Henk komt een tikkeltje geagiteerd over.quote:
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil vanavond nog een huilende Bram van Polen zien.
Ik wil het live zien, want zondag ben ik er niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil vanavond nog een huilende Bram van Polen zien.
Het is hopen voor het schakelgenot dat Ajax snel goals maakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
Oh niet Brobbey. Onze vriend Berghuis dan.
Heracles gaat alleen niet degraderen.quote:
Wat leuk dat jij er ook weer bent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef Tagliano het volgende:
Aangezien ik het schakelkanaal en Ajax tegelijk ga kijken sluit ik me voor deze keer aan bij @:fetx
Vond ik ook wel!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij er ook weer bent.
Ze hebben volgens https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/ 3% kans, dus zolang die kans er is blijf ik mij vol inzettenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heracles gaat alleen niet degraderen.
Ik leg de grens meestal bij een kans kleiner dan vijf procent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben volgens https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/ 3% kans, dus zolang die kans er is blijf ik mij vol inzetten
Ijdele hoop.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk zijn de PSV-fans niet meer zo butthurt.
Ik heb zelfs de meest realistische PSV-fans ziedend gekregen.quote:
Die kans is kleiner dan vijf procentquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk zijn de PSV-fans niet meer zo butthurt.
Dankjewel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je vaker doen.
Je bent een heel leuk mens de afgelopen dagen
Normaal gesproken kan ik erg van dat gejank genieten, maar nu gaat het zo lang door, dat ik het wel genoeg vind allemaal. Zielig is niet eens meer voldoende om dit eindeloze gejank te omschirjven. Er komt binnenkort ongetwijfeld wel weer iets nieuws voor ze om over te janken.quote:
Ik las dat Grueter aan het hyperventileren was, why?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
De NOS voetbalpodcast was het toppunt. @:el-stinho
Mensen houden niet van een spiegel (@Caland misschien), dus dan maar zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind al die suggestieve stukjes van Rikkert ook heerlijk. Die man moet wel omdat dat is wat de fans willen lezen.
Snap ik gezien dit gewoon een hinderlijke onderbreking van de nacompetitie is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ga het schakelkanaal kijken denk ik
En wellicht ga ik sporten tijdens de wedstrijd, maar dat laat ik nog wel even weten.
Hij denkt dat Goezoeboejoek in een Ajax-pyjama slaapt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las dat Grueter aan het hyperventileren was, why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |