De Honda was lekker rauw daarentegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij Renault had je dat ook een paar jaar geleden
je kunt jezelf beter hamilton watcher noemenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:29 schreef StephanL het volgende:
Laat ze maar weer lekker stuiteren die Mercedessenze dachten dat ze al terug aan de top waren.
Als rockets.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Mercedes de auto nou minder kan laten stuiteren zouden ze hier echt als raketten gaan
Maar Verstappen is niet in beeldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt jezelf beter hamilton watcher noemen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
Maar VER deed zijn tijd op de harde band? Maakt dat niet uit?
Het is VT1, dus nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
4x linksaf beter vinden dan ditquote:
Bij een vt gaat het er niet altijd om het snelste te zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
in principe gaat hij op geel nog harder dan
Nascar is alleen maar leuk als ze crashen, Hard. Zoveel mogelijk.quote:
op pc is dat ook zo, heb ik al over geklaagd maar kreeg als antwoord dat ze dat niet anders gaan doenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:34 schreef VacaLoca het volgende:
Ligt het aan mij of kan je (iig op Android) de Viaplay stream alleen full screen mobiel kijken ipv bovenaan en dan je scherm splitsen met je browser?
Ik kijk al naar robocarsquote:
Ik ben benieuwd wat user @ChevyCaprice hiervan vindt.quote:
Hopelijk gaat Coronel ook nascar rijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Nascar is alleen maar leuk als ze crashen, Hard. Zoveel mogelijk.
Geen Coronol op F1 TV.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Coronel ook nascar rijden.
Great crowd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat user @:chevycaprice hiervan vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |