Hadden we hier ook wel kunnen doen, achteraf.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er nu reclame in sommige landen?
Ze praat erg luid inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:54 schreef svann het volgende:
De presentatrice zal in het italiaans prima klinken, maar nu veel te schel.
Ja, dat was vast interessanter geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hadden we hier ook wel kunnen doen, achteraf.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb nu pas door dat dit de SC is trouwens. Viel me al mee met het tempo.
Dit kunnen ze ons echt niet aan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:55 schreef Fred_B het volgende:
De eerste kandidaat voor de overwinning.
Al hopen we natuurlijk van niet.
Ohh ok. Apartquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja is vanwege mobieldus modje moet dat aanpassen
Die van mij was 10 deeltjes terugquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik nou gewoon mijn eigen geboortejaar gemist?
Ik voel je pijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die van mij was 10 deeltjes terug
Ok boomerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt niet inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:55 schreef Fred_B het volgende:
De eerste kandidaat voor de overwinning.
Al hopen we natuurlijk van niet.
Zo’n snerpende stemquote:
Jij bent zo oud dat jouw geboortejaar aan de beurt was toen Sieneke stond te sjalalieën!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is live gewoon niet goed vind ik.quote:
Ja maar eigenlijk zonde dattie nou dan hier mee meedoet want Soldi was gewoon supervet en potentieel winnend als Duncan niet zo'n baas met bazennummer was. Nu is dit mijn laatste herinnering aan Mahmoud, vink zonde.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef Andromache het volgende:
Blanco niet top. Mahmood blijff een geweldig artiest, zulke superliedjes maakt die man.
Middenmahmoodquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef Redefine het volgende:
Deze staat bij mij ergens in de middenmoot.
Eindmening: ik had gelijk toen ik zei dat Italië overhyped wasquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef Moira het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ik hier nou definitief van vind
Dat zou niet moeten mogen nee. Maar ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Momazie het volgende:
Dit gaat niet eens top 10 eindigen denk ik
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Strani het volgende:
Zie je, hadden ze toch gewoon Ovunque Sarai moeten kiezen.
Zo hoog heb ik hem niet staan. Tot nu toe alleen Tsjechië lager op mijn lijst.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef Redefine het volgende:
Deze staat bij mij ergens in de middenmoot.
quote:
Iramaquote:
Ik noemde het eerder al zogenaamde kwaliteitsmuziek.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Eindmening: ik had gelijk toen ik zei dat Italië overhyped was![]()
(maar denk misschien wel fout dat ik het in m'n top 10 had gegokt![]()
)
Er komt nog genoeg slechtere muziek aan. Vandaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo hoog heb ik hem niet staan. Tot nu toe alleen Tsjechië lager op mijn lijst.
Daarom snap ik niet dat dit als grote kanshebber voor de winst wordt gezien.quote:
Verder lekker nummer, beter dan vorig jaarquote:
Ik kont nummer niet helemaal volgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Jemig, die kont. Dat dat het overduidelijke aandachtspunt is geeft alleen wel aan dat ze zelf wel snappen dat dit niet best is
Wel een van de beste Spaanse inzendingen ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verder lekker nummer, beter dan vorig jaar
Er zijn niet veel alternatievenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat dit als grote kanshebber voor de winst wordt gezien.
Oh, ik gun Spanje zeker een goede notering.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
Het is verder ook totaal niet mijn muziek. Maar wel leuk dat Spanje eens meedoet voor de Top 5.
Dat zal het denk ik zijn.quote:
Succes ermeequote:
Dinsdag was het ergerquote:
de diepte inquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:05 schreef Strani het volgende:
De Italiaanse vrije val in de odds is ingezet.
Ongelooflijk he...quote:
quote:
quote:
En hij vindt het ook tof/knap dat ze als 21-jarige zo alleen op het podium stond.quote:
Die productie verpest het gewoon echt voor de acts met dat amateurwerk qua camera's etcquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Poah mooi!
Cameraman op het podium, ga weg gek.
Vind ik ook wel een beetje jaquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:08 schreef StephanL het volgende:
Begint lijkt toch op liedje van vorig jaar of niet?
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:09 schreef Arizona het volgende:
Oekraine niet heel zuiver. Ik vind alleen het refrein ook maar leuk. Dat fluitje en de rap vind ik maar stom
Dat de nummer 2 Italië wint enzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
Zou wat zijn als de zanger van Oekraine zo een politiek statement maakt aan het einde en dat ze dan ge-DQ'd moeten worden.
Even in de green room tussen de presentatoren gaan staan kan ook. Een vlag weggooien schijnt ook vrij kwalijk te zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
Zou wat zijn als de zanger van Oekraine zo een politiek statement maakt aan het einde en dat ze dan ge-DQ'd moeten worden.
Rap is meestal stom in niet-rap nummers.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:09 schreef Arizona het volgende:
Oekraine niet heel zuiver. Ik vind alleen het refrein ook maar leuk. Dat fluitje en de rap vind ik maar stom
Top tien zou ik nog wel snappen. Vijfde ook nog wel, maar meer niet. Maar ja.quote:
Spanje leek wel de extended edition, dat was toch geen 3 minuten?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:10 schreef Arizona het volgende:
Ook dit lied lijkt alweer meer dan 3 minuten in beslag te nemen
DIT KAN TOCH NIETquote:
Dit liedje is wel net iets beter dan die inderdaad. Plus dat de concurrentie iets beter was.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:12 schreef Moira het volgende:
Als dit nummer wint is dat HOE DAN OOK terechter dan Jamila in 2016![]()
![]()
![]()
Om de rennende cameraman wat screentime te gunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:11 schreef Meridiaan het volgende:
Waarom dat beeld vanuit die hoek van de zaal?
Dit leest heel vreemd.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:11 schreef Moira het volgende:
Wel schattig dattie ook doet alsof de microfoon geluid van z'n fluit opneemt door z'n mic bij de fluit te houden
Er is voor alles ASMR tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit leest heel vreemd.
@:Dave ?
Alweerquote:
Dat is op zich best een interessante bet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:13 schreef Fred_B het volgende:
2.63x je inleg als je inzet dat één van de 24 liedjes die niet uit Oekraïne komen winnen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit leest heel vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Correct. Alleen de stem is live.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Voor ik verkeerde dingen uitleg: elk instrument 'werkt niet', toch? Hij kan willekeurig rammen op de gitaar maar er gebeurt niks dan, want de muziek is al opgenomen (alleen de zang niet)?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Voor ik verkeerde dingen uitleg: elk instrument 'werkt niet', toch? Hij kan willekeurig rammen op de gitaar maar er gebeurt niks dan, want de muziek is al opgenomen (alleen de zang niet)?
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef Dave het volgende:
Unpopular opinion, best aardig, hun hem meer dan 0 punten
Ik vind dit ook helemaal niet zo slecht hoor. Azerbaijan vind ik ook slechter.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:14 schreef Redefine het volgende:
Het gaat onderin eindigen. Maar ik vind het oprecht beter dan Oekraïne en Italië
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef Moira het volgende:
[..]AlweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef Dave het volgende:
Unpopular opinion, best aardig, hun hem meer dan 0 punten
Inderdaad. Volgend jaar André Rieu sturen en we hoeven nul zenuwen te hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Dan kan die beter gaan wielrennen.quote:
Typisch Duitsland. Een goed nummer hebben, maar niet serieus meedoen in de eindklassering.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef Jane het volgende:
Zó slecht is dit ook weer niet, maar waarschijnlijk niet opzienbarend genoeg.
Als ie z’n fluit voor de microfoon houdt moet ie gediskwalificeerd worden denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit leest heel vreemd.
Zal toch geen zero points wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:16 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind wel dat hij het maximale er uit haalt, dat moet gezegd worden![]()
Lichtgebruik is mooi, podiumopzet is wel geinig, hij doet het ook aardig
Dat hoop ik niet voor hem, dat is het ook niet waard. Doe dan een van de verdrietige-mannen nul puntenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:17 schreef Moira het volgende:
Op zaterdag 14 mei 2022 22:16 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind wel dat hij het maximale er uit haalt, dat moet gezegd worden
Lichtgebruik is mooi, podiumopzet is wel geinig, hij doet het ook aardig
Zal toch geen zero points worden
Voor de zoveelste keer laatste eindigen met een liedje dat eigenlijk op plek 15 thuishoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Typisch Duitsland. Een goed nummer hebben, maar niet serieus meedoen in de eindklassering.
Vond Zwitserland nietszeggender.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Zo slecht was ie niet, onderin zou onterecht zijn
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:15 schreef Moira het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |