Gewoon via YouTube. Heb je helemaal geen gezeik door de liedjes heen.quote:
Ja sorry. Het bad moet nog opwarmen, tijd voor de voorbeschouwing.quote:
Ik weet het oprecht niet.quote:
F-f-falling was hun doorbraakhit geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
Nou nou, 'onder andere bekend van In the Shadows'... eigenlijk alleen bekend van In the shadows
Zin in!quote:
Ik las vandaag dat ze in Finland nog steeds heel erg groot zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
Nou nou, 'onder andere bekend van In the Shadows'... eigenlijk alleen bekend van In the shadows
Handigquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht dat jullie straks allemaal het dansje van Servië kunnen doen, je kan zelfs op je stoel blijven zitten.
Toch nog vijf keer de Top 40 gehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
F-f-falling was hun doorbraakhit geloof ik.
Wat zieligquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet.
Je probeert het iedereen altijd maar naar de zin te maken en dan krijg je dit
Kun je dit niet via dm uitvechten? Bvd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat zielig
Ik vind jou bij vlagen best aardig (maar jij kan ook als een blad aan de boom omslaan en iemand kapot maken tijdens een internetspelletje)
Sommige forumgebruikers zijn wat meer stabiel in hun vriendschappelijke emoties (ik noem geen namen, maar mijn kat loopt over m'n toetsenbord en typt ineens @:Coco)
Dan neem je nog lekker een half uurtje je rust 🤣👻quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk nog niet helemaal in de stemming om te kijken
Hopelijk over een half uurtje wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |