Halve punten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wellicht regen...zeg het maar, extra voorzichtige optocht of spektakel met tig gele vlaggen?
F2 championshipquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef AnneX het volgende:
Euh…waarvoor staat dit?
Stand
86 Drugovich (Bra)
61 Pourchaire (Fra)
41 Daruvala (Ind)
37 Lawson (NZe)
36 Armstrong (NZe)
36 Sargeant (VSt)
zou best kunnen, dit is zijn situatie na afgelopen zondagquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:36 schreef Blik het volgende:
Ik lees via de Britse tabloids dat Leclerc alweer zijn 3de motor moet gaan gebruiken, kan alleen geen fatsoenlijke bron vinden hiervoor
Mika Salo, 1997.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:31 schreef Zwoerd het volgende:
Is Monaco bij regen uit te rijden zonder pitstop?
Rode vlagquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wellicht regen...zeg het maar, extra voorzichtige optocht of spektakel met tig gele vlaggen?
Wat zijn de nieuwe regels dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat kan niet meer hè? Die regels zijn veranderd.
De regels zijn dan wel veranderd, maar (ongeveer) halve punten zijn nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat kan niet meer hè? Die regels zijn veranderd.
Oftewel jij wil een herhaling van Spaquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:26 schreef R-woud93 het volgende:
Regen zou wel genot zijn, vind Monaco altijd 1 van de mindere races van het jaar.
Ik heb het dan ook over een fijne dosis regen, niet over Spa taferelenquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel jij wil een herhaling van Spa
Als ze maar rijden in ieder geval. Al hagelt of sneeuwt het
LEC kan beter zijn motor sparen als het over Monaco gaatquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:36 schreef Blik het volgende:
Ik lees via de Britse tabloids dat Leclerc alweer zijn 3de motor moet gaan gebruiken, kan alleen geen fatsoenlijke bron vinden hiervoor
Gelukkig is de Indy500 zondag ook, want als dat zo doorgaat denk ik dat we weinig F1 gaan zienquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:14 schreef Blik het volgende:
Regenverwachting is ook niet mals voor zondag. 22 mm waarvan 18 mm in de tijdsperiode 08-14u en 4 mm tussen 14u-18u
Als dit doorgaat wordt het een zeiknatte GP van Monaco
Ook dat kan niet meer, toch? Ik meende dat die regels ook veranderd zijn. Wat ze precies zijn, geen ideequote:
Geen 4 uur meer, nee. Nu duurt een race inclusief rode vlag hooguit 3 uur. Al werd daar in Spa vorig jaar weer van afgeweken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:14 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ook dat kan niet meer, toch? Ik meende dat die regels ook veranderd zijn. Wat ze precies zijn, geen idee
Dat deed hij sowieso best vaak hierquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen crashte de vorige keer dat het regende
Denk dat Olivier Panis dan een paar interviews moet doen voor de racequote:Op donderdag 26 mei 2022 17:14 schreef Blik het volgende:
Regenverwachting is ook niet mals voor zondag. 22 mm waarvan 18 mm in de tijdsperiode 08-14u en 4 mm tussen 14u-18u
Als dit doorgaat wordt het een zeiknatte GP van Monaco
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen 4 uur meer, nee. Nu duurt een race inclusief rode vlag hooguit 3 uur. Al werd daar in Spa vorig jaar weer van afgeweken.
Maar in Spa zijn ze ook nooit "echt" gestart?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.
Officieel gezien welquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar in Spa zijn ze ook nooit "echt" gestart?
Uiteraard een dieptepunt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was een regelrecht schandaal, natuurlijk.
Het leverde Max maar mooi punten op en Russell zat zijn toekomstige teamgenoot daar al dwarsquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel maar het had nooit zo mogen gebeuren, Masi had voor die beslissing gewoon vervangen moeten worden. Alle fans die daar waren zijn gewoon bedrogen wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het leverde Max maar mooi punten op en Russell zat zijn toekomstige teamgenoot daar al dwars
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraardquote:
Oh zo, ja dat is correctquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraard
Was was de andere optie geweest?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel maar het had nooit zo mogen gebeuren, Masi had voor die beslissing gewoon vervangen moeten worden. Alle fans die daar waren zijn gewoon bedrogen wat mij betreft.
Ja, met die gratis punten in Spa heeft Verstappen uiteindelijk z'n titel cadeau gekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: drie uur vanaf de start.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraard
Daar gaat de wedstrijdleiding niet over.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geld teruggeven en de race als niet gestart beschouwen.
Dat heeft toch helemaal niets met Masi te maken?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geld teruggeven en de race als niet gestart beschouwen.
Het starten wel. En dat is wel degelijk relevant daarin.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daar gaat de wedstrijdleiding niet over.
Natuurlijk niet. Nogmaals, wat had hij anders moeten doen? Racen was in die omstandigheden gewoon niet mogelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het starten wel. En dat is wel degelijk relevant daarin.
Je had het over geld teruggeven en 'de race als niet gestart beschouwen'. Je start of wel, of niet. Het is niet zo dat je de race start en achteraf besluit dat de race toch niet gestart is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het starten wel. En dat is wel degelijk relevant daarin.
Het oorspronkelijke tijdstip van de start dus? Dan klopt het wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: drie uur vanaf de start.
Helemaal niet meer terugkomen op de baan had ook gekund ipv rijden op de baan voor halve punten zonder perspectief op een “echte” start.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Nogmaals, wat had hij anders moeten doen? Racen was in die omstandigheden gewoon niet mogelijk.
Godsamme zeg, ik spreek toch geen Chinees?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke tijdstip van de start dus? Dan klopt het wel ja
Dat is mijn favoriete Hamilton fanboy argument.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, met die gratis punten in Spa heeft Verstappen uiteindelijk z'n titel cadeau gekregen.
*rent hard weg*
Maar er was vorig jaar nog helemaal geen start en toch ging de 3 uur al in..quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Godsamme zeg, ik spreek toch geen Chinees?
Drie uur vanaf de start. De daadwerkelijke start. Niet de geplande start.
De smiley en PI waren niet duidelijk genoeg?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete Hamilton fanboy argument.
Het enige correcte antwoord is dan: 'kan je rekenen?'
De geplande start was om 15:00 uur, de werkelijke start was om 18:17 uur.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar er was vorig jaar nog helemaal geen start en toch ging de 3 uur al in..
Maar goed, boeiend allemaal, dit gaat over Monaco 2022
Ja, omdat ze het recht hebben om af te wijken van de regels als ze dat nodig achten, toen werd de aftelklok ook stilgezet in beeld. Toen was nog de verwachting dat er echt geracet zou worden, maar het was enkel om een paar ronden achter de SC te rijden..quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De geplande start was om 15:00 uur, de werkelijke start was om 18:17 uur.
Jawel hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De smiley en PI waren niet duidelijk genoeg?
Of vanaf het moment dat ze achter de SC gaan rijden, zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.
Klopt maar een echte race was er sowieso niet geweest dus sowieso kut voor de toeschouwers.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Helemaal niet meer terugkomen op de baan had ook gekund ipv rijden op de baan voor halve punten zonder perspectief op een “echte” start.
Dat is waar uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt maar een echte race was er sowieso niet geweest dus sowieso kut voor de toeschouwers.
Als dat noodzakelijk is voor de veiligheid. De financiële belangen van de organisatie is niet de veiligheid. Gewoon schande.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, omdat ze het recht hebben om af te wijken van de regels als ze dat nodig achten, toen werd de aftelklok ook stilgezet in beeld. Toen was nog de verwachting dat er echt geracet zou worden, maar het was enkel om een paar ronden achter de SC te rijden..
De financiële belangen van de organisatie hadden hier dan ook helemaal niets mee te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dat noodzakelijk is voor de veiligheid. De financiële belangen van de organisatie is niet de veiligheid. Gewoon schande.
Die tussen de F1-bazen en de tv-zenders des te meerquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De financiële belangen van de organisatie hadden hier dan ook helemaal niets mee te maken.
Niet met de wedstrijdleidingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die tussen de F1-bazen en de tv-zenders des te meer
1 en 4 uur, best normale tijdenquote:
Ah gelukkig, ik was al bang dat de FIA een ruggengraat had gekweekt.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik was al bang dat de FIA een ruggengraat had gekweekt.
Ah Toto en Lewis hebben we weer de macht in handen bij de FIAquote:
In tegenstelling tot die amerikaanse investeerders van williams, heeft Zak Brown een echt racehart.quote:
Latifiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
ben benieuwd wie als eerste de muur raakt.
Leclercquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
Ik denk ook niet dat ik heel veel zou luisteren naar wat Latifi te zeggen had als ik de FIA was.quote:
Dan is de vraag waarom Barcelona zo laat wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Barcelona had vorige week dezelfde tijden, dacht ik
Ferrari gaat dus geen 1-2 pakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:28 schreef Breekfast het volgende:
Ferrari gaat hier denk ik wel een 1-2 pakken. Mits ze uit de muur blijven
Dus ze gaan geen 1-2 pakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:28 schreef Breekfast het volgende:
Ferrari gaat hier denk ik wel een 1-2 pakken. Mits ze uit de muur blijven
Verstappen wordt weer te wild. Kun je alvast opschrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
Oh als we Lewis schorsen wordt blm weer boos.quote:
Waarschijnlijk komt uit de studie van de reglementen dadelijk iets vaags als dat de onverwijderbare juwelen van HAM niet als juwelen moeten worden gezien, maar als implantaten of protheses en hij daarom vrijstelling krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh als we Lewis schorsen wordt blm weer boos.
Zo woke weer. Erg jammer.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Verstappen wordt weer te wild. Kun je alvast opschrijven.
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton doodquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die amerikaanse investeerders van williams, heeft Zak Brown een echt racehart.
Je kan je teamhistorie niet verloochenen.
En het ironische is nu dat Imola op de kalender staat wordt Williams dus dubbel geconfronteerd met het verleden.
Dat is ook nooit bewezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton dood
denk het niet maar hij zal ook niet snel zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ik voorspel bij deze dat Sainz als eerste een vangrail in duikt
Dat heeft natuurlijk 2 kanten aan de ene kant: Frank was dan ook volledig van het padje af, aan de andere kant wordt je als team en teambaas dood door schuld, doodslag of moord ten laste gelegd in Italië met dat soort raceongelukken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton dood
dat was hem ten laste gelegd maar ingetrokken meen ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:23 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk 2 kanten aan de ene kant: Frank was dan ook volledig van het padje af, aan de andere kant wordt je als team en teambaas dood door schuld, doodslag of moord ten laste gelegd in Italië met dat soort raceongelukken.
Het gaat er vooral om dat er nu uitzonderingen zijn voor trouwringen en religieuze symbolen en dat men daar in overleg met de coureurs één lijn in wil trekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt uit de studie van de reglementen dadelijk iets vaags als dat de onverwijderbare juwelen van HAM niet als juwelen moeten worden gezien, maar als implantaten of protheses en hij daarom vrijstelling krijgt.
Want ja, je hoeft ook je gouden kroon niet uit je smoel te halen als je gaat racen.
Ja, in 1999 na 3 jaar aan rechtzaken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was hem ten laste gelegd maar ingetrokken meen ik
Het Italiaanse gerechtshof heeft in 2007 schuld bewezen geacht. Oorzaak ongeluk volgens de Italianen, stuurkolom.quote:
klopt niet helemaal zie ik, alleen Head is toen schuldig bevondenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het Italiaanse gerechtshof heeft in 2007 schuld bewezen geacht. Oorzaak ongeluk volgens de Italianen, stuurkolom.
Apart. 10 jaar daarvoor was hij nog vrijgesproken. Dus vraag ik me af waarom toen wel en met wat voor bewijs, als ze dat eerder niet konden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het Italiaanse gerechtshof heeft in 2007 schuld bewezen geacht. Oorzaak ongeluk volgens de Italianen, stuurkolom.
Krijgt ie een mooi MJ neusje van.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef KingRadler het volgende:
neuspiercing van Hamilton moet toch enorm heet worden als zijn auto in brand staat.
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt niet helemaal zie ik, alleen Head is toen schuldig bevonden
zoals ik het lees is het team vrijgesproken en zijn zaken tegen Head en Newey heropend, Head is daarbij schuldig bevonden, echter zonder straf omdat het verjaard was en hij kreeg ook geen gelegenheid in hoger beroep te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Apart. 10 jaar daarvoor was hij nog vrijgesproken. Dus vraag ik me af waarom toen wel en met wat voor bewijs, als ze dat eerder niet konden.
dat zal best maar het gaat nu even om wat er aan recht gesproken is en Williams als team is dus niet schuldig bevondenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja.
Frank was eindverantwoordelijke over Head en Newey.
De cultuur van waanzinnige risico's nemen en ten kosten van alles gaan tot gaatje komt bij Frank vandaan.
Frank is tenslotte ook degene die met het ongeluk waarmee hij zichzelf verlamde, bijna vriend en journalist Peter Windsor vermoordde. Frank noemde dat Get Homeritis in de Williams documentaire.
Wat ik lees is dat de vrijspraak uit 1997 in 1999 nog eens bevestigd werd en dat de oorzaak nietbij de stuurstang gelegd werd maarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het team vrijgesproken en zijn zaken tegen Head en Newey heropend, Head is daarbij schuldig bevonden, echter zonder straf omdat het verjaard was en hij kreeg ook geen gelegenheid in hoger beroep te gaan
Dus dan vraag ik me af waarom de zaak 10 jaar later nog eens heropend werd en men ineens tot een andere conclusie komt. En vooral op basis van wat.quote:The court found that a series of factors contributed to Senna's accident, including the speed at which the car was traveling, the wear on the tires, and the unevenness of the track.
Niet echt, de originele stelling was waarom het team en Frank ontkende schuld te hebben aan de dood van Senna. Dat was omdat in Italië dit soort ongelukken altijd strafrechtelijk worden onderzocht.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal best maar het gaat nu even om wat er aan recht gesproken is en Williams als team is dus niet schuldig bevonden
Staat gewoon op de wiki pagina.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat de vrijspraak uit 1997 in 1999 nog eens bevestigd werd en dat de oorzaak nietbij de stuurstang gelegd werd maar
[..]
Dus dan vraag ik me af waarom de zaak 10 jaar later nog eens heropend werd en men ineens tot een andere conclusie komt. En vooral op basis van wat.
recht en rechtvaardig, dat wordt vaak verwardquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Niet echt, de originele stelling was waarom het team en Frank ontkende schuld te hebben aan de dood van Senna. Dat was omdat in Italië dit soort ongelukken altijd strafrechtelijk worden onderzocht.
En dat zelfs wanneer een zaak afgesloten lijkt, dat niet noodzakelijk zo is.
Dat is dus precies hetgene wat er bij de originele stelling niet toe doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
recht en rechtvaardig, dat wordt vaak verward
maar bij het resultaat dus welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:09 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat is dus precies hetgene wat er bij de originele stelling niet toe doet.
Heeft Williams dat zelf gezegd? Zo, nee, dan is dat slechts jouw mening. Daar kopen we niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef Dauthi het volgende:
Niet echt, de originele stelling was waarom het team en Frank ontkende schuld te hebben aan de dood van Senna. Dat was omdat in Italië dit soort ongelukken altijd strafrechtelijk worden onderzocht.
Waarom slim? Ziet er wel prima uit in elk geval.quote:
Omdat Williams het gedropt had en zoals je hier ook al hebt kunnen lezen blijft Williams - Senna toch altijd een beetje pijnlijk, dus beter met McLarenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom slim? Ziet er wel prima uit in elk geval.
Oh, zo ver was ik nog nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Williams het gedropt had en zoals je hier ook al hebt kunnen lezen blijft Williams - Senna toch altijd een beetje pijnlijk, dus beter met McLaren
Stukje fan service? Brazilianen zullen dit wel mooi vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom slim? Ziet er wel prima uit in elk geval.
Het gaat zondag regenen dus mogelijk een knotsgekke race.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In de vorm van vooruitgang zoals sprintraces, zou er ook een format moeten komen waarbij er op moeilijk in te halen circuits alleen een kwalificatie wordt gereden. Want dit is niks.
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het gaat zondag regenen dus mogelijk een knotsgekke race.
Of ieder een stint van 5 rondes op de zondag, een soort tijdrit dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In de vorm van vooruitgang zoals sprintraces, zou er ook een format moeten komen waarbij er op moeilijk in te halen circuits alleen een kwalificatie wordt gereden. Want dit is niks.
Naast Latifi en Schumacher?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht Tsunoda of Zhou ook nog wel een keer in de vangrails dit weekend.
Lewis merkte het ook al op hoor ik over de radioquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
De merrie schraapt aardig over de grond met de vloer
Wat is jouw rondetijd?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis merkte het ook al op hoor ik over de radio
De kleur.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
wat is het verlies tussen wit en geel? qua band?
1:12 ongeveer in F1 2021quote:
Oppassen voor epileptische aanval.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit programma kan flikkerende beelden bevatten
Wit (harde band, nu VER) maakt elkaar op dit moment blijkbaar niet veel, want VER staat weer vooraan, tov LEC (gele band = medium)quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
wat is het verlies tussen wit en geel? qua band?
sure.quote:
Bijna alsof er een elektrische motor in de powerunit zitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:17 schreef VacaLoca het volgende:
De Ferrari klinkt hij accelereren beetje als een elektrische auto.
Had Mercedes overigens sterker verwacht hier. In Miami waren ze snel in het langzame gedeelte.
Interessant.quote:
Tja, er was een Haas zo handig om precies daar stuk te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Rood en pitstraat dicht tegelijkertijd ja?
denk dat Sainz het vertrouwen mist dat Leclerc (terecht) wel heeft momenteelquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Interessant.
Sainz heeft in ieder geval 100% finish score in Monaco (6 GP's), een podiumplaats en altijd in de top 10 gefinisht. Ook nog 2 races gestart en gefinisht in de FR3.5 series.
Leclerc daarentegen slechts 1 keer geclassificeerd met 8 rondes achterstand als achttiende. Wel een keer pole position maar vervolgens gecrasht en niet gestart.
Tsunoda doet het de laatste paar races beter als Gasly tbh.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht Tsunoda of Zhou ook nog wel een keer in de vangrails dit weekend.
Johquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijna alsof er een elektrische motor in de powerunit zit
Bij Renault had je dat ook een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Joh
Bij de Ferrari overheerst het geluid daarvan dus meer dan bij andere motoren
*Versnellingsbak. @Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou gooi er een nieuwe gearbox in en weer gaan met die haas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk, maar dan gewoon dubbel geel bij pit entry? Is misschien alsnog te onveiligquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Want Marshalls op de baan, lijkt me.
Tja pitlane was closed en iedereen reed door. Vervolgens duwen ze de auto nog in de pit en gaat hij wel weer open.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Want Marshalls op de baan, lijkt me.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:26 schreef Wertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeke Rosa.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2022 14:28:06 ]
De Honda was lekker rauw daarentegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij Renault had je dat ook een paar jaar geleden
je kunt jezelf beter hamilton watcher noemenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:29 schreef StephanL het volgende:
Laat ze maar weer lekker stuiteren die Mercedessenze dachten dat ze al terug aan de top waren.
Als rockets.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Mercedes de auto nou minder kan laten stuiteren zouden ze hier echt als raketten gaan
Maar Verstappen is niet in beeldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt jezelf beter hamilton watcher noemen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
Maar VER deed zijn tijd op de harde band? Maakt dat niet uit?
Het is VT1, dus nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
4x linksaf beter vinden dan ditquote:
Bij een vt gaat het er niet altijd om het snelste te zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
in principe gaat hij op geel nog harder dan
Nascar is alleen maar leuk als ze crashen, Hard. Zoveel mogelijk.quote:
op pc is dat ook zo, heb ik al over geklaagd maar kreeg als antwoord dat ze dat niet anders gaan doenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:34 schreef VacaLoca het volgende:
Ligt het aan mij of kan je (iig op Android) de Viaplay stream alleen full screen mobiel kijken ipv bovenaan en dan je scherm splitsen met je browser?
Ik kijk al naar robocarsquote:
Ik ben benieuwd wat user @ChevyCaprice hiervan vindt.quote:
Hopelijk gaat Coronel ook nascar rijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Nascar is alleen maar leuk als ze crashen, Hard. Zoveel mogelijk.
Geen Coronol op F1 TV.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Coronel ook nascar rijden.
Great crowd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat user @:chevycaprice hiervan vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |