Jij bent zo oud dat jouw geboortejaar aan de beurt was toen Sieneke stond te sjalalieën!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die van mij was 10 deeltjes terug
Het is live gewoon niet goed vind ik.quote:
Ja maar eigenlijk zonde dattie nou dan hier mee meedoet want Soldi was gewoon supervet en potentieel winnend als Duncan niet zo'n baas met bazennummer was. Nu is dit mijn laatste herinnering aan Mahmoud, vink zonde.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef Andromache het volgende:
Blanco niet top. Mahmood blijff een geweldig artiest, zulke superliedjes maakt die man.
Middenmahmoodquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef Redefine het volgende:
Deze staat bij mij ergens in de middenmoot.
Eindmening: ik had gelijk toen ik zei dat Italië overhyped wasquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef Moira het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ik hier nou definitief van vind
Dat zou niet moeten mogen nee. Maar ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Momazie het volgende:
Dit gaat niet eens top 10 eindigen denk ik
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Strani het volgende:
Zie je, hadden ze toch gewoon Ovunque Sarai moeten kiezen.
Zo hoog heb ik hem niet staan. Tot nu toe alleen Tsjechië lager op mijn lijst.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef Redefine het volgende:
Deze staat bij mij ergens in de middenmoot.
quote:
Iramaquote:
Ik noemde het eerder al zogenaamde kwaliteitsmuziek.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Eindmening: ik had gelijk toen ik zei dat Italië overhyped was![]()
(maar denk misschien wel fout dat ik het in m'n top 10 had gegokt![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |