quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
ik herhaal: ik mis Jan, Edsiel, Chantal en Nicky….. HEEL ERG! 😊
Ja man wat een zooi zit er dit jaar toch tussenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dinsdag meer hoog scorende landen in mijn lijstje, maar ook meer echt laag scorende. Vandaag was voor mij echt een zesjesfestijn. Veel wat wel leuk was, maar niet per se meer dan dat.
Ze hadden heel even een overzichtsshot moeten doen van de zaal en hem weg moeten halen. Maar ja dan moet er wel iemand zitten die kan improviseren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt WTF ik had ‘m weggetrokken hoor als productie
Wat een walgelijke kerel
Had Chantal wel in die situatie willen zienquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had 'm gewoon live op beeld neergeslagen.
Toen waren er ook meer talenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
9 liedjes in het Engels en 1 liedje in een andere taal zijn door. Dat ging dinsdag toch beter.
Ze waren vandaag ook bijna allemaal in het Engels. Of nou ja, soort van.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
9 liedjes in het Engels en 1 liedje in een andere taal zijn door. Dat ging dinsdag toch beter.
Zo ja die had met één opmerking z'n hele loopbaan kapotgemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had Chantal wel in die situatie willen zien![]()
Ze hadden wel de kans want ze lieten even kort de volgorde van stemmen zien. Ik dacht toen ook dat hij dan weg zou zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden heel even een overzichtsshot moeten doen van de zaal en hem weg moeten halen. Maar ja dan moet er wel iemand zitten die kan improviseren.
Als zoiets gebeurd dan ben je denk ik geneigd om te denken van 'haha grappig, beetje irritant, maar we spelen leuk mee?'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden heel even een overzichtsshot moeten doen van de zaal en hem weg moeten halen. Maar ja dan moet er wel iemand zitten die kan improviseren.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat er nog een persconferentie is?
Ja,quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat er nog een persconferentie is?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige waar Shirma echt goed naar kijkt is de menukaart bij de KFC en de Burger King.
Dinsdag had ik dat veel minder, daar had ik een stuk meer nummers in de 7+ of 5- regio's.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna alles nummers vallen onder een zesjesfestijn dit jaar
Ik vond het eerst ook niets. Ik betrapte mezelf op dat ik aan het meeklappen was. En ik vond het toch leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Servië is enorm bij me gegroeid vanavond. Vond het maar een wazig nummer. Maar het verraste me positief en dat handjes draaien is een enorme inhaker natuurlijk.
Voor de presentatoren wel. Die moesten wel meespelen. Maar de regie had best kunnen ingrijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als zoiets gebeurd dan ben je denk ik geneigd om te denken van 'haha grappig, beetje irritant, maar we spelen leuk mee?'
Misschien dat ze zich achteraf pas 'aangerand' voelen.
Wel leuk voor Roemenië, maar had ze liever vorig jaar (of ander jaar) zien doorgaan dan met dit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Toch aardig wat landen hun NQ streaks opgelost vandaag.
Dinsdag alleen Armenië (voor het eerst sinds 2017).
Vandaag Australië (laatste keer finale was 2019), Estland (2019), Tsjechië (2019), Polen (2017) en Roemenië (2017).
Ze kwamen ook echt té vaak in beeld om een extra minuutje vol te lullen om de stagecrew tijd te geven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De presentatoren waren nog chaotischer dan dinsdag
Die eerste drie hadden natuurlijk geen streak hequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Toch aardig wat landen hun NQ streaks opgelost vandaag.
Dinsdag alleen Armenië (voor het eerst sinds 2017).
Vandaag Australië (laatste keer finale was 2019), Estland (2019), Tsjechië (2019), Polen (2017) en Roemenië (2017).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |