Flemming zou wel heel bijzonder zijn. Die gast is veel te goed voor waar hij nu speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Strand Larsen, Flemming, Hoedemakers, Zerrouki
Midsjeu, Sangaré, Van Ewijk, Chineesiequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dit weekend weer een "Blijven ze of gaan ze weg"-topic maken
Ik heb nog even een idee nodig voor spelers
Antony, Gakpo, Sinisterra, Wijndal,..??
Mees de Wit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die gaat naar AZ.quote:
Ja ik ben hier ook niet goed in. Laat maar.quote:
Ja, nou, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie dood moest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ergens best moeite met dit Twente staat voor Lukoki gedoe gezien zijn totaal roemloze ontslag zonder mooie woorden.
Niet teveel hooi op je vork nemen doordeweeks!!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook niet goed in. Laat maar.
Maar er is een verschil tussen je medeleven delen en al een week aanhalen hoe erg het de club en selectie raakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie dood moest.
Volgens mij is Maurice een enorme eikel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat Maurice Steijn een peoplemanager is.
Malacia, Suslov, Bazoerquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Jij vindt Lenny gewoon ook vervelendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Als ik naar de trainers kijk mogen Willem II en Sparta er wel uit van mij eigenlijk
Jawel maar dat staat in principe los van mijn mening!quote:
Hofland vertrekt eind seizoen dus er komt vers bloed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Als ik naar de trainers kijk mogen Willem II en Sparta er wel uit van mij eigenlijk
Oh wat is dat voor aparte constructie danquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hofland vertrekt eind seizoen dus er komt vers bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |