quote:
Beau. OP1 lijkt weinig ermee te doen.quote:
Zolang dat tijdens de 2e helft is, 8 ik dat all1 maar gunstig voor S10. Kunnen we weer een feestje 4en.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Variatie moeten we niet willen he. Liever allemaal zogenaamde kwaliteitsliedjes achter elkaar zodat half Europa ligt te snurken.
Ze is weer vet irritant aanwezigquote:
Nee, maar Malta eruit is op dat vlak al winst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Azerbeidzjan had echt niet door gehoeven, mweh
Ja. Al vind ik Joling nu wel een heel stuk lachwekkender. Als er een schuldig is aan een verkeerd beeld van homoseksuelen is hij het wel en dan je nu beklagenquote:
Cornald komt daar zo dacht ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beau. OP1 lijkt weinig ermee te doen.
Ja dat wel. Maar verder niet veel geloof ik.quote:
Van wie is dat een quote?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:16 schreef Strani het volgende:
"Nederlanders hebben eigenhandig en zonder enige hulp van mensen die niet uit Nederland komen Nederland nog groter gemaakt dan het al was."
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Malta eindigt hoog bij de jury's maar wordt genadeloos afgestraft door de televoting. Als het toch door de halve finale raakt, dan komt de klap wel in de finale.
Daar zitten zes landen in.quote:
Nou ja, hij heeft wel een leuk koppie. 😊quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Het was een wat sarcastische aanpassing van mijzelf op de intro over Nederlandse wetenschappers bij Op1.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Van wie is dat een quote?
En waar gaat het over?
Geer mag het zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al vind ik Joling nu wel een heel stuk lachwekkender. Als er een schuldig is aan een verkeerd beeld van homoseksuelen is hij het wel en dan je nu beklagen
Oh dat red ik welquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
Zo nu opblijven dat de running order bekend is waarschijnlijk rond 01:30
Geer die zelf altijd de relnicht uithing? Echt nietquote:
@Roger_Epiales morgenochtend om 9 uur melden op mijn kantoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
Ik ga NU uitzoeken wie Gerard Joling met WIDM heeft vervangen in de OP en die heeft dan heel wat uit te leggen![]()
Ik mag Gerard wel. Lijkt me zo tof om ooit een avondje met hem te stappenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geer die zelf altijd de relnicht uithing? Echt niet
Het scheelt dat ze zich bij het ESF niet aan hun eigen San Remo regels mogen houdenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Al weet je het nooit met Italianen, maar de laatste paar jaar was het wel zo
Italiëquote:
Aangepast.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
Ik ga NU uitzoeken wie Gerard Joling met WIDM heeft vervangen in de OP en die heeft dan heel wat uit te leggen![]()
Ik vind het zo gemaakt allemaal.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag Gerard wel. Lijkt me zo tof om ooit een avondje met hem te stappen
Ik vind het echt hilarisch dat hij het zegtquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geer die zelf altijd de relnicht uithing? Echt niet
Die had een top stem!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Ja, u mot wat?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
@:roger_epiales morgenochtend om 9 uur melden op mijn kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |