Het NRC is ook streng geworden geloof ik (werd tijd), dat kon ik voorheen allemaal nog lezen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je ooit een stukje nodig hebt, kan ik altijd even voor je wroeten in de krantenbank van de stuud.
Wow wat een fakenews dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee ik lees eigenlijk alleen de titels want ik heb geen abo op het ED.
Badder is tegenwoordig ook prima vind ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen @:Doublepain en @:Lange_Lans nog normaal zijn.
Het zou in algemene zin wel mooi zijn als dit soort spelers weer wat langer houdbaar blijven voor ook PSV en Feyenoord, dan kan een AZ of Heerenveen ook langer spelers houden etc etc. Dan doel ik wel vooral op Gakpo en in mindere mate Romero, Guti en Sangare, niet op Gotze specifiek.quote:
Hij verdenkt mij ervan te trollen, nou ja zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind al die suggestieve stukjes van Rikkert ook heerlijk. Die man moet wel omdat dat is wat de fans willen lezen.
Klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het NRC is ook streng geworden geloof ik (werd tijd), dat kon ik voorheen allemaal nog lezen.
Is Badder er weer jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Badder is tegenwoordig ook prima vind ik.
Dit is de 2e keerquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank Lammers gedraagd zich ook niet anders recent.
Jij hebt je toch al neergelegd bij degradatie zei je dus maakt niet uit tochquote:
Geen zin in. Ben moe en heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Je stikt maar in je D en t.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer
Kan je op je spelling letten?
Dit is ongekendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig behoorlijk kritisch.
Jij zit ook altijd te juichen tegen Ajax.quote:
Oke dan laat ik het verder rustenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin in. Ben moe en heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Je stikt maar in je D en t.
Gedraag je Gertquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
Ach Fresia. Lekker ding, echt een lekker ding.
Welke pot?quote:
@T3hTommay gaat NU proberen contact met haar te krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Fresia moet je het proberen zolang het nog kan.
Dat wil niet zeggen dat ik erop hoop. Ik hoop natuurlijk dat het nog goed zal komen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt je toch al neergelegd bij degradatie zei je dus maakt niet uit toch
Eerlijk gezegd vind ik jou best vervelend de laatste tijdquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik erop hoop. Ik hoop natuurlijk dat het nog goed zal komen.
Wat heb je tegen Willem II? Het stelt me zeer teleur dat je clubs als PEC, Fortuna, RKC en Sparta hoger hebt zitten dan Willem II.
Soms wel ja. Momenteel geniet ik juist erg van de woedende PSV supporters. Leuke rubriek is dat altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd te juichen tegen Ajax.
Maar ik sta daar boven hoor, ik gun het Willem 2 best.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Woedende PSV'ers
Veerman heeft ook snel geleerd
Als een klein kind die tegen alle aantrapt om maar aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou best vervelend de laatste tijd
Ik heb er geen mening meer over.quote:
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou best vervelend de laatste tijd
Ik ook, ik weet nog steeds niet of @GGMM vandaag een banaan heeft weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin in. Ben moe en heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Je stikt maar in je D en t.
Dat jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een klein kind die tegen alle aantrapt om maar aandacht te krijgen.
Oh god sorryquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet nog steeds niet of @:GGMM vandaag een banaan heeft weten te bemachtigen.
Jij had een inhoudelijke reactie verwacht?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?
@:lordvoldemort
Gelukkig, mijn dag is weer goed!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god sorry
Ja, die heb ik in de pauze weten te bemachtigen bij een andere fruitschaal
@:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |