SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ligt al six feet under droplul.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gedegradeerd.
Die stond als een blok beton.quote:
Inderdaad, ze ligt niet in Rotterdamquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel lager zal haar niveau dan niet meer worden.
Snap ik, haar dieptepunt is al bereiktquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, ze ligt niet in Rotterdam
Lekker man!quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben HELEMAAL kapot, echt, wat een zenuwslopende tering tyfus partij. MAAR FINALE JAAAAAAAAAAAAAAAAA
20-25%quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb gefeest net. Wat een schitterende avond. En hele goede kans op toernooiwinst!
Dit dusquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben HELEMAAL kapot, echt, wat een zenuwslopende tering tyfus partij. MAAR FINALE JAAAAAAAAAAAAAAAAA
En Karsdorp zit bij AS Roma. Ga je straks dan voor Roma juichen? Domme mongool.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef klaasweetalles het volgende:
GIO OOK IN DE FINALE
MOOI FEYENOORD AVONDJE
@:ZIPPORTAL
26 en 27 heb ik gelukkig al vrij als kantoorslaaf, 25e er misschien ook maar bij pakken jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef Haringkop het volgende:
25 mei mijn laatste werkdag bij mijn werkgever, maak daar maar de 24ste van
Het was niet best nee, maar onze verdediging... Bazenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Mijn hemel hey, dit was niet goed. Dit was niet goed hoor.
Heeft geen tering hoeven doen man :’)quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Marciano speelde een wereldpartij.Wat een god.
Ik doelde meer op de spanningquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Het was niet best nee, maar onze verdediging... Bazen
Naar Roma voor 40-45 miljoen. Plus karsdorp.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:18 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Petrovic, op Rijnmond, gaat Kokcü zeker naar Italië volgend seizoen.
In Tirana?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:18 schreef fetX het volgende:
Gewoon geen zin om thuis te slapen. Lekker hotelletje geboekt de 25e
Zeker, maar Geertruida was nog beter. Heeft die eigenlijk al een eigen topic?quote:
Jahanbaks deed alles foutquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef RamboDirk het volgende:
Wat zijn Linssen en Jankbaks slecht zeg.
Met het verschil dat Linssen enorm nuttig is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef RamboDirk het volgende:
Oja.. Haaaquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de spanning. Dat het spel niet goed was verder is lekker boeiend
Linssen was de perfecte invaller in deze pot.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef RamboDirk het volgende:
Liep ook al met zijn tong op de schoen na 5 min....quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:24 schreef De_Pel het volgende:
Janbak was ik 5 minuten gewoon verreweg de slechtste man van het veld
Kokcu heeft het nu op tv over iets teruggeven aan de fans en Rotterdam.quote:
Ik gok ook Roma.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet in de top, is dat Fiorentina/Lazio of Bologna/Sampdoria?
Vitesse had 2x kunnen/moeten winnen van dit Roma. Zolang Feijenoord niet meegaat in dat spel van Mourinho (wat Ajax wel deed in de EL finale) dan kunnen zo maar deze cup pakken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:29 schreef De_Pel het volgende:
In theorie is dat Roma overigens natuurlijk ook 17 klassen beter.
Maar schat onze kansen niet minder dan vooraf tegen OM…
Historisch gezien is Feyenoord een veel grotere club dan Roma maar ik heb geen idee hoe hun selectie er momenteel uitziet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vitesse had 2x kunnen/moeten winnen van dit Roma. Zolang Feijenoord niet meegaat in dat spel van Mourinho (wat Ajax wel deed in de EL finale) dan kunnen zo maar deze cup pakken.
Als dit waar zou zijn hadden we het wel van @ZKA gehoord.quote:
Welkom in Frankrijk. Shitholequote:Op donderdag 5 mei 2022 23:34 schreef RvLaak het volgende:
De uitsupporters die nu nog in het vak zitten, krijgen traangas van buiten in hun mik
De hele tijd dat ie aan de bal kwam dacht ik dat de scheids had afgeflotenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:24 schreef De_Pel het volgende:
Janbak was ik 5 minuten gewoon verreweg de slechtste man van het veld
Tja, dat is een hobby van die gekke Fransen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:34 schreef RvLaak het volgende:
De uitsupporters die nu nog in het vak zitten, krijgen traangas van buiten in hun mik
Als ik Rijnmond mag geloven, worden die fransen dus bestookt met traangas, welke overwaait het stadion inquote:
Die heeft het geretweet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn hadden we het wel van @:ZKA gehoord.
Samequote:Op donderdag 5 mei 2022 23:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De hele tijd dat ie aan de bal kwam dacht ik dat de scheids had afgefloten
Wat te denken van Malacia. Heeft uit en thuis heerlijk gespeeld.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:31 schreef Haringkop het volgende:
Senesi heeft z’n visitekaartje ook wel afgegeven vanavond. De tering.
Ben benieuwd welke Italiaanse club 25mln kan betalen.quote:
Ach, het zijn maar fransen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik Rijnmond mag geloven, worden die fransen dus bestookt met traangas, welke overwaait het stadion in
Dat klinkt wel logisch. Zal nog wel een en ander gebeuren de komende uren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik Rijnmond mag geloven, worden die fransen dus bestookt met traangas, welke overwaait het stadion in
Klopt, maar doe je een keertje niet de lokale fontein slopen, krijg je alsnog traangas in je bek.. Ook nie lief niequote:
Gelukkig denkt de KNVB lekker mee….quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Liep ook al met zijn tong op de schoen na 5 min....
Hopelijk verschijnt Feijenoord fit aan de finale, veel spelers zaten er vandaag als snel doorheen.
Franse politie is kut. Dat hele land trouwens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:34 schreef RvLaak het volgende:
Het land is erg mooi, de mensen alleenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Franse politie is kut. Dat hele land trouwens.
ik ben je vriend nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
Top vrienden! Gefeliciteerd! Ben heel blij.
Neem er nog een paar![]()
Trusten!
@Pistoleroquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat te denken van Malacia. Heeft uit en thuis heerlijk gespeeld.
Waar is die negatieve user trouwens?
Haha, dit ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Kokcu zal ongetwijfeld weg gaan, maar waarom zou zo'n club Zelko fucking Petrovic daarover opbellen?
Hou ook van jou Gurney.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA IK GA ALLES NAAR BINNEN SNUIVEN EN DRINKEN IN DE FINALE WE STAAN ER GODVERDOMME IK VIND JULLIE NU ALLEMAAL LIEF ZELFS MONGOLEN ALS @:pietjepuk2000 ENZO WAT EEN HEERLIJKE AVOND IK BEN ZO TeRINGBLIJ JAAAAAAA FEYENOOOOOOORD!!!!!!!!!
Wat een genot. ArneGODquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Kokcu zal ongetwijfeld weg gaan, maar waarom zou zo'n club Zelko fucking Petrovic daarover opbellen?
Nee joh. Je kan een Europese prijs winnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kokcu net interview bij ESPN waar hij het wel min of meer toegeeft.
Ergens wel klote dat we nu tegen Roma spelen, dan zal hij misschien net een paar procent minder geven.
Maar dat is niks nieuws. Datis al heel lang.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bevestig net wel dat er contact is bij ESPN.
Laat Arnesen het maar uitonderhandelen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bevestig net wel dat er contact is bij ESPN.
Papa is al 10 jaar maatjes met TotGodquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar dat is niks nieuws. Datis al heel lang.
Kokcu, Senesi, Malacia en Sinisterra zijn sowieso weg deze zomer. En Til, Dessers en Nelson mogelijk ook.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:47 schreef H.FR het volgende:
Zou wel jammer zijn als Kokcu weg gaat trouwens. Als je de boel een beetje bij elkaar houdt kan je volgend jaar prima voor het kampioenschap gaan.
Dit is een volwassen man @maxi-musquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA IK GA ALLES NAAR BINNEN SNUIVEN EN DRINKEN IN DE FINALE WE STAAN ER GODVERDOMME IK VIND JULLIE NU ALLEMAAL LIEF ZELFS MONGOLEN ALS @:pietjepuk2000 ENZO WAT EEN HEERLIJKE AVOND IK BEN ZO TeRINGBLIJ JAAAAAAA FEYENOOOOOOORD!!!!!!!!!
Hier is het zonnetje in huis weer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kokcu, Senesi, Malacia en Sinisterra zijn sowieso weg deze zomer. En Til, Dessers en Nelson mogelijk ook.
7 van je 11 basisspelers die kunnen vertrekken, ik wens de scouting veel succes.
Met een vliegtuig.quote:
Je moeder ook, daar doen we toch ook niet lullig over vanavondquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is een volwassen man @:maxi-mus
Staat genoteerdquote:
Waar heb jij ooit verdedigend middenvelder gespeeld danquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moeder ook, daar doen we toch ook niet lullig over vanavond
Ik zou het fijn vinden als we mijn goede vriend @Wereldgozer vanavond lekker in zijn waarde laten (en zijn moeder ook).quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moeder ook, daar doen we toch ook niet lullig over vanavond
Bedankt vriendquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als we mijn goede vriend @:wereldgozer vanavond lekker in zijn waarde laten (en zijn moeder ook).
Tijd voor een feeststemming!
Garpje moet toch kunnen op zo’n avond johquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als we mijn goede vriend @:wereldgozer vanavond lekker in zijn waarde laten (en zijn moeder ook).
Tijd voor een feeststemming!
Als Arne hem een paar keer per seizoen een wedstrijd zou laten doen zou niemand het doorhebbenquote:
Als dat gespuis uit Amsterdam weer begint te mekkeren om onze Arne sturen we hem gewoonquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Arne hem een paar keer per seizoen een wedstrijd zou laten doen zou niemand het doorhebben
Dit moet in de OPquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat vond ik dan nog wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:01 schreef De_Pel het volgende:
Hendrix was trouwens ook echt gênant slecht. N of net niet Ali-slecht, maar niet veel beter.
Mag hopen dat De Toorn weer fit is de 25e
Namen en rugnummers graag. Ben wel benieuwd hoeveel je schat dat Feyenoord eventueel gaat vangen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord gaat deze zomer meer geld ophalen dan de afgelopen 40-45 jaar bij elkaar.
Wel jammer dat je dan weer volledig op 0 mag beginnen.
Reken op minimaal 4 uitgaande transfers voor 60-80 miljoen.
Klopt Hendrix en Linssen vielen nuttig in.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik dan nog wel weer meevallen.
Geen idee, dat is gissen en altijd wat de gek er voor geeft. Maar laten we zeggen dat het afgelopen seizoen, met name de laatste weken, de selectie echt aanzienlijk in waarde is gestegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag. Ben wel benieuwd hoeveel je schat dat Feyenoord eventueel gaat vangen.
Geert blijft misschien nog een jaartje.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag. Ben wel benieuwd hoeveel je schat dat Feyenoord eventueel gaat vangen.
Bezetting van de halve finale ECL was beter dan die van de EL.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:14 schreef De_Pel het volgende:
AS Rome - of OM - is echt geen mindere tegenstander dan Rangers of Fucking Frankfurt overigens.
Nee hij rende niet 18 keer z’n speler voorbij waardoor ze zo konden doorlopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik dan nog wel weer meevallen.
Ik gok dat Malacia het transferrecord wel gaat breken. Die durf ik wel aanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, dat is gissen en altijd wat de gek er voor geeft. Maar laten we zeggen dat het afgelopen seizoen, met name de laatste weken, de selectie echt aanzienlijk in waarde is gestegen.
Vast, maar niets anders dan de 90 minuten daarvoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee hij rende niet 18 keer z’n speler voorbij waardoor ze zo konden doorlopen?
Moah denk dat Malacia het duurst is. Goede jonge backs met veel potentie zijn zeldzaam ;-)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geert blijft misschien nog een jaartje.
Maar de kok, malacia, sini en Senesi zijn natuurlijk sowieso weg.
Malaria en Senesi minimaal 15, kok en sini minimaal 20.
Zo niet dan moet je je afvragen of Arnesen niet een met pensioen moet.
Prima speler, maar vind Orrie en Sini beiden waardevoller.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gok dat Malacia het transferrecord wel gaat breken. Die durf ik wel aan
Mourinho is wel een kutcoach om tegen te spelen in finales lijkt me. Maar ik ben nu nog in volle euforie dus ze pakken ze gewoon met een nulletje of 4quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:42 schreef bbuddybb het volgende:
Er zijn mijns inziens geen redenen om te geloven dat we niet van Roma winnen.
Mourinho is een prijzenpakker.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:42 schreef bbuddybb het volgende:
Qua coefficientenpunten 2e van Europaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:47 schreef Grifte het volgende:
Op Europees niveau, spreekt Feyenoord zijn woordje mee,
We zijn weer olifant in plaats van muis
Mocht ik niet in Tirana er bij kunnen zijn dan heb ik alvast een cafe geboektquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:58 schreef tjoptjop het volgende:
Dat stadion in Tirana is wel een chanante bedoening, 22.500 zitplaatsen
Dat is niveautje Euroborg
Tijd voor een nieuwe versiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:47 schreef Grifte het volgende:
Op Europees niveau, spreekt Feyenoord zijn woordje mee,
We zijn weer olifant in plaats van muis
Met Gernot achterinquote:Op vrijdag 6 mei 2022 01:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Ofir in het doel zijn we haast niet te verslaan???
Ja dat dacht ik ook... tot je nog eens goed naar die selectie kijkt...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:42 schreef bbuddybb het volgende:
En dan waren er van die droeftoeters die zich afvroegen wat ie bij ons te zoeken heeft. Want AZ, dat is nog eens een club met toekomst :’)quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En Karsdorp zit bij AS Roma. Ga je straks dan voor Roma juichen? Domme mongool.
Nu niet doorslaan Klaas. Eerst je medicijnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:16 schreef klaasweetalles het volgende:
WE BEHOREN WEER TOT DE EUROPESE WERELDTOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook niet 1 keer echt getest.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ofir die de 0 houdt.
Ook pas voor de 2de keer sinds Bijlow niet meer keept.
'Die volgens hem niet in de top van het Italiaanse voetbal speelt'.quote:
Ik verwacht van jou minimaal 40-45 foto's met die beker als we hem winnen Klaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:16 schreef klaasweetalles het volgende:
WE BEHOREN WEER TOT DE EUROPESE WERELDTOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan bijna niet anders of dit gaat nog wel aangepast worden de komende jaren. Wel erg makkelijk scoren nu als 'groot' team in de Conference League t.o.v. EL en zeker CL.quote:
Waarom zou dit aangepast moeten worden? Feyenoord is geen 'grote' club. Nu zit Roma er in. Maar een Bodo dat een kwartfinale ECL haalt is toch niet minder indrukwekkend dan een Bayern dat er in de kwartfinale CL uitvliegt? Daarnaast geloof ik ook niet dat de echte grote clubs het boeit wat er op de coëfficiëntenlijst gebeurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders of dit gaat nog wel aangepast worden de komende jaren. Wel erg makkelijk scoren nu als 'groot' team in de Conference League t.o.v. EL en zeker CL.
Maar lekker meegenomen, goed voor de coëfficiënt.
maar landen (de bonden ervan) welquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:52 schreef CR7 het volgende:
Daarnaast geloof ik ook niet dat de echte grote clubs het boeit wat er op de coëfficiëntenlijst gebeurt.
portugal (en misschien frankrijk) hebben er nu last vanquote:
Waarbij Feyenoord wel veel voorrondes door moest en zo extra punten kon scoren, die mis je als je rechtstreeks geplaatst bent. En zeker in de CL heb je de bonuspunten, daardoor heeft Liverpool meer punten dan Feyenoord. Maar ook alleen Liverpool, die scoorden ook zowat maximaalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders of dit gaat nog wel aangepast worden de komende jaren. Wel erg makkelijk scoren nu als 'groot' team in de Conference League t.o.v. EL en zeker CL.
Maar lekker meegenomen, goed voor de coëfficiënt.
Plek 5 of 6 maakt ook niet zoveel verschil, alleen kleinere kans op de Conference Leaguequote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
portugal (en misschien frankrijk) hebben er nu last van
frankrijk is op dit moment echter ook geen gevaar voor de top 4, dus ik vraag mij af of die machtigste bonden zich hier druk om maken
wel humor als nederland op deze manier door kan stoten naar top 5 ineens, vdsargod
Zou wel typisch Nederlands zijn om dan met 1-0 of 2-1 van zo'n kloteploeg de finale te verliezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even wat betreft Roma:
1. Historisch gezien is Feyenoord een veel grotere club met een prachtige internationale prijzenkast terwijl Roma nog nooit ook maar 1 Europese beker heeft gewonnen. Niet te klein denken over ons eigen Feyenoord dus.
2. De selectie van Roma is aardig maar als je puur naar het spelersmateriaal kijkt dan vind ik dat ze nog minder sterspelers hebben dan Marseille. Abraham doet het goed, een bekende naam als El Shaarawy speelt weinig dit jaar. Roma scoort ook opvallend weinig, zeker in de Italiaanse competitie.
3. Roma heeft in de Conference League laten zien dat ze zeker te pakken zijn. Vitesse was over 2 wedstrijden beter (kreeg in ieder geval meer kansen) en Roma werd al 2 keer verslagen door Bodo Glimt.
Kortom, ik schat Feyenoord eigenlijk wel als favoriet.
Ook typisch Italiaans om hem zo te winnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel typisch Nederlands zijn om dan met 1-0 of 2-1 van zo'n kloteploeg de finale te verliezen.
En typisch Mourinho..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook typisch Italiaans om hem zo te winnen.
Ja alleen heeft Feyenoord die typisch Nederlandse reputatie nou juist niet. Ik kan eigenlijk historisch gezien geen enkele nipte Europese uitschakeling van Feyenoord voor de geest halen die je zou kunnen bestempelen als typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel typisch Nederlands zijn om dan met 1-0 of 2-1 van zo'n kloteploeg de finale te verliezen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja alleen heeft Feyenoord die typisch Nederlandse reputatie nou juist niet. Ik kan eigenlijk historisch gezien geen enkele nipte Europese uitschakeling van Feyenoord voor de geest halen die je zou kunnen bestempelen als typisch Nederlands.
Dus dat biedt wel hoop. Feyenoord is juist altijd wel een ploeg die ook smerig kan spelen om overwinningen over de streep te trekken.
Nogmaals, het is Feyenoord. Daarom heb ik er wel vertrouwen in. Kun je cynisch over doen maar ik vind Feyenoord geen typisch Nederlandse ploeg in dit opzicht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]komt ie weer, de laatste keer dat Feyenoord internationaal om iets speelde was jij nog niet geboren.
Kijk gewoon naar de wedstrijden en wees blij dat het gelukt is die finale te halen.
Inderdaad, Europees werd altijd kansloos verloren ipv nipt..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja alleen heeft Feyenoord die typisch Nederlandse reputatie nou juist niet. Ik kan eigenlijk historisch gezien geen enkele nipte Europese uitschakeling van Feyenoord voor de geest halen die je zou kunnen bestempelen als typisch Nederlands.
Dus dat biedt wel hoop. Feyenoord is juist altijd wel een ploeg die ook smerig kan spelen om overwinningen over de streep te trekken.
qua plekken in europa valt het wel mee ja, maar een buffer naar plek 7 is lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Plek 5 of 6 maakt ook niet zoveel verschil, alleen kleinere kans op de Conference League
Het is een inkoppertje maar wel echt waar. Het is bij Feyenoord vaak óf helemaal niets óf er wordt ineens door middel van een prachtige stunt ineens weer een groot succes geboekt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Europees werd altijd kansloos verloren ipv nipt..
(Dat was een inkoppertje)
Nogmaals je bent PietjePuk en er komt voornamelijk diarree uit je toetsenbord en dat alles op basis van nog meer diarree of ben ik nu cynisch?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is Feyenoord. Daarom heb ik er wel vertrouwen in. Kun je cynisch over doen maar ik vind Feyenoord geen typisch Nederlandse ploeg in dit opzicht.
Dit vind ik geen normale reactie. Niet van jou gewend.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nogmaals je bent PietjePuk en er komt voornamelijk diarree uit je toetsenbord en dat alles op basis van nog meer diarree of ben ik nu cynisch?
Als je shift indrukt krijg je een hoofdletter. En dat kleine rondje zit rechtsonder op je toetsenbord.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
qua plekken in europa valt het wel mee ja, maar een buffer naar plek 7 is lekker
en dit allemaal door michel abbink
Goh en aan wie zou dat nou liggenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen normale reactie. Niet van jou gewend.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je shift indrukt krijg je een hoofdletter. En dat kleine rondje zit rechtsonder op je toetsenbord.
Je maakt weer de fout door op basis van het verleden met totaal andere elftallen een conclusie te trekken dat het dan nu ook allemaal zo is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Andere tijden, andere plaatsen. Maar toch heb ik het idee dat het verleden in Feyenoord's voordeel speelt hier. Je moet de club ook niet kleiner maken dan het is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je maakt weer de fout door op basis van het verleden met totaal andere elftallen een conclusie te trekken dat het dan nu ook allemaal zo is.
Nu konden ze in ieder geval smerig spelen.
Denk wel dat ze het zoveel mogelijk gaan willen centreren dus die kans is er wel ja. Stadhuisplein sowieso lijkt me.quote:
Stadhuisplein met kampioenschap echt niets van de wedstrijd meegekregen dus denk niet dat ik dat weer doe. Kuipje wel, maar dat zal ook wel moeilijk worden qua kaartjes mochten ze dat doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk wel dat ze het zoveel mogelijk gaan willen centreren dus die kans is er wel ja. Stadhuisplein sowieso lijkt me.
Geloof je daadwerkelijk dat een prestatie van 40-45 jaar geleden dit jaar een voordeel oplevert?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Andere tijden, andere plaatsen. Maar toch heb ik het idee dat het verleden in Feyenoord's voordeel speelt hier. Je moet de club ook niet kleiner maken dan het is.
Als de Kuip open gaat ga ik ook daar heen denk ik ja (toen tegen Excelsior ook gedaan, wat een ramp was dat). Anders toch maar Stadhuisplein.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stadhuisplein met kampioenschap echt niets van de wedstrijd meegekregen dus denk niet dat ik dat weer doe. Kuipje wel, maar dat zal ook wel moeilijk worden qua kaartjes mochten ze dat doen.
Ja. Vooral ook omdat de media die historische feiten de komende weken nog eindeloos zullen herhalen. Dat speelt altijd wel wat mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geloof je daadwerkelijk dat een prestatie van 40-45 jaar geleden dit jaar een voordeel oplevert?
Reageer toch niet op hemquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je maakt weer de fout door op basis van het verleden met totaal andere elftallen een conclusie te trekken dat het dan nu ook allemaal zo is.
Nu konden ze in ieder geval smerig spelen.
Roma was een geniale ploeg met Totti en De Rossi destijds, ik verwacht dat zij wel op topniveau zijn straks in de finalequote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geloof je daadwerkelijk dat een prestatie van 40-45 jaar geleden dit jaar een voordeel oplevert?
Op zich is je optimisme wel correct denk ik maar Mourinho is een echte ervaren overlever die op momenten dat het er echt toe doet vaak toch een konijn uit de hoed weet te toveren. Reken maar dat het één en al zuigen en sluwheid wordt in de finale en één of twee tactische verrassingen aan hun kant. Bovendien blijft Marciano een enorme kwetsbaarheid... dat Marseille gisteren geen enkele lastige poging op doel heeft weten te produceren (ook deels dankzij de Feyenoord defensie uiteraard) kwam wel heel erg goed uit. Ik zie de kansen echt meer richting 50/50.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even wat betreft Roma:
1. Historisch gezien is Feyenoord een veel grotere club met een prachtige internationale prijzenkast terwijl Roma nog nooit ook maar 1 Europese beker heeft gewonnen. Niet te klein denken over ons eigen Feyenoord dus.
2. De selectie van Roma is aardig maar als je puur naar het spelersmateriaal kijkt dan vind ik dat ze nog minder sterspelers hebben dan Marseille. Abraham doet het goed, een bekende naam als El Shaarawy speelt weinig dit jaar. Roma scoort ook opvallend weinig, zeker in de Italiaanse competitie.
3. Roma heeft in de Conference League laten zien dat ze zeker te pakken zijn. Vitesse was over 2 wedstrijden beter (kreeg in ieder geval meer kansen) en Roma werd al 2 keer verslagen door Bodo Glimt.
Kortom, ik schat Feyenoord eigenlijk wel als favoriet.
Heb een beter gevoel tegen Roma dan tegen Marseille eerlijk gezegd, maar goed is allemaal ver weg. Eerst tegen PSV al kan die wedstrijd me echt nog totaal niet boeien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ga een gewaagde uitspraak doen, tegen Roma heb je best een kans zolang het 0-0 is. Als je achter komt is het wel klaar tegen die dubbeldekker.
Frankrijk heeft vooral last van het feit dat Marseille niet van Feyenoord kan winnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
portugal (en misschien frankrijk) hebben er nu last van
frankrijk is op dit moment echter ook geen gevaar voor de top 4, dus ik vraag mij af of die machtigste bonden zich hier druk om maken
wel humor als nederland op deze manier door kan stoten naar top 5 ineens, vdsargod
Roma is qua materiaal niet veel beter, maar hun speelstijl is wel gewoon enorm kut. En met corners zijn ze trouwens erg sterk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb een beter gevoel tegen Roma dan tegen Marseille eerlijk gezegd, maar goed is allemaal ver weg. Eerst tegen PSV al kan die wedstrijd me echt nog totaal niet boeien.
Ah, dat is jammer om te horen, aangezien Marciano altijd op zijn lijn blijft staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Roma is qua materiaal niet veel beter, maar hun speelstijl is wel gewoon enorm kut. En met corners zijn ze trouwens erg sterk.
Als je de finale wint, boeit die competitie sowieso niet meer..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb een beter gevoel tegen Roma dan tegen Marseille eerlijk gezegd, maar goed is allemaal ver weg. Eerst tegen PSV al kan die wedstrijd me echt nog totaal niet boeien.
Een aantal jaar geleden kwamen er van die finale-statistieken van Mourinho voorbij, volgens mij 11 keer winst uit 13 ofzo? Dat is natuurlijk wel razendknap, tegelijkertijd dateert zijn laatste prijs ook alweer uit 2017. 5 jaar is best lang in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Op zich is je optimisme wel correct denk ik maar Mourinho is een echte ervaren overlever die op momenten dat het er echt toe doet vaak toch een konijn uit de hoed weet te toveren. Reken maar dat het één en al zuigen en sluwheid wordt in de finale en één of twee tactische verrassingen aan hun kant. Bovendien blijft Marciano een enorme kwetsbaarheid... dat Marseille gisteren geen enkele lastige poging op doel heeft weten te produceren (ook deels dankzij de Feyenoord defensie uiteraard) kwam wel heel erg goed uit. Ik zie de kansen echt meer richting 50/50.
Joden lopen altijd weg en dan hebben jullie er net eentje die altijd blijft staan. Wat een pech weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer om te horen, aangezien Marciano altijd op zijn lijn blijft staan.
Aanvallend was het slap en in balbezit niet goed, maar verdedigend was het meer dan uitstekendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:00 schreef Kerftminister het volgende:
Geen goede wedstrijd gisteren, maar de tering wat was het spannend zeg.
Malacia en Geertruida echt weergaloos goed.
Guendouzi is een rat.
Op naar de finale
Chanant.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is een volwassen man @:maxi-mus
Niet alleen de uefa hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Gefeliciteerd allen. Nog mensen buiten @:Caland die de finale mee willen pikken? Lachwekkend dat er maar 20k mensen in kunnen. Uefa neemt het echt niet serieus.
Ik heb er wel zin in, maar als we verliezen zal ik er niet heel lang van balen ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die het nu echt aan z'n reet zal roesten wat we zondag tegen PSV gaan doen?
Niks ontgaat jou he wijffiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar voor jou wel net serieus genoeg om even triest in het PSV topic te gaan zuigen zag ik.
Gewoon 5-0quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in, maar als we verliezen zal ik er niet heel lang van balen ofzo.
Van PSV wil je altijd winnen maar verlies zou ik nu makkelijker kunnen accepteren. Tegen GAE en Twente moeten we die 3e plek ook wel veilig kunnen stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die het nu echt aan z'n reet zal roesten wat we zondag tegen PSV gaan doen?
Ik heb zelf al waardeloos slecht geslapen, kan me eigenlijk niet voorstellen hoe dat voor de spelers moet zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Van PSV wil je altijd winnen maar verlies zou ik nu makkelijker kunnen accepteren. Tegen GAE en Twente moeten we die 3e plek ook wel veilig kunnen stellen.
Twente verliest morgen punten tegen Fortuna, wij winnen van PSV en het seizoen is klaar. Voorbereiden naar Tirana (woohoo).quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Van PSV wil je altijd winnen maar verlies zou ik nu makkelijker kunnen accepteren. Tegen GAE en Twente moeten we die 3e plek ook wel veilig kunnen stellen.
Dat zou genot zijn. Ik teken ervoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twente verliest morgen punten tegen Fortuna, wij winnen van PSV en het seizoen is klaar. Voorbereiden naar Tirana (woohoo).
Gelukkig hebben ze na zondag precies 2 dagen rust!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb zelf al waardeloos slecht geslapen, kan me eigenlijk niet voorstellen hoe dat voor de spelers moet zijn.Kan me bijna niet voorstellen dat die echt fit aan de aftrap staan zondag.
Tegelijkertijd stelt PSV dit jaar natuurlijk ook niet veel voor dus het kan wel gewoon.
Dat geldt enkel voor het landencoëfficient, en das omdat we drie voorrondes moesten spelen. Voor het clubcoëfficient hebben genoeg clubs meer punten, zoals Frankfurt, Real en Liverpool.quote:
Die finale is pas over 3 weken. Zondag in een volle Kuip wordt het denk ik gewoon volle bak. Ik verwacht 2-2.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:40 schreef Haringkop het volgende:
Gratis geld, zondag een tweetje. Kan mij niet voorstellen dat ze echt met die wedstrijd bezig zijn.
Ben eigenlijk ook benieuwd of ze kaartjes zouden verkopen voor de Kuip... Weer extra inkomenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk wel dat ze het zoveel mogelijk gaan willen centreren dus die kans is er wel ja. Stadhuisplein sowieso lijkt me.
Doen ze voor Stadhuisplein ook dus waarom niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook benieuwd of ze kaartjes zouden verkopen voor de Kuip... Weer extra inkomen
Waaromquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:11 schreef Grifte het volgende:
Kan bijna niet anders of dit gaat nog wel aangepast worden de komende jaren.
Het moge bekend zijn dat ik (nagenoeg) geen verstand van voetbal heb, dus een vraag uit onwetendheid... Heeft die Mourinho niet doorgaans top teams als Barcalona onder zijn hoede? Maw; is de kans op zo'n konijn nu niet aanzienlijk kleiner, gezien de "status" van Roma?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Op zich is je optimisme wel correct denk ik maar Mourinho is een echte ervaren overlever die op momenten dat het er echt toe doet vaak toch een konijn uit de hoed weet te toveren. Reken maar dat het één en al zuigen en sluwheid wordt in de finale en één of twee tactische verrassingen aan hun kant. Bovendien blijft Marciano een enorme kwetsbaarheid... dat Marseille gisteren geen enkele lastige poging op doel heeft weten te produceren (ook deels dankzij de Feyenoord defensie uiteraard) kwam wel heel erg goed uit. Ik zie de kansen echt meer richting 50/50.
Als ze daar 10 euro per kaartje voor vragen hebben ze weer een half miljoen binnen. Minus de kosten voor de schermen enzovoorts.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook benieuwd of ze kaartjes zouden verkopen voor de Kuip... Weer extra inkomen
Als het in Eindhoven was, had ik Feyenoord na gisteren weinig kans gegeven, nu krijg je het publiek dat erachter gaat staan en dan ben ik benieuwd of ze daarin meegesleept gaan worden en of ze gisteren echt gaan voelen. Mogelijk dat dat woensdag in Deventer dan gebeurt..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:40 schreef Haringkop het volgende:
Gratis geld, zondag een tweetje. Kan mij niet voorstellen dat ze echt met die wedstrijd bezig zijn.
Hoe dan ook mensen die Feyenoord de favoriet vinden tegen Roma zijn of nog onder invloed van substanties of hebben er gewoon geen enkele kijk op, betekent niet dat je niet kan winnen uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het moge bekend zijn dat ik (nagenoeg) geen verstand van voetbal heb, dus een vraag uit onwetendheid... Heeft die Mourinho niet doorgaans top teams als Barcalona onder zijn hoede? Maw; is de kans op zo'n konijn nu niet aanzienlijk kleiner, gezien de "status" van Roma?
Wel gewoon 50/50 tochquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook mensen die Feyenoord de favoriet vinden tegen Roma zijn of nog onder invloed van substanties of hebben er gewoon geen enkele kijk op, betekent niet dat je niet kan winnen uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |