Hopelijk komt er vanavond een nieuwequote:Op donderdag 5 mei 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA IK GA ALLES NAAR BINNEN SNUIVEN EN DRINKEN IN DE FINALE WE STAAN ER GODVERDOMME IK VIND JULLIE NU ALLEMAAL LIEF ZELFS MONGOLEN ALS @:pietjepuk2000 ENZO WAT EEN HEERLIJKE AVOND IK BEN ZO TeRINGBLIJ JAAAAAAA FEYENOOOOOOORD!!!!!!!!!
Laat Pietje met rustquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als het niet te veel gevraagd is, misschien Pietje uit de OP halen, weet dat ik hem er zelf in heb gezet maar eigenlijk moeten we die gozer zo min als mogelijk erkennen.
Gewoon een prima postquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat deze nogal genante post uit de OP is gehaald
[..]
Hopelijk komt er vanavond een nieuwe
Het is er weer eentje die je prima na kan doen inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dennis "ik moet eerlijk zeggen" Te Kloese
Nogmaals: je vergeet Mario Been.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is er weer eentje die je prima na kan doen inderdaad.
Na Erwin "nou oke" Koeman, Martin "gedragen door de hele club" van Geel, en Jaap "uiteindelijk gaat het om het feit dat" Stam is het wel leuk als er weer eentje is die simpel na te doen is.
Arne is zo perfect dat hij niet na te doen is.
Dat gebeurt altijd wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE | Onrust in Tirana: arrestaties en gewonden
Waarom nou
Er is gewoon echt geen reet aan de handquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE | Onrust in Tirana: arrestaties en gewonden
Waarom nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |