SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Zweepje mee, die gaat zich wel vermakenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef kibo het volgende:
Hans heeft voor de gelegenheid z'n ketelpak met open kruis meegenomenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Echt een wonder dat Sander nog niet is afgeknapt op haar.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nou ja, ik denk dat hij voorlopig 1 hand wel gaat gebruiken.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Karlijn in bikini genot.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die neemt genoegen met elk persoon met een gat dat langs komt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:24 schreef Fascination het volgende:
Echt een wonder dat Sander nog niet is afgeknapt op haar.
Wel een aardige kerel verder trouwens.![]()
DAT WORDT NEUKEN IN DE KEUKEN!!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo hard en koud.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake![]()
Nou cancel heel die trip maar als je niet eene in een kamer wil slapen samenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Rob heeft zijn gitaar mee dus die gaat natuurlijk even een mooie serenade houden voor haar deur/raam.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:32 schreef Eightyone het volgende:
Is er nog kermis in de buurt, bij Wendy en Rob?
(Theekopjes-potentie.)![]()
![]()
Op zich kan dat soms best aantrekkelijk zijn. Als ze dan daarna maar wel ontdooien.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maud heeft (of had, ik zag hem niet) een grote hond. Daar zal die constructie bij haar buitendeur voor zijn (geweest), zodat de hond niet zo de straat op kan (kon).
Ik deel dus totaal niet de gemiddelde sentimenten en oordelen hier over Maud en ik ben er wel behoorlijk mee in mijn nopjes dat Evert voor haar heeft gekozen.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Maud heeft (of had, ik zag hem niet) een grote hond. Daar zal die constructie bij haar buitendeur voor zijn (geweest), zodat de hond niet zo de straat op kan (kon).
Ik deel dus totaal niet de gemiddelde sentimenten en oordelen hier over Maud en ik ben er wel behoorlijk mee in mijn nopjes dat Evert voor haar heeft gekozen.
Van plastic zeker?![]()
Wat een bloedmooie meid die Karlijn.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Wendy en Rob maken mij onrustig. Maar verder ben ik eigenlijk best enthousiast. Ook over Maud die Evert lekker los maakt.
En Hans en Anette leuk!
En ik vond Jouke en Karlijn ook leuk!
Tja, Janine moet stoppen met janken. Brrrr... | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Man man man man man wat een intens treurige kille teringzooi bij Rob en Wendy. Na dat hele gezeik over die bedden draai je toch gelijk om en ga je weer naar huis als je Rob bent?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maud en Evert waren leuk deze aflevering, die zus van Maud ook. Janine heeft eerst traumaverwerking nodig voordat ze zich weer in een relatie stort. Hans en Grietje zijn het hoogtepunt van dit seizoen, en zij is 100x leuker dan die weduwe. En als Karlijn en Jouke zijn uitgebonkt vraag ik me af of die wel een match voor het leven zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Rob en Wendy is echt cringe om te kijken. Krijg nu heel sterk het gevoel dat Wendy alleen meedeed om het winnen, terwijl Rob wel 100% voor haar gaat. Had ook best medelijden met hem toen ze dingen ging vragen over die kamer. Productie had gewoon 1 kamer moeten boeken en dat was het. Plus Reims? Had dan Strausburg gedaan.
Jouke en Karlijn zijn gewoon leuk samen. Hij heeft wel de juiste gekozen uit die 3.
Ik denk ook dat Hans beter is met Annette dan met Dini. Dini was wat serieuzer en Annette net even gezelliger dan Dini. Die "Hansleiding" vond ik geweldig.
Ben gewoon geen fan van Maud. Beetje overdreven allemaal en die zus is precies zo, maar dan klein beetje minder. Maar wie heeft er nou een hangmat in huis?
Janine moet minder denken en meer op gevoel doen. Zij wilde eigenlijk Christiaan, maar die zegt gewoon te weinig. Zelfs nog een laatste gesprek voordat ze de keuze moest maken en dan nog geen strijd. Zelfs met dat gesprekje met Yvon kwam er geen zinnig woord uit die gast.
Ben ook benieuwd hoe lang ze met Sander gaat uithouden, want als zij naar die citytrip nog geen gevoel heeft voor hem dan word het een lastig verhaal![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik heb Maud in mijn hart gesloten. Wat een lieve aflevering was het.![]()
En Hans en Annette.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:![]()
Ik heb geen medelijden met Rob. Had-ie maar niet met z'n pik moeten kiezen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wendy is een tease.
Ze vindt Rob helemaal niks, maar zegt toch even dat ze haar andere roodkleurige dekbed 'te vurig' vond staan hihi hihi knipoog.
Rob instant met een harde lul.
Wat een sneu wijf.![]()
Die Christiaan was ook meer van het bedrijf dan van Janine, ze heeft wel goed gekozen, iemand die voor haar gaat...![]()
Update.quote:Op maandag 25 april 2022 10:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Update.
Deze aflevering krijg ik juist weer meer het idee dat Evert voor Nans gaat. Ook door de kleine aanrakingen. Het hele verloop is goed gemonteerd door de televisiemakers.
Hans en Annette zag er vrij snel al gezelliger uit dan ik had verwacht. Misschien was ze niet zijn eerste keuze, maar uiteindelijk wel de beste keuze.
Janine en Sander zien er elke aflevering veelbelovend uit, maar dan zegt ze dat ze het echt niet weet. Hoe dan? Ze heeft heel Christiaan met nog geen vinger aangeraakt en zit ondertussen wel gezellig te stoeien met Sander. Speelt er iets meer? Lijkt hij op een ex of denkt ze dat hij haar boerderij leuker vindt dan haar?
We hoefden niet te raden wat Jouke en Karlijn gingen doen toen Yvonne het erf afreedt. Dat wordt een zoetsappige citytrip.
Het wordt spannend of Rob en Wendy de citytrip halen. Of dat ze straks naar huis rijdt en zich dan bedenkt. Volgens mij moeten ze tussendoor ook nog de familie en vrienden leren kennen, dus misschien dat dat nog helpt.
Verrek, het wordt toch Maud! Slim gemonteerd van de redactie. Fantastisch nieuws voor de kijkcijfers natuurlijk. De eerste beelden van de citytrip zien er veelbelovend uit!
Aw, Hans en Annette zijn schattig samen. Han kijkt altijd alsof hij elk moment in tranen uit kan barsten, maar Annette laat hem lachen.
Over tranen gesproken. Ik weet niet wat haar vorige vent heeft uitgehaald, maar Janine is een beetje de wandelende versie van Mijn Houten Hart. Hopelijk krijgt Sander de gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Ten opzichte van de logeerweek zag ik nog niet heel veel meer toenadering. Ook niet minder overigens. Het is afwachtend of de citytrip het vuurtje verder aanwakkert.
Jouke en Karlijn gaan zich wel vermaken tijdens de citytrip. Daar hoeven ze de deur niet voor uit.
Tussen Rob en Wendy is geen toenadering zichtbaar. Integendeel, Wendy lijkt uit beleefdheid op citytrip mee te gaan maar heeft al besloten om daarna de handdoek in de ring te gooien. Alles lijkt daarop te wijzen, maar misschien worden we nog verrast.![]()
Rob en Wendy zaten ook wel in een F1 hotel leek het wel. Sta je alweer achter ten opzichte van de setting bij Hans.
![]()
Ik zie de Lucky TV afleveringen alweer aankomen na deze. Al heb je die voor Rob en Wendy niet eens nodig. Wendy zit er alleen voor de gratis citytrip, die voelt echt niks voor Rob.
Hans en Annette zijn een leuk en lief stel. Denk dat Janine wel goed gekozen heeft voor Sander maar ik vraag me af of dat lang stand houdt. En Maud en Evert, dat verraste me. Na de laatste aflevering dacht ik echt dat hij voor Nans ging. Al vind ik ze wel een leuk stel zo samen in de hangmat.
Jouke en Karlijn dat zag er zo ook wel goed uit.![]()
Evert en MaudLeuk
Janine en Sander, zag er toch best hoopvol uit.
Rob en Wendy. Wat een ongemakkelijke tv is dat, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wendy is echt een hele nare vrouw.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake
Vwb Rob, hij is de meest intelligente van de boeren, het meest analytisch en het meest representatief. Daarnaast is hij attent, maar praat soms wat veel, wellicht uit onzekerheid.
Ik denk dat hij een hele lieve kerel is, die helaas al dag 1 gevangen was in de spinnenwebben van Wendy, door haar komt hij vreemd over, zij zet hem voor schut, maakt hem onzeker en belachelijk.
Hij zal gerust een leuke vrouw vinden hierna, daar maak ik me geen zorgen over.
Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.![]()
Ik ben echt #TeamHans vind het zo leuk voor hem dat het uiteindelijk toch iets lijkt te worden nadat Dinie weg is gegaan. Volgens mij een hele warme man met de nodige humor. Hij bloeit helemaal op met Annette.
Rob en Wendy mega cringe. Ik snap niet wat die gozer in haar ziet ik vind haar zelf best een lijk maar smaken verschillen. Dat met die hotelkamer is wel naar van haar. De moed zou mij ook in de schoenen zakken als ik Rob zou zijn.
Janine zal na de citytrip wel de deur dichtgooien voor Sander met een dooddoener a la "afstand is te groot". Vond allebei haar jongens eigenlijk niet veel voorstellen behalve dat Sander iets spraakzamer is dan Christiaan.
Jouke en Karlijn is nu saai geworden voor TV het gaat allemaal goed dus niet interessant voor de kijkcijfers om er heel veel aandacht aan te besteden. Evert en Maud gaat wel nog een belevenis worden. Ik was echt verrast dat hij haar koos. Stille wateren hebben dus echt diepe gronden.![]()
Dat zeiden ze ook van die stotteraar uit de NOP en die huisarts. Ben zo de namen vergeten.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:40 schreef Mani89 het volgende:
En als Karlijn en Jouke zijn uitgebonkt vraag ik me af of die wel een match voor het leven zijn.
Maar die zijn ook nog samen. Wietze een Neeltje ook.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dat dit zomaar kan?!quote:Op zondag 1 mei 2022 22:52 schreef needakill het volgende:
Ben gewoon geen fan van Maud. Beetje overdreven allemaal en die zus is precies zo, maar dan klein beetje minder. Maar wie heeft er nou een hangmat in huis?
Beste vakantieman, dit kan toch niet zomaar???Go hard or go home![]()
Ik verbaas me altijd nog meer over de boeren hier op FOK! dan de boeren in dat programma. Christus, echt over alles wat te zeiken. Wat iemand zegt, wat iemand draagt, welke plantenpot ze voor de deur hebben. Stel wereldvreemden.Go hard or go home![]()
Ik denk dat Maud niet dezelfde energie verwacht als die ze geeft, ik zie dan ook geen reden waarom Maud en Evert niet langdurig bij elkaar zouden passen. Ik vind het een mooi koppel.
Die situatie bij Rob begrijp ik niet zo, ben je verplicht om op citytrip te gaan?
Ik bedoel na de tijd die je 1op1 doorbrengt weet je volgens mij vrij snel of het wat wordt of niet, dan gaan we toch niet maar gewoon wat aanrommelen op verschillende kamers?
Het beste wat Hans is overkomen is dat Dini het allemaal niet meer zag zitten. Hij lijkt echt zoveel meer plezier in zijn leven te hebben.
Lullig voor Sander, maar dat gaat hem niet worden, hello friendzoneDrop you like an ill, bad habit![]()
Wat zou @needakill vinden van mijn hangmat in de tuin? Mag dat wel?quote:Op maandag 2 mei 2022 08:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat dit zomaar kan?!
Beste vakantieman, dit kan toch niet zomaar??? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik ben meteen gaan shoppen voor een goede hangmat, nu vraag me ik af wat het nadeel van een hangmat met spreidstok isDrop you like an ill, bad habit![]()
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.![]()
De Xenos verkoopt hangstoelen. Voor IN huis.
Ik vind trouwens dode dieren aan je muur wel weer gek of opgezette beesten.
Zal je dode oma even in de gang zetten als kapstok.Go hard or go home![]()
Voor Janine, maar ook Sander en Christiaan, is het jammer dat ze die twee mannen leert kennen via zo’n programma en dan mee moet in keuzemomenten en dergelijke.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.
Uit de terugblik met Christiaan blijkt dat voor hem de deur nog op een kier staat.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Het bemoeien en ondertussen in dit topic meelezen tijdens het kijken van BZV vind ik juist hetgeen dat dit programma leuk maakt.![]()
Ze halen niet het beste in elkaar naar boven. Heb ook de indruk dat het patroon dat zich nu bij hen voordoet voor beiden niet onbekend is en dat het in hun liefdeslevens vaker zo loopt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake![]()
De scene van Hans op de (elektrische) fiets was fantastisch, hij was zo 'out of place'. Die scene is voor mij Boer zoekt vrouw in een notendop. Hij deed dat duidelijk alleen voor Annette - en er is al niet veel voor nodig om haar gelukkig te maken. Ze is zo dankbaar.quote:Op maandag 2 mei 2022 07:30 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben echt #TeamHans vind het zo leuk voor hem dat het uiteindelijk toch iets lijkt te worden nadat Dinie weg is gegaan. Volgens mij een hele warme man met de nodige humor. Hij bloeit helemaal op met Annette.Zoals ik al voorspelde, waren er veel parallellen met Geert en Vera. Vera had alleen het fatsoen om Geert voor het keuzemoment te vertellen dat ze hem niet zo leuk vond als hij haar vond. En dus ging hij op pad met tweede keuze Angela. We zien nu wat er was gebeurd als Geert met Vera op pad was geweest.quote:Rob en Wendy mega cringe. Ik snap niet wat die gozer in haar ziet ik vind haar zelf best een lijk maar smaken verschillen. Dat met die hotelkamer is wel naar van haar. De moed zou mij ook in de schoenen zakken als ik Rob zou zijn.Jouke is wel beter te pruimen sinds hij duidelijk heeft gemaakt dat hij gevoelens voor één dame had. Hij past prima in het gezin van Karlijn. Ik vond dat wel leuk om te zien.quote:Jouke en Karlijn is nu saai geworden voor TV het gaat allemaal goed dus niet interessant voor de kijkcijfers om er heel veel aandacht aan te besteden. Evert en Maud gaat wel nog een belevenis worden. Ik was echt verrast dat hij haar koos. Stille wateren hebben dus echt diepe gronden.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik had dat wel gedaan. En dan lekker de blues spelen op je gitaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Man man man man man wat een intens treurige kille teringzooi bij Rob en Wendy. Na dat hele gezeik over die bedden draai je toch gelijk om en ga je weer naar huis als je Rob bent?![]()
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zoals ik al voorspelde, waren er veel parallellen met Geert en Vera. Vera had alleen het fatsoen om Geert voor het keuzemoment te vertellen dat ze hem niet zo leuk vond als hij haar vond. En dus ging hij op pad met tweede keuze Angela. We zien nu wat er was gebeurd als Geert met Vera op pad was geweest.![]()
En ik kan me niet voorstellen dat hij Silvia zou hebben behandeld zoals Geert met Angela omging. Rob is een veel lievere man.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oneens. Dat kan echt wel wat worden maar Janine moet er wel gewoon helemaal voor gaan. Zo'n knop gaat vaak vanzelf wel om en kennismaken met de familie van de ander kan daarbij ook een welkom duwtje in de rug zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.![]()
Nee daarom ziet hij ook niks in een pity city trip met Sonja.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik kan me niet voorstellen dat hij Silvia zou hebben behandeld zoals Geert met Angela omging. Rob is een veel lievere man.
Aangezien Wendy weet hoe Rob is vind ik het niet onfatsoenlijk dat ze ondanks haar twijfels geen harde streep heeft getrokken. Het is hun goedrecht om beiden te kiezen voor lekker aan te modderen en zien waar het schip strandt.![]()
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel.. Denk dat hij wel lekker lepeltje lepeltje hadden willen liggen met haar.
Maar goed, aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.Shine bright like a diamond.![]()
Een 'pity trip'!quote:Op maandag 2 mei 2022 09:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee daarom ziet hij ook niks in een pity city trip met Sonja.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ze geeft hem steeds hoop, bijvoorbeeld door te zeggen dat ze misschien later wel bij elkaar wil slapen. Bij mij wekt ze de indruk dat ze allang weet dat ze hem niet leuk genoeg vindt en daarom vind ik haar gedrag niet chic.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef June. het volgende:
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel. Aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
En dat siert hem, dat mag ook gezegd worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Aam de houding van Janine was te zien, dat zij niet weer een reis naar Friesland wil inplannen.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze geeft hem steeds hoop, bijvoorbeeld door te zeggen dat ze misschien later wel bij elkaar wil slapen. Bij mij wekt ze de indruk dat ze allang weet dat ze hem niet leuk genoeg vindt en daarom vind ik haar gedrag niet chic.
Ik denk daarom dat Wendy wellicht niet zo’n hard oordeel verdient.The love you take is equal to the love you make.![]()
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.quote:Op maandag 2 mei 2022 03:18 schreef Za het volgende:
[..]
Wendy is echt een hele nare vrouw.
Vwb Rob, hij is de meest intelligente van de boeren, het meest analytisch en het meest representatief. Daarnaast is hij attent, maar praat soms wat veel, wellicht uit onzekerheid.
Ik denk dat hij een hele lieve kerel is, die helaas al dag 1 gevangen was in de spinnenwebben van Wendy, door haar komt hij vreemd over, zij zet hem voor schut, maakt hem onzeker en belachelijk.
Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.![]()
Ja maar zijn daar dan boetes op ofzo? Ik bedoel je hebt toch 1 op 1 tijd gehad, en je weet toch echt wel, dat gaat hem niet worden. Ik geloof namelijk niet in dat het kan "groeien" Je weet volgens mij vrij snel of je het wel of niet ziet zitten. Dan komt dat toch er wel uit bij die 1 op 1's ? Nou als het er dan niet is dan komt het ook niet en zou ik ook niet op city trip gaanquote:Op maandag 2 mei 2022 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.
Ik denk daarom dat Wendy wellicht niet zo’n hard oordeel verdient.Drop you like an ill, bad habit![]()
Zoals Henk, de bollenkweker in seizoen 3 Hij ging voor Carlijn, en toen dat niet doorging vanuit haar kant, was hij eerlijk genoeg om niet meer te switchen naar een van de andere twee dames.,quote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.![]()
Welke scene heb ik gemist? De sfeer was toch uitstekend bij die familie in Friesland?quote:Op maandag 2 mei 2022 09:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Aam de houding van Janine was te zien, dat zij niet weer een reis naar Friesland wil inplannen.![]()
Wendy doet mij de hele tijd denken aan kloontje het reuzenkind uit land van ooitquote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.Drop you like an ill, bad habit![]()
Dat jij dat niet gelooft maakt het niet ineens waarheid voor iedereen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar zijn daar dan boetes op ofzo? Ik bedoel je hebt toch 1 op 1 tijd gehad, en je weet toch echt wel, dat gaat hem niet worden. Ik geloof namelijk niet in dat het kan "groeien" Je weet volgens mij vrij snel of je het wel of niet ziet zitten. Dan komt dat toch er wel uit bij die 1 op 1's ? Nou als het er dan niet is dan komt het ook niet en zou ik ook niet op city trip gaanThe love you take is equal to the love you make.![]()
Net nadat ze was komen aanrijden. Een reis van meer dan vier uur naar dat verre Friesland werd benadrukt, met het zicht op de lege weilanden tot aan de horizon,quote:Op maandag 2 mei 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Welke scene heb ik gemist? De sfeer was toch uitstekend bij die familie in Friesland?![]()
Wendy is een tease.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef June. het volgende:
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel.. Denk dat hij wel lekker lepeltje lepeltje hadden willen liggen met haar.
Maar goed, aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.![]()
Ah, dat kan ik me niet herinneren. Die afstand is nog wel een ding dan.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Net nadat ze was komen aanrijden. Een reis van meer dan vier uur naar dat verre Friesland werd benadrukt, met het zicht op de lege weilanden tot aan de horizon,![]()
Mwah, het zou niet de eerste keer zijn dat er geen citytrip plaatsvond, die tijd vullen ze dan wel op met meer beelden van de andere stellen, ik denk ook niet dat Wendy zich zomaar even om laat praten door de productie, dan moet ze zelf ook al hebben willen gaan, al was het maar voor het reisje an sich.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.
Ik denk daarom dat Wendy wellicht niet zo’n hard oordeel verdient.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 09:53 schreef Leandra het volgende:
Rob is op pity trip, alleen hij weet het nog niet.![]()
![]()
Maar Rob ziet alleen die benen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.
Rob is ook geen aantrekkelijke man trouwens, op een foto misschien niet onaantrekkelijk maar door dat niet aankijken begint het al onaantrekkelijk te worden en zijn manier van doen maakt dat alleen maar erger.![]()
Ik vertrouw op je vrouwelijke inzicht.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Rob ziet alleen die benen.
Rob is ook geen aantrekkelijke man trouwens, op een foto misschien niet onaantrekkelijk maar door dat niet aankijken begint het al onaantrekkelijk te worden en zijn manier van doen maakt dat alleen maar erger.Maar als je het met een Evert vergelijkt...
![]()
Ik heb niet zo’n hard oordeel over Wendy. Sorry!quote:Op maandag 2 mei 2022 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het zou niet de eerste keer zijn dat er geen citytrip plaatsvond, die tijd vullen ze dan wel op met meer beelden van de andere stellen, ik denk ook niet dat Wendy zich zomaar even om laat praten door de productie, dan moet ze zelf ook al hebben willen gaan, al was het maar voor het reisje an sich.The love you take is equal to the love you make.![]()
Hans & Annette: leuk stel samen. Op die leeftijd geen hele wensenlijst meer afvinken, maar goede maatjes zijn samen is al genoeg om samen oud te worden. Mooi om te zien.
Evert & Maud: Yes! Stille en introverte Evert heeft een spraakzame en extraverte vrouw nodig als Maud en andersom. Die 2 gaan het samen wel redden denk ik.
Jouke en Karlijn: Leuk stelletje samen. Ik weet niet hoe het over 2 jaar is, maar voor nu passen ze goed bij elkaar.
Rob & Wendy: Auw! Auw! Auw! wat pijnlijk om te zien. Hitsige Rob trekt maar steeds naar Wendy toe maar Wendy moet eigenlijk niks van hem hebben. Maar door haar gezoen, geflirt en de toespelingen die ze maakt met Rob denkt hij dat hij kans maakt. In het hotel werd pijnlijk duidelijk voor hem dat het 'm niet gaat worden. 2 Aparte kamers daar had Rob niet op gerekend.
Sander & Janine: ik vind Janine helemaal geen gekke meid om te zien. Ze heeft moeite om haar gevoel los te laten en ik denk dat Sander daar rustig mee om kan gaan (hij is geen Rob). Die kus na het keuzemoment was wel een beetje ongemakkelijk: Sander duwde Janine steeds verder naar achteren omdat zij haar hoofd maar weg bleef trekken. Als ze elkaar zien vind Janine een knuffel en een zoen op de wang het maximale.![]()
Ik wel. Tegelijkertijd is het ook vaak gewoon het karakter van iemand waardoor mensen zelf niet helemaal door lijken te hebben of iets hard overkomt of niet. Sommige mensen hebben ook heel weinig tact op potentieel ongemakkelijke momenten en schatten dat compleet verkeerd in. Dat moment met het bed dat moet je koste wat het kost vermijden.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n hard oordeel over Wendy. Sorry!
Wendy heeft al meerdere keren bewezen in die categorie te vallen. Op precies de verkeerde momenten ongemakkelijk reageren waardoor gesprekken doodvallen, net niet datgene doen waardoor iets soepeler kan verlopen etcetera.![]()
Ik vind die Christiaan zo'n apart figuur. Alsof hij het hele gen voor persoonlijkheid gewoon mist. Zou er intern wel iets gebeuren of heeft die gewoon geen gedachten?
"Wat maakt Janine zo bijzonder?" "Het werken, het bedrijf" "Ja maar zij persoonlijk" "Harde werker"
Moeilijk voor te stellen dat je iets voor iemand voelt en dat het beste wat je kunt bedenken om woorden te geven aan dat gevoel "het bedrijf is mooi" is.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Oh wat is Maud toch een fantastische vrouw. Hoe zij denkt en dat dan uitspreekt "en dan zie ik voor me hoe hij door mijn tuin loopt". En Evert vindt het ook geweldig, die straalt helemaal en vindt alles grappig wat zij doet en zegt.
En Hans en Annette, die hebben een leuk weekend gehad, dat straalt er ook vanaf. En wilde sex ook denk ik, maar daar hoef ik niet persé een beeld bij te hebben..![]()
Ach dit soort botte boeren heb je genoeg hoor. Van kinds af aan nooit 1 seconde gewend geweest om over gevoel te praten, (ook door de opvoeding) dan is het gewoon vrijwel onmogelijk om dat ineens open te breken.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:17 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind die Christiaan zo'n apart figuur. Alsof hij het hele gen voor persoonlijkheid gewoon mist. Zou er intern wel iets gebeuren of heeft die gewoon geen gedachten?
"Wat maakt Janine zo bijzonder?" "Het werken, het bedrijf" "Ja maar zij persoonlijk" "Harde werker"
Moeilijk voor te stellen dat je iets voor iemand voelt en dat het beste wat je kunt bedenken om woorden te geven aan dat gevoel "het bedrijf is mooi" is.
Daar zit verder heel weinig in.![]()
Eens, maar er komt gewoon niks anders dan dooddoeners uit. Op een bepaald moment komt dat met Yvon ter sprake en dan zegt hij "zo ben ik", Dat is in al die afleveringen het enige echte stukje introspectie en inzicht dat ik van hem gezien heb. Maar een gemiddelde dwerghamster heeft meer karakter dan die jongen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach dit soort botte boeren heb je genoeg hoor. Van kinds af aan nooit 1 seconde gewend geweest om over gevoel te praten, (ook door de opvoeding) dan is het gewoon vrijwel onmogelijk om dat ineens open te breken.
Daar zit verder heel weinig in.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Eigenlijk is het ook best wel zielig. Hij dacht ook echt dat hij gekozen zou worden. Heeft zelf niet in de gaten wat er aan ontbreekt. Lijkt ook wel of hij een beperking heeft of zo. Maar het ergste vind ik bij dit soort figuren dat ze vaak helemaal niet onzeker zijn, maar zichzelf helemaal oké vinden. Nee, doe mij die dwerghamster maar dan.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Eens, maar er komt gewoon niks anders dan dooddoeners uit. Op een bepaald moment komt dat met Yvon ter sprake en dan zegt hij "zo ben ik", Dat is in al die afleveringen het enige echte stukje introspectie en inzicht dat ik van hem gezien heb. Maar een gemiddelde dwerghamster heeft meer karakter dan die jongen.![]()
Ja daar is niks mis mee, maar als je op dit moment nog niet samen met iemand wil slapen in een kamer, dan zit het er gewoon niet in naar mijn idee...quote:Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef June. het volgende:
Maar goed, aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Naja, ik denk wel dat ze op 1 kamer had willen slapen als er aparte bedden waren. Dat was er niet. Ik had denk ik dezelfde keus gemaakt, helemaal bij zo'n opdringerige vent. Maar bij Wendy heb ik, net als vele anderen, ook het gevoel dat het nooit iets gaat worden en dat ze hem aan het lijntje houdt. Sneu.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar is niks mis mee, maar als je op dit moment nog niet samen met iemand wil slapen in een kamer, dan zit het er gewoon niet in naar mijn idee...
Bij Janine heb ik een ander gevoel, ik zie dat zij Sander nog wel een kans wil geven. Die eerste kus was wat ongemakkelijk ja, maar bij hem thuis vond ik de sfeer al heel anders.Shine bright like a diamond.![]()
Ja maar als je iemand in dit stadium nog een opdringerige vent vind, wat ik begrijp, dan kan je eigenlijk je conclusies toch wel trekken? Je geeft min of meer aan dat je het niet eens aandurft samen in een bed te slapen met zo'n figuur.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:32 schreef June. het volgende:
[..]
Naja, ik denk wel dat ze op 1 kamer had willen slapen als er aparte bedden waren. Dat was er niet. Ik had denk ik dezelfde keus gemaakt, helemaal bij zo'n opdringerige vent. Maar bij Wendy heb ik, net als vele anderen, ook het gevoel dat het nooit iets gaat worden en dat ze hem aan het lijntje houdt. Sneu. Ik zie dat Janine het nog wel echt een kans wil geven.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Volgens mij wilde ze gewoon de optie hebben om in twee aparte bedden te slapen vanwege jumping Rob. En dat kon daar alleen met twee aparte kamers.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar is niks mis mee, maar als je op dit moment nog niet samen met iemand wil slapen in een kamer, dan zit het er gewoon niet in naar mijn idee...Misschien wil ze aan het begin van de week wel samen slapen, maar als het tegenvalt kunnen terugvallen op een eigen bed. Als je zoiets pas later gaat regelen is dat veel lastiger dan direct.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar als je iemand in dit stadium nog een opdringerige vent vind, wat ik begrijp, dan kan je eigenlijk je conclusies toch wel trekken? Je geeft min of meer aan dat je het niet eens aandurft samen in een bed te slapen met zo'n figuur.![]()
Precies. Ze wil hem gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar als je iemand in dit stadium nog een opdringerige vent vind, wat ik begrijp, dan kan je eigenlijk je conclusies toch wel trekken? Je geeft min of meer aan dat je het niet eens aandurft samen in een bed te slapen met zo'n figuur.![]()
Wendy heeft letterlijk gezegd dat ze ervan geniet dat een man gek op haar is. Dat pakt ze gewoon even mee en daarna is het klaar. Snap de discussie verder niet.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Eens. Dit is niet veel maar ik ken genoeg mensen die zo zijn. Gewoon van die mensen die door het leven heen rollen en waarvan je als ze 85 zijn nauwelijks het idee hebt dat ze er geweest zijn. Behalve dan dat ze fysiek op deze aardbol hebben rondgelopen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Eens, maar er komt gewoon niks anders dan dooddoeners uit. Op een bepaald moment komt dat met Yvon ter sprake en dan zegt hij "zo ben ik", Dat is in al die afleveringen het enige echte stukje introspectie en inzicht dat ik van hem gezien heb. Maar een gemiddelde dwerghamster heeft meer karakter dan die jongen.![]()
![]()
Ik had mij helemaal niet gerealiseerd dat de afstand tussen Janine en Sander 4 uur rijden is. Waar woont die Sander dan?
Begrijp wel dat zoiets je wat meer doet twijfelen, voor Nederlandse begrippen zijn dat ongekende afstanden. Janine is zelfs sneller in Parijs.![]()
Lollum. Redelijk dichtbij Jouke (Witmarsum).quote:Op maandag 2 mei 2022 10:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had mij helemaal niet gerealiseerd dat de afstand tussen Janine en Sander 4 uur rijden is. Waar woont die Sander dan?
Begrijp wel dat zoiets je wat meer doet twijfelen, voor Nederlandse begrippen zijn dat ongekende afstanden. Janine is zelfs sneller in Parijs.![]()
Ah. Helemaal in het noordwesten van Friesland dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Lollum. Redelijk dichtbij Jouke (Witmarsum).En zij woont praktisch op het meest zuidelijke puntje van Nederland.
Dan zit het ook niet mee, had beter ook wat Vlaamse kandidaten mee kunnen laten doen.![]()
Andere ogen zien een andere Rob. Hij geeft mij de (verkeerde) kriebels.quote:Op maandag 2 mei 2022 03:18 schreef Za het volgende:
[..]
Wendy is echt een hele nare vrouw.
Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.crap in = crap out![]()
Ben ik de enige die bij Rob voor het eerst een blik van "ow de gevoelens zijn niet wederzijds" zag? In het hotel kwam bij Rob de waarheid binnen en dat vond hij niet zo leuk.![]()
Ja dat was echt leuk!quote:Op maandag 2 mei 2022 10:26 schreef Donna het volgende:
Super leuk dat Janine die schaapjes mee had als cadeautje voor de baby's trouwens!![]()
Niet slecht , alleen Jouke heeft een andere afslag genomen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Wenslijstje :
Evert - Nans
Jouke - Lotte
Hans - Annette
Rob - Sylvia
Janine - Michiel
Verwachting :
Evert - Maud
Jouke - Marion
Hans - Dinie
Rob - Wendy
Janine - SanderOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
De nieuwe column van Rick Evers BZV staat weer op zijn Facebookpagina (https://www.facebook.com/rickeversbzv/).
Hij doet het. Hij kiest Maud. Hij. Kiest. Gewoon. Voor. Maud. Ongelofelijk. Vorige week voorspelde ik nog een citytrip met Nans, maar het is echt Maud geworden. En ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongelijk had.
Maud en Evert zijn fantastisch. En ook al doet ze een beetje alsof Evert een verstandelijke beperking heeft, wat kan ons dat boeien. Het werkt. Ze zijn verliefd. Vlak na het keuzemoment gingen ze zelfs spiegelen. Volgens Maud doen mensen dat als ze elkaar leuk vinden. Ik betwijfel echter of dat zo is. Ik betrap mezelf er namelijk ook wel eens op dat ik precies zo zit als een zakelijke gesprekspartner tegenover mij en soms is dat toch echt een man van in de zestig.
Voor Evert breekt er nu een gekke periode aan. Een vrouw gewoon op de mond zoenen in plaats van drie pakkerds op de wang is toch even wennen. Na een dag hard werken in een hangmat gaan liggen in plaats van op de bank ploffen is toch even wennen. Erachter komen dat er gewoon nog een Maud is, is toch even wennen. Gelukkig had Maud2 dikke gehakbaln. Dat maakt een boel goed. Verder hoop ik dat Maud en Maud2 langzaamaan een beetje aan Evert gaan wennen en ophouden met net doen alsof de beste man een buitenaards wezen is. ‘Ik vind dat jij hem zo goed verstaat, zus.’ ‘Ja, knap van mij, hè zus. En volgens mij vindt hij mijn gehaktballen erg lekker. Kijk hem eens schransen. Weet je trouwens zeker dat hij ons niet kan horen?’
En waar ik stiekem heel hard hoop dat Evert en Maud een eigen serie krijgen, hoop ik misschien wel net zo hard dat Janine dat niet krijgt. Tjongejonge wat een getreuzel en een getrut zeg. Zoals ik vorige week al zei: maak gewoon die keuze, Sjaan. En bewaar eventueel het 06-nummer van de ander, dan kun je altijd nog wisselen. Hoe moeilijk kan het zijn? In een laatste ultieme do-or-die-poging probeerde Sjaan nog één keer om Chris aan de praat te krijgen. Dat ging ongeveer zo:
Janine: ‘Ik vind jou best gesloten.’
Chris: ‘Ja’
Janine: ‘Ik heb eigenlijk meer van je nodig.’
Janine: ‘Ik leg jou steeds alle woorden in de mond.’
Janine: ‘Ork, ork, ork, soep eet je met een...’
En dat was het. De druppel die de emmer deed overlopen. De man wiens lievelingsspreekwoord ‘spreken is zilver, zwijgen is goed’ is, werd naar huis gestuurd en de man met de rodetractorverzameling mocht blijven. Toch sneu voor Christiaan. Die moet nu op zoek naar een nieuw mens die schapen heeft en een buitenleven in Limburg. Want dat was immers het allerleukste aan ons Sjaan. Of het wat wordt tussen Janine en Sander? Ik weet het niet. Hij is wel erg enthousiast en heeft bovendien nogal dikke schappen. Ik zie het somber in.
Hans ging bij Annette langs. Hij hoopte op koffie met appeltaart, maar helaas. Hans kon zijn jas aanhouden, want er moest direct gefietst worden. Had hij trouwens kunnen weten als hij de hansleiding eerder had ontvangen, maar die kreeg hij pas ‘s avonds. Origineel idee trouwens. Zelf speel ik met het idee om ook een paar bzv-handleidingen op de markt te brengen:
- Hoe haal ik die plaat voor mijn kop weg?
- Hoe krijg ik haar toch zover dat ze vanavond naar mijn kamer komt?
- Als ik maar plek heb voor één stuk extra bagage, kies ik dan voor een hommelkast of toch een gitaar?
- Zou ze het doorhebben als ik vanavond stiekem naar haar kamer sluip?
Heeft iemand het e-mailadres van Rob?
Sorry, ik was nog bij Hans en zijn duifje. Een prachtig stel, daar moet ik niet te snel aan voorbij gaan. Hans is zo gelukkig, die werd er weer helemaal emotioneel van. Nu zegt dat niet zo heel veel, want Hans wordt al emotioneel als de mandarijnen bij Albert Heijn in de bonus zijn, maar toch. Het is een leuk stel. En die Annette. Zo positief. Zelfs van een hotelkamer vol oude zooi wordt ze enthousiast. Inclusief bad waar de grote teen van Hans net inpast. Maar het geeft allemaal niets, want ze slapen lekker samen op één kamer, in één bed. En dat kan niet iedereen zeggen, toch Robbie?
Oh wacht, eerst nog even naar Joukie-boy. Mooi hè, dat-ie ineens gaat praten als ie verliefd is. Weg zijn het ochtendhumeur, de botte opmerkingen en de ik-wil-eigenlijk-gewoon-liever-alleen-zijn-houding. Jouke is op Karlijn en Karlijn is op Jouke. Het zoveelste succesverhaal van Boer Zoekt Vrouw.
En over succes gesproken. Die Rob en Wendy, wat een mooi stel is dat hè. Tenminste, dat vindt Rob. Hij moet denken aan dat ene liedje: ‘1 miljoen vlinders in de buik’. Wendy denkt ondertussen ook aan liedjes. ‘Sweet but Psycho’ bijvoorbeeld. En ‘Run’. Maar helaas kan ze niet weg. Wie a zegt, moet namelijk b zeggen, dus krijgt Rob keurig een rondleiding door het huis. Geen hommelkasten bij Wendy, maar wel een schitterend dekbed en een functionele inrichting.
De citytrip van de tortelduifjes gaat naar Reims, waar in het hotel de nu al legendarische receptiescène werd geschoten. ‘Do you want one of two rooms?’ ‘Ehhh, zijn er twee aparte bedden? Niet? Kunnen ze dan uit elkaar geschoven worden? Ook niet? Doe voor mij dan maar een andere kamer. Oh trouwens, doe maar een ander hotel. Of een andere stad. Mag het ook een ander land zijn? Een andere man misschien? Iemand die net zo lang is als ik, die niet zingt, niet knippert met zijn ogen, geen fruitboer is, in de buurt woont, niet playbackt op Katy Perry, lekker ruikt, me niet om de seconde probeert te zoenen, geen hommelkasten heeft, geen gitaar heeft, de wijn gewoon in de kelder bewaart en niet op het aanrecht, sorry ik dwaal af. Wat was de vraag ook alweer?
Zin in volgende week. Dan komen Evert & Maud weer op tv. Gezellig.![]()
Ik snap wel wat je zegt en het is ook een vervelende man maar de constante beschuldigingen dat het een of andere verkrachter is hier gaan me ook wel wat ver.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Andere ogen zien een andere Rob. Hij geeft mij de (verkeerde) kriebels.
Wendy reageert er totaal verkeerd op, doodvermoeiend.![]()
Wendy gaat enorm goed op de aandacht en het gevoel dat iemand haar keihard wil. Een enorme tease.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je zegt en het is ook een vervelende man maar de constante beschuldigingen dat het een of andere verkrachter is hier gaan me ook wel wat ver.
Wendy reageert er totaal verkeerd op, doodvermoeiend.
Ik zie mezelf een beetje terug toen ik 19 was. Alleen deed ik dat bij/met mannen* die ik zelf ook echt graag wilde.![]()
*en die hadden allemaal niet van die serial killer oogjes zoals Rob.![]()
Ik vond die vrouw helemaal rechts verreweg de leukste van Rob's vrouwen. Onbegrijpelijk dat hij die wegstuurde.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Wendy gaat enorm goed op de aandacht en het gevoel dat iemand haar keihard wil. Een enorme tease.
Ik zie mezelf een beetje terug toen ik 19 was. Alleen deed ik dat bij/met mannen* die ik zelf ook echt graag wilde.![]()
*en die hadden allemaal niet van die serial killer oogjes zoals Rob.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:37 schreef JanGroen het volgende:
De nieuwe column van Rick Evers BZV staat weer op zijn Facebookpagina (https://www.facebook.com/rickeversbzv/).
[...]
Janine: ‘Ik vind jou best gesloten.’
Janine: ‘Ik heb eigenlijk meer van je nodig.’
Janine: ‘Ik leg jou steeds alle woorden in de mond.’
Janine: ‘Ork, ork, ork, soep eet je met een...’
[...]![]()
![]()
Ja die vond ik ook het leukste!quote:Op maandag 2 mei 2022 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw helemaal rechts verreweg de leukste van Rob's vrouwen. Onbegrijpelijk dat hij die wegstuurde.
[ afbeelding ]![]()
We weten nog niet waarom ze zat te janken. Misschien was ze overmand door de plotselinge gevoelens van hartstochtelijke liefde voor Sander. Of ze had net haar been verzwikt. Wat ook zou verklaren waarom Sander een shot eerder haar op zijn rug door de stad droeg.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat is zo. Ik vind ze eigenlijk perfect bij elkaar passen.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
We weten nog niet waarom ze zat te janken. Misschien was ze overmand door de plotselinge gevoelens van hartstochtelijke liefde voor Sander. Of ze had net haar been verzwikt. Wat ook zou verklaren waarom Sander een shot eerder haar op zijn rug door de stad droeg.![]()
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw?
Bv voor deze vrouw:![]()
Vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone zwangere echtgenote:Maud is sowieso aantrekkelijk.quote:Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.![]()
Dat is wel vrij gestoord ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.
Bv voor deze vrouw:
[ afbeelding ]
Vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone zwangere echtgenote:
[ afbeelding ]
[..]
Maud is sowieso aantrekkelijk.![]()
Karlijn is 28 toch? Beiden wel echt een perfecte settle leeftijd. 5 jaar eerder had ik wel een paar keer langer nagedacht als ik Jouke was.![]()
28 perfecte settle leeftijd? Ok boomerquote:Op maandag 2 mei 2022 14:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Karlijn is 28 toch? Beiden wel echt een perfecte settle leeftijd. 5 jaar eerder had ik wel een paar keer langer nagedacht als ik Jouke was.![]()
Er zullen er genoeg zijn die het later doen maar zeker in boerengezinnen is dat een prima leeftijd. (En vaak zelfs nog een paar jaar eerder.)quote:Op maandag 2 mei 2022 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
28 perfecte settle leeftijd? Ok boomer![]()
Ik had echt niet verwacht dat Evert Maud zou kiezen. Na die liefdesbrief van Maud zei of deed hij totaal niets. Ben heel benieuwd naar hun citytrip.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Zo'n onverwachte brief heeft eerst tijd nodig om in te dalen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:05 schreef Injetta het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Evert Maud zou kiezen. Na die liefdesbrief van Maud zei of deed hij totaal niets. Ben heel benieuwd naar hun citytrip.![]()
Met de kennis van nu denk ik dat er vorige week een soort van innerlijke rust bij Evert neerdaalde toen die brief werd voorgelezen. Een bevestiging van haar gevoelens, weten dat het goed zit en dan kan je inderdaad maar het beste een biertje drinken.![]()
Maud aantrekkelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.
Bv voor deze vrouw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Maud is sowieso aantrekkelijk.Nee sorry, niet ymijn type. Ik vind Annette veel aantrekkelijker dan. Wendy vind ik overigens ook niet aantrekkelijk
Karlijn wel, die is echt prachtig![]()
Net als de andere dames van JoukeGOAT![]()
Volgens Wikipedia en de rechtbank niet. Hij vermoorde zelf zijn zwangere vrouw. Waarom loop je dit te verdraaien?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef Za het volgende:
[..]
Bv voor deze vrouw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Maud is sowieso aantrekkelijk.![]()
Dat zegt Za ook: voor deze vrouw vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone, zwangere echtgenote.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia en de rechtbank niet. Hij vermoorde zelf zijn zwangere vrouw. Waarom loop je dit te verdraaien?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat is ook precies wat Za zegt.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia en de rechtbank niet. Hij vermoorde zelf zijn zwangere vrouw. Waarom loop je dit te verdraaien?![]()
Oh 😅 Ik las niet goed. Snapte al niet waarom het anders opgeschreven was.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zegt Za ook: voor deze vrouw vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone, zwangere echtgenote.![]()
Los van het feit dat hij het niet voor Frey deed, ging hij vaker vreemd dan een kettingroker sigaretten koopt, dus zijn (zwangere) vrouw vermoorden vanwege een bepaalde vrouw (die zelf contact opgenomen heeft met de politie inzake deze vermissing) is gewoon nonsens.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia en de rechtbank niet. Hij vermoorde zelf zijn zwangere vrouw. Waarom loop je dit te verdraaien?![]()
Dit is het Bzv topic hè, kunnen we nu weer on topic??quote:Op maandag 2 mei 2022 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij het niet voor Frey deed, ging hij vaker vreemd dan een kettingroker sigaretten koopt, dus zijn (zwangere) vrouw vermoorden vanwege een bepaalde vrouw (die zelf contact opgenomen heeft met de politie inzake deze vermissing) is gewoon nonsens.![]()
Nou.... de woorden "voor deze vrouw" zijn wel op meerdere manieren te lezen, waar een zin als "om deze vrouw" veel minder dubbel is.quote:
Even los van het feit dat het in dit geval beiden niet waar is.
Maar goed off-topic.![]()
Ik vond het ook hoopgevend klinken dat ze blijkbaar urenlang kunnen bellen. Het is afwachten, maar er zijn meer lichtpuntjes dan vorige week.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik vind ze eigenlijk perfect bij elkaar passen.![]()
Maar situaties zoals met Wendy en Rob hebben we toch heel vaak gezien in dit programma? Ik kan me al die namen niet meer voor de geest halen, maar we hebben toch vaak genoeg gezien dat de citytrip uitliep op iets pijnlijks, omdat een van de twee het bij voorbaat al niet zo zag zitten?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Marnix, Henrieke, Geert (2019-2020) schieten me zo even te binnen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:10 schreef JohnDDD het volgende:
Maar situaties zoals met Wendy en Rob hebben we toch heel vaak gezien in dit programma? Ik kan me al die namen niet meer voor de geest halen, maar we hebben toch vaak genoeg gezien dat de citytrip uitliep op iets pijnlijks, omdat een van de twee het bij voorbaat al niet zo zag zitten?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:10 schreef JohnDDD het volgende:
Maar situaties zoals met Wendy en Rob hebben we toch heel vaak gezien in dit programma? Ik kan me al die namen niet meer voor de geest halen, maar we hebben toch vaak genoeg gezien dat de citytrip uitliep op iets pijnlijks, omdat een van de twee het bij voorbaat al niet zo zag zitten?![]()
![]()
Ja jammer inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Helaas is er weinig ander materiaal voorhanden van de voorgaande (awkward) citytrips...![]()
![]()
Henrieke en haar dierenarts: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2012/henriekequote:
Edit: dat is alweer 10 jaar geleden![]()
![]()
Boer Marcel met de Poolse Kseniaquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:10 schreef JohnDDD het volgende:
Maar situaties zoals met Wendy en Rob hebben we toch heel vaak gezien in dit programma? Ik kan me al die namen niet meer voor de geest halen, maar we hebben toch vaak genoeg gezien dat de citytrip uitliep op iets pijnlijks, omdat een van de twee het bij voorbaat al niet zo zag zitten?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
We hebben het hier allemaal over pijnlijke en ongemakkelijke situaties, maar niemand kent de eventuele (wurg)contracten die getekend zijn.
Wie weet heeft -even als voorbeeld- Wendy er wel voor getekend dat ze accepteert mee te moeten op citytrip als ze voor de logeerweek (met dan nog onbekende uitkomst) gekozen wordt en staat er een flinke boete op niet mee gaan (want dan is er minder om uit te zenden voor de KRO-NCRV). Dan zit er niks anders op dan mee gaan tegen wil en dank in.![]()
Wat zou het “trauma” van Janine eigenlijk zijn uit haar vorige relatie?
Op de site van BzV staat namelijk dat ze 2 lange(re) relaties heeft gehad en dat ze met beide exen nog goed contact heeft en ze beide ook nog met regelmaat ziet. Wat voor nare ervaring heb je opgedaan als je je ex nog zo regelmatig ziet en spreekt?![]()
Je exen zien, wat een controlefreakquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef JanGroen het volgende:
Op de site van BzV staat namelijk dat ze 2 lange(re) relaties heeft gehad en dat ze met beide exen nog goed contact heeft en ze beide ook nog met regelmaat ziet. Wat voor nare ervaring heb je opgedaan als je je ex nog zo regelmatig ziet en spreekt?
Of zijn het ook hoeders
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2022 20:48:36 ]![]()
Trauma is misschien een groot woord, maar ze is vaker gekwetst door mannen die uiteindelijk toch echt minder voor haar voelde dan zij voor hem....quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef JanGroen het volgende:
Op de site van BzV staat namelijk dat ze 2 lange(re) relaties heeft gehad en dat ze met beide exen nog goed contact heeft en ze beide ook nog met regelmaat ziet. Wat voor nare ervaring heb je opgedaan als je je ex nog zo regelmatig ziet en spreekt?![]()
Daarom had ik het woord ook tussen aanhalingstekens gezet.
Blijft mijn vraag eigenlijk overeind: waarom heb je nog zo veel contact met je ex(en) als je gekwetst bent door hen?![]()
Tja, je weet nooit hoe dat contact is verlopen??quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:00 schreef JanGroen het volgende:
Blijft mijn vraag eigenlijk overeind: waarom heb je nog zo veel contact met je ex(en) als je gekwetst bent door hen?![]()
Misschien was de vreselijke ex een kortere relatie en zijn die langere relaties exen uit d'r vriendenkring? Moeilijk om er iets van te vinden op basis van zo weinig informatie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:00 schreef JanGroen het volgende:
Ik had aan het begin al door dat Evert niet het achterste van z’n tong liet zien. Iets met stille wateren en diepe gronden.
Je gaat zo iemand dan al snel als “simpel” en “wereldvreemd” bestempelen, maar niks is minder waar. Je zag dat ook al een beetje aan z’n boerderij. Daar was ook al wel wat aan verbouwd en gemoderniseerd. Neem als voorbeeld de keuken. Die verwacht je niet in zo’n oude boerderij. Dat hebben we wel eens anders gezien bij BzV.![]()
Ja, zoals die woonkamer van Joost.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:44 schreef JanGroen het volgende:
Ik had aan het begin al door dat Evert niet het achterste van z’n tong liet zien. Iets met stille wateren en diepe gronden.
Je gaat zo iemand dan al snel als “simpel” en “wereldvreemd” bestempelen, maar niks is minder waar. Je zag dat ook al een beetje aan z’n boerderij. Daar was ook al wel wat aan verbouwd en gemoderniseerd. Neem als voorbeeld de keuken. Die verwacht je niet in zo’n oude boerderij. Dat hebben we wel eens anders gezien bij BzV.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Hoeveel tijd zou er eigenlijk zitten tussen zo'n logeerweek, meet-the-schoonparents en de citytrip?
Ik kreeg de indruk dat tussen de logeerweek en meet-the-schoonparents maar een weekje zit, want Sander's familie zei dat hij hen "afgelopen vrijdag" had gebeld. Misschien dat de citytrip 2 weken na de logeerweek is?![]()
En over een tijdje:quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:50 schreef loveli het volgende:
Iemand de hangmat van Maud bestellen?
https://www.ibood.com/nl/(...)/olymp-houten-frame/
[ afbeelding ]
crap in = crap out![]()
Dat was ook een apart koppel ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boer Marcel met de Poolse Ksenia
![]()
Nee daarom.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele 20 jarige voor Evert gaan eigenlijk
Maud it is.![]()
Het begon zo hoopvol.quote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Er zijn 14 afleveringen in totaal. De laatste is een terugblik (“hoe is het nu?”), dus als ik goed gerekend heb nog 2 uitzendingen: nog 1 over de citytrip en 1 met de terugblik.![]()
Leuk, ik ben benieuwd hoe het ze vergaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef JanGroen het volgende:
Er zijn 14 afleveringen in totaal. De laatste is een terugblik (“hoe is het nu?”), dus als ik goed gerekend heb nog 2 uitzendingen: nog 1 over de citytrip en 1 met de terugblik.![]()
![]()
Ik denk dat het bij Janine en Rob niks is geworden. Jouke, Hans en Evert hebben hun geluk wel gevonden.![]()
Ja, hoewel ik bij Janine nog twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:21 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat het bij Janine en Rob niks is geworden. Jouke, Hans en Evert hebben hun geluk wel gevonden.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Bij Rob zie ik het niet goedkomen. Ik denk dat Janine Sander wel steeds leuker vindt, maar er is ook kans dat ze door spoken uit haar verleden Sander friendzoned.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:21 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat het bij Janine en Rob niks is geworden. Jouke, Hans en Evert hebben hun geluk wel gevonden.![]()
Vanavond weer Evert en Maud.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Vanavond is aflevering 12.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef JanGroen het volgende:
Dan zouden we er nog 3 krijgen? Ach, vanavond weten we het. Als er beelden van de reünie zijn, dan was dit de laatste.quote:![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Oh jammer, nog maar 2 afleveringen dus!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:03 schreef Sumppi het volgende:
Volgens het AD is de laatste uitzending 15 mei.
https://www.ad.nl/show/bo(...)-van-start~a82d79b8/![]()
'Slapen'quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Even wat alcohol erin, opletten dat ze niet kotst en geen kaars erin proppen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Met de gok van Janine heb je wel altijd een flesopener bij de hand.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vreselijk ongemakkelijk ditI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wendy hangt even de toerist uit en Rob hangt 'm nergens in.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Waar komt deze normale Jouke vandaan en waar is die paardenpik gebleven.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Stel je voor dat Christiaan daar nu zou zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik versta Janine echt heel slecht.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Sander wil echt graag..maar of zij het wil..And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Versta er geen reet van wat ze zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat Christiaan daar nu zou zitten.![]()
Mss moeten ze zichzelf gewoon flink bezattenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Mocht het niet werken met Sander en Janine vindt hij hierna vast een leuke vriendin![]()
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Misschien moet Sander wat GHB in haar drankje doen..quote:Op zondag 8 mei 2022 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Mss moeten ze zichzelf gewoon flink bezattenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog nooit zo'n vreemd BZV koppel meegemaakt, het is wel eens ongemakkelijker geweest maar nog nooit 2 zulke verschillende persoonlijkheden bij elkaar gezien.![]()
Is dit nou Jeanny van Falco?
Muziek bedoel ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De wijn is wat droog
And I am a weapon of massive consumption
Annette wat zit je haar wild
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
gatver die pensAnd I am a weapon of massive consumption
We zitten in een post tvoh-gate tijdperk!!!!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien moet Sander wat GHB in haar drankje doen..I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Je weet niet wat hij s'nachts allemaal heeft gedaan he.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt me sterk met die pens.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Pedroso het volgende:
Hans heeft zijn garnaaltje weer eens gezien.![]()
Rob zit nu stampvoetend voor de tv
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Frankrijk heeft er nog nooit zo deprimerend uit gezien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maud, je bent tof, maar je hoeft niet alles te delen
Who are you kidding Rob. Er wordt aan beide kanten niet genoten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rob probeert 30x per dag zijn tong erin te steken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die opdringerige kussen continu!!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Rob ziet er met dat helmpje uit alsof hij special needs is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Omdat ze steeds voor hem wegrent haha.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat geforceerde gekus... Ik ga nog liever met een vork over een bord.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Sander praat zichzelf echt moed in heb ik het idee. Arme jongen. Zet die meid af bij de GGZ en bel haar over een paar maanden weer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sander is veel te vlot voor Janine. Die moet gewoon een trouwe hond zoeken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jouke vaart liever in de kano, van Karlijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jouke die ontspannen is
GGZ is ook weer wat overdreven maar word wel moe van zo'n gesloten type.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Sander praat zichzelf echt moed in heb ik het idee. Arme jongen. Zet die meid af bij de GGZ en bel haar over een paar maanden weer.![]()
Hans bidt voor appeltaart in zijn mik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Slapen Sander en Janine in één bed eigenlijk ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, Janine heeft Sander zelfs al gerimd. Guitig wijffie.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Slapen Sander en Janine in één bed eigenlijk ?![]()
Dat gaat toch nooit werken tussen Maud en Evert ? Die gaan gillend gek worden van elkaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze hebben 1 kamer met 1 bed, dus er zijn weinig andere opties lijkt mij.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Slapen Sander en Janine in één bed eigenlijk ?![]()
quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Rob heeft de tv inmiddels uitgezet.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Niet dat mes afgeven Rob!Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Vrees voor Sander dat er weinig gaat gebeuren tussen de lakens.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze hebben 1 kamer met 1 bed, dus er zijn weinig andere opties lijkt mij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee joh maud is leuk. Maar inderdaad niks voor Evertquote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maud is vreselijk. Maar Evert is allang blij dat hij iemand kan neuken.![]()
Dat is wel een voordeel van daten op die leeftijd, dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te makenquote:Gaat voor de BHFH-award 2005!
Nee met zijn stijve lul!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een echte vent sabreert met een lepel.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Mooie samenvatting van hun relatiequote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maud is vreselijk. Maar Evert is allang blij dat hij iemand kan neuken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
I am the hole I can't get out of.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: