Hopelijk komt er vanavond een nieuwequote:Op donderdag 5 mei 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA IK GA ALLES NAAR BINNEN SNUIVEN EN DRINKEN IN DE FINALE WE STAAN ER GODVERDOMME IK VIND JULLIE NU ALLEMAAL LIEF ZELFS MONGOLEN ALS @:pietjepuk2000 ENZO WAT EEN HEERLIJKE AVOND IK BEN ZO TeRINGBLIJ JAAAAAAA FEYENOOOOOOORD!!!!!!!!!
Laat Pietje met rustquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als het niet te veel gevraagd is, misschien Pietje uit de OP halen, weet dat ik hem er zelf in heb gezet maar eigenlijk moeten we die gozer zo min als mogelijk erkennen.
Gewoon een prima postquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat deze nogal genante post uit de OP is gehaald
[..]
Hopelijk komt er vanavond een nieuwe
Het is er weer eentje die je prima na kan doen inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dennis "ik moet eerlijk zeggen" Te Kloese
Nogmaals: je vergeet Mario Been.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is er weer eentje die je prima na kan doen inderdaad.
Na Erwin "nou oke" Koeman, Martin "gedragen door de hele club" van Geel, en Jaap "uiteindelijk gaat het om het feit dat" Stam is het wel leuk als er weer eentje is die simpel na te doen is.
Arne is zo perfect dat hij niet na te doen is.
Dat gebeurt altijd wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE | Onrust in Tirana: arrestaties en gewonden
Waarom nou
Er is gewoon echt geen reet aan de handquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
LIVE | Onrust in Tirana: arrestaties en gewonden
Waarom nou
Klopt, maar met Feyenoord altijd ietsje meer, maar goed, gewoon dom, stel je hebt een kaart zit je lekker in de celquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is gewoon echt geen reet aan de hand
quote:Voetbalfans slaags met Albanese politie, 12 Nederlanders opgepakt
Oke, bedankt. Doei.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar met Feyenoord altijd ietsje meer, maar goed, gewoon dom, stel je hebt een kaart zit je lekker in de cel
Een goed restaurant ken ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:51 schreef Ali_boo het volgende:
Wie van jullie zit er nu in Tirana ?
[ afbeelding ]
@GGMM is prima aan het stoken vanmiddag moet ik zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grimmige sfeer weer hier.
Dan is GGMM nooit ver weg
Voetbalfans misdragen zich in Tirana, 10 agenten gewond, 12 Nederlanders opgepaktquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:ggmm is prima aan het stoken vanmiddag moet ik zeggen
Maar oprecht, de sfeer in Tirana valt mij enorm (in de positieve zin) mee. Hangt een mooie sfeer in het centrum, Roma en Feyenoord shirtjes door elkaar. Dat ze hier ook zo trots zijn om deze finale te organiseren helpt enorm. Het is grimmiger in dit topic dan in Tirana!
er komen tienduizenden mensen naar een stad en rene is van slag omdat er wat mensen worden opgepaktquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:54 schreef GGMM het volgende:
Ja sorry, maar dat rellen is toch wel droevig dat mag best benoemd worden.
En dan niks aan de hand posten terwijl er 12 man opgepakt zijn. Hou op zeg.
Maar dat was het weer wat mij betreft, terug naar het feestje!
[ afbeelding ]
Dit was al besproken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er komen tienduizenden mensen naar een stad en rene is van slag omdat er wat mensen worden opgepakt
Klinkt eerder alsof die kroonprins het erg leuk vindtquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Voetbalfans misdragen zich in Tirana, 10 agenten gewond, 12 Nederlanders opgepakt
Feyenoord en AS Roma spelen woensdagavond de finale van de Conference League in Tirana. In de stad raakten supporters dinsdag slaags met de politie. Daarbij werden volgens de Albanese autoriteiten zestig voetbalfans gearresteerd, onder wie twaalf Nederlanders. De rest was Italiaans. Tien agenten raakten gewond en een politiewagen raakte beschadigd.
Volgens Albanian Daily News en Italiaanse media waren zeker tweehonderd Feyenoorders betrokken bij een gevecht met de politie. Dat was in de buurt van het Air Albania-stadion, waar Feyenoord woensdagavond tegen AS Roma speelt.
https://www.trouw.nl/spor(...)%2Fwww.google.com%2F
Ook de kroonprins van Albanië liet dinsdagavond op Twitter weten dat fans van Feyenoord voor chaos zorgden in Tirana. Leka II uitte in de tweet zijn zorgen over wat er na de wedstrijd van de Rotterdammers woensdag tegen AS Roma zal gebeuren.
[ twitter ]
Ja, idd.. Hij kan niet wachten, nou bij verlies zal hij zijn woorden terugnemen denk ik..quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof die kroonprins het erg leuk vindt
Bij het laatste zeker, maar gaan er supporters dan naar de Coolsingel??quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:10 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig wint Feyenoord gewoon.
En dan wordt het feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |