SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede halve finale is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
De Zweedse Cornelia is favoriet om deze halve finale te winnen
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
Of Azerbeidzjanquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:57 schreef H_T het volgende:
Mijn voorstel voor plaspauzes: Malta en Noord-Macedonië
Ook een goede optie, maar wel nog wat vroeger in het programma. Misschien iets te vroegquote:
Niet als je nú aan het bier gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook een goede optie, maar wel nog wat vroeger in het programma. Misschien iets te vroeg
Ik peins er niet over!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik peins er niet over!Tien minuutjes in de vriezer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'k niequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
Wie is de mod van dienst vanavond trouwens?
Ja zou best praktisch zijn om er een te hebben, maar steeds als ik het probeer verveel ik me te erg tijdens het bestelproces om het door te zettenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik like het maar ik vind het eigenlijk heel zielig voor je
We zouden kunnen stellen dat je het proces bevriest, in wezen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:04 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja zou best praktisch zijn om er een te hebben, maar steeds als ik het probeer verveel ik me te erg tijdens het bestelproces om het door te zetten
Nee, helaas. Wie had je willen steunen?quote:
Ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
Wie is de mod van dienst vanavond trouwens?
Graham Norton komt sowieso toch altijd pas opdagen voor de finale, de diva?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm klopt de programmering van de BBC niet of is er vanavond geen Eurovision te zien op de BBC met Norton?
Gezien er geen alternatief commentaar met Mark en Ramon is vandaag
Neuh mien jong. Geen iesjes veur miequote:
Die halen de finale wel, dan kan je er alsnog op stemmenquote:
Ik weet zelf ook niet meer wat dit isquote:
Aahw dan toch Jan Smitquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Graham Norton komt sowieso toch altijd pas opdagen voor de finale, de diva?
Wat is het alternatiefquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Als je Georgië of San Marino leuk vindt, kan je beter niet op Jan Smit afstemmen.
We moeten daar wel bij bedenken dat Georgië en San Marino waarschijnlijk ook geen al te hoge pet op hebben van Jan Smit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Als je Georgië of San Marino leuk vindt, kan je beter niet op Jan Smit afstemmen.
Ik ga voor de Belgquote:
Nee, die pet gaat snel buiten de regio Volendam af.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten daar wel bij bedenken dat Georgië en San Marino waarschijnlijk ook geen al te hoge pet op hebben van Jan Smit.
Jij vroeg nog wat mijn voorkeur was voor halve finale 1quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Coco het volgende:
Hopelijk is deze halve finale een stuk beter.
San Marinoquote:
Ja ho, om te kijken he, niet om te stemmenquote:
@Em31 zeg er wat van.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:23 schreef Salina het volgende:
Weten jullie al dat je ook op de Belg kan kijken?
Ik zeg het maar even.
Kan ik moeilijk vergelijken, want ik heb de Nederlandse show niet gezienquote:
Duurde nog langquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het geluid van de presentatoren stond voor mijn gevoel wel flink zachter dan dat van Jan en Cornald.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk vergelijken, want ik heb de Nederlandse show niet gezien
Ze gebruiken dezelfde satellietverbinding als de NPO, als het probleem daar in zit maakt het niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Heeft de Belg wel beter geluid? NPO heeft na miljoenmiljard jaar uitzenden nog steeds niet door hoe het moet qua geluid.
Ik heb hier thuis ontdekt dat qua geluid de setting 'aan' het best werkt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Heeft de Belg wel beter geluid? NPO heeft na miljoenmiljard jaar uitzenden nog steeds niet door hoe het moet qua geluid.
Zit er ook al Teletekst op die TV?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ontdekt dat qua geluid de setting 'aan' het best werkt.
Helaas kwam deze kennis voor mij wat betreft de ESF-edities van 1993 tot 2019 te laat.
Videotext heet dat geloof ik op die Blaupunkt TV’s.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm moet ik er even naar toe lopen maar ik geloof van niet.
Dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk nog niet helemaal in de stemming om te kijken
Hopelijk over een half uurtje wel!
Oké de knop kan naar links en de knop kan naar rechts maar teletekst krijg ik niet in beeld.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Videotext heet dat geloof ik op die Blaupunkt TV’s.
Gewoon via YouTube. Heb je helemaal geen gezeik door de liedjes heen.quote:
Ja sorry. Het bad moet nog opwarmen, tijd voor de voorbeschouwing.quote:
Ik weet het oprecht niet.quote:
F-f-falling was hun doorbraakhit geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
Nou nou, 'onder andere bekend van In the Shadows'... eigenlijk alleen bekend van In the shadows
Zin in!quote:
Ik las vandaag dat ze in Finland nog steeds heel erg groot zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
Nou nou, 'onder andere bekend van In the Shadows'... eigenlijk alleen bekend van In the shadows
Handigquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht dat jullie straks allemaal het dansje van Servië kunnen doen, je kan zelfs op je stoel blijven zitten.
Toch nog vijf keer de Top 40 gehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
F-f-falling was hun doorbraakhit geloof ik.
Wat zieligquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet.
Je probeert het iedereen altijd maar naar de zin te maken en dan krijg je dit
Kun je dit niet via dm uitvechten? Bvd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat zielig
Ik vind jou bij vlagen best aardig (maar jij kan ook als een blad aan de boom omslaan en iemand kapot maken tijdens een internetspelletje)
Sommige forumgebruikers zijn wat meer stabiel in hun vriendschappelijke emoties (ik noem geen namen, maar mijn kat loopt over m'n toetsenbord en typt ineens @:Coco)
Dan neem je nog lekker een half uurtje je rust 🤣👻quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk nog niet helemaal in de stemming om te kijken
Hopelijk over een half uurtje wel!
Jij kan hier ook van leren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je dit niet via dm uitvechten? Bvd.
Oke excuusquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je dit niet via dm uitvechten? Bvd.
Moet diegene z'n best maar doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Fosive het volgende:
(maar jij kan ook als een blad aan de boom omslaan en iemand kapot maken tijdens een internetspelletje)
quote:
Oh daarom ken ik dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]Wel maar 1 keer de top 10 en Sail Away kwam niet verder dan plek 38, maar da's alsnog in de top 40
Ik ben ook wel positief over Stefania, hue hue hue.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef H_T het volgende:
Stefania is wel lekker positief en kan goed vertellen over de inzendingen
Zweden heeft gelukkig een groen scherm als actquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef TLC het volgende:
Bij Rik zit ik steeds te wachten op de executie en op het groene en rode schermpje
Ik ben geen fan van actsquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zweden heeft gelukkig een groen scherm als act
En wordt nog rood ook op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zweden heeft gelukkig een groen scherm als act
Wie is de Mol? is geen sport.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef TLC het volgende:
Bij Rik zit ik steeds te wachten op de executie en op het groene en rode schermpje
Dat vind ik nogal rigoureuze consequentie voor het niet doorgaan naar de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef TLC het volgende:
quote:
Even quoten voor de zekerheid.quote:
Groene of witte?quote:
Ik ga vanavond niet vervelend doen en mensen hun spelling verbeterenquote:
Nee helaas nog steeds Cornald en Jante Smitquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Doet Rik van de Westelaken commentaar?
Ik dacht ook al iets gemist te hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Ik dacht al, even googelen wat Asbergen is.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:42 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Coco en Zipportal allen.
'Mensen hun', geen leestekens... Dit wordt niks meer vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet vervelend doen en mensen hun spelling verbeteren
Dus jij komt hier goed weg
Je kunt de jongen uit Colombia halen...quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Even een wittig soort poeder tot mij nemen.
Wordt dat niet tijdens het ESF opgenomen? Haar schnabbelperiode dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:44 schreef TLC het volgende:
Het zou me niks verbazen als Stefania volgend seizoen een van de kandidaten is in WIDM
Ziet er jonger uit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:47 schreef Strani het volgende:
Blijft schrikken dat Stefania nu gewoon 19 is.
Daniëls joik een van de prachtigste dingen die ik ooit in m'n leven gehoord heb, roept je ziel op tot de hemel te varenquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:52 schreef Salina het volgende:
Wanneer sturen ze Jon Henrik Fjällgren nu eens? Dat lijkt me nu eens episch.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Circles is nooit ergens het betere nummer van.
Ik vind dat zo'n vieze engnekquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij was ook nog haar coach toen tijdens The Voice Kids
Denk aan je gezondheid.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef Strani het volgende:
Tien voor negen, de snack window has opened!
Chips staat al klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef Strani het volgende:
Ik eet na 20:00 niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef Strani het volgende:
Er heeft al een Llamame meegedaan voor Spanje. Die kreeg 0 punten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef H_T het volgende:
Ah gelukkig, een land ander dan Spanje met tekst in het Spaans
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee minuten stilte voor m'n gezondheid, daarna richting de keuken!
Verstandige man ben jij. IF goden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet na 20:00 niet meer
@:neef_wuppie
Wow.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
We zullen maar niet over jou beginnen.
Nah, wat onaardig!quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe eens even lief zegquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
@Orientequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Users zonder usericon neem ik niet serieus.
Wat leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef Fosive het volgende:
Leuke kattenreclame
Ik ben dol op katten (en zij op mij)
Deze act staat @Rellende_Rotscholier toch beter.quote:
Zeker, die kijkt wel eens naar een post van onlogischquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk.
Wist je dat ik ook een kat heb?
Kinderachtig gedrag uit WLRquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je antwoord krijgt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef Fosive het volgende:
Leuke kattenreclame
Ik ben dol op katten (en zij op mij)
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:56 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zeker, die kijkt wel eens naar een post van onlogisch
Helaas ben jij erg spaarzaam met het delen van foto's van je katje met mij
Maar goed jij hebt ook je privé
Jaja, geef anderen maar de schuld van jouw typo! Bij dezen zijn je excuses aanvaard.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warm bad.
[ Bericht 26% gewijzigd door H_T op 12-05-2022 21:00:24 ]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Had ie alquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef TLC het volgende:
Jan Smit heeft nu ook zijn eigen bioscoopfilm
Ff de boel wakker schuddenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens even lief zeg![]()
ESF is een warm bad en dan kom jij opeens met je ijswater!
Keurige 4,1 op IMDBquote:
Het zal iets met IQ te maken hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
Als ik een film over de oorlog zie denk ik toch gelijk ja leuk, maar slap aftreksel van SS Doomtroopers
Oneens.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze toneelstukjes zijn stiekem wel leuk
En d'r majo...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de oogschaduw van Laura.
Ik zie het al, een WLR user.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor kwaliteit: Zweden, Tsjechië, Polen. Voor kermis: San Marinoquote:
Eens. Dat is belangrijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou een goede mod zijn
Mits je een partner hebt die je aanvult
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor kermis San Marino noemen en niet Georgiëquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor kwaliteit: Zweden, Tsjechië, Polen. Voor kermis: San Marino
Maar waar is hij wel geschikt voor...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef RipCity het volgende:
Wie vindt Jan Smit ook ongeschikt voor deze rol?
Georgië is circusquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Voor kermis San Marino noemen en niet Georgië
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Is deze versie van ESF meer cringe of is het altijd zo erg?
Ik zag knalroze ogen en een knalroze jurkquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je dat knalroze ding afgelopen dinsdag niet gezien?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is een S10.TETTENSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warm bad.
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Hij had 1000km zuidelijker geboren moeten worden en je had een ban van drie maanden aan je broek.quote:
47quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht die Pausini zal ondertussen wel in de 60 zijn.
Okey kalmquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jawel hoor. Alleen even hier aankondigen.quote:
Gelukkig ben je er, dat is wat teltquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Andromache het volgende:
Jaaaaa ik schakel weer in. Later door studie.
Nou je hebt niets gemist hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Andromache het volgende:
Goed dat je er bent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Andromache het volgende:
@GGMM grijpt elke dag op kantoor naar een banaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij had 1000km zuidelijker geboren moeten worden en je had een ban van drie maanden aan je broek.
Zet gelijk even Promenade op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen even hier aankondigen.
Vergeet je chai latte niet.
Of je soy milk mint tea.
Klopt, ik vind bananen echt genottelijk fruitquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:GGMM grijpt elke dag op kantoor naar een banaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |