Ik heb er geen mening meer over.quote:
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou best vervelend de laatste tijd
Ik ook, ik weet nog steeds niet of @GGMM vandaag een banaan heeft weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin in. Ben moe en heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Je stikt maar in je D en t.
Dat jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een klein kind die tegen alle aantrapt om maar aandacht te krijgen.
Oh god sorryquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet nog steeds niet of @:GGMM vandaag een banaan heeft weten te bemachtigen.
Jij had een inhoudelijke reactie verwacht?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?
@:lordvoldemort
Gelukkig, mijn dag is weer goed!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god sorry
Ja, die heb ik in de pauze weten te bemachtigen bij een andere fruitschaal
@:wereldgozer
Als er iemand is die ik een degradatie gun is het wel hafcfan. Wat is dat altijd een ontzettende negatieve bosmongool.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je hoopt het omdat ik daar supporter van ben?
@:lordvoldemort
Eigenlijk één van zijn acts.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij had een inhoudelijke reactie verwacht?
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @fetXquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god sorry
Ja, die heb ik in de pauze weten te bemachtigen bij een andere fruitschaal
@:wereldgozer
Zo dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik een degradatie gun is het wel hafcfan. Wat is dat altijd een ontzettende negatieve bosmongool.
Ik vond de mening van Van Basten de mooistequote:
Ik zag het, terwijl ik hem eerder vandaag mijn hypothetische ticket van Feyenoord nog gundequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @:fetx
Ik heb @GGMM vandaag nog een lieve jongen genoemd dus dat denk ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt mij om te zeggen maar ik denk dat je ruzie hebt met @:fetx
Je bent nog steeds een lieve jongen. Ik gun het @Caland ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het, terwijl ik hem eerder vandaag mijn hypothetische ticket van Feyenoord nog gunde
Die gaat nu naar @:caland
Zijn hoofd stond er toch op, verschil zie je nauwelijksquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Gemiste kans dat ze geen dickpic van Marc op die wall hebben gezet
AZ kan nog 4e wordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen FC Utrecht v AZ heeft eigenlijk geen belang vandaag.
PEC en RKC. Dan hebben we een deal.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop dat Willem II erin blijft
Fortuna en PEC mogen er rechtstreeks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |