Ah gelukkig, ik was al bang dat de FIA een ruggengraat had gekweekt.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik was al bang dat de FIA een ruggengraat had gekweekt.
Ah Toto en Lewis hebben we weer de macht in handen bij de FIAquote:
In tegenstelling tot die amerikaanse investeerders van williams, heeft Zak Brown een echt racehart.quote:
Latifiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
ben benieuwd wie als eerste de muur raakt.
Leclercquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
Ik denk ook niet dat ik heel veel zou luisteren naar wat Latifi te zeggen had als ik de FIA was.quote:
Dan is de vraag waarom Barcelona zo laat wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Barcelona had vorige week dezelfde tijden, dacht ik
Ferrari gaat dus geen 1-2 pakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:28 schreef Breekfast het volgende:
Ferrari gaat hier denk ik wel een 1-2 pakken. Mits ze uit de muur blijven
Dus ze gaan geen 1-2 pakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:28 schreef Breekfast het volgende:
Ferrari gaat hier denk ik wel een 1-2 pakken. Mits ze uit de muur blijven
Verstappen wordt weer te wild. Kun je alvast opschrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
Oh als we Lewis schorsen wordt blm weer boos.quote:
Waarschijnlijk komt uit de studie van de reglementen dadelijk iets vaags als dat de onverwijderbare juwelen van HAM niet als juwelen moeten worden gezien, maar als implantaten of protheses en hij daarom vrijstelling krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh als we Lewis schorsen wordt blm weer boos.
Zo woke weer. Erg jammer.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Verstappen wordt weer te wild. Kun je alvast opschrijven.
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton doodquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die amerikaanse investeerders van williams, heeft Zak Brown een echt racehart.
Je kan je teamhistorie niet verloochenen.
En het ironische is nu dat Imola op de kalender staat wordt Williams dus dubbel geconfronteerd met het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |