Maud aantrekkelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.
Bv voor deze vrouw:
[ afbeelding ]
Vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone zwangere echtgenote:
[ afbeelding ]
[..]
Maud is sowieso aantrekkelijk.
Volgens Wikipedia en de rechtbank niet. Hij vermoorde zelf zijn zwangere vrouw. Waarom loop je dit te verdraaien?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.
Bv voor deze vrouw:
[ afbeelding ]
Vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone zwangere echtgenote:
[ afbeelding ]
[..]
Maud is sowieso aantrekkelijk.
Dat zegt Za ook: voor deze vrouw vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone, zwangere echtgenote.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia en de rechtbank niet. Hij vermoorde zelf zijn zwangere vrouw. Waarom loop je dit te verdraaien?
Dat is ook precies wat Za zegt.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia en de rechtbank niet. Hij vermoorde zelf zijn zwangere vrouw. Waarom loop je dit te verdraaien?
Oh 😅 Ik las niet goed. Snapte al niet waarom het anders opgeschreven was.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zegt Za ook: voor deze vrouw vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone, zwangere echtgenote.
Los van het feit dat hij het niet voor Frey deed, ging hij vaker vreemd dan een kettingroker sigaretten koopt, dus zijn (zwangere) vrouw vermoorden vanwege een bepaalde vrouw (die zelf contact opgenomen heeft met de politie inzake deze vermissing) is gewoon nonsens.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dit is het Bzv topic hè, kunnen we nu weer on topic??quote:Op maandag 2 mei 2022 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij het niet voor Frey deed, ging hij vaker vreemd dan een kettingroker sigaretten koopt, dus zijn (zwangere) vrouw vermoorden vanwege een bepaalde vrouw (die zelf contact opgenomen heeft met de politie inzake deze vermissing) is gewoon nonsens.
Nou.... de woorden "voor deze vrouw" zijn wel op meerdere manieren te lezen, waar een zin als "om deze vrouw" veel minder dubbel is.quote:
Ik vond het ook hoopgevend klinken dat ze blijkbaar urenlang kunnen bellen. Het is afwachten, maar er zijn meer lichtpuntjes dan vorige week.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik vind ze eigenlijk perfect bij elkaar passen.
Marnix, Henrieke, Geert (2019-2020) schieten me zo even te binnen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:10 schreef JohnDDD het volgende:
Maar situaties zoals met Wendy en Rob hebben we toch heel vaak gezien in dit programma? Ik kan me al die namen niet meer voor de geest halen, maar we hebben toch vaak genoeg gezien dat de citytrip uitliep op iets pijnlijks, omdat een van de twee het bij voorbaat al niet zo zag zitten?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:10 schreef JohnDDD het volgende:
Maar situaties zoals met Wendy en Rob hebben we toch heel vaak gezien in dit programma? Ik kan me al die namen niet meer voor de geest halen, maar we hebben toch vaak genoeg gezien dat de citytrip uitliep op iets pijnlijks, omdat een van de twee het bij voorbaat al niet zo zag zitten?
Ja jammer inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Helaas is er weinig ander materiaal voorhanden van de voorgaande (awkward) citytrips...
Henrieke en haar dierenarts: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2012/henriekequote:
Boer Marcel met de Poolse Kseniaquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:10 schreef JohnDDD het volgende:
Je exen zien, wat een controlefreakquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef JanGroen het volgende:
Wat zou het “trauma” van Janine eigenlijk zijn uit haar vorige relatie?
Op de site van BzV staat namelijk dat ze 2 lange(re) relaties heeft gehad en dat ze met beide exen nog goed contact heeft en ze beide ook nog met regelmaat ziet. Wat voor nare ervaring heb je opgedaan als je je ex nog zo regelmatig ziet en spreekt?
Trauma is misschien een groot woord, maar ze is vaker gekwetst door mannen die uiteindelijk toch echt minder voor haar voelde dan zij voor hem....quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef JanGroen het volgende:
Wat zou het “trauma” van Janine eigenlijk zijn uit haar vorige relatie?
Op de site van BzV staat namelijk dat ze 2 lange(re) relaties heeft gehad en dat ze met beide exen nog goed contact heeft en ze beide ook nog met regelmaat ziet. Wat voor nare ervaring heb je opgedaan als je je ex nog zo regelmatig ziet en spreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |