In 2013, bij Anouk in het achtergrondkoor. Daarna niet meer.quote:
Deefquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
,je klachten over Michael Ben David óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag Gerard wel. Lijkt me zo tof om ooit een avondje met hem te stappen
Gerard heeft zich meerdere dagen schandalig gedragen bij VI richting mannen in het publiek, dus neequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag Gerard wel. Lijkt me zo tof om ooit een avondje met hem te stappen
Dinsdag had ze schijnbaar niet gekeken, maar wel uitgenodigd om halve finale te bespreken. Ook nummers nog niet gehoord behalve Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
In 2013, bij Anouk in het achtergrondkoor. Daarna niet meer.
Ik hoop dat dit de tweede startpositie krijgt. Dat verdiend het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Azerbeidzjan had echt niet door gehoeven, mweh
Ja dat was de grap he.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Italië
UK
Spanje
Duitsland
Frankrijk
Ik hoorde net ESF-kenner Shirma zeggen van welquote:
Het verbaast me niet eens……quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dinsdag had ze schijnbaar niet gekeken, maar wel uitgenodigd om halve finale te bespreken. Ook nummers nog niet gehoord behalve Nederland
Hypocriet vooral, omdat die het echt meent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch dat hij het zegt
Geen idee eigenlijk. Ze waren zo door elkaar aan het praten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:26 schreef koffieleuk het volgende:
Heb het even gemist, alleen Nederland, Australië, Zweden en VK aan bod gekomen in BEAU? Of nog meer?
Hm, dan vond ik hem volgend jaar waarschijnlijk beter.quote:
Wat dan? Kom dan!quote:
Leipie?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan vond ik hem volgend jaar waarschijnlijk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |