Halve punten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wellicht regen...zeg het maar, extra voorzichtige optocht of spektakel met tig gele vlaggen?
F2 championshipquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef AnneX het volgende:
Euh…waarvoor staat dit?
Stand
86 Drugovich (Bra)
61 Pourchaire (Fra)
41 Daruvala (Ind)
37 Lawson (NZe)
36 Armstrong (NZe)
36 Sargeant (VSt)
zou best kunnen, dit is zijn situatie na afgelopen zondagquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:36 schreef Blik het volgende:
Ik lees via de Britse tabloids dat Leclerc alweer zijn 3de motor moet gaan gebruiken, kan alleen geen fatsoenlijke bron vinden hiervoor
Mika Salo, 1997.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:31 schreef Zwoerd het volgende:
Is Monaco bij regen uit te rijden zonder pitstop?
Rode vlagquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wellicht regen...zeg het maar, extra voorzichtige optocht of spektakel met tig gele vlaggen?
Wat zijn de nieuwe regels dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat kan niet meer hè? Die regels zijn veranderd.
De regels zijn dan wel veranderd, maar (ongeveer) halve punten zijn nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat kan niet meer hè? Die regels zijn veranderd.
Oftewel jij wil een herhaling van Spaquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:26 schreef R-woud93 het volgende:
Regen zou wel genot zijn, vind Monaco altijd 1 van de mindere races van het jaar.
Ik heb het dan ook over een fijne dosis regen, niet over Spa taferelenquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel jij wil een herhaling van Spa
Als ze maar rijden in ieder geval. Al hagelt of sneeuwt het
LEC kan beter zijn motor sparen als het over Monaco gaatquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:36 schreef Blik het volgende:
Ik lees via de Britse tabloids dat Leclerc alweer zijn 3de motor moet gaan gebruiken, kan alleen geen fatsoenlijke bron vinden hiervoor
Gelukkig is de Indy500 zondag ook, want als dat zo doorgaat denk ik dat we weinig F1 gaan zienquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:14 schreef Blik het volgende:
Regenverwachting is ook niet mals voor zondag. 22 mm waarvan 18 mm in de tijdsperiode 08-14u en 4 mm tussen 14u-18u
Als dit doorgaat wordt het een zeiknatte GP van Monaco
Ook dat kan niet meer, toch? Ik meende dat die regels ook veranderd zijn. Wat ze precies zijn, geen ideequote:
Geen 4 uur meer, nee. Nu duurt een race inclusief rode vlag hooguit 3 uur. Al werd daar in Spa vorig jaar weer van afgeweken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:14 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ook dat kan niet meer, toch? Ik meende dat die regels ook veranderd zijn. Wat ze precies zijn, geen idee
Dat deed hij sowieso best vaak hierquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen crashte de vorige keer dat het regende
Denk dat Olivier Panis dan een paar interviews moet doen voor de racequote:Op donderdag 26 mei 2022 17:14 schreef Blik het volgende:
Regenverwachting is ook niet mals voor zondag. 22 mm waarvan 18 mm in de tijdsperiode 08-14u en 4 mm tussen 14u-18u
Als dit doorgaat wordt het een zeiknatte GP van Monaco
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen 4 uur meer, nee. Nu duurt een race inclusief rode vlag hooguit 3 uur. Al werd daar in Spa vorig jaar weer van afgeweken.
Maar in Spa zijn ze ook nooit "echt" gestart?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij is dat drie uur vanaf de start? Er moet dus wel daadwerkelijk een start geweest zijn.
Officieel gezien welquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar in Spa zijn ze ook nooit "echt" gestart?
Uiteraard een dieptepunt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was een regelrecht schandaal, natuurlijk.
Het leverde Max maar mooi punten op en Russell zat zijn toekomstige teamgenoot daar al dwarsquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel maar het had nooit zo mogen gebeuren, Masi had voor die beslissing gewoon vervangen moeten worden. Alle fans die daar waren zijn gewoon bedrogen wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het leverde Max maar mooi punten op en Russell zat zijn toekomstige teamgenoot daar al dwars
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraardquote:
Oh zo, ja dat is correctquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraard
Was was de andere optie geweest?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel maar het had nooit zo mogen gebeuren, Masi had voor die beslissing gewoon vervangen moeten worden. Alle fans die daar waren zijn gewoon bedrogen wat mij betreft.
Ja, met die gratis punten in Spa heeft Verstappen uiteindelijk z'n titel cadeau gekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: drie uur vanaf de start.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoel dat die 3 uur toen ook gold, terwijl ze toen nog geen meter hadden gereden, dacht ik. Maar die regels zijn ook aangepast uiteraard
Daar gaat de wedstrijdleiding niet over.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geld teruggeven en de race als niet gestart beschouwen.
Dat heeft toch helemaal niets met Masi te maken?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geld teruggeven en de race als niet gestart beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |