Wettelijk verplicht, denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Wat zal de gedachte zijn achter de kleding van Mika?
Blijkbaar toch wat zakken geld gevonden.quote:
HALLO SERVIE MOET NOGquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef koffieleuk het volgende:
AVOND GEMAAKT
WAS ZO ZENUWACHTIG
DURFDE NIET TE KJKEN
aan Finland denk ik aan : PERKELEquote:
OH JAquote:
Heb nu al zin in het shot wanneer hij blijkt af te vallen.quote:
Ja maar van semi 1 ook zo'n beetje alle sadbois door dus dat wordt echt een sad finalequote:
Was mooi gezongen toch.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:09 schreef Redefine het volgende:
Australië door, hef het festival dan maar op joh
Ze kunnen maar beter alle bruggen zaterdag bewaken ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar van semi 1 ook zo'n beetje alle sadbois door dus dat wordt echt een sad finale___
zo moet het gaanquote:
Dat maakt het liedje nog niet goed.quote:
quote:
Die zag ik wel aankomen eerlijk gezegd. Ik zag van alle gekwalificeerden juist België niet meer aankomen na alle optredens.quote:
Nee maar wel goed genoeg voor de jury's sowiesoquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt het liedje nog niet goed.
Belangrijkquote:
quote:
Dat helaas wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee maar wel goed genoeg voor de jury's sowieso
Heel nice! En terecht voor beidenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
Roemenie weer eens gekwalificeerd voor t eerst sinds 2017 en Polen ook, nice
Ben benieuwd of mensen die wilden gaan stemmen daardoor nog afgehaakt zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:12 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Die heeft zijn moment al genomen vandaag
Variatie moeten we niet willen he. Liever allemaal zogenaamde kwaliteitsliedjes achter elkaar zodat half Europa ligt te snurken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
San Marino had ik er toch nog wel graag bij gehad voor de variatie in de finale eigenlijk, maar dat zal bij de jury's vast ergens onderaan zijn geëindigd
Ik ben naar Beau overgeschakeldquote:
quote:
Beau. OP1 lijkt weinig ermee te doen.quote:
Zolang dat tijdens de 2e helft is, 8 ik dat all1 maar gunstig voor S10. Kunnen we weer een feestje 4en.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Variatie moeten we niet willen he. Liever allemaal zogenaamde kwaliteitsliedjes achter elkaar zodat half Europa ligt te snurken.
Ze is weer vet irritant aanwezigquote:
Nee, maar Malta eruit is op dat vlak al winst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Azerbeidzjan had echt niet door gehoeven, mweh
Ja. Al vind ik Joling nu wel een heel stuk lachwekkender. Als er een schuldig is aan een verkeerd beeld van homoseksuelen is hij het wel en dan je nu beklagenquote:
Cornald komt daar zo dacht ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beau. OP1 lijkt weinig ermee te doen.
Ja dat wel. Maar verder niet veel geloof ik.quote:
Van wie is dat een quote?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:16 schreef Strani het volgende:
"Nederlanders hebben eigenhandig en zonder enige hulp van mensen die niet uit Nederland komen Nederland nog groter gemaakt dan het al was."
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Malta eindigt hoog bij de jury's maar wordt genadeloos afgestraft door de televoting. Als het toch door de halve finale raakt, dan komt de klap wel in de finale.
Daar zitten zes landen in.quote:
Nou ja, hij heeft wel een leuk koppie. 😊quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Het was een wat sarcastische aanpassing van mijzelf op de intro over Nederlandse wetenschappers bij Op1.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Van wie is dat een quote?
En waar gaat het over?
Geer mag het zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al vind ik Joling nu wel een heel stuk lachwekkender. Als er een schuldig is aan een verkeerd beeld van homoseksuelen is hij het wel en dan je nu beklagen
Oh dat red ik welquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
Zo nu opblijven dat de running order bekend is waarschijnlijk rond 01:30
Geer die zelf altijd de relnicht uithing? Echt nietquote:
@Roger_Epiales morgenochtend om 9 uur melden op mijn kantoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
Ik ga NU uitzoeken wie Gerard Joling met WIDM heeft vervangen in de OP en die heeft dan heel wat uit te leggen![]()
Ik mag Gerard wel. Lijkt me zo tof om ooit een avondje met hem te stappenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geer die zelf altijd de relnicht uithing? Echt niet
Het scheelt dat ze zich bij het ESF niet aan hun eigen San Remo regels mogen houdenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Al weet je het nooit met Italianen, maar de laatste paar jaar was het wel zo
Italiëquote:
Aangepast.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
Ik ga NU uitzoeken wie Gerard Joling met WIDM heeft vervangen in de OP en die heeft dan heel wat uit te leggen![]()
Ik vind het zo gemaakt allemaal.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag Gerard wel. Lijkt me zo tof om ooit een avondje met hem te stappen
Ik vind het echt hilarisch dat hij het zegtquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geer die zelf altijd de relnicht uithing? Echt niet
Die had een top stem!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Ja, u mot wat?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
@:roger_epiales morgenochtend om 9 uur melden op mijn kantoor
In 2013, bij Anouk in het achtergrondkoor. Daarna niet meer.quote:
Deefquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
,je klachten over Michael Ben David óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gerard heeft zich meerdere dagen schandalig gedragen bij VI richting mannen in het publiek, dus neequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dinsdag had ze schijnbaar niet gekeken, maar wel uitgenodigd om halve finale te bespreken. Ook nummers nog niet gehoord behalve Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
In 2013, bij Anouk in het achtergrondkoor. Daarna niet meer.
Ik hoop dat dit de tweede startpositie krijgt. Dat verdiend het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat was de grap he.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Italië
UK
Spanje
Duitsland
Frankrijk
Ik hoorde net ESF-kenner Shirma zeggen van welquote:
Het verbaast me niet eens……quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dinsdag had ze schijnbaar niet gekeken, maar wel uitgenodigd om halve finale te bespreken. Ook nummers nog niet gehoord behalve Nederland
Hypocriet vooral, omdat die het echt meent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch dat hij het zegt
Geen idee eigenlijk. Ze waren zo door elkaar aan het praten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:26 schreef koffieleuk het volgende:
Heb het even gemist, alleen Nederland, Australië, Zweden en VK aan bod gekomen in BEAU? Of nog meer?
Hm, dan vond ik hem volgend jaar waarschijnlijk beter.quote:
Wat dan? Kom dan!quote:
Leipie?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan vond ik hem volgend jaar waarschijnlijk beter.
Ah, Slovenië ook dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ze waren zo door elkaar aan het praten.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:26 schreef Strani het volgende:
Vijf minuten Beau gekeken en ik ben kapot.
Minstens, en waarschijnlijk die gast uit Israël ook. Niet omdat ik die erbij wil hebben, maar omdat die blijkbaar echt overal bij aansluit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie ga je meenemen dan, Gerard Joling??
En Beau als presentator. Plus de onvermijdelijke Wouter de Winther.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan naast Gerard ook nog Shirma. Het is gewoon te veel
Die verschijnt gewoon vanonder die jurk van Sheldon Riley zaterdag, let maar opquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Minstens, en waarschijnlijk die gast uit Israël ook. Niet omdat ik die erbij wil hebben, maar omdat die blijkbaar echt overal bij aansluit.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Beau als presentator. Plus de onvermijdelijke Wouter de Winther.
Die tackelt Jimmy Jump om diens rol als jaarlijkse podium runner in te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die verschijnt gewoon vanonder die jurk van Sheldon Riley zaterdag, let maar op
Na Zweden en Oekraïne?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
Israël en Cyprus eruit dat betekent dat Nederland nu de derde langste qualifying streak heeft.
Dat risico moeten we niet hebben. Laat iemand Sheldon even bellen dat hij die jurk zaterdag maar lekker uit laat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die verschijnt gewoon vanonder die jurk van Sheldon Riley zaterdag, let maar op
En anders halen we de FOK!knokploeg er gewoon bij. Je moet @yvonne het codewoord: 'Chaamschaam' dm'en en een tijd en locatie. Dan staan ze klaar voor je. Het kost je hooguit een nier, maar je hebt er toch 2, een kan je prima missen voor 'het goede doel'.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Minstens, en waarschijnlijk die gast uit Israël ook. Niet omdat ik die erbij wil hebben, maar omdat die blijkbaar echt overal bij aansluit.
Zou kunnen, maar zijn stuk was voordat ik inschakelde.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft hij Kaag al de schuld van alles gegeven?
Dan gaat zijn stairmaster-wandeling vast ook beter zaterdag, puik plan!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat risico moeten we niet hebben. Laat iemand Sheldon even bellen dat hij die jurk zaterdag maar lekker uit laat.
Nou kijk, win-win, ik zeg doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan gaat zijn stairmaster-wandeling vast ook beter zaterdag, puik plan!
Welk land heeft nu de langste Non-qualifying streak?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
Israël en Cyprus eruit dat betekent dat Nederland nu de derde langste qualifying streak heeft.
Dan heb jij een andere show gezien dan ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Em31 het volgende:
Nou ik vond deze show over het algemeen wel beter dan dinsdag, als in presentatoren, regie, etc. Wat minder chaos
Je verwachtingen bijstellen heet dat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Em31 het volgende:
Nou ik vond deze show over het algemeen wel beter dan dinsdag, als in presentatoren, regie, etc. Wat minder chaos
Oh ik juist nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Em31 het volgende:
Eensquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Guanabana het volgende:
My two cents: Jammer dat Ierland (toch wel) en Georgië niet door zijn, in plaats van dat wanstaltige Australië en Azerbaijan.
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Guanabana het volgende:
My two cents: Jammer dat Ierland (toch wel) en Georgië niet door zijn, in plaats van dat wanstaltige Australië en Azerbaijan.
Oekraïne , gok ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welk land heeft nu de langste Non-qualifying streak?
Oja en Roemenië hoefde van mij ook niet. Dan nog liever Azerbaijan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Oh grappigquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik juist nietIk was het zelfs zat allemaal op een gegeven moment. Vond het een redelijk matige avond.
Roemenië is leukquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja en Roemenië hoefde van mij ook niet. Dan nog liever Azerbaijan.
Zeker waar. 100% score .quote:
Montenegro (2015, maar wel 2021 geskipt) en sinds 2016 Letland en Georgië. Kroatië 2017. Dat zijn de langste.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welk land heeft nu de langste Non-qualifying streak?
De presentatoren waren nog chaotischer dan dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh grappigmisschien omdat we zelf moesten dinsdag en het nu rustiger kijken was.
Vond vooral de presentatoren wat rustiger
Ik had dinsdag meer hoog scorende landen in mijn lijstje, maar ook meer echt laag scorende. Vandaag was voor mij echt een zesjesfestijn. Veel wat wel leuk was, maar niet per se meer dan dat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:34 schreef Em31 het volgende:
Op zich een leuk nummer (Go_A was beter), maar in mijn ogen onterecht als ze winnen.quote:
Ja, dit had ik niet van Cornald verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja
Echt dat gehype van Cornald over Australië
Al zullen ze wel weer een miljoen jurypunten krijgen
Wat vond je trouwens van die WALGELIJKE MICHAEL BEN DAVID OMG.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh grappigmisschien omdat we zelf moesten dinsdag en het nu rustiger kijken was.
Vond vooral de presentatoren wat rustiger
Vond Laura Pausini veel minder overdreven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De presentatoren waren nog chaotischer dan dinsdag
Echt WTF ik had ‘m weggetrokken hoor als productiequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van die WALGELIJKE MICHAEL BEN DAVID OMG.
ik herhaal: ik mis Jan, Edsiel, Chantal en Nicky….. HEEL ERG! 😊quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Op zich een leuk nummer (Go_A was beter), maar in mijn ogen onterecht als ze winnen.
Dus nog ongeveer 5 erbij bij die landen dan is Nederland van dat record afquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Montenegro (2015, maar wel 2021 geskipt) en sinds 2016 Letland en Georgië. Kroatië 2017. Dat zijn de langste.
Ik had 'm gewoon live op beeld neergeslagen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt WTF ik had ‘m weggetrokken hoor als productie
Wat een walgelijke kerel
Is nog niet begonnen voor mij, zou al bezig moeten zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat er nog een persconferentie is?
Bijna alles nummers vallen onder een zesjesfestijn dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dinsdag meer hoog scorende landen in mijn lijstje, maar ook meer echt laag scorende. Vandaag was voor mij echt een zesjesfestijn. Veel wat wel leuk was, maar niet per se meer dan dat.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
ik herhaal: ik mis Jan, Edsiel, Chantal en Nicky….. HEEL ERG! 😊
Ja man wat een zooi zit er dit jaar toch tussenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dinsdag meer hoog scorende landen in mijn lijstje, maar ook meer echt laag scorende. Vandaag was voor mij echt een zesjesfestijn. Veel wat wel leuk was, maar niet per se meer dan dat.
Ze hadden heel even een overzichtsshot moeten doen van de zaal en hem weg moeten halen. Maar ja dan moet er wel iemand zitten die kan improviseren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt WTF ik had ‘m weggetrokken hoor als productie
Wat een walgelijke kerel
Had Chantal wel in die situatie willen zienquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had 'm gewoon live op beeld neergeslagen.
Toen waren er ook meer talenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
9 liedjes in het Engels en 1 liedje in een andere taal zijn door. Dat ging dinsdag toch beter.
Ze waren vandaag ook bijna allemaal in het Engels. Of nou ja, soort van.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
9 liedjes in het Engels en 1 liedje in een andere taal zijn door. Dat ging dinsdag toch beter.
Zo ja die had met één opmerking z'n hele loopbaan kapotgemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had Chantal wel in die situatie willen zien![]()
Ze hadden wel de kans want ze lieten even kort de volgorde van stemmen zien. Ik dacht toen ook dat hij dan weg zou zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden heel even een overzichtsshot moeten doen van de zaal en hem weg moeten halen. Maar ja dan moet er wel iemand zitten die kan improviseren.
Als zoiets gebeurd dan ben je denk ik geneigd om te denken van 'haha grappig, beetje irritant, maar we spelen leuk mee?'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden heel even een overzichtsshot moeten doen van de zaal en hem weg moeten halen. Maar ja dan moet er wel iemand zitten die kan improviseren.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Ja,quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige waar Shirma echt goed naar kijkt is de menukaart bij de KFC en de Burger King.
Dinsdag had ik dat veel minder, daar had ik een stuk meer nummers in de 7+ of 5- regio's.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna alles nummers vallen onder een zesjesfestijn dit jaar
Ik vond het eerst ook niets. Ik betrapte mezelf op dat ik aan het meeklappen was. En ik vond het toch leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Servië is enorm bij me gegroeid vanavond. Vond het maar een wazig nummer. Maar het verraste me positief en dat handjes draaien is een enorme inhaker natuurlijk.
Voor de presentatoren wel. Die moesten wel meespelen. Maar de regie had best kunnen ingrijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als zoiets gebeurd dan ben je denk ik geneigd om te denken van 'haha grappig, beetje irritant, maar we spelen leuk mee?'
Misschien dat ze zich achteraf pas 'aangerand' voelen.
Wel leuk voor Roemenië, maar had ze liever vorig jaar (of ander jaar) zien doorgaan dan met dit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Toch aardig wat landen hun NQ streaks opgelost vandaag.
Dinsdag alleen Armenië (voor het eerst sinds 2017).
Vandaag Australië (laatste keer finale was 2019), Estland (2019), Tsjechië (2019), Polen (2017) en Roemenië (2017).
Ze kwamen ook echt té vaak in beeld om een extra minuutje vol te lullen om de stagecrew tijd te geven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die eerste drie hadden natuurlijk geen streak hequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag Australië (laatste keer finale was 2019), Estland (2019), Tsjechië (2019), Polen (2017) en Roemenië (2017).
Met de kanttekening dat 2019 gewoon betekent dat ze er één jaar niet bij waren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |