Halve punten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wellicht regen...zeg het maar, extra voorzichtige optocht of spektakel met tig gele vlaggen?
F2 championshipquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef AnneX het volgende:
Euh…waarvoor staat dit?
Stand
86 Drugovich (Bra)
61 Pourchaire (Fra)
41 Daruvala (Ind)
37 Lawson (NZe)
36 Armstrong (NZe)
36 Sargeant (VSt)
zou best kunnen, dit is zijn situatie na afgelopen zondagquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:36 schreef Blik het volgende:
Ik lees via de Britse tabloids dat Leclerc alweer zijn 3de motor moet gaan gebruiken, kan alleen geen fatsoenlijke bron vinden hiervoor
Mika Salo, 1997.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:31 schreef Zwoerd het volgende:
Is Monaco bij regen uit te rijden zonder pitstop?
Rode vlagquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wellicht regen...zeg het maar, extra voorzichtige optocht of spektakel met tig gele vlaggen?
Wat zijn de nieuwe regels dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat kan niet meer hè? Die regels zijn veranderd.
De regels zijn dan wel veranderd, maar (ongeveer) halve punten zijn nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat kan niet meer hè? Die regels zijn veranderd.
Oftewel jij wil een herhaling van Spaquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:26 schreef R-woud93 het volgende:
Regen zou wel genot zijn, vind Monaco altijd 1 van de mindere races van het jaar.
Ik heb het dan ook over een fijne dosis regen, niet over Spa taferelenquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel jij wil een herhaling van Spa
Als ze maar rijden in ieder geval. Al hagelt of sneeuwt het
LEC kan beter zijn motor sparen als het over Monaco gaatquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:36 schreef Blik het volgende:
Ik lees via de Britse tabloids dat Leclerc alweer zijn 3de motor moet gaan gebruiken, kan alleen geen fatsoenlijke bron vinden hiervoor
Gelukkig is de Indy500 zondag ook, want als dat zo doorgaat denk ik dat we weinig F1 gaan zienquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:14 schreef Blik het volgende:
Regenverwachting is ook niet mals voor zondag. 22 mm waarvan 18 mm in de tijdsperiode 08-14u en 4 mm tussen 14u-18u
Als dit doorgaat wordt het een zeiknatte GP van Monaco
Ook dat kan niet meer, toch? Ik meende dat die regels ook veranderd zijn. Wat ze precies zijn, geen ideequote:
Geen 4 uur meer, nee. Nu duurt een race inclusief rode vlag hooguit 3 uur. Al werd daar in Spa vorig jaar weer van afgeweken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:14 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ook dat kan niet meer, toch? Ik meende dat die regels ook veranderd zijn. Wat ze precies zijn, geen idee
Dat deed hij sowieso best vaak hierquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen crashte de vorige keer dat het regende
Denk dat Olivier Panis dan een paar interviews moet doen voor de racequote:Op donderdag 26 mei 2022 17:14 schreef Blik het volgende:
Regenverwachting is ook niet mals voor zondag. 22 mm waarvan 18 mm in de tijdsperiode 08-14u en 4 mm tussen 14u-18u
Als dit doorgaat wordt het een zeiknatte GP van Monaco
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen 4 uur meer, nee. Nu duurt een race inclusief rode vlag hooguit 3 uur. Al werd daar in Spa vorig jaar weer van afgeweken.
Maar in Spa zijn ze ook nooit "echt" gestart?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.
Officieel gezien welquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar in Spa zijn ze ook nooit "echt" gestart?
Uiteraard een dieptepunt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was een regelrecht schandaal, natuurlijk.
Het leverde Max maar mooi punten op en Russell zat zijn toekomstige teamgenoot daar al dwarsquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel maar het had nooit zo mogen gebeuren, Masi had voor die beslissing gewoon vervangen moeten worden. Alle fans die daar waren zijn gewoon bedrogen wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het leverde Max maar mooi punten op en Russell zat zijn toekomstige teamgenoot daar al dwars
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraardquote:
Oh zo, ja dat is correctquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraard
Was was de andere optie geweest?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel maar het had nooit zo mogen gebeuren, Masi had voor die beslissing gewoon vervangen moeten worden. Alle fans die daar waren zijn gewoon bedrogen wat mij betreft.
Ja, met die gratis punten in Spa heeft Verstappen uiteindelijk z'n titel cadeau gekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: drie uur vanaf de start.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraard
Daar gaat de wedstrijdleiding niet over.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geld teruggeven en de race als niet gestart beschouwen.
Dat heeft toch helemaal niets met Masi te maken?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geld teruggeven en de race als niet gestart beschouwen.
Het starten wel. En dat is wel degelijk relevant daarin.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daar gaat de wedstrijdleiding niet over.
Natuurlijk niet. Nogmaals, wat had hij anders moeten doen? Racen was in die omstandigheden gewoon niet mogelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het starten wel. En dat is wel degelijk relevant daarin.
Je had het over geld teruggeven en 'de race als niet gestart beschouwen'. Je start of wel, of niet. Het is niet zo dat je de race start en achteraf besluit dat de race toch niet gestart is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het starten wel. En dat is wel degelijk relevant daarin.
Het oorspronkelijke tijdstip van de start dus? Dan klopt het wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: drie uur vanaf de start.
Helemaal niet meer terugkomen op de baan had ook gekund ipv rijden op de baan voor halve punten zonder perspectief op een “echte” start.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Nogmaals, wat had hij anders moeten doen? Racen was in die omstandigheden gewoon niet mogelijk.
Godsamme zeg, ik spreek toch geen Chinees?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke tijdstip van de start dus? Dan klopt het wel ja
Dat is mijn favoriete Hamilton fanboy argument.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, met die gratis punten in Spa heeft Verstappen uiteindelijk z'n titel cadeau gekregen.
*rent hard weg*
Maar er was vorig jaar nog helemaal geen start en toch ging de 3 uur al in..quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Godsamme zeg, ik spreek toch geen Chinees?
Drie uur vanaf de start. De daadwerkelijke start. Niet de geplande start.
De smiley en PI waren niet duidelijk genoeg?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete Hamilton fanboy argument.
Het enige correcte antwoord is dan: 'kan je rekenen?'
De geplande start was om 15:00 uur, de werkelijke start was om 18:17 uur.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar er was vorig jaar nog helemaal geen start en toch ging de 3 uur al in..
Maar goed, boeiend allemaal, dit gaat over Monaco 2022
Ja, omdat ze het recht hebben om af te wijken van de regels als ze dat nodig achten, toen werd de aftelklok ook stilgezet in beeld. Toen was nog de verwachting dat er echt geracet zou worden, maar het was enkel om een paar ronden achter de SC te rijden..quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De geplande start was om 15:00 uur, de werkelijke start was om 18:17 uur.
Jawel hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De smiley en PI waren niet duidelijk genoeg?
Of vanaf het moment dat ze achter de SC gaan rijden, zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.
Klopt maar een echte race was er sowieso niet geweest dus sowieso kut voor de toeschouwers.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Helemaal niet meer terugkomen op de baan had ook gekund ipv rijden op de baan voor halve punten zonder perspectief op een “echte” start.
Dat is waar uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt maar een echte race was er sowieso niet geweest dus sowieso kut voor de toeschouwers.
Als dat noodzakelijk is voor de veiligheid. De financiële belangen van de organisatie is niet de veiligheid. Gewoon schande.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, omdat ze het recht hebben om af te wijken van de regels als ze dat nodig achten, toen werd de aftelklok ook stilgezet in beeld. Toen was nog de verwachting dat er echt geracet zou worden, maar het was enkel om een paar ronden achter de SC te rijden..
De financiële belangen van de organisatie hadden hier dan ook helemaal niets mee te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dat noodzakelijk is voor de veiligheid. De financiële belangen van de organisatie is niet de veiligheid. Gewoon schande.
Die tussen de F1-bazen en de tv-zenders des te meerquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De financiële belangen van de organisatie hadden hier dan ook helemaal niets mee te maken.
Niet met de wedstrijdleidingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die tussen de F1-bazen en de tv-zenders des te meer
1 en 4 uur, best normale tijdenquote:
Ah gelukkig, ik was al bang dat de FIA een ruggengraat had gekweekt.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik was al bang dat de FIA een ruggengraat had gekweekt.
Ah Toto en Lewis hebben we weer de macht in handen bij de FIAquote:
In tegenstelling tot die amerikaanse investeerders van williams, heeft Zak Brown een echt racehart.quote:
Latifiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
ben benieuwd wie als eerste de muur raakt.
Leclercquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
Ik denk ook niet dat ik heel veel zou luisteren naar wat Latifi te zeggen had als ik de FIA was.quote:
Dan is de vraag waarom Barcelona zo laat wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Barcelona had vorige week dezelfde tijden, dacht ik
Ferrari gaat dus geen 1-2 pakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:28 schreef Breekfast het volgende:
Ferrari gaat hier denk ik wel een 1-2 pakken. Mits ze uit de muur blijven
Dus ze gaan geen 1-2 pakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:28 schreef Breekfast het volgende:
Ferrari gaat hier denk ik wel een 1-2 pakken. Mits ze uit de muur blijven
Verstappen wordt weer te wild. Kun je alvast opschrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef KingRadler het volgende:
Oh als we Lewis schorsen wordt blm weer boos.quote:
Waarschijnlijk komt uit de studie van de reglementen dadelijk iets vaags als dat de onverwijderbare juwelen van HAM niet als juwelen moeten worden gezien, maar als implantaten of protheses en hij daarom vrijstelling krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh als we Lewis schorsen wordt blm weer boos.
Zo woke weer. Erg jammer.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Verstappen wordt weer te wild. Kun je alvast opschrijven.
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton doodquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die amerikaanse investeerders van williams, heeft Zak Brown een echt racehart.
Je kan je teamhistorie niet verloochenen.
En het ironische is nu dat Imola op de kalender staat wordt Williams dus dubbel geconfronteerd met het verleden.
Dat is ook nooit bewezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |