Ja, sorry. VIESMAD erover.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef GGMM het volgende:
@:lonaa komt met gestrekt been het topic binnen
ESPN 2quote:
Ja ging weer mis. Topic versprong dus wilde copy-paste en toen stond dit er nog van eerder.quote:
RKC is ook prima, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
PEC en RKC. Dan hebben we een deal.
(al kan ik ook leven met Fortuna)
awhquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ging weer mis. Topic versprong dus wilde copy-paste en toen stond dit er nog van eerder.
Nee mijn kat is een schimmelende zombie momenteel.
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan wel klagen over een zender, daar heb ik wel een mening over.
Ze zenden het wel uit, je bent alleen te pauper om er voor te betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.
Gaat die wedstrijd ergens over dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nou ik heb er wel een mening over dat ze Twente - Groningen niet uitzenden.
Ik zit meestal eigenlijk gewoon in het stadion.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zenden het wel uit, je bent alleen te pauper om er voor te betalen.
Jij zit hier verdomme net te stoken en nu ga je zoete broodjes bakken. Potverdorie zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens sinds hij mijn lichte stress en moeheid accepteerde en mijn totale gebrek aan vaardigheid in de Nederlandse taal derhalve even liet voor wat het is.
Ohquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit meestal eigenlijk gewoon in het stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |