Hopelijk komt er vanavond een nieuwequote:Op donderdag 5 mei 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA IK GA ALLES NAAR BINNEN SNUIVEN EN DRINKEN IN DE FINALE WE STAAN ER GODVERDOMME IK VIND JULLIE NU ALLEMAAL LIEF ZELFS MONGOLEN ALS @:pietjepuk2000 ENZO WAT EEN HEERLIJKE AVOND IK BEN ZO TeRINGBLIJ JAAAAAAA FEYENOOOOOOORD!!!!!!!!!
Laat Pietje met rustquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als het niet te veel gevraagd is, misschien Pietje uit de OP halen, weet dat ik hem er zelf in heb gezet maar eigenlijk moeten we die gozer zo min als mogelijk erkennen.
Gewoon een prima postquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat deze nogal genante post uit de OP is gehaald
[..]
Hopelijk komt er vanavond een nieuwe
Het is er weer eentje die je prima na kan doen inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dennis "ik moet eerlijk zeggen" Te Kloese
Nogmaals: je vergeet Mario Been.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is er weer eentje die je prima na kan doen inderdaad.
Na Erwin "nou oke" Koeman, Martin "gedragen door de hele club" van Geel, en Jaap "uiteindelijk gaat het om het feit dat" Stam is het wel leuk als er weer eentje is die simpel na te doen is.
Arne is zo perfect dat hij niet na te doen is.
Dat gebeurt altijd wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE | Onrust in Tirana: arrestaties en gewonden
Waarom nou
Er is gewoon echt geen reet aan de handquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE | Onrust in Tirana: arrestaties en gewonden
Waarom nou
Klopt, maar met Feyenoord altijd ietsje meer, maar goed, gewoon dom, stel je hebt een kaart zit je lekker in de celquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is gewoon echt geen reet aan de hand
quote:Voetbalfans slaags met Albanese politie, 12 Nederlanders opgepakt
Oke, bedankt. Doei.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar met Feyenoord altijd ietsje meer, maar goed, gewoon dom, stel je hebt een kaart zit je lekker in de cel
Een goed restaurant ken ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:51 schreef Ali_boo het volgende:
Wie van jullie zit er nu in Tirana ?
[ afbeelding ]
@GGMM is prima aan het stoken vanmiddag moet ik zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grimmige sfeer weer hier.
Dan is GGMM nooit ver weg
Voetbalfans misdragen zich in Tirana, 10 agenten gewond, 12 Nederlanders opgepaktquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:ggmm is prima aan het stoken vanmiddag moet ik zeggen
Maar oprecht, de sfeer in Tirana valt mij enorm (in de positieve zin) mee. Hangt een mooie sfeer in het centrum, Roma en Feyenoord shirtjes door elkaar. Dat ze hier ook zo trots zijn om deze finale te organiseren helpt enorm. Het is grimmiger in dit topic dan in Tirana!
er komen tienduizenden mensen naar een stad en rene is van slag omdat er wat mensen worden opgepaktquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:54 schreef GGMM het volgende:
Ja sorry, maar dat rellen is toch wel droevig dat mag best benoemd worden.
En dan niks aan de hand posten terwijl er 12 man opgepakt zijn. Hou op zeg.
Maar dat was het weer wat mij betreft, terug naar het feestje!
[ afbeelding ]
Dit was al besproken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er komen tienduizenden mensen naar een stad en rene is van slag omdat er wat mensen worden opgepakt
Klinkt eerder alsof die kroonprins het erg leuk vindtquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Voetbalfans misdragen zich in Tirana, 10 agenten gewond, 12 Nederlanders opgepakt
Feyenoord en AS Roma spelen woensdagavond de finale van de Conference League in Tirana. In de stad raakten supporters dinsdag slaags met de politie. Daarbij werden volgens de Albanese autoriteiten zestig voetbalfans gearresteerd, onder wie twaalf Nederlanders. De rest was Italiaans. Tien agenten raakten gewond en een politiewagen raakte beschadigd.
Volgens Albanian Daily News en Italiaanse media waren zeker tweehonderd Feyenoorders betrokken bij een gevecht met de politie. Dat was in de buurt van het Air Albania-stadion, waar Feyenoord woensdagavond tegen AS Roma speelt.
https://www.trouw.nl/spor(...)%2Fwww.google.com%2F
Ook de kroonprins van Albanië liet dinsdagavond op Twitter weten dat fans van Feyenoord voor chaos zorgden in Tirana. Leka II uitte in de tweet zijn zorgen over wat er na de wedstrijd van de Rotterdammers woensdag tegen AS Roma zal gebeuren.
[ twitter ]
Ja, idd.. Hij kan niet wachten, nou bij verlies zal hij zijn woorden terugnemen denk ik..quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof die kroonprins het erg leuk vindt
Bij het laatste zeker, maar gaan er supporters dan naar de Coolsingel??quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:10 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig wint Feyenoord gewoon.
En dan wordt het feest!
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:24 schreef Elan het volgende:
Hup Feyenoord op naar de Johan Cruijffschaal het ``prijsje`` van Europa
quote:De een (Tom van Wijk) kijkt de wedstrijd alleen, in een de kelder van een wijnbar in San Agustinillo, Mexico. ,,De bar van die vrouw heeft de beste wifi hier in de buurt en in ruil voor wijnlessen en wijnproeverijen mag ik haar gekoelde wijnkelder gebruiken om te streamen. Mooi toch?!"
De Europese Super Cup bestaat alquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:24 schreef Elan het volgende:
Hup Feyenoord op naar de Johan Cruijffschaal van Europa
Ach, vanavond staat er zelfs een Feyenoorder met een Roma-shirt op het veld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Feyenoorder zit in Roma-vak: 'Het is een beetje eng'
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, vanavond staat er zelfs een Feyenoorder met een Roma-shirt op het veld.
Die supporter boeit me niet zoveel maar Mascha is geweldig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben een Albanese Feyenoord fan gevonden @:PietjePuk2000
MaschaGodin heeft wel de tijd van haar leven daar
Waarom zou je in hemelsnaam dat soort onzin terug gaan kijken of je nou wint of verliest.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die supporter boeit me niet zoveel maar Mascha is geweldig.
Moet wel zeggen dat ik me wel al de hele dag afvraag hoe we morgen op die filmpjes terugkijken.Als je verliest is de lol er snel af.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam dat soort onzin terug gaan kijken of je nou wint of verliest.
Ik bedoel ook niet dat je ze morgen (of ze nou winnen of niet) terug zou moeten kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:10 schreef GGMM het volgende:
De voorbeschouwing is inderdaad al snel niks meer aan na de wedstrijd
"We are back" betekende gewoon dat 'we' weer terugwaren in een Europese finale.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel ook niet dat je ze morgen (of ze nou winnen of niet) terug zou moeten kijken.
Maar meer dat het altijd vrij kansloos overkomt ("op weg naar weer een cup", "we are back") als je die beker niet mee naar huis neemt.
stop hiermeequote:Op woensdag 25 mei 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
"We are back" betekende gewoon dat 'we' weer terugwaren in een Europese finale.
Dat er vanuit gegaan werd dat we hem wel even zouden winnen kwam vooral van aanhangers van andere clubs.
Wat Feyenoord hier doet is wel genant inderdaad.
De sportredacteur van De Volkskrant vindt het ook al gaaf:quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar oprecht, de sfeer in Tirana valt mij enorm (in de positieve zin) mee. Hangt een mooie sfeer in het centrum, Roma en Feyenoord shirtjes door elkaar. Dat ze hier ook zo trots zijn om deze finale te organiseren helpt enorm. [..]
quote:Is de Albanese hoofdstad klaar voor de finale?
‘Het is bizar hoe de finale hier leeft. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, zelfs niet in steden waar Champions League-finales werden gehouden. Inwoners van Tirana hebben massaal vrij genomen of gekregen. In de hele stad is het autoverkeer stilgelegd: je kunt overal lopen en fietsen. De hele stad is bovendien volgeplakt met grote doeken en banners van de finale, tot het gemeentehuis en operagebouw aan toe. Het lijkt wel of ze een WK organiseren.
Ach ik snap het allemaal wel hoor. Maar zelf vind ik er geen reet meer aan als zo'n finale verloren wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat er vanuit gegaan werd dat we hem wel even zouden winnen kwam vooral van aanhangers van andere clubs.
pure stront weerquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik snap het allemaal wel hoor. Maar zelf vind ik er geen reet meer aan als zo'n finale verloren wordt.
Hoevaak zouden Ajacieden dat toernooi van 2017 nog teruggekeken hebben?
Niet best maat. Niet best.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die laatste zin was een grapje ouwe reus
Hoe gaat het met de kriebels
In de Feyenoord Fanshop was het ook gezellig druk vanochtend. Maar bij verlies zal de omzet daar wel weer dalen komende tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik snap het allemaal wel hoor. Maar zelf vind ik er geen reet meer aan als zo'n finale verloren wordt.
Gewoon de hele weg naar de finale is natuurlijk mooi, maar of je nou de eerste ronde eruit gegooid wordt of uit de finale is extra zuur, enige optie is gewoon winnen!quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel alleen winnen wij hier op het forum ("wij gaan winnen!!!") die wedstrijd niet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon de hele weg naar de finale is natuurlijk mooi, maar of je nou de eerste ronde eruit gegooid wordt of uit de finale is extra zuur, enige optie is gewoon winnen!
Trucje van Slot.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Speelt feyenoord met 2 keepers vanavond
Jaja van de spanning, hij is viesdik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze gast heeft van de spanning dus echt op de hartbewaking gelegen 2 dagen geleden.
Feyenoordfans in Tirana gespannen: 'Pijn in mijn buik' - https://nos.nl/l/2430183
Dat valt heel erg mee.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jaja van de spanning, hij is viesdik.
Wel winnen graag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat ik dit nog mag meemaken, een Europese finale, wat geweldig en dat na al die ellende, de geschiedenis herhaalt zich keer op keer bij ons.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De persoon naast mij in het vliegtuig is helemaal vanuit zijn wereldreis uit Peru komen vliegen haha. Ook wel toewijding.
En vooral dat Ajax weer een rol van betekenis speelde in Europa. Daarvoor was de ambitie uitgesproken om een Europese top 25 club te worden die regelmatig successen zou boeken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
2017 niet zo. Moura trauma is inmiddels wel overwonnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al deze ziedende mensen die er niet tegen kunnen dat hun club even geen aandacht krijgt omdat Feyenoord in de finale staat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan het toch altijd over Ajax gaan.
Tis een gave van die mensen.
PietjePuk begon over Ajaxquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Al deze ziedende mensen die er niet tegen kunnen dat hun club even geen aandacht krijgt omdat Feyenoord in de finale staat.
Dit is een PSV reactiequote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Al deze ziedende mensen die er niet tegen kunnen dat hun club even geen aandacht krijgt omdat Feyenoord in de finale staat.
Ik vind het gros wel ontzettend positief (zelfs voor Feyenoord maar zou het wat uitmaken) maar die paar mensen die constant moeten benadrukken hoe klein dit toernooi is en dat al die vergelijkingen belachelijk zijn is wel ontzettend zielig ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, dat CNN er integraal bij was de hele dag? Er valt ook weinig uit te zenden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Media aandacht op de dag zelf valt tegen alleen espn doet hele dag Feyenoord dingen uitzenden.
Filmpje voor je dan:quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Media aandacht op de dag zelf valt tegen alleen espn doet hele dag Feyenoord dingen uitzenden.
Wat een baas die Bauke.quote:
Nee hoor ik ben niet voor Feyenoord. (het is een meme maar ik ben een Fries en @GGMM denkt dat ik Bauke heet) Dit soort zaken uitleggen is nooit zo leuk.quote:
Snap ik... Jelle is ook gewoon een goede Friesche naam natuurlijk. Jullie heten niet allemaal Baukequote:Op woensdag 25 mei 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet voor Feyenoord. (het is een meme maar ik ben een Fries en @:ggmm denkt dat ik Bauke heet) Dit soort zaken uitleggen is nooit zo leuk.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
we zitten nu in de sprinter naar Rotterdam, maar even langs witte de with(eten/drinken). Pakken via Alexander de metro waar het feestje alvast kan beginnenquote:
Doe je het wel veilig vanavond?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga eindelijk weg van kantoor, even de auto thuis afzetten en dan naar de kroeg
Ik hoop dat je een fijne ervaring hebt! Geniet ervan!quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een godverdomme geweldig feest was dit in de fanzone. Totaal niet grimmig, veel leuker dan ik eigenlijk had verwacht. Was met een maat van vroeger daar, die erkende ook dat de sfeer beter was dan de normale uitwedstrijd. Wat een geweldige dag is dit nu al man. Nu op naar het stadion
Moet ik me bij jouw posts dan ook een raar accent inbeelden als ik ze lees?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet voor Feyenoord. (het is een meme maar ik ben een Fries en @:ggmm denkt dat ik Bauke heet) Dit soort zaken uitleggen is nooit zo leuk.
En een dom hoofd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moet ik me bij jouw posts dan ook een raar accent inbeelden als ik ze lees?
Bedankt maat. Veel plezier met kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
Heel veel succes gewenst Feyenoordvrienden
ik weet dat het nog 2 uur duurt, maar als ESPN nu al mag voorbeschouwen mag ik jullie nu al succes wensen.
Hoe's de sfeer daar?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutstadion is ditbelachelijke rijen voor een verdomme 0.0 biertje, nul hekken tussen de vakken (kan zo naar het Roma vak als ik wil), heb niet eens uitzicht op het hele veld, walgelijk gewoon. Zie dit nog best wel mis gaan eigenlijk.
Mwah. Buiten het stadion was het vandaag fantastisch, eenmaal binnen mjah. Vrees er wel een beetje voor, iedereen kan een ticket krijgen en iedereen zit door elkaar zonder afscheidingen.quote:
Succes en hou het veiligquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Buiten het stadion was het vandaag fantastisch, eenmaal binnen mjah. Vrees er wel een beetje voor, iedereen kan een ticket krijgen en iedereen zit door elkaar zonder afscheidingen.
Kan de UEFA hier ook boetes voor geven? Lijkt me niet, maar goed. Je weet het nooit met die idiotenquote:
Gelukkig niet, dit organiseert Feyenoord zelf dus de UEFA kan de vinger krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan de UEFA hier ook boetes voor geven? Lijkt me niet, maar goed. Je weet het nooit met die idioten
Dat sowiesoquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dit organiseert Feyenoord zelf dus de UEFA kan de vinger krijgen.
Als ik de commentatoren van Rijnmond mag geloven, zijn de meeste finales ruk om te zien. Deze past gewoon in dat rijtjequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Hoop toch echt dat dit gaat veranderen, want dit is wel een schandaal als je een finale mag spelen.
Dat is gewoon grotendeels te wijten aan Roma, doen het ontzettend goed achterin.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo, maar ik heb er dan ook geen verstand van, is het meer het niet-presteren van Feyenoord
Nee dit is de verdienste van Roma, ze zuigen op een slimme manier de energie uit het spel. De eerste 5 minuten waren goed, maar dan lukt er vrij weinig en dan zie je dat ze die positieve speelstijl niet vast kunnen houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo, maar ik heb er dan ook geen verstand van, is het meer het niet-presteren van Feyenoord
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is gewoon grotendeels te wijten aan Roma, doen het ontzettend goed achterin.
Zoals ik al zei, ik snap er niet veel vanquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dit is de verdienste van Roma, ze zuigen op een slimme manier de energie uit het spel. De eerste 5 minuten waren goed, maar dan lukt er vrij weinig en dan zie je dat ze die positieve speelstijl niet vast kunnen houden.
Dit ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Je weet gewoon dat dit gaat gebeuren tegen een Mourinho team en toch altijd weer teleurgesteld
Daarom baalde ik dat Leicester niet de finale haalde, dat leek me een leukere tegenstander. Mourinho staat garant voor naargeestig voetbal, en komt daar helaas steeds mee weg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Je weet gewoon dat dit gaat gebeuren tegen een Mourinho team en toch altijd weer teleurgesteld
Die bakt er niks van nee. Dus zal zo wel scoren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef bbuddybb het volgende:
Tyfuszooi wat is Dessers FUCKING SLECHT.
Sinisterra moet het in zijn eentje doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
We vallen ook niet bijster intelligent aan, steeds maar het drukke centrum opzoeken, daar pingelen, pffff.
Goeie analyse.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dat het antivoetbal heeft gewonnen door een gebrek aan scherpte bij Feyenoord en 1 ongelukkig moment voor het eigen doel
Sneu gedrag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef T3hTommay het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Een knappe tweede plaats in de kneuzencompetitie.
Antivoetbal, daar is ie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dat het antivoetbal heeft gewonnen door een gebrek aan scherpte bij Feyenoord en 1 ongelukkig moment voor het eigen doel
Wat een gelul.Is Feyenoord al een keer gelukt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:59 schreef tompsv18 het volgende:
Typische overwinning van een ploeg van Mourinho. Nederlandse teams kunnen daar niet van winnen.
Met een buitenspelgoal.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul.Is Feyenoord al een keer gelukt.
Nou ja, laatste 5 minuten zag ik toch ook nog een zeer grote kans voor Roma.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer.. de manier waarop ook. Die gasten hebben 1 fucking kans gehad.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef marsan het volgende:
Vooraf had ik t niet verwacht, maar feyenoord had dit gewoon kunnen winnen.
zonde. Goed europees jaar. Had een mooier Slot verdiend.
Senesi ook welquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef Pedroso het volgende:
Geertruida en Sinistera de enige 2 die hun niveau haalden, de rest matig tot slecht.
Als het erom gaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul.Is Feyenoord al een keer gelukt.
Vandaag niet geweldig, 1e helft slecht en in de 2e had ie zomaar een onnodige rode kaart kunnen pakken.quote:
Los van dat kwartiertje na rust met 2 ballen op de paal bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, dit ging echt precies zoals je van te voren kon verwachten. Klassieke Mourinho masterclass.
Heb ook eigenlijk geen seconde gevoel gehad dat hier wat te halen viel voor Feyenoord, Roma had alles prima onder controle.
Flikker gewoon eens op.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vandaag niet geweldig, 1e helft slecht en in de 2e had ie zomaar een onnodige rode kaart kunnen pakken.
Roma kon er ook geen reet van. Zulke slechte passing en grossieren in fouten. Ik heb alleen al karsdorp 5 zeer gevaarlijke ballen zien weggeven.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef Pedroso het volgende:
Geertruida en Sinistera de enige 2 die hun niveau haalden, de rest matig tot slecht.
Jij vond Senesi wel goed spelen ? Succes ermee.quote:
Scheids was fantastisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Im zo'n wedstrijd mis je een beetje ervaring en de omstandigheden waren ook niet echt gunstig. Stadion vol Italianen.. scheids die ik niet goed vond. Praag en Marseille vond ik béter dan Roma, was niet npdig geweest dit
Praag niet maar Marseille zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Im zo'n wedstrijd mis je een beetje ervaring en de omstandigheden waren ook niet echt gunstig. Stadion vol Italianen.. scheids die ik niet goed vond. Praag en Marseille vond ik béter dan Roma, was niet npdig geweest dit
Hij was ijzersterk ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vond Senesi wel goed spelen ? Succes ermee.
Zelfs al zou Feyenoord toen hebben gescoord, dan had Roma gewoon even een paar tandjes bijgeschakeld en zelf snel weer gescoord.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Los van dat kwartiertje na rust met 2 ballen op de paal bedoel je?
Sowieso onzin dat het halve team ondermaats word genoemd. Was niet z’n allerbeste pot ooit, maar zeker zo slecht niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vond Senesi wel goed spelen ? Succes ermee.
Zeker. had meer ingezeten. Al was het een typische finale waar het voetballend tegenvalt van beide kanten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sowieso onzin dat het halve team ondermaats word genoemd. Was niet z’n beste pot ooit, maar echt zo slecht niet.
Met name met Til en Dessers kom je gewoon wat tekort, maar Feyenoord was simpelweg niet minder.
Trauner die niet van de grond kwam doet jullie de das om. Zuur, typische Mourinho wedstrijd. Wij weten hoe dat voelt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:20 schreef fetX het volgende:
Verloren van Mourinho…
Een halve fucking kans. KUTZOOI
Ik vond Roma vooral in de tweede helft echt enorm zwak. Deden helemaal niks goeds. Maar precies het type ploeg wat ons gewoon totaal niet ligt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga niet mee met het feit dat Roma er weinig van kon. Slot wordt lachend 3e met die gasten in Italië, maar in een finale wordt iets anders gevraagd
Hou geertruida alsjeblieft. Lang contract toch ook?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:22 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, aankomende zomer maximaal profiteren van deze Europese campagne en #allesweg. De spelers zullen nooit meer waard worden dan dat ze nu zijn.
Senesi, Malacia, Kokcu en Sinisterra sowieso verkopen. En bij een goed bod Pedersen en Geertruida ook. Kom maar door met die centen.
Ja, waanzinnig zwak. Zelfs verdedigend viel het me tegen bij Roma. Helaas kon Feyenoord toch net te weinig hele goede kansen creëren. Zonde van die bal op de paal. Tja, Roma schijnbaar toch gewoon te goed. Credits voor hun. Voor Feyenoord een prima seizoen geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Roma vooral in de tweede helft echt enorm zwak. Deden helemaal niks goeds. Maar precies het type ploeg wat ons gewoon totaal niet ligt.
Ha maat, jammer man!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:20 schreef fetX het volgende:
Verloren van Mourinho…
Een halve fucking kans. KUTZOOI
Die man doet gewoon z'n werk. Prijzen pakken. Als die van ons de 1e helft ook hun werk hadden gedaan hadden we makkelijk gewonnen. Na de 70e minuut zat het er niet meer in.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bijna een kopie van United - Ajax in 2017. Misschien ben ik een slechte verliezer, maar op FR12 wenste iemand Mourinho een terminale hersentumor toe. Dat zou ik niet zo erg vinden, als dat zou gebeuren
Senesi wel aan rood ontsnapt. Kun je tegen elkaar wegstrepen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens denk ik dat die goal buitenspel was.
Had het idee dat we bij een 1-1 kort na de rust erop en erover konden, toen moest hij vallen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef Scrummie het volgende:
Als er iets mogelijk was was dat begin tweede helft. Na die periode nog wel wat kansen gehad maar het was allemaal net niet. Godverdomme man. Ik ben, net als iedereen natuurlijk, hier heel heel erg ziek van.
En het deed er niets meer toe, maar ik heb me verschrikkelijk kwaad gemaakt om Pedersen die met 10 seconden te spelen nog even de bal terug tikt ipv die bal naar voren jast. Die gast is naast mokerslecht ook gewoon mokerdom.
Volgens Pieter Zwart niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens denk ik dat die goal buitenspel was.
2024, dus nee.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hou geertruida alsjeblieft. Lang contract toch ook?
Prima samenvatting ja. We kunnen nog uren lullen over die gemiste kansen maar het begint allemaal met die typische Mourinho eerste helft.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die man doet gewoon z'n werk. Prijzen pakken. Als die van ons de 1e helft ook hun werk hadden gedaan hadden we makkelijk gewonnen. Na de 70e minuut zat het er niet meer in.
Ja precies. Toen zaten we er echt wel even goed in. Maar ja, hij valt niet. Twee keer op/via de paal. En toen was het over.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had het idee dat we bij een 1-1 kort na de rust erop en erover konden, toen moest hij vallen.
De eerste helft hebben we ze ook enorm geholpen. In de tweede zag je dat ze ook verdedigend helemaal niet zo sterk zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Roma vooral in de tweede helft echt enorm zwak. Deden helemaal niks goeds. Maar precies het type ploeg wat ons gewoon totaal niet ligt.
Om zijn eigen fout goed te maken. Dat lijkt hij toch echt niet af te leren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Senesi wel aan rood ontsnapt. Kun je tegen elkaar wegstrepen.
Dat mag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar ben ik morgen pas aan toe hoor.
Tv het raam uit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:31 schreef De_Pel het volgende:
Ben ook helemaal klaar met al die kutwijven rondom de wedstrijd. Rot op met die geforceerde bullshit.
En je hoeft ook dat fucking doelpunt niet 863 keer te laten zien.
Dat foutje was ook van Geertruida, die had met z'n man mee moeten lopen, al met al een matige wedstrijd, op het 1e kwartier na rust na leek er ook niet echt geloof in Feyenoord te zitten, die thee was snel uitgewerkt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:28 schreef onlogisch het volgende:
Tja... Wat moet je er over zeggen? Feyenoord was heel matig. Zeker de eerste helft. Ontzettend tam. Persoonlijk foutje van de kale klets. Alsof het zo moet zijn. De rots in de branding van dit seizoen die de fout in gaat. Ook alle credits naar het verdedigen van Roma, ook dat is voetbal.
Feyenoord was gewoon niet goed genoeg, simpel. Toch trots dat ze zo ver zijn gekomen
Feyenoord spelers waren bang om fouten te maken, speelden te voorzichtig. Maar misschien niet gek in een finale. Het favoriete spel..afjagen..kan je niet spelen tegen zo'n afwachtende ploeg. Dan moet je spelers hebben die iets kunnen creëren.. hadden we te weinig. Dus dan hangt het af van geluk, en dat heb je niet echt als je tegenstander aanvallend niks laat zien maar uit 1 kans scoort. Ik kan er niet echt vrede mee hebben om op deze manier te verliezen, ook weer van die vreselijke rat Mourinhoquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima samenvatting ja. We kunnen nog uren lullen over die gemiste kansen maar het begint allemaal met die typische Mourinho eerste helft.
Jezus die was echt slecht vanavond jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Arnesen hoeft zich niet met Dessers bezig te houden in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |