoon niet genoeg opslagruimte op hun telefoon.
pi_205488915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Misschien hadden ze gewoon niet genoeg opslagruimte op hun telefoon.
Van meerdere mensen op exact dezelfde datums?!
pi_205489171
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:00 schreef Basp1 het volgende:
Dit is het bnw topic wat vinden jullie van de "per ongeluk" gewiste communicatie tussen de secret service tijdens de 6 januari bestorming van het Capitool.

Was het echt per ongeluk of zit hier nog een hogere macht achter.
Ik heb dit jaar een echte bestorming gezien en een neppert, 1 was in Sri Lanka en de ander in de VS.
pi_205489364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Van meerdere mensen op exact dezelfde datums?!
Kan gebeuren toch ? vraag maar aan Rutte.

Of misschien waren ze allemaal ineens hun password vergeten en hebben ze perongeluk alle data gewist zoals het Mueller team toen de DOJ het nodig had voor onderzoek. Kan gebeuren toch ?

https://nypost.com/2020/0(...)ing-trump-probe-doj/
pi_205491862
twitter


Deze zijn ze vergeten


Zelfs NOS zei gisteren dat het nog geen recessie was.. kansloos die linkse activisten *kuch* journalisten
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205492534
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 17:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Deze zijn ze vergeten
[ afbeelding ]

Zelfs NOS zei gisteren dat het nog geen recessie was.. kansloos die linkse activisten *kuch* journalisten
Maar als het altijd een onderdeel van een business cycle is is het toch normaal dat we na de epische jaren onder Trumpgod nu een teruggang gaan zien?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205499537
twitter

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door NeeOfTochJA op 30-07-2022 15:50:36 ]
pi_205507938
twitter
twitter

Hilarisch dit, we maken de muur af maar ook weer niet maar toch weer wel want we proberen levens te redden…….
Alles om het narratief staande te houden al maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
pi_205507981
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 08:04 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Hilarisch dit, we maken de muur af maar ook weer niet maar toch weer wel want we proberen levens te redden…….
Alles om het narratief staande te houden al maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
Hihi, bots en NPC's kunnen enkel hun script herhalen, ongeacht de input.
pi_205508051
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 08:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, bots en NPC's kunnen enkel hun script herhalen, ongeacht de input.
chivaz post dit hier en in het serieuze amw topic, mooi om te lezen dat hij een bot is. :D
pi_205508075
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 08:04 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Hilarisch dit, we maken de muur af maar ook weer niet maar toch weer wel want we proberen levens te redden…….
Alles om het narratief staande te houden al maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
Dat zijn we gewend van die commies, ze passen gewoon de definitie aan.

pi_205515124
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 08:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, bots en NPC's kunnen enkel hun script herhalen, ongeacht de input.
Die had gewoon een kortsluiting, het is wel duidelijk dat de vrouw in kwestie totaal ongeschikt is voor de functie.
pi_205515573
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 08:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat zijn we gewend van die commies, ze passen gewoon de definitie aan.

[ afbeelding ]
De definitie van een recessie is onlangs ook veranderd. Blijkbaar hoef je geen 2 kwartalen krimp meer te hebben om te spreken van een recessie.
Wie denken ze voor de gek te houden met dit soort orwelliaanse praktijken?
  Moderator zondag 31 juli 2022 @ 19:45:24 #264
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205515902
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 19:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De definitie van een recessie is onlangs ook veranderd. Blijkbaar hoef je geen 2 kwartalen krimp meer te hebben om te spreken van een recessie.
Wie denken ze voor de gek te houden met dit soort orwelliaanse praktijken?
De mensen hier op het forum in NWS :)
Lach met een schone bips
pi_205516024
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205518904
quote:
Weer? Hoezo "weer"?
pi_205518953
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 02:06 schreef illusions het volgende:

[..]
Weer? Hoezo "weer"?
Niet naar de bekende weg vragen.
pi_205519201
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 19:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De definitie van een recessie is onlangs ook veranderd. Blijkbaar hoef je geen 2 kwartalen krimp meer te hebben om te spreken van een recessie.
Wie denken ze voor de gek te houden met dit soort orwelliaanse praktijken?
De definitie van een recessie op wikipedia is veranderd. De definitie die de NBER gebruikt, en die stellen vast of er sprake is van een recessie, is ongewijzigd gebleven. Die was ook al breed, net zoals de definitie bij het CBS in Nederland dat is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205519291
twitter
  maandag 1 augustus 2022 @ 10:14:47 #270
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205519963
Hihi, dat is het stereotype van de Blauwe stemmer. Het ligt nooit aan de eigen politieke partij, enkel de goede uitkomsten kunnen volledig op het conto worden geschreven.
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De mensen hier op het forum in NWS :)
Nou, niet alleen daar. Maar volgens mij mag je dit soort dingen niet posten. Ik heb meermaals post verwijderd of aangepast zien worden als ik dit soort objectief waarneembare zaken uit andere subfora had benoemd. Schijnbaar lurken er hier nog wel eens users mee die daar dan aanstoot aan nemen en TRs gaan zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205520059
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 02:06 schreef illusions het volgende:

[..]
Weer? Hoezo "weer"?
twitter


Elke staat is fraude gepleegd, dat jouw enige media bron NOS daar niet over rapporteert is omdat ze pro Biden zijn. Er werken daar "journalisten" met opgekropte gevoelens tegen Trump omdat de media ze daar heen stuurt. Ze kopieren en plakken Amerikaanse berichten.

Ik heb toevallig eens een journaliste gedate, die hebben ondertussen allemaal een agenda. Lopen allemaal met het orangemanbad syndroom rond en zijn links. Want als rechtse journalist heb je geen recht op bestaan.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 1 augustus 2022 @ 11:27:49 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205520455
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ twitter ]

Elke staat is fraude gepleegd, dat jouw enige media bron NOS daar niet over rapporteert is omdat ze pro Biden zijn. Er werken daar "journalisten" met opgekropte gevoelens tegen Trump omdat de media ze daar heen stuurt. Ze kopieren en plakken Amerikaanse berichten.

Ik heb toevallig eens een journaliste gedate, die hebben ondertussen allemaal een agenda. Lopen allemaal met het orangemanbad syndroom rond en zijn links. Want als rechtse journalist heb je geen recht op bestaan.
Waar blijft het bewijs voor die (grootschalige) fraude dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205520811
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waar blijft het bewijs voor die (grootschalige) fraude dan?
Is er wel maar rechters zullen het wegwuiven omdat het democraten zijn. Net zoals je hier doofpotten hebt heb je daar invloed vanuit Witte Huis om dit allemaal weg te stoppen.

Net zoals je niks hoort over die enge pedo familie Biden zelf. Terwijl iedereen dit wel weet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:37:31 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205521541
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Is er wel
Waar dan?

quote:
maar rechters zullen het wegwuiven omdat het democraten zijn.
Zelfs die door Trump zelf aangesteld zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205526499
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Zelfs die door Trump zelf aangesteld zijn?
Toch wel een mooi kijkje in het Blauwe referentiekader, waar wordt aangenomen dat rechters lakeien van de benoemer/partij/ideologie zijn in plaats van onafhankelijke wetstoetsers.
pi_205527322
twitter
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:07:45 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205527637
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 07:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Toch wel een mooi kijkje in het Blauwe referentiekader, waar wordt aangenomen dat rechters lakeien van de benoemer/partij/ideologie zijn in plaats van onafhankelijke wetstoetsers.
"Is er wel maar rechters zullen het wegwuiven omdat het democraten zijn." <-- daat voor het gemak overheen gelezen? Je zit in een spiegel te kijken, met je 'blauwe referentiekader' :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205527726
quote:
_O-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205528452
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 07:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Toch wel een mooi kijkje in het Blauwe referentiekader, waar wordt aangenomen dat rechters lakeien van de benoemer/partij/ideologie zijn in plaats van onafhankelijke wetstoetsers.
Hi hi daarom moest er natuurlijk zo snel een opperrechter benoemd worden door de republikeinen. :D

Onafhankelijkheid van het hoog gerechtshof in de VS is observeerbaar niet aanwezig. Maar goed dat komt omdat het systeem daar inherent verrot is van binnenuit o.a. door hun 2 partijen stelsel.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:49:16 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205531181
twitter


Progressie *O*.

We gaan mensen weer scheiden op basis van huidskleur en ras, zoals de KKK De Democraten het al sinds de slaverij wilden O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205532568
twitter


Hihi, die opinievormers van AP en Reuters toch.
pi_205533729
quote:
Gvd wat hebben ULTRA maga mensen toch mooie humor. Echt goddelijk.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205539054
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waar dan?
[..]
Zelfs die door Trump zelf aangesteld zijn?
Daar krijg je natuurlijk geen antwoord op. :P
  woensdag 3 augustus 2022 @ 15:58:14 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205539242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:34 schreef illusions het volgende:

[..]
Daar krijg je natuurlijk geen antwoord op. :P
Tuurlijk niet :) daar is ook helemaal geen antwoord op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205539978
quote:
Eigenlijk is dit meer dan voldoende bewijs. _O-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 17:45:39 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205540126


Black lives matter, behalve als je friet koud is, dan mag je een nigga gewoon poppen!

Defund the police!!!

En uiteraard rellen als de onschuldige dader niet meteen vrijkomt:

quote:
Morgan has been arrested. His record showed 13 prior arrests including for assault and theft of service in 2018 and for grand larceny in 2019.
:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 augustus 2022 @ 18:53:03 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205540572
twitter

Latinos die voor zichzelf denken? Not on Soros' watch!

Elke minderheid hoort automatisch Democraten te stemmen, wie denken deze breakfast tacX's dat ze zijn? Individuelen ofzo? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205540727
https://conservativebrief.com/paul-pelosi-65084/
Man van Pelosi had iemand aangereden onder invloed.

Rechtzaak was gisteren.
Dag voor de rechtzaak vervangt een demoNcraten rechter de appointed rechter om hem vervolgens niet te veroordelen.

Bananen republiek.

"The judge that was supposed to be on the case was removed last night and replaced with their democrat friend who has never been a judge in a criminal case before.

https://thehornnews.com/p(...)aced-at-last-minute/

https://news.yahoo.com/je(...)tered-232703554.html"

Zelfde met verkiezingen, dit gebeurd trouwens ook hier in NL met de Rutte Rechters
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205541411
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:34 schreef illusions het volgende:

[..]
Daar krijg je natuurlijk geen antwoord op. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Tuurlijk niet :) daar is ook helemaal geen antwoord op.
Jullie zijn echt zo dom om te denken dat Trump alle rechters in alle 50 staten heeft geinstalleerd? ik gaf hier laatst nog een voorbeeld van een Obama rechter die actief is.
En kijk hierboven.

Daarom kregen jullie geen reactie, omdat jullie gewoon totaal geen idee hebben hoe of wat. Blijf vooral bij MSM.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205541522
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Latinos die voor zichzelf denken? Not on Soros' watch!

Elke minderheid hoort automatisch Democraten te stemmen, wie denken deze breakfast tacX's dat ze zijn? Individuelen ofzo? :').
Deze man heeft een flinke vinger in de pap bij de Amerikaanse politiek. Miljoenen gaan naar allerlei progressieve organisaties, politici en instanties. En als het even niet gaat zoals hij wil dan is er direct sprake van onderdrukking van een of ander regime:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 augustus 2022 @ 20:40:33 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205541526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn echt zo dom om te denken dat Trump alle rechters in alle 50 staten heeft geinstalleerd? ik gaf hier laatst nog een voorbeeld van een Obama rechter die actief is.
En kijk hierboven.

Daarom kregen jullie geen reactie, omdat jullie gewoon totaal geen idee hebben hoe of wat. Blijf vooral bij MSM.
Oh nee hoor, niet dom maar beter geïnformeerd :) Rechters die door Trump zelf aan zijn gesteld gingen ook niet mee in het verhaal van team Trump. Beetje gek dat Team Trump het blijkbaar niet eens geprobeerd heeft om dat bewijs in de rechtszaal in te brengen. Dan hadden we allemaal ten minste kunnen zien wat het bewijs nou eigenlijk was. En wie weet was het helemaal niet weggewuifd. Beetje gek, vind je ook niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 augustus 2022 @ 21:27:11 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205542182
twitter

Dit krijg je als je alleen maar Diversity hires in je staf hebt :').

Te dom om te schijten, maar je deug-checkboxes zijn afgevinkt! ^O^
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205542668
twitter

Leuk grapje hoor.
pi_205547120
https://justthenews.com/n(...)ds-calls-resignation
Arizona county’s ballot shortage leads to calls for resignation

Multiple Pinal County polling places ran out of in-person ballots on Tuesday.


Goh.. een ballot te kort.. terwijl je weet hoeveel er mensen in Pinal County wonen
DemoNcraten weer aan het frauderen of aan het spelen met de nummers.

De gast verantwoordelijk is 22 maart geinstalleerd door kuch WEF/Biden/Oboemers
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205547155


Dit soort dingen halen de demoNcraten uit om maar te kunnen winnen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 21:56:41 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205551827
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Black lives matter, behalve als je friet koud is, dan mag je een nigga gewoon poppen!

Defund the police!!!

En uiteraard rellen als de onschuldige dader niet meteen vrijkomt:
[..]
:').
Als hij dat gezegd heeft dan klopt het toch? Zij zegt niet dat zij vindt dat hij moest doen wat ie moest doen. Wat dat dan allemaal weer met je onzin te maken heeft is onduidelijk.

Nergens wordt er gesteld dat het terecht was. Misschien wat beter Engels leren lezen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 4 augustus 2022 @ 22:13:58 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205552002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als hij dat gezegd heeft dan klopt het toch? Zij zegt niet dat zij vindt dat hij moest doen wat ie moest doen. Wat dat dan allemaal weer met je onzin te maken heeft is onduidelijk.

Nergens wordt er gesteld dat het terecht was. Misschien wat beter Engels leren lezen.
Ik beweer dan ook helemaal niet dat iemand stelde dat het terecht was. Misschien wat beter Nederlands leren lezen.

Het gaat gewoon weer om een black on black murder omdat iemands patat koud was, en hoe daar mee omgegaan werd. Hoe weinig een black life blijkbaar waard is voor blacks.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205552379
quote:
Upset over LGBTQ books, a Michigan town defunds its library in tax vote

JAMESTOWN TOWNSHIP—What started as a fight over an LGBTQ-themed graphic novel may end with the closure of a west Michigan public library.

Voters in Jamestown Township, a politically conservative community in Ottawa County, rejected renewal Tuesday of a millage that would support the Patmos Library. That vote guts the library’s operating budget in 2023 — 84 percent of the library’s $245,000 budget comes from property taxes collected through a millage.

Without a millage, the library is likely to run out of money sometime late next year, said Larry Walton, library board president.

“I wasn’t expecting anything like this,” Walton told Bridge Michigan Tuesday. “The library is the center of the community. For individuals to be short sighted to close that down over opposing LGBTQ is very disappointing.”

There have been protests at other Michigan public libraries and at school board meetings about books with LGBTQ themes. But Tuesday may be the first time a community voted, in effect, to close its library rather than have it remain open with books some consider to be “indoctrinating” children.

Voters on Tuesday rejected the millage renewal by a 25-point margin — 62 percent to 37 percent — on the same day voters approved millages for road improvements and the fire department.

Ten years earlier, a library millage at a slightly lower rate was approved by 37 percentage points.

For the average home with a market value of $250,000, the new millage, if approved, would have increased taxes about $24.

Debbie Mikula, executive director of the Michigan Library Association, said Wednesday there were about 40 public library millages on ballots across the state Tuesday, and all but a handful passed. No others that failed appeared to be due to cultural issues like with the Patmos millage, she said.

The difference, according to voters who spoke to Bridge Tuesday: Books in the adult and young adult section of the Patmos Library that depict, in some cases in detail, same-sex relationships.

Earlier this year, a parent raised concerns about the graphic novel “Gender Queer: A Memoir,” located in the adult graphic novel section. The book tells the story of the author’s coming of age as nonbinary, and includes illustrations of sex acts.

As many as 50 people attended several library board meetings this spring, meetings that typically draw only a handful of residents. At those meetings, residents demanded the book be pulled from the shelves. The library board moved the book behind the counter, where children couldn’t happen upon it by accident.

Complaints were filed about several other books, including “Spinning,” a graphic novel about a teen girl and her attraction to other girls, and “Kiss Number 8,” a graphic novel with similar themes. Those books remain on the shelves of the young adult (high-school age) graphic novels section.

Library Director Amber McLain resigned this spring, telling Bridge she had been harassed online and accused of indoctrinating children. Interim director Matthew Lawrence resigned later.

When the Patmos staff and elected board of directors declined to remove the books from the library’s collection, some upset residents organized an effort to defeat the library’s millage renewal.

The group, called Jamestown Conservatives, passed out flyers at the town’s Memorial Day parade that referenced “Gender Queer: a Memoir,” a Pride Month display at the library and a director who, in the group’s words, “promoted the LGBTQ ideology.”

“Pray that we can make changes and make the Patmos Library a safe and neutral place for our children,” the flyer said.

Yard signs urging residents to vote no on the library millage popped up along Riley Street, Jamestown’s main drag. One sign was directly across the street from the library, and another was conspicuously in the lawn of a library board member. That board member could not be reached for comment.

One resident posted a large, homemade sign that said, “50 percent increase to GROOM our kids? Vote NO on Library!”

Salem Sousley, who identifies as nonbinary and lives close by, said when they see the sign “it turns my stomach.”

Having books young adults can access on LGBT themes “is incredibly important,” Sousley said. “When I was growing up in Jenison (in Ottawa County), the language of who I was as a nonbinary person didn’t exist yet. When I read ‘Gender Queer,’ it was the first time I ever saw myself represented in a book.

“So many kids are struggling in silence, especially in areas like this,” Sousley said. “Having access to resources and materials of people who are sharing your experiences is literally life-saving.”

Jamestown Township, population just under 10,000, is politically conservative even for conservative Ottawa County. The township voted for Donald Trump for president by a margin of 76-21 percent in 2020. About 92 percent of residents are white, and the median income of $81,000 is 37 percent higher than that of the state median household income of $59,000.

The village of Jamestown, which is within the township, has streets of well-maintained homes and sidewalks shaded by large trees, with construction of new subdivisions nearby. There is an ice cream shop at the main intersection, just across a parking lot from the township library.

The library is built to resemble a train depot, commemorating the interurban trolley that ran from Holland to Grand Rapids a century earlier. Inside the library on Tuesday, staffers helped patrons check out books and find materials. A young mother laughed as her son played with hand puppets. Someone had brought a box of zucchini, with a sign for patrons to help themselves.

The main display inside the library was of “never out of print classics,” including the Bible and Ayn Rand's “The Fountainhead.”

One of the township’s three voting precincts Tuesday was in the community room of the library. Most of the people who spoke to Bridge outside the library said they voted to defund the facility.

“We don’t need to see those books out front,” said Sarah Johnson. “We’re all for the library. I use it. We want to make a statement that we want some say in the books (chosen to be in the collection).”

Steve Wiltz said he voted no because of “some of the materials that are in here I don’t agree with.”

Amanda Ensing, one of the organizers of the Jamestown Conservatives group, emerged from the library Tuesday wearing an “I voted” sticker. “They are trying to groom our children to believe that it’s OK to have these sinful desires,” Ensing said of library officials. “It’s not a political issue, it’s a Biblical issue.”

Walton, the library board president, had been optimistic that the millage would pass when he spoke to Bridge Michigan on election day.

On Tuesday afternoon as votes were still being cast, Walton said that if the millage was defeated, the library would continue to receive tax funds from the old millage through the first quarter of 2023. After those funds dry up and the library’s fund reserves of about $325,000 are depleted, “we would close,” he said.

Walton estimated that closure would be in fall 2023, barring a second millage renewal attempt approved by voters before then.

Most people who said they voted to defund the library Tuesday, said they didn’t believe it would close.

But without tax funds, the library doesn’t bring in enough in grants, fines and community room rentals to keep its doors open.

With a library closure, that community room where residents voted Tuesday would be unavailable, Walton said, so would the mobile wifi hotspots used by residents who lack wifi in their homes.

“There are community members who sit in the parking lot to use our wifi,” said Marcia Frobish, who serves on the library board. “The library is a lot more than books.”

The library has 67,000 books, videos and other items in its collection, of which about 90 have an LGBTQ theme, library officials said.

Ensing, who helped organize the no campaign, said she hoped the millage rejection would be a “wake-up call” that would encourage library officials to remove books from shelves that community members find objectionable.

If that’s done, “they can ask for a millage again,” she said.

But Walton didn’t appear ready to compromise Tuesday. He said he didn’t believe the library needed a wake-up call and shouldn’t remove books.

“A wake-up call to what? To take LGBTQ books off the shelf and then they will give us money? What do you call that? Ransom?

“We stand behind the fact that our community is made up of a very diverse group of individuals, and we as a library cater to the diversity of our community,” he said.

Walton could not be reached Wednesday.

Mikula of the library association said the Patmos Library could still get a millage on the November ballot, if ballot language is given to the Ottawa County clerk’s office by Aug. 16.

But after having just lost by 25 points, turning around public sentiment in less than three months might be difficult without concessions by the library, which Mikula said is difficult because public libraries must follow its “collection development policies. If patrons have challenged (books) and the library board has made a decision to keep them, then … the First Amendment protects the process.”

It’s a difficult position for the library, Mikula acknowledged. “It's hard to look at being threatened with the closure of your library because they won’t remove LGBT materials.”

Frobish, the board member, said she doesn’t want to remove materials from the library, but didn’t know what the board would do. “We’re in uncharted territory,” she said.

A millage ballot effort in 2023 would be difficult because there are no elections scheduled for that year, which would force the library to pick up the cost of holding a millage vote, Mikula said.

The library board will talk about its financial outlook at its next meeting on Monday.

“I love my country, and I believe what is happening is going against the First Amendment,” said Lawrence, the former director. “The people who need the library the most can’t vote because they are children.”
Gestoord-conservatieve cancel-culture in action. Een bieb opdoeken omdat ze een paar boeken hebben die je ziet als "lgbtq propaganda :')" en geen zin hebben om voor elke scheet een eigen beleid in te voeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 04-08-2022 22:53:17 ]
pi_205552467
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Progressie *O*.

We gaan mensen weer scheiden op basis van huidskleur en ras, zoals de KKK De Democraten het al sinds de slaverij wilden O+.
In Amerika is dat al jaren gebruikelijk:
NWS / Prijs festivaltickets is afhankelijk van je huidskleur
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205553653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn echt zo dom om te denken dat Trump alle rechters in alle 50 staten heeft geinstalleerd? ik gaf hier laatst nog een voorbeeld van een Obama rechter die actief is.
En kijk hierboven.

Daarom kregen jullie geen reactie, omdat jullie gewoon totaal geen idee hebben hoe of wat. Blijf vooral bij MSM.
:') :') :')

Nee, en mochten alle rechters door Trump zijn geïnstalleerd is het al helemaal niet meer geloofwaardig dat er grootschalige fraude heeft opgetreden. Je lult jezelf een beetje klem.

Er is niet één keer bewijs hiervoor geweest, niet voor een Democratische rechter, noch een door Trump aangestelde Republikein.
pi_205554888
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 07:49 schreef illusions het volgende:

[..]
:') :') :')

Nee, en mochten alle rechters door Trump zijn geïnstalleerd is het al helemaal niet meer geloofwaardig dat er grootschalige fraude heeft opgetreden. Je lult jezelf een beetje klem.

Er is niet één keer bewijs hiervoor geweest, niet voor een Democratische rechter, noch een door Trump aangestelde Republikein.
Deze discussie heb ik allang een keer met jou gehad, ookal is er aantoonbaar bewijs (en dat is er genoeg) dan zal geen enkele rechter hierin meegaan. Het Witte Huis heeft de kracht om alles weg te moffelen.

Jij en je kornuiten liepen 6 jaar lang te roepen dat Trump de bak in zou gaan, is dit al gebeurd? lol
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')