Wat ik wel begrijp. Maar toch stom vind, uit eigen belang.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gekozen voor de top 3.
Dat mag, maar daar heb ik dan wel een pittige mening over.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat om de knaken. Twente boeit niemand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik wel begrijp. Maar toch stom vind, uit eigen belang.
Dat is het enige oogpunt van ESPN vaak.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag, maar daar heb ik dan wel een pittige mening over.
Al snap ik het vanuit commercieel oogpunt wel
Het stoken lukte overduidelijk niet dus dan moet je de aandacht maar verleggen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij zit hier verdomme net te stoken en nu ga je zoete broodjes bakken. Potverdorie zeg.
Sow.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat om de knaken. Twente boeit niemand.
Het is je vergeven en ik wens je een hele fijne voetbalavondquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stoken lukte overduidelijk niet dus dan moet je de aandacht maar verleggen.
Jammer dat je het aankaart
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat om de knaken. Twente boeit niemand.
Het is dat het mijn club is, maar dat ze Feyenoord uitzenden slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jody Lukokiquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dit weekend weer een "Blijven ze of gaan ze weg"-topic maken
Ik heb nog even een idee nodig voor spelers
Antony, Gakpo, Sinisterra, Wijndal,..??
Het is allemaal niet lastiger dan de meeste kijkcijfers vaak bij ESPN.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is dat het mijn club is, maar dat ze Feyenoord uitzenden slaat echt nergens op.
Strand Larsen, Flemming, Hoedemakers, Zerroukiquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Willem Jansenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Kokcu, Odgaardquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Flemming zou wel heel bijzonder zijn. Die gast is veel te goed voor waar hij nu speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Strand Larsen, Flemming, Hoedemakers, Zerrouki
Midsjeu, Sangar, Van Ewijk, Chineesiequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Mees de Wit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Die gaat naar AZ.quote:
Ja ik ben hier ook niet goed in. Laat maar.quote:
Ja, nou, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie dood moest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ergens best moeite met dit Twente staat voor Lukoki gedoe gezien zijn totaal roemloze ontslag zonder mooie woorden.
Niet teveel hooi op je vork nemen doordeweeks!!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook niet goed in. Laat maar.
Maar er is een verschil tussen je medeleven delen en al een week aanhalen hoe erg het de club en selectie raakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie dood moest.
Volgens mij is Maurice een enorme eikel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat Maurice Steijn een peoplemanager is.
Malacia, Suslov, Bazoerquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef GGMM het volgende:
Jij vindt Lenny gewoon ook vervelendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Als ik naar de trainers kijk mogen Willem II en Sparta er wel uit van mij eigenlijk
Jawel maar dat staat in principe los van mijn mening!quote:
Hofland vertrekt eind seizoen dus er komt vers bloed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Als ik naar de trainers kijk mogen Willem II en Sparta er wel uit van mij eigenlijk
Oh wat is dat voor aparte constructie danquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hofland vertrekt eind seizoen dus er komt vers bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |