Dat is ook nooit bewezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton dood
denk het niet maar hij zal ook niet snel zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ik voorspel bij deze dat Sainz als eerste een vangrail in duikt
Dat heeft natuurlijk 2 kanten aan de ene kant: Frank was dan ook volledig van het padje af, aan de andere kant wordt je als team en teambaas dood door schuld, doodslag of moord ten laste gelegd in Italië met dat soort raceongelukken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen Williams nog van Williams was wilden ze niet eens toegeven dat ze verantwoordelijk waren voor Ayrton dood
dat was hem ten laste gelegd maar ingetrokken meen ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:23 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk 2 kanten aan de ene kant: Frank was dan ook volledig van het padje af, aan de andere kant wordt je als team en teambaas dood door schuld, doodslag of moord ten laste gelegd in Italië met dat soort raceongelukken.
Het gaat er vooral om dat er nu uitzonderingen zijn voor trouwringen en religieuze symbolen en dat men daar in overleg met de coureurs één lijn in wil trekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt uit de studie van de reglementen dadelijk iets vaags als dat de onverwijderbare juwelen van HAM niet als juwelen moeten worden gezien, maar als implantaten of protheses en hij daarom vrijstelling krijgt.
Want ja, je hoeft ook je gouden kroon niet uit je smoel te halen als je gaat racen.
Ja, in 1999 na 3 jaar aan rechtzaken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was hem ten laste gelegd maar ingetrokken meen ik
Het Italiaanse gerechtshof heeft in 2007 schuld bewezen geacht. Oorzaak ongeluk volgens de Italianen, stuurkolom.quote:
klopt niet helemaal zie ik, alleen Head is toen schuldig bevondenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het Italiaanse gerechtshof heeft in 2007 schuld bewezen geacht. Oorzaak ongeluk volgens de Italianen, stuurkolom.
Apart. 10 jaar daarvoor was hij nog vrijgesproken. Dus vraag ik me af waarom toen wel en met wat voor bewijs, als ze dat eerder niet konden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het Italiaanse gerechtshof heeft in 2007 schuld bewezen geacht. Oorzaak ongeluk volgens de Italianen, stuurkolom.
Krijgt ie een mooi MJ neusje van.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef KingRadler het volgende:
neuspiercing van Hamilton moet toch enorm heet worden als zijn auto in brand staat.
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt niet helemaal zie ik, alleen Head is toen schuldig bevonden
zoals ik het lees is het team vrijgesproken en zijn zaken tegen Head en Newey heropend, Head is daarbij schuldig bevonden, echter zonder straf omdat het verjaard was en hij kreeg ook geen gelegenheid in hoger beroep te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Apart. 10 jaar daarvoor was hij nog vrijgesproken. Dus vraag ik me af waarom toen wel en met wat voor bewijs, als ze dat eerder niet konden.
dat zal best maar het gaat nu even om wat er aan recht gesproken is en Williams als team is dus niet schuldig bevondenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja.
Frank was eindverantwoordelijke over Head en Newey.
De cultuur van waanzinnige risico's nemen en ten kosten van alles gaan tot gaatje komt bij Frank vandaan.
Frank is tenslotte ook degene die met het ongeluk waarmee hij zichzelf verlamde, bijna vriend en journalist Peter Windsor vermoordde. Frank noemde dat Get Homeritis in de Williams documentaire.
Wat ik lees is dat de vrijspraak uit 1997 in 1999 nog eens bevestigd werd en dat de oorzaak nietbij de stuurstang gelegd werd maarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het team vrijgesproken en zijn zaken tegen Head en Newey heropend, Head is daarbij schuldig bevonden, echter zonder straf omdat het verjaard was en hij kreeg ook geen gelegenheid in hoger beroep te gaan
Dus dan vraag ik me af waarom de zaak 10 jaar later nog eens heropend werd en men ineens tot een andere conclusie komt. En vooral op basis van wat.quote:The court found that a series of factors contributed to Senna's accident, including the speed at which the car was traveling, the wear on the tires, and the unevenness of the track.
Niet echt, de originele stelling was waarom het team en Frank ontkende schuld te hebben aan de dood van Senna. Dat was omdat in Italië dit soort ongelukken altijd strafrechtelijk worden onderzocht.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal best maar het gaat nu even om wat er aan recht gesproken is en Williams als team is dus niet schuldig bevonden
Staat gewoon op de wiki pagina.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat de vrijspraak uit 1997 in 1999 nog eens bevestigd werd en dat de oorzaak nietbij de stuurstang gelegd werd maar
[..]
Dus dan vraag ik me af waarom de zaak 10 jaar later nog eens heropend werd en men ineens tot een andere conclusie komt. En vooral op basis van wat.
recht en rechtvaardig, dat wordt vaak verwardquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Niet echt, de originele stelling was waarom het team en Frank ontkende schuld te hebben aan de dood van Senna. Dat was omdat in Italië dit soort ongelukken altijd strafrechtelijk worden onderzocht.
En dat zelfs wanneer een zaak afgesloten lijkt, dat niet noodzakelijk zo is.
Dat is dus precies hetgene wat er bij de originele stelling niet toe doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
recht en rechtvaardig, dat wordt vaak verward
maar bij het resultaat dus welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:09 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat is dus precies hetgene wat er bij de originele stelling niet toe doet.
Heeft Williams dat zelf gezegd? Zo, nee, dan is dat slechts jouw mening. Daar kopen we niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef Dauthi het volgende:
Niet echt, de originele stelling was waarom het team en Frank ontkende schuld te hebben aan de dood van Senna. Dat was omdat in Italië dit soort ongelukken altijd strafrechtelijk worden onderzocht.
Waarom slim? Ziet er wel prima uit in elk geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |