quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is een S10.TETTENSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warm bad.
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Hij had 1000km zuidelijker geboren moeten worden en je had een ban van drie maanden aan je broek.quote:
47quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht die Pausini zal ondertussen wel in de 60 zijn.
Okey kalmquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jawel hoor. Alleen even hier aankondigen.quote:
Gelukkig ben je er, dat is wat teltquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Andromache het volgende:
Jaaaaa ik schakel weer in. Later door studie.
Nou je hebt niets gemist hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Andromache het volgende:
Goed dat je er bent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Andromache het volgende:
@GGMM grijpt elke dag op kantoor naar een banaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij had 1000km zuidelijker geboren moeten worden en je had een ban van drie maanden aan je broek.
Zet gelijk even Promenade op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen even hier aankondigen.
Vergeet je chai latte niet.
Of je soy milk mint tea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |