Als er iemand is die ik een degradatie gun is het wel hafcfan. Wat is dat altijd een ontzettende negatieve bosmongool.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?
@:lordvoldemort
Eigenlijk één van zijn acts.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij had een inhoudelijke reactie verwacht?
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @fetXquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god sorry
Ja, die heb ik in de pauze weten te bemachtigen bij een andere fruitschaal
@:wereldgozer
Zo dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik een degradatie gun is het wel hafcfan. Wat is dat altijd een ontzettende negatieve bosmongool.
Ik vond de mening van Van Basten de mooistequote:
Ik zag het, terwijl ik hem eerder vandaag mijn hypothetische ticket van Feyenoord nog gundequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @:fetx
Ik heb @GGMM vandaag nog een lieve jongen genoemd dus dat denk ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @:fetx
Je bent nog steeds een lieve jongen. Ik gun het @Caland ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het, terwijl ik hem eerder vandaag mijn hypothetische ticket van Feyenoord nog gunde
Die gaat nu naar @:caland
Zijn hoofd stond er toch op, verschil zie je nauwelijksquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Gemiste kans dat ze geen dickpic van Marc op die wall hebben gezet
AZ kan nog 4e wordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen FC Utrecht v AZ heeft eigenlijk geen belang vandaag.
PEC en RKC. Dan hebben we een deal.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop dat Willem II erin blijft
Fortuna en PEC mogen er rechtstreeks uit
Eens sinds hij mijn lichte stress en moeheid accepteerde en mijn totale gebrek aan vaardigheid in de Nederlandse taal derhalve even liet voor wat het is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een lieve jongen. Ik gun het @:caland ook
systeem?quote:
ESPN watch.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja godverdomme waarom zendt ESPN Twente - Groningen niet uit dan
Ja, sorry. VIESMAD erover.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef GGMM het volgende:
@:lonaa komt met gestrekt been het topic binnen
ESPN 2quote:
Ja ging weer mis. Topic versprong dus wilde copy-paste en toen stond dit er nog van eerder.quote:
RKC is ook prima, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
PEC en RKC. Dan hebben we een deal.
(al kan ik ook leven met Fortuna)
awhquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ging weer mis. Topic versprong dus wilde copy-paste en toen stond dit er nog van eerder.
Nee mijn kat is een schimmelende zombie momenteel.
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan wel klagen over een zender, daar heb ik wel een mening over.
Ze zenden het wel uit, je bent alleen te pauper om er voor te betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.
Gaat die wedstrijd ergens over dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.
Ik zit meestal eigenlijk gewoon in het stadion.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zenden het wel uit, je bent alleen te pauper om er voor te betalen.
Jij zit hier verdomme net te stoken en nu ga je zoete broodjes bakken. Potverdorie zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens sinds hij mijn lichte stress en moeheid accepteerde en mijn totale gebrek aan vaardigheid in de Nederlandse taal derhalve even liet voor wat het is.
Ohquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit meestal eigenlijk gewoon in het stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |