Jij kan hier ook van leren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je dit niet via dm uitvechten? Bvd.
Oke excuusquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je dit niet via dm uitvechten? Bvd.
Moet diegene z'n best maar doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Fosive het volgende:
(maar jij kan ook als een blad aan de boom omslaan en iemand kapot maken tijdens een internetspelletje)
quote:
Oh daarom ken ik dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]Wel maar 1 keer de top 10 en Sail Away kwam niet verder dan plek 38, maar da's alsnog in de top 40
Ik ben ook wel positief over Stefania, hue hue hue.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef H_T het volgende:
Stefania is wel lekker positief en kan goed vertellen over de inzendingen
Zweden heeft gelukkig een groen scherm als actquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef TLC het volgende:
Bij Rik zit ik steeds te wachten op de executie en op het groene en rode schermpje
Ik ben geen fan van actsquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zweden heeft gelukkig een groen scherm als act
En wordt nog rood ook op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zweden heeft gelukkig een groen scherm als act
Wie is de Mol? is geen sport.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef TLC het volgende:
Bij Rik zit ik steeds te wachten op de executie en op het groene en rode schermpje
Dat vind ik nogal rigoureuze consequentie voor het niet doorgaan naar de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |