Henk komt een tikkeltje geagiteerd over.quote:
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil vanavond nog een huilende Bram van Polen zien.
Ik wil het live zien, want zondag ben ik er niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil vanavond nog een huilende Bram van Polen zien.
Het is hopen voor het schakelgenot dat Ajax snel goals maakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
Oh niet Brobbey. Onze vriend Berghuis dan.
Heracles gaat alleen niet degraderen.quote:
Wat leuk dat jij er ook weer bent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef Tagliano het volgende:
Aangezien ik het schakelkanaal en Ajax tegelijk ga kijken sluit ik me voor deze keer aan bij @:fetx
Vond ik ook wel!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij er ook weer bent.
Ze hebben volgens https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/ 3% kans, dus zolang die kans er is blijf ik mij vol inzettenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heracles gaat alleen niet degraderen.
Ik leg de grens meestal bij een kans kleiner dan vijf procent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben volgens https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/ 3% kans, dus zolang die kans er is blijf ik mij vol inzetten
Ijdele hoop.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk zijn de PSV-fans niet meer zo butthurt.
Ik heb zelfs de meest realistische PSV-fans ziedend gekregen.quote:
Die kans is kleiner dan vijf procentquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk zijn de PSV-fans niet meer zo butthurt.
Dankjewel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je vaker doen.
Je bent een heel leuk mens de afgelopen dagen
Normaal gesproken kan ik erg van dat gejank genieten, maar nu gaat het zo lang door, dat ik het wel genoeg vind allemaal. Zielig is niet eens meer voldoende om dit eindeloze gejank te omschirjven. Er komt binnenkort ongetwijfeld wel weer iets nieuws voor ze om over te janken.quote:
Ik las dat Grueter aan het hyperventileren was, why?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
De NOS voetbalpodcast was het toppunt. @:el-stinho
Mensen houden niet van een spiegel (@Caland misschien), dus dan maar zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind al die suggestieve stukjes van Rikkert ook heerlijk. Die man moet wel omdat dat is wat de fans willen lezen.
Snap ik gezien dit gewoon een hinderlijke onderbreking van de nacompetitie is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ga het schakelkanaal kijken denk ik
En wellicht ga ik sporten tijdens de wedstrijd, maar dat laat ik nog wel even weten.
Hij denkt dat Goezoeboejoek in een Ajax-pyjama slaapt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las dat Grueter aan het hyperventileren was, why?
Valt best mee toch? Hij benoemd hooguit wat Schmidt allemaal uitkraamt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind al die suggestieve stukjes van Rikkert ook heerlijk. Die man moet wel omdat dat is wat de fans willen lezen.
Jeroen Grueter. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las dat Grueter aan het hyperventileren was, why?
Grueter is echt de meest kansloze commentator van het geheel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij denkt dat Goezoeboejoek in een Ajax-pyjama slaapt.
Geen idee ik lees eigenlijk alleen de titels want ik heb geen abo op het ED.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Hij benoemd hooguit wat Schmidt allemaal uitkraamt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij denkt dat Goezoeboejoek in een Ajax-pyjama slaapt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want scheidsrechters zijn geen mensen en die doen nooit zoiets. Lekker naef, baas.
Als je ooit een stukje nodig hebt, kan ik altijd even voor je wroeten in de krantenbank van de stuud.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee ik lees eigenlijk alleen de titels want ik heb geen abo op het ED.
Ik denk dat alleen @Doublepain en @Lange_Lans nog normaal zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de meest realistische PSV-fans ziedend gekregen.
#freedoublepainquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen @:Doublepain en @:Lange_Lans nog normaal zijn.
Het NRC is ook streng geworden geloof ik (werd tijd), dat kon ik voorheen allemaal nog lezen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je ooit een stukje nodig hebt, kan ik altijd even voor je wroeten in de krantenbank van de stuud.
Wow wat een fakenews dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee ik lees eigenlijk alleen de titels want ik heb geen abo op het ED.
Badder is tegenwoordig ook prima vind ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen @:Doublepain en @:Lange_Lans nog normaal zijn.
Het zou in algemene zin wel mooi zijn als dit soort spelers weer wat langer houdbaar blijven voor ook PSV en Feyenoord, dan kan een AZ of Heerenveen ook langer spelers houden etc etc. Dan doel ik wel vooral op Gakpo en in mindere mate Romero, Guti en Sangare, niet op Gotze specifiek.quote:
Hij verdenkt mij ervan te trollen, nou ja zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het NRC is ook streng geworden geloof ik (werd tijd), dat kon ik voorheen allemaal nog lezen.
Is Badder er weer jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Badder is tegenwoordig ook prima vind ik.
Dit is de 2e keerquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank Lammers gedraagd zich ook niet anders recent.
Geen zin in. Ben moe en heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Je stikt maar in je D en t.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer
Kan je op je spelling letten?
Dit is ongekendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig behoorlijk kritisch.
Jij zit ook altijd te juichen tegen Ajax.quote:
Oke dan laat ik het verder rustenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin in. Ben moe en heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Je stikt maar in je D en t.
Gedraag je Gertquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
Ach Fresia. Lekker ding, echt een lekker ding.
@T3hTommay gaat NU proberen contact met haar te krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Fresia moet je het proberen zolang het nog kan.
Dat wil niet zeggen dat ik erop hoop. Ik hoop natuurlijk dat het nog goed zal komen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt je toch al neergelegd bij degradatie zei je dus maakt niet uit toch
Eerlijk gezegd vind ik jou best vervelend de laatste tijdquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik erop hoop. Ik hoop natuurlijk dat het nog goed zal komen.
Wat heb je tegen Willem II? Het stelt me zeer teleur dat je clubs als PEC, Fortuna, RKC en Sparta hoger hebt zitten dan Willem II.
Soms wel ja. Momenteel geniet ik juist erg van de woedende PSV supporters. Leuke rubriek is dat altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd te juichen tegen Ajax.
Maar ik sta daar boven hoor, ik gun het Willem 2 best.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Woedende PSV'ers
Veerman heeft ook snel geleerd
Als een klein kind die tegen alle aantrapt om maar aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou best vervelend de laatste tijd
Ik heb er geen mening meer over.quote:
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou best vervelend de laatste tijd
Ik ook, ik weet nog steeds niet of @GGMM vandaag een banaan heeft weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin in. Ben moe en heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Je stikt maar in je D en t.
Dat jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een klein kind die tegen alle aantrapt om maar aandacht te krijgen.
Oh god sorryquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet nog steeds niet of @:GGMM vandaag een banaan heeft weten te bemachtigen.
Jij had een inhoudelijke reactie verwacht?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?
@:lordvoldemort
Gelukkig, mijn dag is weer goed!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god sorry
Ja, die heb ik in de pauze weten te bemachtigen bij een andere fruitschaal
@:wereldgozer
Als er iemand is die ik een degradatie gun is het wel hafcfan. Wat is dat altijd een ontzettende negatieve bosmongool.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?
@:lordvoldemort
Eigenlijk n van zijn acts.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij had een inhoudelijke reactie verwacht?
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @fetXquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god sorry
Ja, die heb ik in de pauze weten te bemachtigen bij een andere fruitschaal
@:wereldgozer
Zo dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik een degradatie gun is het wel hafcfan. Wat is dat altijd een ontzettende negatieve bosmongool.
Ik vond de mening van Van Basten de mooistequote:
Ik zag het, terwijl ik hem eerder vandaag mijn hypothetische ticket van Feyenoord nog gundequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @:fetx
Ik heb @GGMM vandaag nog een lieve jongen genoemd dus dat denk ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @:fetx
Je bent nog steeds een lieve jongen. Ik gun het @Caland ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het, terwijl ik hem eerder vandaag mijn hypothetische ticket van Feyenoord nog gunde
Die gaat nu naar @:caland
Zijn hoofd stond er toch op, verschil zie je nauwelijksquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Gemiste kans dat ze geen dickpic van Marc op die wall hebben gezet
AZ kan nog 4e wordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen FC Utrecht v AZ heeft eigenlijk geen belang vandaag.
PEC en RKC. Dan hebben we een deal.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop dat Willem II erin blijft
Fortuna en PEC mogen er rechtstreeks uit
Eens sinds hij mijn lichte stress en moeheid accepteerde en mijn totale gebrek aan vaardigheid in de Nederlandse taal derhalve even liet voor wat het is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een lieve jongen. Ik gun het @:caland ook
ESPN watch.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja godverdomme waarom zendt ESPN Twente - Groningen niet uit dan
Ja, sorry. VIESMAD erover.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef GGMM het volgende:
@:lonaa komt met gestrekt been het topic binnen
Ja ging weer mis. Topic versprong dus wilde copy-paste en toen stond dit er nog van eerder.quote:
RKC is ook prima, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
PEC en RKC. Dan hebben we een deal.
(al kan ik ook leven met Fortuna)
awhquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ging weer mis. Topic versprong dus wilde copy-paste en toen stond dit er nog van eerder.
Nee mijn kat is een schimmelende zombie momenteel.
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan wel klagen over een zender, daar heb ik wel een mening over.
Ze zenden het wel uit, je bent alleen te pauper om er voor te betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.
Gaat die wedstrijd ergens over dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.
Ik zit meestal eigenlijk gewoon in het stadion.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zenden het wel uit, je bent alleen te pauper om er voor te betalen.
Jij zit hier verdomme net te stoken en nu ga je zoete broodjes bakken. Potverdorie zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens sinds hij mijn lichte stress en moeheid accepteerde en mijn totale gebrek aan vaardigheid in de Nederlandse taal derhalve even liet voor wat het is.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit meestal eigenlijk gewoon in het stadion.
Wat ik wel begrijp. Maar toch stom vind, uit eigen belang.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gekozen voor de top 3.
Dat mag, maar daar heb ik dan wel een pittige mening over.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat om de knaken. Twente boeit niemand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik wel begrijp. Maar toch stom vind, uit eigen belang.
Dat is het enige oogpunt van ESPN vaak.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag, maar daar heb ik dan wel een pittige mening over.
Al snap ik het vanuit commercieel oogpunt wel
Het stoken lukte overduidelijk niet dus dan moet je de aandacht maar verleggen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij zit hier verdomme net te stoken en nu ga je zoete broodjes bakken. Potverdorie zeg.
Sow.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat om de knaken. Twente boeit niemand.
Het is je vergeven en ik wens je een hele fijne voetbalavondquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stoken lukte overduidelijk niet dus dan moet je de aandacht maar verleggen.
Jammer dat je het aankaart
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat om de knaken. Twente boeit niemand.
Het is dat het mijn club is, maar dat ze Feyenoord uitzenden slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jody Lukokiquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dit weekend weer een "Blijven ze of gaan ze weg"-topic maken
Ik heb nog even een idee nodig voor spelers
Antony, Gakpo, Sinisterra, Wijndal,..??
Het is allemaal niet lastiger dan de meeste kijkcijfers vaak bij ESPN.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is dat het mijn club is, maar dat ze Feyenoord uitzenden slaat echt nergens op.
Strand Larsen, Flemming, Hoedemakers, Zerroukiquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Willem Jansenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Kokcu, Odgaardquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Flemming zou wel heel bijzonder zijn. Die gast is veel te goed voor waar hij nu speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Strand Larsen, Flemming, Hoedemakers, Zerrouki
Midsjeu, Sangar, Van Ewijk, Chineesiequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Mees de Wit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die gaat naar AZ.quote:
Ja ik ben hier ook niet goed in. Laat maar.quote:
Ja, nou, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie dood moest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ergens best moeite met dit Twente staat voor Lukoki gedoe gezien zijn totaal roemloze ontslag zonder mooie woorden.
Niet teveel hooi op je vork nemen doordeweeks!!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook niet goed in. Laat maar.
Maar er is een verschil tussen je medeleven delen en al een week aanhalen hoe erg het de club en selectie raakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie dood moest.
Volgens mij is Maurice een enorme eikel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat Maurice Steijn een peoplemanager is.
Malacia, Suslov, Bazoerquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Jij vindt Lenny gewoon ook vervelendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Als ik naar de trainers kijk mogen Willem II en Sparta er wel uit van mij eigenlijk
Jawel maar dat staat in principe los van mijn mening!quote:
Hofland vertrekt eind seizoen dus er komt vers bloed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Als ik naar de trainers kijk mogen Willem II en Sparta er wel uit van mij eigenlijk
Oh wat is dat voor aparte constructie danquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hofland vertrekt eind seizoen dus er komt vers bloed.
Wie staat er onderaan? Hansie?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Aletha haar Engels is ESPN begrippen ongekend goed.
Teuntje Jacobs komt eraan als TM, hold your horses.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hofland vertrekt eind seizoen dus er komt vers bloed.
En laten we wel wezen, als de KNVB normaal had gefloten dan had PSV nu bovenaan gestaan en niet Ajax!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja ik moet binnenkort die ranglijsten tellen.
Ik had PSV als kampioen.
Oh ja, daar had ik je nog op aangesproken geloof ik destijdsquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja ik moet binnenkort die ranglijsten tellen.
Ik had PSV als kampioen.
Ik schat jou hoger in.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En laten we wel wezen, als de KNVB normaal had gefloten dan had PSV nu bovenaan gestaan en niet Ajax!
Keihard ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik je nog op aangesproken geloof ik destijds
Ze moeten toch iets de schuld kunnen geven bij verlies.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen je medeleven delen en al een week aanhalen hoe erg het de club en selectie raakt.
Dat neem ik aan dat er keihard opgetreden wordt tegen die hoolikans.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Zouden de ESF mensjes ons vanavond ook komen verblijden?
Er zijn ESF mensjes die van voetbal houden?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom heb ik er dus moeite.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets de schuld kunnen geven bij verlies.
Hun thuisbasis voor meets ligt wel in een feyenoordkroeg te Rotterdamquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er zijn ESF mensjes die van voetbal houden?![]()
Geef niet op je gaat vandaag een grappige post maken!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveelisnouriwaardoptransfermarkt.nl
0 euro.
In het hoofd van zipportal is het de hele dag sesamstraatquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er echt nog steeds mensen boven de 12 die de treurige Nouri 'grappen' leuk vinden ja?
Dat zou ERG leuk zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die is al terug dom varkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer komt KlaasGod weer terug? @:GGMM
Wat hebben fans van ESF en Feyenoord gemeen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun thuisbasis voor meets ligt wel in een feyenoordkroeg te Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat hebben fans van ESF en Feyenoord gemeen?Waarom haat jij homoseksuelen dusdanig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg mooi.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is al terug dom varken
laatste bezoek: 4 seconden geleden.
Hallo @:klaasweetalles
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat hebben fans van ESF en Feyenoord gemeen?De humor moet maar niet van jou komen vanavond. Ik heb zelfs nog liever @MexicanobakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas niet zoveel gelezen de laatste tijd
Wellicht zelfs @Slobeendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
De humor moet maar niet van jou komen vanavond. Ik heb zelfs nog liever @:mexicanobakker
Waaromquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Ik vooral veel posts van @:PietjePuk2000
Ik weet er wel een aantal jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er zijn ESF mensjes die van voetbal houden?![]()
Tweede helft wordt zijn tv weer uitgezet.quote:
Loop niet zo te janken om een paar MB's.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
12,3 MB
Niks boeiend te zien
Lenny Productie
Een terechte vraag.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar stel je mij een goede vraag.
Ik ben tegen CGI katten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Had ik al gezegd dat ik fan ben van de kattenreclame
Doe mij maar een mrstylo productie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
12,3 MB
Niks boeiend te zien
Lenny Productie
dat die knjb scheidsrechters ajax aan de titel geholpen hebbenquote:
Maar hoe voelt het nou om zelf geprofiteerd te hebben van de knjbquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat die knjb scheidsrechters ajax aan de titel geholpen hebben
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken om een paar MB's.
howquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar hoe voelt het nou om zelf geprofiteerd te hebben van de knjb
Bizar inderdaad met Mario been op de reservebank.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:59 schreef fetX het volgende:
Ik vind die Marciano Vink helemaal niets.
Ter info.
Uiteindelijk draait het, helaas, alleen om de kijkcijfers.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze vinden de onderste ploegen zo interessant en spannend dat ze het niet uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |